Novi oblici oglašavanja na MojojGaraži! Pogledajte šta nudimo
179 vozača ga je parkiralo
78.6
89 ocena
Cena/Kvalitet: 85/100
Komfor: 90/100
Održavanje: 68/100
Potrošnja: 47/100
Pouzdanost: 93/100
Motor: 92/100
Prednosti
Mane

dusan nemanjic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor imam BMW E34 525 TDS sa automacki menjaci koji ima 4 brzine '95 god. super ide odrzavanje nije skupo ima sve sto ima i nov auto tojes klimu za leto koja radi super grejanje zimi ja sam mu ugradio webasto i imam opciju programskog sata da svako jutro kad idem na posao u autu mi bude toplo

Mane

jedino registracija od 25.000,00 din. za auto od skoro 20 godina ja mislim da je velika

27. Apr
Pogledaj ostalih 4 komentara
09. Jun

Pantani to ti je sigurnije,znas da nece zakazati,i jeftinije :D

x
+ 4 odgovora

Mladen Jomla Stanković iznosi svoje utiske o

Prednosti

Pouzdanost Održavanje Komfor Motor Pouzdanost - ako se odrzava redovno nece vas ostaviti na putu nikada; Odrzavanje - sva sreca pa delova ima na otpadima koliko hocete, cak se neke delove vise isplati kupiti nove; O komforu besmisleno trositi reci, Motro M50 neprevaziđen

Mane

Potrošnja Samo velika potrošnja ako se vozi kako bmw ište ;-)

10. Mar

Milos Todorovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor Cena u odnosu na kvalitet i izradu je smesno mala,kad se pogledaju cene drugih vozila!Veoma komforan i udoban auto,pogotovo za duza putovanja!Motor bez premca,sestak,opste svim ljubiteljima poznato Nemacko,nenormalno kvalitetno i izdrzljivo!Ko vozi 535i model,zna o cemu govorim!

Mane

535i model,sto se mene tice bez ikakve mane,moze gomilu novih automobila da mu pozavidi na performansama,opremi,brzini,snazi,stabilnosti,udobnosti,komforu i na jos mnogo toga

02. Feb

Velibor Budic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor Kao prvo ,vrhunsko lezanje na cesti. Kvalitet izrada samog vozila.Izolacija kabine,motornog prostora ,armatura u kabini sjedista kao i popratni tapacirung na zavidnom nivou sto se i ocekuje od jednog BMW-a. Odrzavanje i nije tako skupo kao sto je mitski opricano. Naravno ako se vodi racuna i djelovi...

Mane

Neke od mana ( ako su to mane ) bi bile. Zadnji lonac na benzincima kratko traje. Veoma losa vidljivost na kratkim farovima . ( rjecenje : rastaviti kratke farove skinuti sociva i obrisati krpom ) ECT senzor ,ili popularno zvan kod domacih majstora " COK SENZOR",zna otkazati ,te vozilo ili ne zeli d...a upali,ili lose vuce. Ler lauf ventil se cesto zaprlja ,te obrtaji motora u leru znaju da variraju, i nerviraju :) Isti se skine potopi u benzin , ostavi neko vrijeme ocisti i vrati nazad. Kod modela sa klimom cesto zna otici jedan mali kontroler, nalazi se ispod vozacevih nogu ,bocno u tunelu, kad se skine onaj mali tapacirung. U tom slucaju ce vam ventilacija piriti samo na stepenu 4. Skinete isti i naspricajte WD-40 sprejom. Ako to ne upali, zamjeni se drugim modulom ,koji je veoma jeftin na otpadu. 10 EUR. Tapacirung krova ,kao i zadnjih vrata zna da se odlijepi. Kod modela sa digitalnim satom,to jest digitalnim pokazivanjem kilometraze, cesto znaju nedostaajti pikseli, pa brojevi budu razmrljani . Nakon dugo godina ,odlijepi se flet kabal. Rjesenje je ,ili naci na otpadu ispravan sat,ili kupiti novi flet sa ekrancicem i zamjenuti. Sat se veoma lako rastavlja. Ovo su neke od mana koje sam godinama pratio na 15-modela ovog vozila,a koji su se pojavljivali na nekim od njih ili pojedini kvarovi na svim. Sve u svemu nista bitno ,a ni skupo.

20. Nov 2013.
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara