Posle decembarskih desetak dana obilazenja Multipli koje se se trenutno tada prodavale u Beogradu i okolini, ovih dana, posle tri meseca, poceo sam da obilazim i gledam Multiple koje se prodaju po ostalim gradovima Srbije.
Mogu vam reci da je situacija jos gora. I to drasticno.
Posle Cacka, Kragujevca, Pazove, Beograda, Indjije, Novog Sada, Panceva i okoline ...
Multiple koje se prodaju su u katastrofalno losem stanju, a kada vam kazem da neki prodavci sa nasih auto placeva, kazu "Pa takve su ...sve Multiple na otpadima, odakle ih uzimamo u Italiji", onda treba da vam bude jasno zasto su i takve cene automobila u Srbiji.
Kvalitet (barem Multipli) je toliko pao u poslednjih nekoliko meseci, da su kao sto je u Bugarskoj, Makedoniji, Poljskoj ...
U kojima inace ima najlosijih primeraka Multiple.
Najsmesnije mi je ili najzalosnije kad privatni prodavac Multiple kojoj radi podesavanje i zatvaranje desnog retrovizora, a levog ne radi, kaze:
"Brate tako se kod njih to pravi. Desni se zatvara, a levi ne. Levi zatvaras rucno rukom. Tako je predvidjeno".
A da ne navodim jos brdo gluposti koje lupeta, glumeci da je njegova Multipla koju prodaje retka koja je ispod 200.000km predjenih.
"Samo je prljava. Treba da se opere."
A ostala ulaganja da i nepominjemo: samo ovo, samo ono, samo to, samo sitnicu ...
A da skrenem paznju na jedan novi model koji se prodaje, a jedini adut je sto je najjeftiniji:
A taj trenutno najjeftiniji primerak novog modela izgleda ovako posle samo 10ak min pregleda: saren toliko da se i na fotkama primecuje da je farban nogama, jedno staklo je 2009.god, cetiri stakla su 2004.god., dva stakla su 2002.god. i jedno staklo nema god. Toliko o "pakovanju" tog novog modela sa delovima kabine sa starog modela koji su toliko pohabani, kao da je kiselina posuta po svim delovima. Rukohvati na vratima, tabla, volan i plastika oko volana, bravice na vratima ... su izjedene, da vam se smuci.
Muzika ne radi, klima duva toplo, ne mogu da se otvore peta vrata ...
I onda kad vam dodje potencijalni kupac da pogleda vas odlican primerak Multiple sa odgovarajucom cenom, on se poziva: Imam tamo kod onog za toliko i toliko.
Pa idi brate kupi tamo.
Zato taj auto plac i posluje sa gubicima od 11000e od Nove godine do danas. Jer prodaje iskljucivo najjeftinije i najlosije primerke svih vozila, a ne samo Multipli.
Smesno je, a istovremeno i tuzno kad vlasnici nekih placeva koji prodaju Multiple kazu: Vidis da su korektne. Nisu krsevi kao kod ostalih.
Te gazde su i ubedjeni da je to tako, jer i nisu videli iole pristojniju Multiplu. A to je daleko od korektnog.
Sve vise je Multipli na nasem trzistu koje su dovezene sa otpada Italije, jer te sto ne valjaju se bacaju i recikliraju, a one sto su koliko toliko korektne i dobre, su poprilicno skuplje od ovih cena koje vladaju trenutno na trzistu Srbije.Pročitaj više
Nikad nije u Srbiji bila veca i povoljnija (mislim na niske cene) ponuda Fiata Multipli nego sto je u poslednjih 20-30 dana. Ima ih toliko po oglasima kao nikad do sada, sto je prouzrokovalo nize cene, a i pred Novu godinu i Bozic, pa mozda i zbog toga sto je kraj godine.
I ja odlucim da obidjem neke iz ponude koje su mi se ucinile kao dobri primerci sa povoljnom cenom. Tako da sam u poslednjih 10ak dana pogledao 7-8 Multiplu po Beogradu i okolini. Necu da konkretizujem koju gde sam gledao, ali... moram da skrenem paznju da su tih nekoliko koje sam obisao, a po fotografijama i opisu prodavaca su mi se ucinile koliko toliko korektne, su KATASTROFALNO LOSE.
Sve osim jedne, koja koliko toliko moze da prodje, sve ostale su pored niskih cena i niskog kvaliteta i sa veoma veoma niskom opremom. Cak i onom obaveznom. Prodavci, preprodavci, placevi ... koji uglavnom dovoze iz Italije pomenute Multiple, izvade iz njih i ono sto moraju da daju uz auto. Sve do jedne koje sam pogledao, a iz Italije su uvezene, nemaju rezervni tocak, dizalicu, kljuc, alat, patosnice ...
Onda se prodavci vade: Pa to je sitno, 30e, 50e, tako je stiglo, nije problem ubacicu ja rezervni tocak ali onda nije ta cena ...
Vecina nema muziku (radio CD plejer), izvadjeni su, a oni koji imaju, uglavnom su aparati koji su praistorijski ili ne rade.
Klime od 8 auta na 6 ne rade.
Prodavac kaze: punjenje je 30-40e. Verujte, to "samo punjenje" klima moze da vas kosta i do 250e. Cesto morate da zamenite, gumice, susac (obavezno), presostar, crevo ...
Na nekoliko auta su pneumatici celavi i sa njima ne mozete proci tehnicki.
Da ne govorim o tome, da retko koji primerak ima servisnu knjigu. Italijanski primerci ugalvnom "dolaze" kako kazu prodavci samo sa 1 kljucom. A moraju sa 2. Novi modeli od kraja 2005. imaju i 3 kljuca.
Morate dobiti uz svaki auto i sifru za kljuc, a to nema svaki prodavac, pa ako ne daj Boze izgubite ili polomite kljuc tesko da cete moci da izradite drugi bez coda.
Itd itd ...
Ima jos mnogo sitnica koje uticu na nisku cenu Multipli u ovom trenutku, ali koja ce vas kasnije izaci daleko skuplje kad krenete da otklanjate sve nedostatke.
Kupac mora da shvati da ako ne plati na cupriji, platice na mostu, ponekad i duplu mostarinu.
U svakom slucaju nisku cenu su prouzrokovali uvoznici iz Italije koji su poprilicno nizi sa cenama u odnosu na "Nemce". Ali srazmeran je i kvalitet i ocuvanost sa cenom, ako ne i veci u korist ocuvanosti i stanja Multipli uvezenih iz Nemacke.Pročitaj više
U pravu si ljudi necene trud vlasnika kroz ulaganje servisa,održavanja....Samo gledaju kako će jeftino da prođu a znaju da kažu kako to nemci održavaju...Strašno ovo je Srbija sve tuđe je bolje...
Slazem se..Ovo to se uvozi iz italije su najveca sranja koja su ikad uvezena..I ne znam kako ljudi ne kapiraju da ne moze da se kupi auto za 2000e sa predjenih 120-160k na satu...A posle ne valja nista..Nego ima jedna lepa caka ,ubodes je na jacu dijagnostiku i ako je eprom brisan iz kompjutera onda... je vracana kilometraza jer NEMA RAZLOGA da se brise..To su mi rekli ljudi koji se bave autoelektronikomPročitaj više
Posle decembarskih desetak dana obilazenja Multipli koje se se trenutno tada prodavale u Beogradu i okolini, ovih dana, posle tri meseca, poceo sam da obilazim i gledam Multiple koje se prodaju po ostalim gradovima Srbije.
Mogu vam reci da je situacija jos gora. I to drasticno.
Posle Cacka, Kraguj...evca, Pazove, Beograda, Indjije, Novog Sada, Panceva i okoline ...
Multiple koje se prodaju su u katastrofalno losem stanju, a kada vam kazem da neki prodavci sa nasih auto placeva, kazu "Pa takve su sve Multiple na otpadima, odakle ih uzimamo u Italiji", onda treba da vam bude jasno zasto su i takve cene automobila u Srbiji.
Kvalitet (barem Multipli) je toliko pao u poslednjih nekoliko meseci, da su kao sto je u Bugarskoj, Makedoniji, Poljskoj ...
U kojima inace ima najlosijih primeraka Multiple.
Najsmesnije mi je ili najzalosnije kad privatni prodavac Multiple kojoj radi podesavanje i zatvaranje desnog retrovizora, a levog ne radi, kaze:
"Brate tako se kod njih to pravi. Desni se zatvara, a levi ne. Levi zatvaras rucno rukom. Tako je predvidjeno".
A da ne navodim jos brdo gluposti koje lupeta, glumeci da je njegova Multipla koju prodaje retka koja je ispod 200.000km predjenih.
"Samo je prljava. Treba da se opere."
A ostala ulaganja da i nepominjemo: samo ovo, samo ono, samo to, samo sitnicu ...
A da skrenem paznju na jedan novi model koji se prodaje, a jedini adut je sto je najjeftiniji:
A taj trenutno najjeftiniji primerak novog modela izgleda ovako posle samo 10ak min pregleda: saren toliko da se i na fotkama primecuje da je farban nogama, jedno staklo je 2009.god, cetiri stakla su 2004.god., dva stakla su 2002.god. i jedno staklo nema god. Toliko o "pakovanju" tog novog modela sa delovima kabine sa starog modela koji su toliko pohabani, kao da je kiselina posuta po svim delovima. Rukohvati na vratima, tabla, volan i plastika oko volana, bravice na vratima ... su izjedene, da vam se smuci.
Muzika ne radi, klima duva toplo, ne mogu da se otvore peta vrata ...
I onda kad vam dodje potencijalni kupac da pogleda vas odlican primerak Multiple sa odgovarajucom cenom, on se poziva: Imam tamo kod onog za toliko i toliko.
Pa idi brate kupi tamo.
Zato taj auto plac i posluje sa gubicima od 11000e od Nove godine do danas. Jer prodaje iskljucivo najjeftinije i najlosije primerke svih vozila, a ne samo Multipli.
Smesno je, a istovremeno i tuzno kad vlasnici nekih placeva koji prodaju Multiple kazu: Vidis da su korektne. Nisu krsevi kao kod ostalih.
Te gazde su i ubedjeni da je to tako, jer i nisu videli iole pristojniju Multiplu. A to je daleko od korektnog.
Sve vise je Multipli na nasem trzistu koje su dovezene sa otpada Italije, jer te sto ne valjaju se bacaju i recikliraju, a one sto su koliko toliko korektne i dobre, su poprilicno skuplje od ovih cena koje vladaju trenutno na trzistu Srbije.Pročitaj više
Ko zna sta si kupio i za koje pare, pa ti Multipla kriva....Ja bolji auto nisam u zivotu imao, u pitanju je 1.9jtd 2002god i kod mene je 2 godine i osim redovnog servisa nikakva posebna ulaganja. U Julu sam bio u Grcku na more pun ko sibica, auto uopste nije osetio bilo kakav zamor ili opterecenje. ...U Avgustu sam bio u Italiji, Torino, Savona, Busoleno, i u Francuskoj presao 6.000km bez ikakvih problema. Auto je extra, samo redovno odrzavanje...Pročitaj više
Kod nas 98%-99% Multipli koje se dovezu i prdaju su krsevi, a posednjih
2 meseca su krsine.
Zato su cene preniske, pa se ljudi navuku i kupe. Posle im je kriv auto kad sve pocne da otkazuje i ne valja.
Ako hocete dobar primerak Multiple, morate da platite i realnu cenu.
Npr. da li bi vi dobar prime...rak Multiple 2002-2003.god. u Nemackoj platili 3500e?
Naravno koji Srbin je lud da "baci" toliki novac, kad kod kuce ima za 2200-2500e "na ime kupca" "dobre" Multiple. Sa "malom kilometrazom" i dobro ocuvane. Narocito one iz Italije.
A onda razliku u ceni plati kroz popravke, izgubljeno vreme, nerviranja, losu voznju, povecanu potrosnju istrosenog vozila itd itd ...
I otuda ovi komentari "golo govno kvari se svake nedelje".
Kod nas su uglavnom sve Multiple koje se prodaju presle 130.000-180.000km.
Pa zar mislite da ce neko (u Italiji ili Nemackoj) da proda dobru Multiplu sa predjenih pravih 100.000km za 1000-1500e, da bi ovde u Srbiji ta kostala 2500e?
naravno da nece. Pa Multipla sa predjenih 93.000km pravih a 2003.god je proizvedena kosta 4200e. Da se cenkate i mozda supstite za koju stotku. Dok je dovezete i platte carinu,pdv,spediciju ... Izaci ce na 5000e.
Onda bi svi tog prodavca nazvali budalom. I naravno ko zna kad bi prodao taj primerak.
Ovako, taj uzvoznik sa auto placa, nadje bilo koju Multiplu sa cenom 1000-1500e sa predjenih 300.000-500.000km, doveze je na tockovima ili prikolici, kamionu ... spusti kilometrazu i proda je za jeftinih 2500e.
Pa sad vi razmislite sta je jeftinije?
Usput, poskida sa nje sve sto moze da se pojedinacno proda: rezervni tocak, dizalicu, kljuc, muziku, alu felne, pa i gume, kuku, nosace na krovu, ...
Sve su to sitnice na osnovu koga oni snizavaju cenu.
A vi posle morate to da dokupite.Pročitaj više
Metan koji se dobija iz djubriva je BIOMETAN i to je gorivo koje najmanje zagadjuje atmosferu (okolinu), i kod nas ga nema. Ima ga po retkim mestima u Evropi. To je tzv BIOMETAN.
Ovaj metan sto se koristi kod nas i u nekim delovima Evrope je poreklom iz zemlje, zato se i zove ZEMNI GAS (erdgas u Ne...mackoj, ardgas u Holandiji ...).
Taj metan je na drugom mestu po zagadjenju atmosfere tj. okoline.
Misko u pravu si da ga neki rudnici ispustaju metan u etar (jer je to gas bez mirisa, ukusa i boje), ali neces dobiti nista ako odes do tih rudnika, jer bez kompresora visokog pritiska (200-300 bara) se taj gas ne moze ubaciti u rezervoar auta.
Primera radi, ako je pritisak 150 bara, u tri boce Multiple ce uspeti da se sipa samo 4-5kg. Iako u tim bocama staje 26-27kg metana koji se sipa sa pritiskom 200-220 bara.
Ranije se u Nemackoj i drugim zemljama metan (erdgas) tocio pod pritiskom od 300 bara, pa je u tri boce moglo da stane i po 32kg zemnog gasa. Sada su taj pritisak smanjili, pa se nagura max 26-27kg u tri boce koje su fabricki ugradjene ispod Multiple.
Evo redosleda zagadjivanja okoline goriva kje se danas koriste u automobilima.
1. Elektro automobili (najmanje zagadjuju)
2. Biogorivo (Biometan. Gas dobijen iz djubriva)
3. Metan (Zemni gas- erdgas-ardgas) CNG
4. Autogas (Autoplin tj. propanbutan) LPG ili TNG
5. Benzin (sve vrste)
6. Dizel (D1, D2, D, Eurodizel, Aviodizel ...)
7. Loz ulje ( u klasi sa Kerozinom sto se tice zagadjivanja okoline)
Naravno postoje jos nus produkata iz prerade sirove nafte koji zagadjuju vise ili manje okolinu, ali se oni ne koriste u sirokoj potrosnji u auto industriji.Pročitaj više
Negde sam procitao da je neko napisao da je tvrdo kvacilo kod Multiple, kao i da su mu losa svetla. Pa evo da napisem nesto i o tome.
Probao sam nekoliko Multipli na sa tvrdim kvacilom.
Uglavnom onih koji ih prodaju iz Panceva (posle exploatacije, tj. voznje njenih vlasnika). Cini se da svi idu kod istog majstora ili u isti servis, gde izgleda ne znaju da servisiraju kvacilo (zamene lamelu i korpu?), pa bude tvrdo. Pronasao sam je dnu takvu i u Nemackoj.
Ali je to kvar, a ne osobina tog modela... auta.
Kvacilo na Multipli je itekako mekano, da moze i dete da ga "presalta", i kod dizel i kod benzin/metan motora. U nekom primercima Multiple je mekano i "razvlaci se kao zvaka", maltene. A menjac je solidno precizan.
A svetla su najjaca koja sam ikada video na nekom serijskom putnickom automobilu. Kada ukljucite srednja, duga (ispod vetrobranskog stakla) i ona u branicima (ako ih taj model Multiple ima) tzv. maglenke, onda je u ponoc na sred autoputa po Nemackoj, Holandiji ... kao dan. Osvetli po svih 6 ili 8 traka autoputa u smeru u kojem vozite. Osecate se kao da ste u nekom mocnom kamionu koji ima farove i dole i gore i sa strane ... Bukvalno kao da je svanulo. Jedino je problem sto ako naletite na nemacku policiju sa upaljenim svim farovima, a nema magle, ne gine vam kazna.
Sa novim modelom Multiple (kome je sve spakovano u jedan far) to niie slucaj. Isto je i slicno kao kod vecine putnickih automobila. Ni bolje ni losije.
O ruznoci/lepoti se ne raspravlja. Postujem svaciji ukus.
