Novi oblici oglašavanja na MojojGaraži! Pogledajte šta nudimo
97 vozača ga je parkiralo
75.1
51 ocena
Cena/Kvalitet: 84/100
Komfor: 46/100
Održavanje: 74/100
Potrošnja: 85/100
Pouzdanost: 77/100
Motor: 85/100
Prednosti
Mane

Milos Matijevic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Motor Posedujem 1.6 16v VTS, sa motorom veoma zadovoljan, i potrosnja nije velika sa obzirom na snaku (87kw), tj, zavisnosti od voznje. Normalnom voznjom, normalan potrosac. Redovno odrzavanje nije skupo (veliki i mali servis). Za ostalo ne znam..

Mane

Komfor Najveca mana mu je nasi putevi, jer je veoma tvrd (sportski auto), tek je neudoban. Komfor za 2 osobe odlican, za vise osoba postaje tesno. Mana je i plastika enterijera, i kontrolne table, slabiji kvalitet.

08. Aug 2013.

Stevan stevo iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja Motor Cenee su im nikakve,odrzavanje jefitnoo,potrosnja takodjee,a motor 1.1 nijee loss lepo sluzi i ne kvari se.

Mane

Komfor Prostor problem,ipak malo auto i kad neko visociji vozi nazad ima manje mesta.

01. Jul

Dušan Petkov iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor odlican mali gradski autic, kao stvoren za nas standard, mala potrosnja,ne mnogo skup za odrzavanje, a i pri normalnoj voznji se retko (takoreci NIKAD) i kvari!!!! imam ga 4 god i od tad od ulaganja samo ulje, filteri i 2 zimske gume

Mane

nema

26. Jun

Dragan Grujic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor Mala potrosnja,odlicno ide

Mane

zadnji trap

10. Maj
Pogledaj ostalih 8 komentara
11. Maj

remont torzije je generalno kurac posao...ali oduzima mnogo vremena jer su svi srafovi toliko zapekli da je pravi sex odvrnuti :D inace za xsaru picaso kad sam uzimao delove ispalo je oko 12000 ne verujem da je za saxa skuplje...nesto tu nije u redu!

x
11. Maj

Uzeo sam iglicaste i osovine a ne samo iglicaste , iglicasti bi trebali da se menjaju na nekih 100k km ali to niko ne radi pa stradaju i osovine.

x
11. Maj

Iglllicasti lezajevi i tuljci su u Panteru oko 13 hiljada,tako su meni rekli kad sam pitao...Ma,znam Veljko da to nije komplikovano,nego bas zato pitam posto je sve zapeklo do jaja da li da se upustam u sve to...Jos,ako budem morao da obradjujem te ruke,onda je sex,a treba mi auto...

x
+ 8 odgovora

dejan jovanovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor prednost veoma mala potrosnja benzina model 1,4 VTS,ide mnogo dobro za kubikazu,za krivine pravljen itd :)

Mane

Komfor mane konfor

30. Okt 2013.
Pogledaj ostalih 2 komentara
+ 2 odgovora

Stefan Vojinovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor u pitanju je saxo 1.5D prednost ovog auta je u negovoj potrosnji, pouzdanosti, motor bez previse elektronike samim tim i jeftinije odrzavanje, dosta stabilan u krivinama...

Mane

najveca mana ovog auta je zadnja torzija kao i to sto je poslednja serija ovog auta izasla 2003godine...

01. Mar

Zlatan Kudi Ignjatovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor Potrosnja 4,2 do 5. Udobnost za tu klasu automobila. Jednostavan za odrzavanje.

Mane

Brave se kvare. Plastika nije posebnog kvaliteta. Na nekim primercima klimava sedista.

07. Aug 2013.
28. Feb

Meni se brave same nisu kvarile, ali od narkosa koji su srafcigerom pokusavali da otvore jesu. :-[

x

Kandic Srdjan iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor Auto imam 6meseci i ne izlazim iz njega svaki dan prelazim veliku kilometrazu i mogu vam reci da je najbolji u svojoj klasi udoban je, jeftin za odrzavanje 1.1 benzinac za svaku preporuku.

Mane

Mana po meni za sada nema

10. Maj 2013.

Radovan Mihajlović iznosi svoje utiske o

Prednosti

Saxo 1,5 D je dosta pouzdan, relativno jeftin za odrazavanje i registraciju. Ima izuzetan motor i menjac. Jako je udoban za gradsku voznju, dosta startan za jednog dizelasa. Bas je skroman potrosac, do 5 litara u skoro svim uslovima voznje. Sve ovo tvrdim na osnovu 170.000 km predjenih i to uglavnom...

Mane

Jako je los zadnji trap. Torziona osovina nije najbolje resenje i dosta brzo strada. Letva upravljaca je jako osetljiva na nase lose puteve i cesto treba menjati plasticnu biksnu (cauru). Dosta mu je veliki polukrug okretanja.

21. Jul 2012.
09. Sep 2013.

Interesuje me gde se kupuje ta plasticna buksna,meni su rekli da treba da se menja cela letva....

x
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara