REKLAMA

Novi oblici oglašavanja na MojojGaraži! Pogledajte šta nudimo
212 vozača ga je parkiralo
72.1
106 ocena
Cena/Kvalitet: 80/100
Komfor: 39/100
Održavanje: 81/100
Potrošnja: 83/100
Pouzdanost: 78/100
Motor: 73/100
Prednosti
Mane

Miroslav Micic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor Auto je 1.4 16V 90ks sport oprema, ide kao metak, veoma stabilan, ergonomija pristojna, potrosnja na benzin veca (8-10L), a na gas 10% vise, zavisno od rezima voznje. motor je stvarno odlican.

Mane

Komfor mane su aljkavi i skupi servisi, majstori, srecom auto nema neke vece mane. letva odlazi, kosta oko 30e u italiji, modul paljenja takodje, kosta oko 40e u nemackoj itd... poenta, sta god odlazi, narucite iz inostranstva, sve je dzab dzabe... inace, auto vozim vec 4 godine i planiram prodati uskoro z...bog potrebe za vecim brojem vrata i gepekom. premali je za 3-clanu porodicu.

28. Jan 2013.
Pogledaj ostalih 1 komentara

Nikola Korbar iznosi svoje utiske o

16. Dec 2012.
Pogledaj ostalih 8 komentara

nimo nimo iznosi svoje utiske o

12. Okt 2015.
Pogledaj ostalih 5 komentara
13. Okt 2015.

Stvar je u tome sto kad se izbaci model koji prolazi kroz ocene raznih auto magazina, i testova, svi zameraju kad je lose upravljiv pre svega zbog bezbednost, a udonost ocenjuju komforom kabine i sedista. Pa tipican primer je mercedes A klase koji se prevrtao pri malo ostrijem skretanju, posle su malo sredili i stavili esp kao standardnu opremu da ne bi dolazilo do toga.
Evo ti i snimak gde se jasno vidi razlika izmedju ocajne upravljivosti i dobre.
Naravno svaki proizvodjac da hoce moze da napravi i udobno vozilo, koriscenem pre svega nezavisnog vesanja. Medjutim to znatno poskupljuje proizvodnju, pa se morati praviti kompromis, a to je u novije vreme najcesce stabilnost na ustrb udobnosti. Moze se i dobiti o boje, ali onda mora da se plati vise, tipa kao mercedes, bmw, volvo...
Inace ti ces verovatno da kazes kako vozis polako, ne zuris, ne ulazis ostro u krivine kao ni 80% vozaca pa ti nije ni bitna stabilnost mnogo, ali prednost stabilnog i predvidljivog upravljanja je u kriticnim situacijama kad trebas da izbegnes nekog kera, kravu, vozilo iz suprotnog smera itd......
'www.youtube.com/watch?v=rK-IFbwec0Q'

x

nimo nimo iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Potrošnja Овај ауто имам око годину дана и добар је за возити по локалу. Мала потрошња и јефтин сервис. Врло окретан па је згодан за градску вожњу.

Mane

Pouzdanost Komfor За годину дана два пута ми је цркла пумпа горива и једном пловак. Проблеми са централном и амортизерима. А и трап им није баш за похвалити. ИЗУЗЕТНО неудобан ауто. За... сваку вожњу преко 100 километара свратим у Матијевић по резервну кичму.

12. Okt 2015.
Pogledaj ostalih 5 komentara
13. Okt 2015.

Stvar je u tome sto kad se izbaci model koji prolazi kroz ocene raznih auto magazina, i testova, svi zameraju kad je lose upravljiv pre svega zbog bezbednost, a udonost ocenjuju komforom kabine i sedista. Pa tipican primer je mercedes A klase koji se prevrtao pri malo ostrijem skretanju, posle su malo sredili i stavili esp kao standardnu opremu da ne bi dolazilo do toga.
Evo ti i snimak gde se jasno vidi razlika izmedju ocajne upravljivosti i dobre.
Naravno svaki proizvodjac da hoce moze da napravi i udobno vozilo, koriscenem pre svega nezavisnog vesanja. Medjutim to znatno poskupljuje proizvodnju, pa se morati praviti kompromis, a to je u novije vreme najcesce stabilnost na ustrb udobnosti. Moze se i dobiti o boje, ali onda mora da se plati vise, tipa kao mercedes, bmw, volvo...
Inace ti ces verovatno da kazes kako vozis polako, ne zuris, ne ulazis ostro u krivine kao ni 80% vozaca pa ti nije ni bitna stabilnost mnogo, ali prednost stabilnog i predvidljivog upravljanja je u kriticnim situacijama kad trebas da izbegnes nekog kera, kravu, vozilo iz suprotnog smera itd......
'www.youtube.com/watch?v=rK-IFbwec0Q'

x

goran jablanovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Pouzdanost Održavanje Potrošnja Tri godine vozim corsu 1.0, 2001 godiste, i stvarno je zahvalan auto. Putevi su katastrofa, i dobro ih trpi sto se trapa tice. Promenio sam stabilizatore kad sam ga kupio i letvu volana, i vise nista. Redovna servis i teraj do mile volje. Nisu neki potrosaci, tako da ga i dalje vozim na benzin. Stva...

Mane

Komfor Motor Mali auto, pa s obzirom na to i malo mesta, ali ipak komforniji od npr fieste. Bucan u kabini, motor ume da troskari ulje pri malo vecim brzinama (100-120 je vec veca brzina za motor koji je slabiji od juga). Mana svih corsi c klase je letva volana.

15. Aug 2015.

Vojislav Vujić iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor Redovno održavanje, dobro gorivo i nema šta da misliš. Odličan za parkiranje u gradu, uguraš ga tamo gde retko ko može da stane.

Mane

Komfor Nije baš udoban za duža putovanja, ali sam ja izdržavao i preko 1000km u jednom pravcu. U gepek mogu da stanu stvari za dvoje ljudi za 7-mo dnevno putovanje i to jedva.

15. Jun 2015.
Pogledaj ostalih 2 komentara

Nikola Milovanovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor Imam ovaj auto vec 5 godina, 1.2 sport verzija, nikada nijedan jedini kvar na njemu nisam imao, redovno odrzavanje se podrazumeva(zamena ulja, filtera itd.), auto radi bez greske sto se kaze. Ladno moze da parira sa nekim mnogo jacim i autima novije generacije.

Mane

Jedina mana je sto je malo neudoban u toku voznje pri vecim brzinama (preko 130km/h).

03. Maj 2015.

Mihajlo Djuric iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Odrzavanje je veoma jefitno ... Skoro sam mu zamenio: stabilizatore, solje armotizera, stavio 4 nove zimske gume itd.

Mane

Potrošnja Komfor Mane su jedino sto mnogo trosi.... Oko 8-9 litara gradske voznje, a na autoputu ga jos nisam isprobao !

27. Mar 2015.
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara

REKLAMA