Pozdrav. Imam jedno pitanje u vezi Fiat Crome 2.0, 90kw, plin. Ujak je vozi, pa planiram da je kupim od njega, ALI... Jako lose vuce za tu konjazu i kubikazu. Trebala bi da lepi za sediste, a ona se muci na svakoj uzbrdici. Potrosnja plina joj je oko 15 litara, sto nije strasno kad se pogleda snaga motora. Jedan majstor mi je rekao da verovatno otisao protokomer. Imate li vi neka iskustva sa ovim modelom i takvim problemom?
Pozz Ivane, iskustva sa bas ovim modelom nemam. ALi pazi ovako, merenje kompresije bi ti pokazalo u kakvom je stanju njen motor. Moze biti da je do protokomera. Koliko trosi benzina znas li? Inace gubitak snage a i generalno lose performanse na uzbrdicama pa i na ravnom moze kazivati i da je lamela ...zrela za zamenu. Ako sumnjas da je motor losiji, merenje kompresije bi ti reklo sve. A ostalih sitnih kvarcica moze biti koliko hoces. Od protokomera, do nekok najobicnijeg senzora... Vidi i kako ide na benzinu ako joj pumpa nije pokvarena.Pročitaj više
moguce je da ima previse vazduha u karburatoru ili sta vec ima...uz brso sam jedva izlazio,dodjem kod majstora zapusi rupe sa sundjerima da ne bi previse vukao vazduha i auto mi je poleteo! to bi trebao svaki plinadjija da zna! vidi,proveri.poz
Crkla mi je brava (daje kontakt ali ne moze da zavergla) na Fiat Cromi 1.6 90godiste da li neko zna koje zice su za paljenje pa da te zice prebacim na taster i da ga tako palim?
Ljudi potrebna mi je strucna pomoc. Prijatelj je kupio chroma 91' i ima problem koji ne moze da resi vec par nedelja... Kada da gas u bilo kojoj situaciji ima blokadu na 3000obrtaja, kao da je to kraj i ne prima vise gas. Sta moze da bude sve. Vozio ga je svuda kod majstora i sta mu sve nisu menjali, jadnicak je vec puko 400evra na zamenu delova. Pojede se ziv. Hvala na razumevanju. pozzzz
Proveravali su mu i ecu racunar, ma sta sve nisu i nece, sta jos moze biti? Moja greska za godiste... 96'. prebacujem se na njegovu stranu sa istim pitanjem ovde brisem
dali neko zna kolika je potrosnja plina normalne gradske i na otvorenom putu na 100km,fijat croma 1.6 dvogrlni karburator 90god,i koje su mu mane sem limarije to sam video danas hteo sam da je kupim pragovi su losi ima i na patosu raditi na par mesta i jos dosta sitnica,obrtomer i kilometar sat neradi,zadnji mortizeri losi i jos neki sitnica
ja imam cromu 20ie16v kod mene je skoro 10 god.nikakvih problema nemam,motor presao 250hilj.jos nije otvoren ulje netrosi menjao sam set kvacila kaiseve uradio prednji trap nove diskove i gume sa alu felnama toje sve potrosni materijal.do duse nevozim je tako ludo kod mene nije 90 presla.kod mene j...e potrosnja od 6l do 8l a plin nemam i necu ni daga stavljam kazu da nije dobar za motor.Pročitaj više
Bolje uzmi 2.0, taj 1.6 ima problem sa bregastom (ako je u pitanju motor sa jednom bregastom), nista manje ne trosi od 2.0 a slabije ide. Raspitaj se prvo za cenu amortizera, mozda ces odmah odustati od nje. :)
Delovi nisu skupi, ako je rec o 2,0 motoru izuzetan je. Znaju da stradaju amortizeri i gumene caure zadnjeg trapa. Potorsnja plina je na otvorenom 9 u gradu moze i do 15l, zavisno od otrin voznje.
Ne znam taj turbo kakav je, pricam za verziju 8v. Da dodam da taj motor ima dve bregaste, a ventili su postavljeni pod uglom u V rasporedu i pecurke ventila su ogromne, nesto sto nisam video kod drugih motora. Takodje ima dva balansirajuca vratila koja sluze za neutralisanje vibracija i dva zupcasta... kaisa.Pročitaj više
Одличан мотор. Тај исти мотор се уграђује у Темпру, Типо, Алфа ромео 155, 145, 146, Ланчију.... Изузетно јефтини за одржавање. Доста прелазе. У Кроми, мало већа потрошња у односу на Типо рецимо. А то је наравно због тежине аутомобила. Пале по свим временима, па и највећем мразу. Моја стара Крома 1.9... тди је на 450.000 км трошила 1л уља на 5000км, а палила као мина на највећим мразевима. Док је било лож уље јефтино, сипао то и иде сасвим нормално. Мало се дода двотактола да подмазује пумпу и вози само. Скоро сам видео човека који ју је купио од мене. Још није отварао мотор али му троши доста уља и чади позади. Али 550.000 км и то ти је то. Генерална је око 350 еура, равњање главе са заменом вентила око 40-50 еура, сервис турбине око 55-75. И возиш још 300.000.Pročitaj više
Strasno mi se svidja taj auto, imam priliku da kupim cromu 2.0 115 ks, koza, klima i tako. Treba mi nesto veliko , deca rastu a i cenim da nije nesto preterano skup za odrzavanje. Zato i pitam, iz okolike KG sam, . Svaki savet je dobrodosao. Pozzz
Odlican auto, odlicne performanse, udoban i kavalitetan, trodi oko 9l. Motor je pravi sportski, podseca na Alfine motore, zapravo to je isti blok kao kod 156-ice, nema puno elektronike.
sve zavisi kako je prethodni vlasnik ili vlasnici odrzavali. inace jako zahvalan auto - veliki,udoban,mali potrosac,jevtini delovi i ima ih svugde, kada se obore zadnja sedista kao karavan. ja imam turbo ie i ne bojim se nikoga na putu a i klasican 2.o ie ne karburator je ziska za mnoge druge motore... te klase i kubikaze. samo normalno odrzavanje i nema nikakvih problemaPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
naj sigurnije je da odneses kod nekog auto elektricara da ga remontuje jer tr to nece kostati vise od 20e a trajace ti isto kao nov
Razlog za prijavu korisnika
naj sigurnije je da odneses kod nekog auto elektricara da ga remontuje jer te to nece kostati vise od 20e a trajace ti isto kao nov
Razlog za prijavu korisnika
Reparacija je po mom misljenju najbolje resenje.
Takodje razmatrao bih i mogucnost kupovine polovnog.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav. Imam jedno pitanje u vezi Fiat Crome 2.0, 90kw, plin. Ujak je vozi, pa planiram da je kupim od njega, ALI... Jako lose vuce za tu konjazu i kubikazu. Trebala bi da lepi za sediste, a ona se muci na svakoj uzbrdici. Potrosnja plina joj je oko 15 litara, sto nije strasno kad se pogleda snaga motora. Jedan majstor mi je rekao da verovatno otisao protokomer. Imate li vi neka iskustva sa ovim modelom i takvim problemom?
23. Feb 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pozz Ivane, iskustva sa bas ovim modelom nemam. ALi pazi ovako, merenje kompresije bi ti pokazalo u kakvom je stanju njen motor. Moze biti da je do protokomera. Koliko trosi benzina znas li? Inace gubitak snage a i generalno lose performanse na uzbrdicama pa i na ravnom moze kazivati i da je lamela ...zrela za zamenu. Ako sumnjas da je motor losiji, merenje kompresije bi ti reklo sve. A ostalih sitnih kvarcica moze biti koliko hoces. Od protokomera, do nekok najobicnijeg senzora... Vidi i kako ide na benzinu ako joj pumpa nije pokvarena.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
moguce je da ima previse vazduha u karburatoru ili sta vec ima...uz brso sam jedva izlazio,dodjem kod majstora zapusi rupe sa sundjerima da ne bi previse vukao vazduha i auto mi je poleteo! to bi trebao svaki plinadjija da zna! vidi,proveri.poz
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Crkla mi je brava (daje kontakt ali ne moze da zavergla) na Fiat Cromi 1.6 90godiste da li neko zna koje zice su za paljenje pa da te zice prebacim na taster i da ga tako palim?
15. Sep 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ljudi potrebna mi je strucna pomoc. Prijatelj je kupio chroma 91' i ima problem koji ne moze da resi vec par nedelja... Kada da gas u bilo kojoj situaciji ima blokadu na 3000obrtaja, kao da je to kraj i ne prima vise gas. Sta moze da bude sve. Vozio ga je svuda kod majstora i sta mu sve nisu menjali, jadnicak je vec puko 400evra na zamenu delova. Pojede se ziv. Hvala na razumevanju. pozzzz
23. Mar 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako je ainspric ,onda je garant ECU racunar rikno,ako je karburator onda ne znam...
Razlog za prijavu korisnika
Proveravali su mu i ecu racunar, ma sta sve nisu i nece, sta jos moze biti? Moja greska za godiste... 96'. prebacujem se na njegovu stranu sa istim pitanjem ovde brisem
Razlog za prijavu korisnika
nema 96' serija :) ovde :) Aj jos neko resenje, mozda pogodimo ono sto nisu proveravali :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
dali neko zna kolika je potrosnja plina normalne gradske i na otvorenom putu na 100km,fijat croma 1.6 dvogrlni karburator 90god,i koje su mu mane sem limarije to sam video danas hteo sam da je kupim pragovi su losi ima i na patosu raditi na par mesta i jos dosta sitnica,obrtomer i kilometar sat neradi,zadnji mortizeri losi i jos neki sitnica
27. Feb 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ja imam cromu 20ie16v kod mene je skoro 10 god.nikakvih problema nemam,motor presao 250hilj.jos nije otvoren ulje netrosi menjao sam set kvacila kaiseve uradio prednji trap nove diskove i gume sa alu felnama toje sve potrosni materijal.do duse nevozim je tako ludo kod mene nije 90 presla.kod mene j...e potrosnja od 6l do 8l a plin nemam i necu ni daga stavljam kazu da nije dobar za motor.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Bolje uzmi 2.0, taj 1.6 ima problem sa bregastom (ako je u pitanju motor sa jednom bregastom), nista manje ne trosi od 2.0 a slabije ide. Raspitaj se prvo za cenu amortizera, mozda ces odmah odustati od nje. :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima li neko iskustva u servisiranju fiat crome91-95 god.i koja je potrosnja plina i benzina, gradska voznja i otvoreno ?? Pozzz ZOM
22. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Delovi nisu skupi, ako je rec o 2,0 motoru izuzetan je. Znaju da stradaju amortizeri i gumene caure zadnjeg trapa. Potorsnja plina je na otvorenom 9 u gradu moze i do 15l, zavisno od otrin voznje.
Razlog za prijavu korisnika
Vidi Bojane, verzija je 2.0 turbo ie sa 150 ks , nije malo konja za gradsku voznju. Pozz
Razlog za prijavu korisnika
Ne znam taj turbo kakav je, pricam za verziju 8v. Da dodam da taj motor ima dve bregaste, a ventili su postavljeni pod uglom u V rasporedu i pecurke ventila su ogromne, nesto sto nisam video kod drugih motora. Takodje ima dva balansirajuca vratila koja sluze za neutralisanje vibracija i dva zupcasta... kaisa.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Fiat croma dizel 1.9 90 ks. Zna li nesto o tim motorima, kakvi su i ostalo
06. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Одличан мотор. Тај исти мотор се уграђује у Темпру, Типо, Алфа ромео 155, 145, 146, Ланчију.... Изузетно јефтини за одржавање. Доста прелазе. У Кроми, мало већа потрошња у односу на Типо рецимо. А то је наравно због тежине аутомобила. Пале по свим временима, па и највећем мразу. Моја стара Крома 1.9... тди је на 450.000 км трошила 1л уља на 5000км, а палила као мина на највећим мразевима. Док је било лож уље јефтино, сипао то и иде сасвим нормално. Мало се дода двотактола да подмазује пумпу и вози само. Скоро сам видео човека који ју је купио од мене. Још није отварао мотор али му троши доста уља и чади позади. Али 550.000 км и то ти је то. Генерална је око 350 еура, равњање главе са заменом вентила око 40-50 еура, сервис турбине око 55-75. И возиш још 300.000.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
fiat croma
05. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
..tesko je to naci da je iole ocuvan..
Razlog za prijavu korisnika
Strasno mi se svidja taj auto, imam priliku da kupim cromu 2.0 115 ks, koza, klima i tako. Treba mi nesto veliko , deca rastu a i cenim da nije nesto preterano skup za odrzavanje. Zato i pitam, iz okolike KG sam, . Svaki savet je dobrodosao. Pozzz
Razlog za prijavu korisnika
I zaboravih, spreman sam da ulozim oko 500 e , da se malo dotera i sredi:
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Fiat croma 1993 2.0 benzinac , presla kao 190.000 km> ima li ko iskustva ?????
05. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
na kakvu vrstu iskustva mislite?
Razlog za prijavu korisnika
Odlican auto, odlicne performanse, udoban i kavalitetan, trodi oko 9l. Motor je pravi sportski, podseca na Alfine motore, zapravo to je isti blok kao kod 156-ice, nema puno elektronike.
Razlog za prijavu korisnika
sve zavisi kako je prethodni vlasnik ili vlasnici odrzavali. inace jako zahvalan auto - veliki,udoban,mali potrosac,jevtini delovi i ima ih svugde, kada se obore zadnja sedista kao karavan. ja imam turbo ie i ne bojim se nikoga na putu a i klasican 2.o ie ne karburator je ziska za mnoge druge motore... te klase i kubikaze. samo normalno odrzavanje i nema nikakvih problemaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.