Sve najbolje.Pročitaj više
Princip sajle kvacila je kao i kod Zastave, celicno uze u bunziru koje se aktivira mehanickim prenosom sile sa pedale na sajlu i dalje na druk lezaj i korpu kvacila. Ukoliko je tvrdo kvacilo moze biti da je doslo do prljanja unutrasnjosti buzira. To se desilo kod mene , sajlu sam skinuo, ocistio WD... sprejom i podmazao. Opet je mekana kao "zvaka". Mislio sam i da zamenim sajlu ali u prodavnicama prodaju samo one koje na kraju sajle imaju plasticni deo za kacenje na pedalu kvacila koja cesto puca. Kod mene je neko vec menjao i napravio je metalno kacenje na pedali pa ne bih da menjam.
Dobro si rekao za duga svetla, kad ih upalim imam utisak da u sred noci svane dan...Pročitaj više
Putovao na Tassos Multiplom 1.9 jtd 2001. god. i po prvi put uzivao u komfornosti u automobilu. I ne samo ja. Klinci odusevljeni. Supruga takodje. Stabilan auto i mali potrosac.
Danas ce na RTS-u u 15,15 h biti emisija SAT u kojoj ce biti predstavljen put za Tasos preko Bugarske. Moze biti interesantno za "metandzije" jer sam i ja razmisljao o tom pravcu ukoliko krenem za Grcku.
Ali ohrabrujemo ovakvu upotrebu sajta, jer je naša vizija da garaža postane praktično neka vrsta Fejsbuka za vozače. Znači svi saveti i preporuke su dobrodošli pa neka ljudi sami procene šta će im koristiti.
Stoji to da favorizuju sponzore, mada je u ovoj vazno da vidimo kakav je put kroz Bugarsku za Grcku. Mene to interesuje jer cu mozda ici u GR ovim putem. Prvo zbog metana koga ima svuda na putevima u BG a drugi razlog je to sto se prelazi samo jedna granica i izbegava se cekanje na ulasku u Grcku.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kupio bi multiplu solidnu.da li znas mozda nekog ko prodaje
Razlog za prijavu korisnika
Javite se na email
paparazzonacic@yahoo.co.uk
ako zelite dobru.
Vise losih nego solidnih, imate na oglasima.
Svako dobro.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pojavila se nova stranica na kojoj ima da se procita dosta toga o Fiat Multipla korisno.
28. Jan 2014.www.facebook.com/multiplasrbija?fref=ts
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Na ovoj stranici se moze dosta toga procitati korisno o Multipli.
28. Jan 2014.Skoro je pocela sa radom.
www.facebook.com/multiplasrbija?fref=ts
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nikad nije u Srbiji bila veca i povoljnija (mislim na niske cene) ponuda Fiata Multipli nego sto je u poslednjih 20-30 dana. Ima ih toliko po oglasima kao nikad do sada, sto je prouzrokovalo nize cene, a i pred Novu godinu i Bozic, pa mozda i zbog toga sto je kraj godine.
22. Dec 2013.I ja odlucim da obidjem neke iz ponude koje su mi se ucinile kao dobri primerci sa povoljnom cenom. Tako da sam u poslednjih 10ak dana pogledao 7-8 Multiplu po Beogradu i okolini. Necu da konkretizujem koju gde sam gledao, ali... moram da skrenem paznju da su tih nekoliko koje sam obisao, a po fotografijama i opisu prodavaca su mi se ucinile koliko toliko korektne, su KATASTROFALNO LOSE.
Sve osim jedne, koja koliko toliko moze da prodje, sve ostale su pored niskih cena i niskog kvaliteta i sa veoma veoma niskom opremom. Cak i onom obaveznom. Prodavci, preprodavci, placevi ... koji uglavnom dovoze iz Italije pomenute Multiple, izvade iz njih i ono sto moraju da daju uz auto. Sve do jedne koje sam pogledao, a iz Italije su uvezene, nemaju rezervni tocak, dizalicu, kljuc, alat, patosnice ...
Onda se prodavci vade: Pa to je sitno, 30e, 50e, tako je stiglo, nije problem ubacicu ja rezervni tocak ali onda nije ta cena ...
Vecina nema muziku (radio CD plejer), izvadjeni su, a oni koji imaju, uglavnom su aparati koji su praistorijski ili ne rade.
Klime od 8 auta na 6 ne rade.
Prodavac kaze: punjenje je 30-40e. Verujte, to "samo punjenje" klima moze da vas kosta i do 250e. Cesto morate da zamenite, gumice, susac (obavezno), presostar, crevo ...
Na nekoliko auta su pneumatici celavi i sa njima ne mozete proci tehnicki.
