Ja bih radije uzeo 1.7, i to sa 130 konja, mada nije ni verzija sa 110 mnogo lošija. Ima ovaj motor neke probleme, sa pumpom za ulje na primer, ali to treba proveriti detaljnije, pošto jače verzije imaju varijabilnu turbinu, a slabije običnu, mada nisam siguran 100%. Tu su i problemi sa diznama, sa ...EGR-om i DPF-om, klasika kao i za sve ostale dizelaše. Stvari koje ne mogu da se izbegnu. Mislim da ni potrošnja neće biti nešto veća nego sa 1.3 motorom pošto on mora malo više da se forsira zbog manje snage i naročito zbog manjeg obrtnog momenta.Pročitaj više
Priliko cimanja volana levo desno cuje se da nesto pukne, to se desava i na manjim brzinama kada se koci i pusti kocnica tipa pred lezeci ili semafor isto pukne, auto je inace hidraulicar, majstor pregledao trap je bez greske
Nikad nisam razmišljao o tome, ali mogu li na centriranju trapa da otkriju da nešto nije u redu sa homokinetičkim? Uglavnom, trebalo bi da mogu većinu drugih bar ozbiljnijih neispravnosti da otkriju, mada i to zavisi od iskustva čoveka koji radi pregled i toga koliko se uopšte potrudi. Ja sam davno ...imao problem sa nekim pucanjem kada se prelazi preko ležećeg, pri oštrom kočenju ALI ne uvek nego samo u nekim situacijama pri čemu nikako nisam uspevao da uhvatim neki šablon. Čak se dešavalo i veoma retko pri vožnji po malo lošijem putu. Nijedan majstor nije otkrio šta se dešava, a i ja sam mesecima pokušavao da otkrijem na razne načine bar odakle se čuje - auto je bio i na onoj velikoj dizalici, i na kanalu, i na klocnama sa skinutim točkovima, i menjane su razne stvari... Na kraju je postepeno prestajalo kako sam vremenom menjao neke delove vešanja. Ni dan danas ne znam šta je bio problem.Pročitaj više
Vidim sad da će VW da proizvodi Passat u sedan verziji, ali samo za kinesko tržište i to će biti duži od karavana i plus će imati veće međuosovinsko rastojanje što znači malo više mesta na zadnjim sedištima. Nije tu važno što će ljubitelji da se razočaraju, nego što mene nerviraju svi proizvođači koji samo za kinesko tržište prave produžene verzije sa više prostora na zadnjim sedištima, pošto izgleda malim Kinezima treba više prostora nego Evropljanima. Ulaziš pozadi u "porodični" auto kao da se... uvlačiš u Formulu 1. Ali kad bolje razmislim, nisu krivi proizvođači, nego vozači. U fazonu, nije Sloba kriv...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ja bih radije uzeo 1.7, i to sa 130 konja, mada nije ni verzija sa 110 mnogo lošija. Ima ovaj motor neke probleme, sa pumpom za ulje na primer, ali to treba proveriti detaljnije, pošto jače verzije imaju varijabilnu turbinu, a slabije običnu, mada nisam siguran 100%. Tu su i problemi sa diznama, sa ...EGR-om i DPF-om, klasika kao i za sve ostale dizelaše. Stvari koje ne mogu da se izbegnu. Mislim da ni potrošnja neće biti nešto veća nego sa 1.3 motorom pošto on mora malo više da se forsira zbog manje snage i naročito zbog manjeg obrtnog momenta.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Priliko cimanja volana levo desno cuje se da nesto pukne, to se desava i na manjim brzinama kada se koci i pusti kocnica tipa pred lezeci ili semafor isto pukne, auto je inace hidraulicar, majstor pregledao trap je bez greske
10. Feb 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Можда полуосовина (хомокинетички зглоб).
Razlog za prijavu korisnika
Nikad nisam razmišljao o tome, ali mogu li na centriranju trapa da otkriju da nešto nije u redu sa homokinetičkim? Uglavnom, trebalo bi da mogu većinu drugih bar ozbiljnijih neispravnosti da otkriju, mada i to zavisi od iskustva čoveka koji radi pregled i toga koliko se uopšte potrudi. Ja sam davno ...imao problem sa nekim pucanjem kada se prelazi preko ležećeg, pri oštrom kočenju ALI ne uvek nego samo u nekim situacijama pri čemu nikako nisam uspevao da uhvatim neki šablon. Čak se dešavalo i veoma retko pri vožnji po malo lošijem putu. Nijedan majstor nije otkrio šta se dešava, a i ja sam mesecima pokušavao da otkrijem na razne načine bar odakle se čuje - auto je bio i na onoj velikoj dizalici, i na kanalu, i na klocnama sa skinutim točkovima, i menjane su razne stvari... Na kraju je postepeno prestajalo kako sam vremenom menjao neke delove vešanja. Ni dan danas ne znam šta je bio problem.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Letva volana mozda.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Vidim sad da će VW da proizvodi Passat u sedan verziji, ali samo za kinesko tržište i to će biti duži od karavana i plus će imati veće međuosovinsko rastojanje što znači malo više mesta na zadnjim sedištima. Nije tu važno što će ljubitelji da se razočaraju, nego što mene nerviraju svi proizvođači koji samo za kinesko tržište prave produžene verzije sa više prostora na zadnjim sedištima, pošto izgleda malim Kinezima treba više prostora nego Evropljanima. Ulaziš pozadi u "porodični" auto kao da se... uvlačiš u Formulu 1. Ali kad bolje razmislim, nisu krivi proizvođači, nego vozači. U fazonu, nije Sloba kriv... Pročitaj više
17. AprRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.