577 vozača ga je parkiralo
72.5
282 ocena
Cena/Kvalitet: 85/100
Komfor: 71/100
Održavanje: 57/100
Potrošnja: 55/100
Pouzdanost: 80/100
Motor: 90/100
Prednosti
Mane

Mihailo Cosic iznosi svoje utiske o

25. Dec 2016.
Pogledaj ostalih 5 komentara
26. Dec 2016.

Dizel troši manje barem litar nego u opisu, čak i zimi, čak i ta verzija sa 150 konja . Morao bi baš da ne znaš da voziš dizel da bi nabio 10 litara potrošnje u gradu .
ŠTo se tiče 2.0 TS motora, on je sasvim ok za 147. Nama u Srbiji možda smeta što nisu izbacili neku verziju sa turbo-benzincem um
...Pročitaj više

x
27. Dec 2016.

Dobar je to auto (zato se i proizvodio 10 godina) ali daleko od toga da je avion koji 'ne poznaje nikog na putu' kako kazes... Svi proizvodjaci su iz 2.0 benz. atmosferca u standardnim modelima u prvoj polovini 2000-ih imali od 135 do 180 konja i gadjali 0-100 km/h oko deveke: megane, focus, leon, g...Pročitaj više

x

Mihailo Cosic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor 2.0 TS 150KS, Totalni full: koza, klima, navigacija, tempomat, digitalna klima, grejanje sedista i retrovizora, BOSE ozvucenje- cena 2.500e
Da li neko moze da mi nadje u ovoj klasi ovakav automobil bilo kog proizvodjaca za ove pare- ne postoji!
Uz redovno odrzavanje, koje je u rangu bilo kog drugog ...

Mane

Potrošnja Jedina stvar koja se moze ubrojati u mane, jeste potrosnja.
Ako cete gledati samo i iskljucivo potrosnju a da vam sve ostalo nije bitno, odustanite odmah!
Ovo je auto koji pruza maksimum koji mozete osetiti tek ako mu zatrazite maksimum- pa tako ako izaberete i dizela bice vam mnogo 8-9 lit/100km pr...osecne potrosnje jer u gradu nece spustiti ispod 10 ali na otvorenom nece preci 7.
Sto se benzinaca tice- 2.0 cistog grada ide oko 13, mesovito oko 10 a na otvorenom oko 7 lit/100km, meni na bordu pokazuje prosek 9.5 lit/100km.
1.6 benzinci trose oko 1l manje u gradu i 1l vise na otvorenom pa je prosek isti ako se ne vozi autoputevima- u suprotnom, manja kubikaza ne znaci i manju potrosnju.
Plin, ako se nasteluje kako treba, nema razlike u performansama a potrosnja je ekvivalentna potrosnji benzina.
Sve ovo je naravno razlicito od vozaca do vozaca, uslova, stanja automobila... ali koliko god da ga mazite, potrosnju mozete smanjiti maximalno za 0.5 do 1lit/100km pa ako vas vadi tih stotinak dinara- samo lagano...
Naravno, ako pozelite visi nivo adrenalina- za obrtaje preko 4.000- 5.000 i potrosnja ide preko 20... ali zato ne poznajete nikog na putu...

25. Dec 2016.
Pogledaj ostalih 5 komentara
26. Dec 2016.

Dizel troši manje barem litar nego u opisu, čak i zimi, čak i ta verzija sa 150 konja . Morao bi baš da ne znaš da voziš dizel da bi nabio 10 litara potrošnje u gradu .
ŠTo se tiče 2.0 TS motora, on je sasvim ok za 147. Nama u Srbiji možda smeta što nisu izbacili neku verziju sa turbo-benzincem um
...Pročitaj više

x
27. Dec 2016.

Dobar je to auto (zato se i proizvodio 10 godina) ali daleko od toga da je avion koji 'ne poznaje nikog na putu' kako kazes... Svi proizvodjaci su iz 2.0 benz. atmosferca u standardnim modelima u prvoj polovini 2000-ih imali od 135 do 180 konja i gadjali 0-100 km/h oko deveke: megane, focus, leon, g...Pročitaj više

x

Mihailo Cosic iznosi svoje utiske o

25. Dec 2016.
Pogledaj ostalih 5 komentara
26. Dec 2016.

Dizel troši manje barem litar nego u opisu, čak i zimi, čak i ta verzija sa 150 konja . Morao bi baš da ne znaš da voziš dizel da bi nabio 10 litara potrošnje u gradu .
ŠTo se tiče 2.0 TS motora, on je sasvim ok za 147. Nama u Srbiji možda smeta što nisu izbacili neku verziju sa turbo-benzincem um
...Pročitaj više

x
27. Dec 2016.

Dobar je to auto (zato se i proizvodio 10 godina) ali daleko od toga da je avion koji 'ne poznaje nikog na putu' kako kazes... Svi proizvodjaci su iz 2.0 benz. atmosferca u standardnim modelima u prvoj polovini 2000-ih imali od 135 do 180 konja i gadjali 0-100 km/h oko deveke: megane, focus, leon, g...Pročitaj više

x

Mihailo Cosic iznosi svoje utiske o

25. Dec 2016.
Pogledaj ostalih 5 komentara
26. Dec 2016.

Dizel troši manje barem litar nego u opisu, čak i zimi, čak i ta verzija sa 150 konja . Morao bi baš da ne znaš da voziš dizel da bi nabio 10 litara potrošnje u gradu .
ŠTo se tiče 2.0 TS motora, on je sasvim ok za 147. Nama u Srbiji možda smeta što nisu izbacili neku verziju sa turbo-benzincem um
...Pročitaj više

x
27. Dec 2016.

Dobar je to auto (zato se i proizvodio 10 godina) ali daleko od toga da je avion koji 'ne poznaje nikog na putu' kako kazes... Svi proizvodjaci su iz 2.0 benz. atmosferca u standardnim modelima u prvoj polovini 2000-ih imali od 135 do 180 konja i gadjali 0-100 km/h oko deveke: megane, focus, leon, g...Pročitaj više

x

Bojan Vicentijevic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor Daleko iznad konkurencije.

Mane

Los glas.

24. Dec 2016.
Pogledaj ostalih 2 komentara
24. Dec 2016.

Што се тиче изгледа екстеријера, и завршне обраде ентеријера, Алфа је ненадмашив ауто, све је на свом месту!
Што се тиче дизел агрегата ЈТД мотори су добри, то је моје мишљење.
Сад каква је на трапу, кавка је за одржавање, стабилност, удобност, о томе не могу да судим јер је нисам никад поседовао..

x

Igor Trbojević iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Motor Trenutno Vozim 1.9 Mjet 120ks....2007 god i mogu slobodno reci da sam autom prezadovoljan,pre ove sam imao 1.6 ts.Prvom prezadovoljan,pa sam uzeo noviju.Na putu i u krivinama auto lezi.Bez potrebe pljuju Italijana,za taj novac ful oprema....redovno odrzavanje i glava ne boli.

Mane

Mozda prednji trap,aluminijumski je...ali po kakvim putevima vozimo,ja mu to ne uzimam za neku manu.....

22. Dec 2016.

Vasilije Zderonjic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Komfor Motor Niska cena u nabavci.
Lep izgled i uopšte dizajn daleko bolji od vozila sličnih godišta i klase.
Dobar osećaj u vožnji, naročito u krivinama .

Motori: Kod nas od dizela najpopularniji 1.9 JDT, jedan od najboljih iz tog vremena , pouzdan i ekonomičan . MJet dizeli na novijim primercima imaj...

Mane

Auto jednostavno nije "narodni" nego obezvređeni više klase . Kod nas su najpopularnije 147-ice sa cenom od 2000-2500 evra , ali ako hoćete da to sve bude kako treba računajte posle kupovine i obavezni mali i veliki servis, kao i kod Alfi uobičajeno sređivanje trapova . Na automobilima koje... su vozile žene ili neiskusni vozači po pravilu treba izmeniti i set kvačila . Sve to sa regirstracijom i tablicama izađe i do 1000 evra ekstra troška , naročito ako ste kupili neki jeftiniji (i lošiji) primerak tako da se na kraju sve svede na isto .
Što se tiče trapova, tu postoje razne priče i razna rešenja kako da oni što duže traju u Srbiji (Tejović i.t.d.) . Po meni, ako nameravate da vozite po seoskim i lokalnim drumovima bolje uzmite nešto drugo . Takođe, Alfa da bi ispravno funkcionisala zahteva redovno i nešto kvalitenije održavanje . Izbegavajte gorivo sumnjivog kvaliteta, loše ulje i slično, jer ta mala ušteda kasnije može papreno da vas košta . Veliki servis za 147 može da se dosta dobro uradi za 250 evra (sa rukama) , plivajući zamajac za dizel motore od 250-350 evra bez ugradnje i.t.d. Kome ovo izgleda skupo neka se ne zaleće i kupuje Alfu .

10. Apr 2015.
Pogledaj ostalih 59 komentara

Vasilije Zderonjic iznosi svoje utiske o

10. Apr 2015.
Pogledaj ostalih 59 komentara

Marko Mare Petrovic iznosi svoje utiske o

11. Nov 2016.
Pogledaj ostalih 12 komentara
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara