Milutin Kojić
ima pitanje o
Milutin Kojić
ima pitanje o
Quattro
Razlog za prijavu korisnika
Zar mu toliko znači iako nije za neki offroad?
Razlog za prijavu korisnika
Quattro nije samo za offroad, moze da pomogne kod dubokog snjega recimo, kod blatnjavih uzbrdica, zaledjenih uzbrdica, po meni je potrebniji nego upravljanje muzikom pored mjenjaca
Razlog za prijavu korisnika
Znaci za bilo kakvu klizavu poglodu..takodje stabilnost i izlazak iz krivina neuporediv
Razlog za prijavu korisnika
Vidi ovako, nismo svi isti, neko voli ovo neko ono,,, uzmi ono sto se tebi vise svidja, ono sto mislis da ces vise da koristis, ono sto te vise zadovoljava,,, ne znam sta drugo da ti kazem
Razlog za prijavu korisnika
A ti si onaj sa kreditom,,, sta si uradio po tom pitanju???
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam. Al nisam sa kreditom :) Pa ja sam tu negde 50:50 za multimediju ili quatro. A koji ima oboje cene i preko 12000 što je po meni mnogo. 10 000 je i ok, al preko toga je mnogo.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nisi sa kreditom, nedavno si se interesovao za kredit za auto,,, sta ustvari hoces da kupis, pod audi a4 sedan pises o audiju a5???
Cini mi se kako si pisao da ti je zelja a 5 dok si jos mlad
Razlog za prijavu korisnika
Imaj na umu da kvatro realno vise trosi..ako.ti to igra neku ulogu
Razlog za prijavu korisnika
Razmišljao sam o kreditu, ali nije isključeno ni za keš da bude. Pišem pod A4 jer će više ljudi da vidi, ako sam dobro razumeo algoritam ovog sajta. A5 je dosta ređi. A5 mi je želja, a i sporije če da zastareva je ima donekle sportski dizajn.
Razlog za prijavu korisnika
To koliko je tezi i sve ostale specifikacije lako mozes naci na internetu..razlika u medju ubrzanju i preticanju nije velika..ali pri prolasku kroz krivine i po klizavim podlogama je ogromna..
Audi je legendaran po tom pogonu i sigurno je nesto posebno sa istim..tako da ti vidi sta ti vise odgovara.....
Ja ne bih razmisljao,uvek bih rado uzeo 4x4Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Bez Quattro pogona ako je motor 2.0. To je korisno za jake motore, za slabije nema potrebe uopšte...
Razlog za prijavu korisnika
Nije svaki quatro isti
Razlog za prijavu korisnika
U a5 ide torsen, stalni pogon na sva 4 točka. u a3 ide taj lošiji
Razlog za prijavu korisnika
I uvek postoji opcija da kupim 2.0 tfsi 211hp quattro S tronic. Ide kao raketa sigurno. Tako dobijam bukvalno savršen auto, ali pitanje je dal bih mogao da naspem goriva koliko potroši :)
Razlog za prijavu korisnika
Svako ima svoje... ja sam recimo izabrao zadnju vuču sa 308ks i 710nm nisam hteo 4x4. Nije zabavan 4x4 (osim po snegu)
Razlog za prijavu korisnika
Sad sam gledao neko poređenje i A5 je teži skoro 300 kg od pasata b6. A manji je. Nešto mi to nerealno
Razlog za prijavu korisnika
Kakvi su to đavoli za muziku? U svakom slučaju, ja bih pre uzeo Quattro, mada ti u 99,5% vremena koje provedeš u vožnji neće uopšte biti od bilo kakve koristi.
Razlog za prijavu korisnika
U stvari da se ogradim, ako uzmeš nešto sa jačim motorom, a hoćeš da se iživljavaš u vožnji, onda pogon na svim točkovima definitivno može da bude od velike pomoći, pošto savremeni turbo motori naglo grunu snagu i obrtni moment i onda je velika mogućnost da pogonski točkovi počnu da proklizavaju, pa... odreaguje elektronika i priguši ti motor, pa dok se sve to dovede u red, čitava zabava oko brzog kretanja pada u vodu. Međutim, ako se ta snaga, odnosno obrtni moment koji odjednom navale, rasporede na sva četiri točka, onda je neuporedivo manja šansa da će doći do proklizavanja točkova i da će elektronika morati da interveniše. Slično važi i za vožnju kroz krivine - auto sa prednjim pogonom u krivinama više beži preko nosa , i moraš da budeš mnogo nežniji sa gasom i da znaš tačno kad smeš oštrije da dodaš gas.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Evo opet se vraćam na staro pitanje. Jesu li benzinci u audiju toliko loši? Vidim A5 2013. god sa 1.8 tfsi je prilično jeftin, a i sa 2.0 nije skup. Da ih izbacim iz razmatranja ili nisu toliko loši kako se priča?
Razlog za prijavu korisnika
A šta može da bude ako je prešao više? Zamajac, turbina... i ako je to u lošem stanju sredim i miran sam. Troše više al su jeftiniji a i benzin je jeftiniji. Ako je prosek 10 l to je prihvatljivo.
Razlog za prijavu korisnika
Za koliko para ili otprilike koje godište planiraš da uzmeš? Ja sam se toliko naslušao o problemima sa VW-ovim benzincima da više ne znam šta da mislim o njima. Jedni kažu da je mali procenat u odnosu na ukupan broj prodatih motora koji prave probleme bilo kakve vrste, pošto VW grupacija realno prod...aje stvarno mnogo automobila, ali sa druge strane tu su razne horor priče, VW grupacija je generalno težak lažov po svim pitanjima, u Americi ima gomile raznoraznih tužbi za sve i svašta, u Evropi te tužbe ne funkcionišu zato što je VW ozbiljan igrač za nemačku ekonomiju...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Još nisi kupio auto???
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Quattro
Razlog za prijavu korisnika
Zar mu toliko znači iako nije za neki offroad?
Razlog za prijavu korisnika
Quattro nije samo za offroad, moze da pomogne kod dubokog snjega recimo, kod blatnjavih uzbrdica, zaledjenih uzbrdica, po meni je potrebniji nego upravljanje muzikom pored mjenjaca
Razlog za prijavu korisnika
Znaci za bilo kakvu klizavu poglodu..takodje stabilnost i izlazak iz krivina neuporediv
Razlog za prijavu korisnika
Vidi ovako, nismo svi isti, neko voli ovo neko ono,,, uzmi ono sto se tebi vise svidja, ono sto mislis da ces vise da koristis, ono sto te vise zadovoljava,,, ne znam sta drugo da ti kazem
Razlog za prijavu korisnika
A ti si onaj sa kreditom,,, sta si uradio po tom pitanju???
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam. Al nisam sa kreditom :) Pa ja sam tu negde 50:50 za multimediju ili quatro. A koji ima oboje cene i preko 12000 što je po meni mnogo. 10 000 je i ok, al preko toga je mnogo.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nisi sa kreditom, nedavno si se interesovao za kredit za auto,,, sta ustvari hoces da kupis, pod audi a4 sedan pises o audiju a5???
Cini mi se kako si pisao da ti je zelja a 5 dok si jos mlad
Razlog za prijavu korisnika
Imaj na umu da kvatro realno vise trosi..ako.ti to igra neku ulogu
Razlog za prijavu korisnika
Razmišljao sam o kreditu, ali nije isključeno ni za keš da bude. Pišem pod A4 jer će više ljudi da vidi, ako sam dobro razumeo algoritam ovog sajta. A5 je dosta ređi. A5 mi je želja, a i sporije če da zastareva je ima donekle sportski dizajn.
Razlog za prijavu korisnika
To koliko je tezi i sve ostale specifikacije lako mozes naci na internetu..razlika u medju ubrzanju i preticanju nije velika..ali pri prolasku kroz krivine i po klizavim podlogama je ogromna..
Audi je legendaran po tom pogonu i sigurno je nesto posebno sa istim..tako da ti vidi sta ti vise odgovara.....
Ja ne bih razmisljao,uvek bih rado uzeo 4x4Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Bez Quattro pogona ako je motor 2.0. To je korisno za jake motore, za slabije nema potrebe uopšte...
Razlog za prijavu korisnika
Nije svaki quatro isti
Razlog za prijavu korisnika
U a5 ide torsen, stalni pogon na sva 4 točka. u a3 ide taj lošiji
Razlog za prijavu korisnika
I uvek postoji opcija da kupim 2.0 tfsi 211hp quattro S tronic. Ide kao raketa sigurno. Tako dobijam bukvalno savršen auto, ali pitanje je dal bih mogao da naspem goriva koliko potroši :)
Razlog za prijavu korisnika
Svako ima svoje... ja sam recimo izabrao zadnju vuču sa 308ks i 710nm nisam hteo 4x4. Nije zabavan 4x4 (osim po snegu)
Razlog za prijavu korisnika
Sad sam gledao neko poređenje i A5 je teži skoro 300 kg od pasata b6. A manji je. Nešto mi to nerealno
Razlog za prijavu korisnika
Kakvi su to đavoli za muziku? U svakom slučaju, ja bih pre uzeo Quattro, mada ti u 99,5% vremena koje provedeš u vožnji neće uopšte biti od bilo kakve koristi.
Razlog za prijavu korisnika
U stvari da se ogradim, ako uzmeš nešto sa jačim motorom, a hoćeš da se iživljavaš u vožnji, onda pogon na svim točkovima definitivno može da bude od velike pomoći, pošto savremeni turbo motori naglo grunu snagu i obrtni moment i onda je velika mogućnost da pogonski točkovi počnu da proklizavaju, pa... odreaguje elektronika i priguši ti motor, pa dok se sve to dovede u red, čitava zabava oko brzog kretanja pada u vodu. Međutim, ako se ta snaga, odnosno obrtni moment koji odjednom navale, rasporede na sva četiri točka, onda je neuporedivo manja šansa da će doći do proklizavanja točkova i da će elektronika morati da interveniše. Slično važi i za vožnju kroz krivine - auto sa prednjim pogonom u krivinama više beži preko nosa , i moraš da budeš mnogo nežniji sa gasom i da znaš tačno kad smeš oštrije da dodaš gas.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Evo opet se vraćam na staro pitanje. Jesu li benzinci u audiju toliko loši? Vidim A5 2013. god sa 1.8 tfsi je prilično jeftin, a i sa 2.0 nije skup. Da ih izbacim iz razmatranja ili nisu toliko loši kako se priča?
Razlog za prijavu korisnika
A šta može da bude ako je prešao više? Zamajac, turbina... i ako je to u lošem stanju sredim i miran sam. Troše više al su jeftiniji a i benzin je jeftiniji. Ako je prosek 10 l to je prihvatljivo.
Razlog za prijavu korisnika
Za koliko para ili otprilike koje godište planiraš da uzmeš? Ja sam se toliko naslušao o problemima sa VW-ovim benzincima da više ne znam šta da mislim o njima. Jedni kažu da je mali procenat u odnosu na ukupan broj prodatih motora koji prave probleme bilo kakve vrste, pošto VW grupacija realno prod...aje stvarno mnogo automobila, ali sa druge strane tu su razne horor priče, VW grupacija je generalno težak lažov po svim pitanjima, u Americi ima gomile raznoraznih tužbi za sve i svašta, u Evropi te tužbe ne funkcionišu zato što je VW ozbiljan igrač za nemačku ekonomiju...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Još nisi kupio auto???
