Novi oblici oglašavanja na MojojGaraži! Pogledajte šta nudimo
111 vozača ga je parkiralo
79
53 ocena
Cena/Kvalitet: 85/100
Komfor: 84/100
Održavanje: 70/100
Potrošnja: 76/100
Pouzdanost: 79/100
Motor: 80/100
Prednosti
Mane

Миодраг Лекић iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor Renault Megane 2.0 147ks motor F7R
Neuništiv auto,upravljiv,lako se parkira jer je manji,visok nivo opreme,atraktivan,u krivinama savršeno leži,ide kao mećava,delovi dostupni i ukoliko ga sami održavate,održavanje je bagatela.

Preporuka.

Mane

Potrošnja Komfor Malo mesta u kabini,slabija vidljivost za visoke osobe (ja imam 190),držač motora,klapna recirkulacije vazduha,pinjon brzine na menjaču,uglavnom sitnice.
Potrošnja jača (10-15l plina gradska, 7-8 otvoren put,mada mogo zavisi i kako se vozi) ali ipak je to sportski kupe i skoro 150 konja,meni je... ok,ali bih naglasio jer je nekim ljudima bitno.
Mali prtljažni prostor.

28. Jun

Lazar Ivanis iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor Veoma dobar i udoban auto. Imao sam karavan 1.9 dCi. Za 6 godina nista osim servisa i kocnica nisam menjao. Preudoban auto, mali potrosac. Servisi jeftini. Motor estra, nikad nista nije dirano ni turbina ni zamajac. Tek na 280000 sam uradio kvacilo i to je to. Prodao sam ga sa 285000 covek i dalje v...

Mane

EGR ventil se usled naseg goriva cesto zapusi. Ostalih mana nema.

17. Jun

Vladimir Stojkovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Potrošnja Motor Odlican auto za te pare, pricam o motoru 1.9dti 59kw, da ga nisam lupao nekoliko puta, ispalo bi da nista na motoru nisam radio, sem velikog servisa koji sam 3 puta radio za 180000 koliko sam preso sa njim, potrosnja mizerna ali tako i ide.. Kada sam ga prodao imao je oko 320000 na satu, nije vrac...

Mane

Unutrasnjost jeftina i brzo pocne da cvili i lupa po ovim nasim putevima, ali zato su krivi putevi a ne auto..

13. Jun

Борис Ракочевић iznosi svoje utiske o

Prednosti

Pouzdanost Potrošnja Komfor Za vozaca i suvozaca izuzetno komforan i pregledan, lepo se ponasa po putu, cak i po snegu i ledu

Mane

Održavanje Da li zbog goriva kod nas ili sta, nakon 100tinak hiljada kilometara mu je otisao ventil Bosh pumpe i grejaci, sem toga nije bilo vecih kvarova. Pred kraj je malo vise trosio akumulator...

26. Jan

Milic Marko iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor Za taj novac,bolje nema :) Udoban,brz,nije skup za odrzavanje,imam ga par meseci,do sad ni jedan kvar.

Mane

Malo veca potrosnja

16. Jan
Pogledaj ostalih 1 komentara
17. Jan

1.6 16v,kombinovano 7l,po gradu nisam pratio

x
+ 1 odgovora

Zeljko Simonic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Vozim ovaj auto već 10 godina i ne mogu reći da ima mnogo prednosti.
Pokušaću potpuno realno da ocenim vaj automobil.
Prednosti su:
Delovi se mogu naći na auto otpadima po povoljnim cenama.
Cene novih delova nisu visoke.
Jako udobna zadnja sedišta.
Motor 1.6 benzinac može preći 400.000 km ...

Mane

Pouzdanost Mana ima jako mnogo. Ne znam odakle da počnem:
- Sklon je koroziji - krila jako brzo istrule. Već posle 8 godina primećuje se korozija
- Brzo stradaju delovi oko vešanja
- Torzione poluosovine pucaju iz čista mira i bez nekog većeg opterećenja (bruka za Renault)
- Problemi sa elektronikom
- M...enjač jako loš
- Farba je jako loša. Auto ogrebe i najmanja grančica
- Izuzetno je bučan na brzinama preko 120 km/h. Ima utisak da će se raspasti na 150 km/h. Neverovatno je da motor jako bruji na već 3000 obrtaja
- Jako loša plastika u unutrašnjosti
- Kada počne da se kvari najbolje je rešiti se tog auta, jer kvarovima nikada kraja
Sve u svemu, ovo je potpuno razočarenje. Ovo je era kada je Reno pokvario kvalitet svojih automobila. Svi se smeju Lagunama i Meganima. Nije ni čudo što je ovolika fabrika došla u ovakvu finansijsku situaciju. Servisi koji popravalju Renoe samo trljaju ruke, jer posla koliko hoćeš. Golf vredi 10 puta više (nerado ovo pišem, ali je stvarno tako)


13. Jan
Pogledaj ostalih 3 komentara
13. Jan

Megan 1 trune ako je god 1996-1998.Zadnje serije su pocinkovane.

x
13. Jan

Moj Megan je početak 99 (zadnja serija pre izmene prednje maske) i krila su dosta istrulela. Možda su kasnije verzije pocinkovane.

x
13. Jan

Moj drugar ima upravo tog megana 98 god vec 6 god ga vozi i od ulaganja skoro nista sem redovnog.Ima 300000 na satu i sljaka extra.Kad ga je kupio bio mu oljuskao lak na levoj strani oboje vrata to i sad tako stoji,nigde truo.Ti si druze naleteo na nesto sto je bilo lupano,lose uradjeno pa zato trul...Pročitaj više

x
+ 3 odgovora
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara