226 vozača ga je parkiralo
72.4
120 ocena
Cena/Kvalitet: 79/100
Komfor: 40/100
Održavanje: 81/100
Potrošnja: 83/100
Pouzdanost: 79/100
Motor: 74/100
Prednosti
Mane

Nikola Radic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor Motor 1.2 je jako pouzdan. Nema nekih mana. Za ovo auto je sasvim dovoljan. Odrzavanje nije skupo. Mjenjaju se samo filteri i ulje na 15000 km. Cijene djelova su povoljne kao i za svaki Opel. Potrosnja otvorene voznje je 5.5 litara. Po gradu uzme 8 litara.

Mane

Komfor na zadnjoj klupi. Vidi se da je auto pravljeno za grad, jer pri autoputskim brzina je bucna. Na 100 km/h obrtaji su na 3200. A da ne pricam na 120-130. Zna ponekad da ode senzor radilice ali on takodje nije skup.

24. Feb

Aleksandar Mitic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Za te pare odlican, pouzdan, nikada me nije ostavio na putu...

Mane

Potrošnja Motor sto se tice motora imam 1.0, na pocetku bio odlican, malo trosio, a sada srce i do 10 l u lokalu sto je mnogo, pocele greske da se pale, slabije vuce, vozio kod majstora al da utvrdimo sta je u pitanju jos nismo uspeli...

03. Maj 2014.

Miroslav Micic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor Auto je 1.4 16V 90ks sport oprema, ide kao metak, veoma stabilan, ergonomija pristojna, potrosnja na benzin veca (8-10L), a na gas 10% vise, zavisno od rezima voznje. motor je stvarno odlican.

Mane

Komfor mane su aljkavi i skupi servisi, majstori, srecom auto nema neke vece mane. letva odlazi, kosta oko 30e u italiji, modul paljenja takodje, kosta oko 40e u nemackoj itd... poenta, sta god odlazi, narucite iz inostranstva, sve je dzab dzabe... inace, auto vozim vec 4 godine i planiram prodati uskoro z...bog potrebe za vecim brojem vrata i gepekom. premali je za 3-clanu porodicu.

28. Jan 2013.
Pogledaj ostalih 1 komentara

Nikola Korbar iznosi svoje utiske o

16. Dec 2012.
Pogledaj ostalih 8 komentara

nimo nimo iznosi svoje utiske o

12. Okt 2015.
Pogledaj ostalih 5 komentara
13. Okt 2015.

Stvar je u tome sto kad se izbaci model koji prolazi kroz ocene raznih auto magazina, i testova, svi zameraju kad je lose upravljiv pre svega zbog bezbednost, a udonost ocenjuju komforom kabine i sedista. Pa tipican primer je mercedes A klase koji se prevrtao pri malo ostrijem skretanju, posle su malo sredili i stavili esp kao standardnu opremu da ne bi dolazilo do toga.
Evo ti i snimak gde se jasno vidi razlika izmedju ocajne upravljivosti i dobre.
Naravno svaki proizvodjac da hoce moze da napravi i udobno vozilo, koriscenem pre svega nezavisnog vesanja. Medjutim to znatno poskupljuje proizvodnju, pa se morati praviti kompromis, a to je u novije vreme najcesce stabilnost na ustrb udobnosti. Moze se i dobiti o boje, ali onda mora da se plati vise, tipa kao mercedes, bmw, volvo...
Inace ti ces verovatno da kazes kako vozis polako, ne zuris, ne ulazis ostro u krivine kao ni 80% vozaca pa ti nije ni bitna stabilnost mnogo, ali prednost stabilnog i predvidljivog upravljanja je u kriticnim situacijama kad trebas da izbegnes nekog kera, kravu, vozilo iz suprotnog smera itd......
'www.youtube.com/watch?v=rK-IFbwec0Q'

x

nimo nimo iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Potrošnja Овај ауто имам око годину дана и добар је за возити по локалу. Мала потрошња и јефтин сервис. Врло окретан па је згодан за градску вожњу.

Mane

Pouzdanost Komfor За годину дана два пута ми је цркла пумпа горива и једном пловак. Проблеми са централном и амортизерима. А и трап им није баш за похвалити. ИЗУЗЕТНО неудобан ауто. За... сваку вожњу преко 100 километара свратим у Матијевић по резервну кичму.

12. Okt 2015.
Pogledaj ostalih 5 komentara
13. Okt 2015.

Stvar je u tome sto kad se izbaci model koji prolazi kroz ocene raznih auto magazina, i testova, svi zameraju kad je lose upravljiv pre svega zbog bezbednost, a udonost ocenjuju komforom kabine i sedista. Pa tipican primer je mercedes A klase koji se prevrtao pri malo ostrijem skretanju, posle su malo sredili i stavili esp kao standardnu opremu da ne bi dolazilo do toga.
Evo ti i snimak gde se jasno vidi razlika izmedju ocajne upravljivosti i dobre.
Naravno svaki proizvodjac da hoce moze da napravi i udobno vozilo, koriscenem pre svega nezavisnog vesanja. Medjutim to znatno poskupljuje proizvodnju, pa se morati praviti kompromis, a to je u novije vreme najcesce stabilnost na ustrb udobnosti. Moze se i dobiti o boje, ali onda mora da se plati vise, tipa kao mercedes, bmw, volvo...
Inace ti ces verovatno da kazes kako vozis polako, ne zuris, ne ulazis ostro u krivine kao ni 80% vozaca pa ti nije ni bitna stabilnost mnogo, ali prednost stabilnog i predvidljivog upravljanja je u kriticnim situacijama kad trebas da izbegnes nekog kera, kravu, vozilo iz suprotnog smera itd......
'www.youtube.com/watch?v=rK-IFbwec0Q'

x
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara