Младен Милић

Član od 09. Jul 2012.
Prati
16 komentara
7 korisnih

U garazi

Lista aktivnosti

Младен Милић ima pitanje o

Znaju li se dimenzije ovog motora i ko kod nas zna da ga odrzava . Imam neku suludu ideju da ga strpam u Peglicu .

12. Maj 2013.

Младен Милић komentarise

Ogreših dušu napisajući da je održavanje Atosa skupo (tj. da su delovi skupi). Moram da napomenem da imam 19 godina , studiram , i da su mi nekih 100 evra koje sam dao za veliki servis (pumpa za vodu , zupčasti kajš , šraner i kajševi altenatora , klime i servasa ugradnjom) ogromni i teško dostupni (da se razumemo , auto je porodični , samo sam ja preuzeo odgovorost održavanja jer ga ja najviše akam) . Komentar sam napisao u vreme kada sam menjao ulje i filtere , za šta sam dao 3500 din. sa ugra... dnjom , što mi se činilo mnogo spram troška koji tipičan Zastavin vlasnik ima za isto , ali cena ovoga je za druga vozila mnoooogo skuplja . Što se ostalog tiče , sem manjka udobnosti koji imam jer sam veoma visok , prezadovoljan sam u svakom pogledu . Potrošnja je apsurdno mala , snaga više nego dovoljna za vožnju u granicama ograničenja za normalna preticanja , ubrzanja i izlazak uz brdo . Upravljivost mu nije jača strana jer je visok pa se naginje pomalo , ali opet u granicama ograničenja je bez problema . Preglednost nazad mu malo pati zbog širokih C stubova (pogled preko ramena na raskrsnici) , ali je u rangu nekog novijeg Golfa . Za parkiranje je prelak , jer je malen i četvrtast . Svuda sam ga vozao - po šumama i njivama za uranak , po lošim seoskim putevima i gradskim ulicama , na autoputu , išao na duža putovanja i nikad se ništa nije veliko pokvarilo . Od kvarova za koje znam da je imao : par pregorelih sijalica , zaribao lager pumpe klime (doduše , otac je skinuo kaiš da bi auto 'manje trošio' , popravio sa WD40) , pukla spoljna brava na -30 zimus , pukao uvodnik bužira podizača suvozačkog prozora (drug se naslonio na prozor koji nije bio otvoren do kraja , sredio sa čeličnom žicom i kleštima) , vozačva vrata malo zveče i zviždi vetar oko njih na 120 , popucale žice koje ulaze u peta vrata (sredio sam sam, lako se pristupa kablovima , ubacio jače , silikonske žice) . Motor perfektan , ne diže temperaturu preko trećine skale nikad , menjač je priča za sebe - dva prsta su dovoljna , kočnice hvataju pri najmanjem dodiru pedale , gas takodje , kvačilo malo niže što je normalno , klima je odlična , greje super i ima dosta mesta za sitne stvari po kolima . Prostora ima više nego dovoljno za 5 ako su putnici niži od 1.85 i imaju manje od 85 kila . U gepek staje 15 kartona soka samo tako , a oko rezervnog točka : dizalica , fabrički alat , sijalice , prava pomoć , flaša goriva , flašica ulja , navlaka za auto i još neke drangulije . Rđe se na auspuhu nema . Možda nema toplu dušu , ali jeste dobar auto . Pročitaj više

18. Jan 2013.

Младен Милић iznosi svoje utiske o

Prednosti

Pouzdanost Održavanje Komfor Ovo cudo ne ume da stane - za vise od 20 godina koliko je u familiji nikad nije nista znacajno crklo (sijalice i par osiguraca kad sam mu ubacio jaci radio). Nigde trula - ma ko nova i dalje . Odrzavanje je dzbaka , jer nema sta da se odrzava , a raspitivao sam se - ima delova kol'ko 'oces . Udobna ...

Mane

Cena/Kvalitet Potrošnja Trosi boga oca da se razumemo ; moja ima 1.8 motor . Do mora je i nazad je bio 9l prosek , a kad je motor hladan ide i preko 20 . Registracija je mnogo skupa - 27.000 . Poslednja stvar je cena - ne bi je dao ni za 5000 evra , a znam da ne vredi ni 10 puta toliko zbog potrosnje . Voleo bih kad bi nek...o mogao da ubaci noviji motor , snage 90-100 ks , sa ne vise od 1600 cc . I da ne zaboravim - kad je puna , auspuh zakacinje lezeceg .

24. Nov 2012.

Младен Милић iznosi svoje utiske o

Prednosti

Mala potrosnja , neverovatno lagan i precizan menjac , pouzdanost , prostranost spram spoljnih dimenzija , dosta opreme za malo para

Mane

Tvrdo zadnje ogibljenje , skupi delovi

10. Jul 2012.

izuzetno dobar auto. jako dobrar trap vesanje dosta dobra stabilnost dobra amortozacija dobar kvalitet .izuzetno mali potrosac to nezna da se pokvari moze samo majstor nesto da zezne.stvarno zahvalan autic cak i sedista dobro prilagodjena kako treba.ide kao zmijica nije los i za duga putovanja.

05. Okt 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Isao letos sa njim do Crne Gore . Prosecna potrosnja je bila 4.3l/100 - sto je od Beograda i nazad oko 50l goriva (rezervoar 35l , taman za punjenje u Trebinju) . Jedina zamerka koju sam imao je nepodesivost po visini i uglu vozacevog sedista jer mi se desna noga kocila celim putem , pa sam morao da...Pročitaj više

15. Dec 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Младен Милић ima pitanje o

Da je iko pokusao da ugradi motor pozadi u Juga , kao u Renault 5 turblo , Renault Clio V6 , Toyota Aygo Crazy , .... ?

09. Jul 2012.
Pogledaj ostalih 10 komentara

e , moze , hvala ti puno . imao sam drugi projekat za tog juga - auto na struju , nego su mi svi sluzbenici mudro rekli "hm , ima snagu , al' nema kubikazu , probaj tamo i tamo" . tako da se izgleda ovo vise isplati . mada , vozili bi ga po selu , ne znam , mada bi mi bilo drago da i jedan i drugi m...Pročitaj više

10. Jul 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

samo da znas da su tu velika ulaganja..i da se to radi najmanje 3 meseca do godinu dana... ako imas vremena novaca i zivaca onda je ok ... upustati se u takvu avanturu... pozzz

10. Jul 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x
+ 10 odgovora