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Quattro
Razlog za prijavu korisnika
Zar mu toliko znači iako nije za neki offroad?
Razlog za prijavu korisnika
Quattro nije samo za offroad, moze da pomogne kod dubokog snjega recimo, kod blatnjavih uzbrdica, zaledjenih uzbrdica, po meni je potrebniji nego upravljanje muzikom pored mjenjaca
Razlog za prijavu korisnika
Znaci za bilo kakvu klizavu poglodu..takodje stabilnost i izlazak iz krivina neuporediv
Razlog za prijavu korisnika
Vidi ovako, nismo svi isti, neko voli ovo neko ono,,, uzmi ono sto se tebi vise svidja, ono sto mislis da ces vise da koristis, ono sto te vise zadovoljava,,, ne znam sta drugo da ti kazem
Razlog za prijavu korisnika
A ti si onaj sa kreditom,,, sta si uradio po tom pitanju???
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam. Al nisam sa kreditom :) Pa ja sam tu negde 50:50 za multimediju ili quatro. A koji ima oboje cene i preko 12000 što je po meni mnogo. 10 000 je i ok, al preko toga je mnogo.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nisi sa kreditom, nedavno si se interesovao za kredit za auto,,, sta ustvari hoces da kupis, pod audi a4 sedan pises o audiju a5???
Cini mi se kako si pisao da ti je zelja a 5 dok si jos mlad
Razlog za prijavu korisnika
Imaj na umu da kvatro realno vise trosi..ako.ti to igra neku ulogu
Razlog za prijavu korisnika
Razmišljao sam o kreditu, ali nije isključeno ni za keš da bude. Pišem pod A4 jer će više ljudi da vidi, ako sam dobro razumeo algoritam ovog sajta. A5 je dosta ređi. A5 mi je želja, a i sporije če da zastareva je ima donekle sportski dizajn.
Razlog za prijavu korisnika
To koliko je tezi i sve ostale specifikacije lako mozes naci na internetu..razlika u medju ubrzanju i preticanju nije velika..ali pri prolasku kroz krivine i po klizavim podlogama je ogromna..
Audi je legendaran po tom pogonu i sigurno je nesto posebno sa istim..tako da ti vidi sta ti vise odgovara.....
Ja ne bih razmisljao,uvek bih rado uzeo 4x4Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Bez Quattro pogona ako je motor 2.0. To je korisno za jake motore, za slabije nema potrebe uopšte...
Razlog za prijavu korisnika
Nije svaki quatro isti
Razlog za prijavu korisnika
U a5 ide torsen, stalni pogon na sva 4 točka. u a3 ide taj lošiji
Razlog za prijavu korisnika
I uvek postoji opcija da kupim 2.0 tfsi 211hp quattro S tronic. Ide kao raketa sigurno. Tako dobijam bukvalno savršen auto, ali pitanje je dal bih mogao da naspem goriva koliko potroši :)
Razlog za prijavu korisnika
Svako ima svoje... ja sam recimo izabrao zadnju vuču sa 308ks i 710nm nisam hteo 4x4. Nije zabavan 4x4 (osim po snegu)
Razlog za prijavu korisnika
Sad sam gledao neko poređenje i A5 je teži skoro 300 kg od pasata b6. A manji je. Nešto mi to nerealno
Razlog za prijavu korisnika
Kakvi su to đavoli za muziku? U svakom slučaju, ja bih pre uzeo Quattro, mada ti u 99,5% vremena koje provedeš u vožnji neće uopšte biti od bilo kakve koristi.
Razlog za prijavu korisnika
U stvari da se ogradim, ako uzmeš nešto sa jačim motorom, a hoćeš da se iživljavaš u vožnji, onda pogon na svim točkovima definitivno može da bude od velike pomoći, pošto savremeni turbo motori naglo grunu snagu i obrtni moment i onda je velika mogućnost da pogonski točkovi počnu da proklizavaju, pa... odreaguje elektronika i priguši ti motor, pa dok se sve to dovede u red, čitava zabava oko brzog kretanja pada u vodu. Međutim, ako se ta snaga, odnosno obrtni moment koji odjednom navale, rasporede na sva četiri točka, onda je neuporedivo manja šansa da će doći do proklizavanja točkova i da će elektronika morati da interveniše. Slično važi i za vožnju kroz krivine - auto sa prednjim pogonom u krivinama više beži preko nosa , i moraš da budeš mnogo nežniji sa gasom i da znaš tačno kad smeš oštrije da dodaš gas.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Evo opet se vraćam na staro pitanje. Jesu li benzinci u audiju toliko loši? Vidim A5 2013. god sa 1.8 tfsi je prilično jeftin, a i sa 2.0 nije skup. Da ih izbacim iz razmatranja ili nisu toliko loši kako se priča?
Razlog za prijavu korisnika
A šta može da bude ako je prešao više? Zamajac, turbina... i ako je to u lošem stanju sredim i miran sam. Troše više al su jeftiniji a i benzin je jeftiniji. Ako je prosek 10 l to je prihvatljivo.
Razlog za prijavu korisnika
Za koliko para ili otprilike koje godište planiraš da uzmeš? Ja sam se toliko naslušao o problemima sa VW-ovim benzincima da više ne znam šta da mislim o njima. Jedni kažu da je mali procenat u odnosu na ukupan broj prodatih motora koji prave probleme bilo kakve vrste, pošto VW grupacija realno prod...aje stvarno mnogo automobila, ali sa druge strane tu su razne horor priče, VW grupacija je generalno težak lažov po svim pitanjima, u Americi ima gomile raznoraznih tužbi za sve i svašta, u Evropi te tužbe ne funkcionišu zato što je VW ozbiljan igrač za nemačku ekonomiju...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Još nisi kupio auto???
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Quattro
Razlog za prijavu korisnika
Zar mu toliko znači iako nije za neki offroad?
Razlog za prijavu korisnika
Quattro nije samo za offroad, moze da pomogne kod dubokog snjega recimo, kod blatnjavih uzbrdica, zaledjenih uzbrdica, po meni je potrebniji nego upravljanje muzikom pored mjenjaca
Razlog za prijavu korisnika
Znaci za bilo kakvu klizavu poglodu..takodje stabilnost i izlazak iz krivina neuporediv
Razlog za prijavu korisnika
Vidi ovako, nismo svi isti, neko voli ovo neko ono,,, uzmi ono sto se tebi vise svidja, ono sto mislis da ces vise da koristis, ono sto te vise zadovoljava,,, ne znam sta drugo da ti kazem
Razlog za prijavu korisnika
A ti si onaj sa kreditom,,, sta si uradio po tom pitanju???
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam. Al nisam sa kreditom :) Pa ja sam tu negde 50:50 za multimediju ili quatro. A koji ima oboje cene i preko 12000 što je po meni mnogo. 10 000 je i ok, al preko toga je mnogo.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nisi sa kreditom, nedavno si se interesovao za kredit za auto,,, sta ustvari hoces da kupis, pod audi a4 sedan pises o audiju a5???
Cini mi se kako si pisao da ti je zelja a 5 dok si jos mlad
Razlog za prijavu korisnika
Imaj na umu da kvatro realno vise trosi..ako.ti to igra neku ulogu
Razlog za prijavu korisnika
Razmišljao sam o kreditu, ali nije isključeno ni za keš da bude. Pišem pod A4 jer će više ljudi da vidi, ako sam dobro razumeo algoritam ovog sajta. A5 je dosta ređi. A5 mi je želja, a i sporije če da zastareva je ima donekle sportski dizajn.
