Novi oblici oglašavanja na MojojGaraži! Pogledajte šta nudimo
377 vozača ga je parkiralo
54
226 ocena
Cena/Kvalitet: 67/100
Komfor: 22/100
Održavanje: 89/100
Potrošnja: 51/100
Pouzdanost: 47/100
Motor: 54/100
Prednosti
Mane

Boki Made in Serbia iznosi svoje utiske o

20. Apr

Edwward Sanntana iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor JUGO JE KEVA ZA SVE

Mane

11. Maj
Pogledaj ostalih 3 komentara

Boki Made in Serbia iznosi svoje utiske o

Prednosti

Imajuci u vidu da ima samo 55 konja performanse su sasvim zadovoljavajuce. Lako se vozi, komande su lagane, mada se tesko parkira zbog direktnog upravljaca bez servo uredjaja. Mekse ogibljenje za danasnji pojam solidno apsorbuje neravnine. Uz malu modifikaciju sedista sedi se sasvim pristojno i vozn...

Mane

Održavanje Potrošnja Neprijatno iznenadjenje je nedostatak novih rezervnih delova, kao i cena za pojedine sitnice. Korozija u zadnjem delu automobila je kao neizleciva bolest. Potrosnja u mesovitoj upotrebi bez preterivanja sa gasom okruglo 8l benzina, iako je sve 100% ispravno, karburator nastelovan i auto ide odlicno,... ima odlicne letnje gume propisanih dimenzija i opet potrosnju nisam uspeo da smanjim. Materijali enterijera, posebno nebo koje se cepa, ocajni za model iz '94. godine. Nema podesavanja sedista po visini pa su drveni podmetaci ispod sina morali da odrade posao... :D Menjac neprecizan, ali solidno odmereni prenosni odnosi.
Uz ovaj auto nikad nije dosadno, uvek ima sitnica za popravku ako nemas sta da radis drugo... :)))

20. Apr

Bata Batić iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Motor Imam Yugo 1.3i 2003 godište. Jedina prednost je jeftino održavanje, smešna cena delova, kao i motor koji je kao nov i posle 110.000 km, čemu se i nisam baš nadao.
Završava posao za kraće relacije, mada bih smeo i na duže sa njim.
Malo lepše izgleda od starog Juga, ali je stari jugašin majk...

Mane

Potrošnja Komfor Iako je održavanje jeftino zna da bude vrlo često, uvek nešto može da se popravlja, kupuje, sređuje. Ko ne zna sam da odradi neke osnovne zamene/ popravke može odmah da ga proda.
Za takav auto je potrošnja stvarno velika. Ugradnja plina se u mom slučaju i ne isplati.
I pored redovnog održav...anja enterijera i eksterijera sve propada. Truli iako sam izbegavao da ga vozim zimi, prao ga redovno, garažirao, nikad nije ogreban niti udaran. Unutra se plastika trese, lupa, škripi (čak i ubrzo posle pritezanja, sređivanja, menjanja žabica...). Zvučna izolacija je čista 0.
Da su se malo više potrudili napravili bi dobar gradski auto, šteta što nisu.

10. Apr
10. Apr

Što se tiče anti-korozivne zaštite, kod Juga je najbolje odraditi onu foru sa tovatnom mašću . Ovde je rađeno sa Opelom , ali ista fora je i sa Zastavama. Sve to naravno ako nameravaš da zadržiš auto više godina . Dakle, najviše se isplati zezati se s tim kad se Jugo kupi .

'www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=20170
'
Što se tiče plastika, pomaže dosta kad se između tih plastičnih elemenata stavi guma, plastelin a
...Pročitaj više

x

Duško Dragoljević iznosi svoje utiske o

Prednosti

Imao sam Yuga od '91. do '11. i to je bio više kao član porodice sa svim svojim manama i vrlinama. Svega par puta nas je ostavio na putu (pukao kaiš, razvodnik paljenja, pukao hladnjak) a prošli smo od Subotice do Hercegovine, išao je i po Hrvatskoj i Mađarskoj, vozio i 10 osoba, i ugalj i pil...

Mane

Komfor Da su samo malo poradili ovi u Zastavi, recimo, da su ugrađivali opremu za Ameriku u ove koji su kod nas prodavani po istoj ceni kao onaj u Americi-bio bi to super auto. Ali pošto su to slovenska posla, kao i sa Ladom, moraš pustiti bar kap krvi kad menjaš neki deo. Opet, ja nisam sreo drugi aut...o sa toliko varijacija delova kao Yugo - 3 vrste reglera za alternator, 2 vrste paljenja, 2 vrste tabli, 3 vrste pokazivača, ima leptir, nema leptir, .... Osećaš se kao u tetrapaku, ovi iza su ko sardine, grejanje ili ne radi ili ubija jer je pukla sajla a najverovatnije su pukle i ručke za otvaranje prozora ... Iberlauf je obavezan i jako zalupiti vrata

19. Nov 2015.

Goran Ecim iznosi svoje utiske o

19. Okt 2013.
Pogledaj ostalih 67 komentara

Ognjen Tasic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Jeftino odrzavanje, ali cesto potrebno. Imao dva, na njima se ucio(i naucio). Za prevoz nije los- lako se vadi zadnja klupa pa dodje ko kombi. Generalno za te pare i mladje ljude moze da prodje, ali sad nema sta da trazi pored modernijih automobila koji kostaju 200-300e vise a imaju dosta vise oprem...

Mane

Potrošnja Komfor Za 1.1 motor guta benzin. Otvara se bilo kojim kljucem od Yuga ili srafcigerom. Stalno se neke periferije kvare, motor i nije los a imao sam 89` koji su bili ok, kasnije su krs bili od 90ih...

30. Aug 2015.
30. Aug 2015.

Npr za relacije za krug od 100km, cak i 150km (ako je motor ok), je sasvim dobar za drugi, treci auto, da povuce korpe sa pijace ili neki materijal, a i da se vozi, da se ode na fudbal/basket. Ja imam 101, 2003ce godiste... Verovali vi meni ili ne, ali on trosi 6-7l u Beogradu (jeste nerealno i meni...Pročitaj više

x
31. Aug 2015.

Sve to stoji, kao drugi auto za akanje moze. Realno secanje na njih mi je lepo, vecinu stvari sam na njima sam menjao kao hobi, zanimacija, krpio hladnjake, menjao rezervoar, auspuh, cistio uljnu pumpu, servisirao alternator i masu sitnica. Samo generalnu na drugom nisam radio...Mladic, imao vremena...Pročitaj više

x

Ђуро Мелег iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Potrošnja Automobil koji je veoma pouzdan dok se redovno odrzava..Nema vecih problema kada se cuva..Autic koji ako je odrzavan kako dolikuje svakom automobilu,spreman je cak i na duze relacije..Nije veliki potrosac..

Mane

Poslednji modeli imaju dosta tanju limariju stoga ako se ne odrzavaju brzo propadaju..Po opremi dosta ispod proseka u odnosu na druge automobile..

24. Jul 2015.
Pogledaj ostalih 5 komentara
25. Jul 2015.

Prijatelju ja ti verujem..Pa nase zastave iz 1975 su prosle kroz kilimandzaro.. :D Pogeledajte ko nije..'www.youtube.com/watch?v=Pb8DFXx5k3A..
'Nebojsa bilo bi lepo da postavis slike..Da ljudi vide sta je Srbija proizvodila.. :)

x

Жарко Брцански iznosi svoje utiske o

Prednosti

Održavanje Auto koji je, po meni, pravljen samo za kratke voznje i za voznju po gradu. Parkira se bukvalno gde oci vide mesto. Svaki jugic je lutrija, ima ih koji su fenomanalni, a ima ih koji su prava mora za vlasnika. Ja sam imao i vozio aktivno jugica iz 2006 godine, motor mu je bio suv ko barut, nigde nije...

Mane

Potrošnja Limarija jako losa, ali opet ne toliko koliko plastika na njemu. Maska napred jako brzo propadne (ja sam dve promenio za pet godina) a bas i nije jeftina. Mesta u gepeku nema ni za lek kad se boca za plin ugradi. Na plin, iako se podesi pravilno, motor ne daje takvu snagu kao na benzin. Mnogo trosi,... cak 7,5 l plina za motor od 1100 kubika (pojedini stranci trose najvise 6 l a daleko su sposobniji od jugica). Sve u svemu, koliko para, toliko i muzike. Kupite ga za voznju po gradu, za kratki vremenski period od npr. dve godine i za dve osobe da se voze. Za nesto vise nije.

14. Jul 2015.
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara

REKLAMA