Boris pavlovicboris74@gmail.com ima pitanje o

Auto oteran na detaljan pregled turbina, interkuler, merenje kompresije i dijagnostikovan razlog potrosnje ulja, otisle uljne karike koje su dobile akcijalni luft na klipovima
Dakle, za ne poverovati je jer motor nema nikakvih simptoma poput uljnih isparenja na sipci, poklopcu, plavog, belog dima i sl.
Odlicno vuce, pali na debeli minus bez grejaca a trosi pola litre ulja na 1000km?
Taj zahvat sa originalnim delovima izlazi oko 1000€
Kada sam kupovao auto, vodio sam dva mehanicara i u dva navra... ta sam ga gledao, oboje su rekli motor odlican.
Niko nije mogao provaliti da ima problem sa uljnim karikama, jer kako su mi rekli u servisu danas, takav priblem kod svih jtd motora je veoma tesko provaliti, odnosno uociti jer ne pokazuje nikakve simptome koji je karakteristican za auto koji trosi ulje
Nadam se da ce moje iskustvo koristit buducim kupcima jtd motora
Pozz
Pročitaj više

11. Jan
12. Jan

Turbina je skidana, i bila na proveri u Turbo servis. Kazu da je odlicna i tamo mi napomenuli da je samo motor u problemu.
Sada posto je hladno vreme, pri jutarnjem paljenju ima samo beli dim, odnosno kondenzovana para.
Zaista ne oseca se uopste na zagorelo ulje.
I ono sto je zanimljivo jeste da mi
...Pročitaj više

x
12. Jan

Definitivno ne. Na moje pitanje gde odlazi ulje a da se ne primeti, odgovor je sledeci:
Odlazi tokom voznje u velikim obrtajima i to je neprimetno
Da bih ga video, rekli su mi da ostavim auto da radi na leru 10-15min i onda dam gas
Tada cu po njihovoj prici videti plavi dim koji ce na trenutak izaci
...Pročitaj više

x
12. Jan

Ovako stoje stvari: Dakle stavio sam karton, upalio i dao gas do 3-4000 obrtaja. Naravno, prethodno sam ga zagrejao..
Rezultat? Na kartonu je ostavio tragove, tipa nesto kao smola, vise kao neka mast, ne znam kako da se izrazim.
Dim je bio garantovano crne boje...
Auspuh je mastan i ima garezi, i sv
...Pročitaj više

x
12. Jan

Brate, za 200 evra možeš da uzmeš polovan JTD motor ako baš sumnjaš na njega ;) Ali ako nećeš da trošiš pare neko vreme , samo dosipaj ulje i kontroliši . Možeš i neko jeftinije . Ima taj tvoj motor još da tera .

'www.polovniautomobili.com/auto-delovi/5219843/fiat-motor-19-jtd'

x
12. Jan

To deluje nelogicno, zato sam i ja bio u zabludi i vecina majstora.
Na pocetku u postovima sam sve naveo sta je radjeno kako bi se otkrio razlog potrosnje ulja, tako da koliko god zvuci nerealno motor trosi ulje iako nema simptoma karakteristicnih za taj problem
U servisu su rekli da problemi takve
...Pročitaj više

x
12. Jan

Predlozili su mi u servisu da uradim sledece, nece nesto drasticno smanjiti potrosnju ali u vecini slucajeva uspeva.
To je da mi izvade crevo od iberlaufa napolje, a tamo gde je bilo to crevo da se zatvori.
E sada sto se tice ulja, vidim da su misljenja razlicita
Sta mi je ciniti?
U svakom slucaju,
...Pročitaj više

x
12. Jan

Nemoj to da radiš, iberlauf ima svoju funkciju a tebi je kompresija dobra . Ako hoćeš stavi malo ređe ulje da se lakše sliva u karter, ako ne cepaj neku sintetiku 5W-40 i gotovo . Imaš ovaj Nisotec , relativno je jeftino, tebi će da posluži.
I gledaj da ne prelaziš 3000 obrtaja osim ako baš nije stani-pani .

'www.nisotec.eu/sr-lat/nisotec-autoline-sint-sae-5w-40'

x
12. Jan

Evo razloga koji su mi majstori naveli:
Kao sto znate, postoje dva katalizatora, jedan do turbine a drugi posle nje odnosno ispod auta.
Oni imaju funkciju da zadrzavaju, odnosno smanjuju zagadjenost izduvnih gasova (valjda sam se dobro izrazio)
Uglavnom njihov vek trajanja je oko 150 000km i nakon t
...Pročitaj više

x
14. Jan

Da, meni su u Servisu predlagali zamenu uljnih karika koje bi sa rukama i originalnim Ricambi delovima izasle odokativno 300-400€
Moze i jeftinija varijanta sa karikama nekih drugih proizvodjaca, ne secam se kojih, ali u suprotnom receno mi je da mi oni ne daju garanciju da motor posle toga nece tro
...Pročitaj više

x