Razlog za prijavu korisnika
To koliko je tezi i sve ostale specifikacije lako mozes naci na internetu..razlika u medju ubrzanju i preticanju nije velika..ali pri prolasku kroz krivine i po klizavim podlogama je ogromna..
Audi je legendaran po tom pogonu i sigurno je nesto posebno sa istim..tako da ti vidi sta ti vise odgovara.....
Ja ne bih razmisljao,uvek bih rado uzeo 4x4Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Bez Quattro pogona ako je motor 2.0. To je korisno za jake motore, za slabije nema potrebe uopšte...
Razlog za prijavu korisnika
Nije svaki quatro isti
Razlog za prijavu korisnika
U a5 ide torsen, stalni pogon na sva 4 točka. u a3 ide taj lošiji
Razlog za prijavu korisnika
I uvek postoji opcija da kupim 2.0 tfsi 211hp quattro S tronic. Ide kao raketa sigurno. Tako dobijam bukvalno savršen auto, ali pitanje je dal bih mogao da naspem goriva koliko potroši :)
Razlog za prijavu korisnika
Svako ima svoje... ja sam recimo izabrao zadnju vuču sa 308ks i 710nm nisam hteo 4x4. Nije zabavan 4x4 (osim po snegu)
Razlog za prijavu korisnika
Sad sam gledao neko poređenje i A5 je teži skoro 300 kg od pasata b6. A manji je. Nešto mi to nerealno
Razlog za prijavu korisnika
Kakvi su to đavoli za muziku? U svakom slučaju, ja bih pre uzeo Quattro, mada ti u 99,5% vremena koje provedeš u vožnji neće uopšte biti od bilo kakve koristi.
Razlog za prijavu korisnika
U stvari da se ogradim, ako uzmeš nešto sa jačim motorom, a hoćeš da se iživljavaš u vožnji, onda pogon na svim točkovima definitivno može da bude od velike pomoći, pošto savremeni turbo motori naglo grunu snagu i obrtni moment i onda je velika mogućnost da pogonski točkovi počnu da proklizavaju, pa... odreaguje elektronika i priguši ti motor, pa dok se sve to dovede u red, čitava zabava oko brzog kretanja pada u vodu. Međutim, ako se ta snaga, odnosno obrtni moment koji odjednom navale, rasporede na sva četiri točka, onda je neuporedivo manja šansa da će doći do proklizavanja točkova i da će elektronika morati da interveniše. Slično važi i za vožnju kroz krivine - auto sa prednjim pogonom u krivinama više beži preko nosa , i moraš da budeš mnogo nežniji sa gasom i da znaš tačno kad smeš oštrije da dodaš gas.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Evo opet se vraćam na staro pitanje. Jesu li benzinci u audiju toliko loši? Vidim A5 2013. god sa 1.8 tfsi je prilično jeftin, a i sa 2.0 nije skup. Da ih izbacim iz razmatranja ili nisu toliko loši kako se priča?
Razlog za prijavu korisnika
A šta može da bude ako je prešao više? Zamajac, turbina... i ako je to u lošem stanju sredim i miran sam. Troše više al su jeftiniji a i benzin je jeftiniji. Ako je prosek 10 l to je prihvatljivo.
Razlog za prijavu korisnika
Za koliko para ili otprilike koje godište planiraš da uzmeš? Ja sam se toliko naslušao o problemima sa VW-ovim benzincima da više ne znam šta da mislim o njima. Jedni kažu da je mali procenat u odnosu na ukupan broj prodatih motora koji prave probleme bilo kakve vrste, pošto VW grupacija realno prod...aje stvarno mnogo automobila, ali sa druge strane tu su razne horor priče, VW grupacija je generalno težak lažov po svim pitanjima, u Americi ima gomile raznoraznih tužbi za sve i svašta, u Evropi te tužbe ne funkcionišu zato što je VW ozbiljan igrač za nemačku ekonomiju...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Još nisi kupio auto???
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.