Da ne govorim o tome, da retko koji primerak ima servisnu knjigu. Italijanski primerci ugalvnom "dolaze" kako kazu prodavci samo sa 1 kljucom. A moraju sa 2. Novi modeli od kraja 2005. imaju i 3 kljuca.
Morate dobiti uz svaki auto i sifru za kljuc, a to nema svaki prodavac, pa ako ne daj Boze izgubite ili polomite kljuc tesko da cete moci da izradite drugi bez coda.
Itd itd ...
Ima jos mnogo sitnica koje uticu na nisku cenu Multipli u ovom trenutku, ali koja ce vas kasnije izaci daleko skuplje kad krenete da otklanjate sve nedostatke.
Kupac mora da shvati da ako ne plati na cupriji, platice na mostu, ponekad i duplu mostarinu.
U svakom slucaju nisku cenu su prouzrokovali uvoznici iz Italije koji su poprilicno nizi sa cenama u odnosu na "Nemce". Ali srazmeran je i kvalitet i ocuvanost sa cenom, ako ne i veci u korist ocuvanosti i stanja Multipli uvezenih iz Nemacke. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
U pravu si ljudi necene trud vlasnika kroz ulaganje servisa,održavanja....Samo gledaju kako će jeftino da prođu a znaju da kažu kako to nemci održavaju...Strašno ovo je Srbija sve tuđe je bolje...
Razlog za prijavu korisnika
Slazem se..Ovo to se uvozi iz italije su najveca sranja koja su ikad uvezena..I ne znam kako ljudi ne kapiraju da ne moze da se kupi auto za 2000e sa predjenih 120-160k na satu...A posle ne valja nista..Nego ima jedna lepa caka ,ubodes je na jacu dijagnostiku i ako je eprom brisan iz kompjutera onda... je vracana kilometraza jer NEMA RAZLOGA da se brise..To su mi rekli ljudi koji se bave autoelektronikomPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Posle decembarskih desetak dana obilazenja Multipli koje se se trenutno tada prodavale u Beogradu i okolini, ovih dana, posle tri meseca, poceo sam da obilazim i gledam Multiple koje se prodaju po ostalim gradovima Srbije.
Mogu vam reci da je situacija jos gora. I to drasticno.
Posle Cacka, Kraguj...evca, Pazove, Beograda, Indjije, Novog Sada, Panceva i okoline ...
Multiple koje se prodaju su u katastrofalno losem stanju, a kada vam kazem da neki prodavci sa nasih auto placeva, kazu "Pa takve su sve Multiple na otpadima, odakle ih uzimamo u Italiji", onda treba da vam bude jasno zasto su i takve cene automobila u Srbiji.
Kvalitet (barem Multipli) je toliko pao u poslednjih nekoliko meseci, da su kao sto je u Bugarskoj, Makedoniji, Poljskoj ...
U kojima inace ima najlosijih primeraka Multiple.
Najsmesnije mi je ili najzalosnije kad privatni prodavac Multiple kojoj radi podesavanje i zatvaranje desnog retrovizora, a levog ne radi, kaze:
"Brate tako se kod njih to pravi. Desni se zatvara, a levi ne. Levi zatvaras rucno rukom. Tako je predvidjeno".
A da ne navodim jos brdo gluposti koje lupeta, glumeci da je njegova Multipla koju prodaje retka koja je ispod 200.000km predjenih.
"Samo je prljava. Treba da se opere."
A ostala ulaganja da i nepominjemo: samo ovo, samo ono, samo to, samo sitnicu ...
A da skrenem paznju na jedan novi model koji se prodaje, a jedini adut je sto je najjeftiniji:
A taj trenutno najjeftiniji primerak novog modela izgleda ovako posle samo 10ak min pregleda: saren toliko da se i na fotkama primecuje da je farban nogama, jedno staklo je 2009.god, cetiri stakla su 2004.god., dva stakla su 2002.god. i jedno staklo nema god. Toliko o "pakovanju" tog novog modela sa delovima kabine sa starog modela koji su toliko pohabani, kao da je kiselina posuta po svim delovima. Rukohvati na vratima, tabla, volan i plastika oko volana, bravice na vratima ... su izjedene, da vam se smuci.
Muzika ne radi, klima duva toplo, ne mogu da se otvore peta vrata ...
I onda kad vam dodje potencijalni kupac da pogleda vas odlican primerak Multiple sa odgovarajucom cenom, on se poziva: Imam tamo kod onog za toliko i toliko.
Pa idi brate kupi tamo.
Zato taj auto plac i posluje sa gubicima od 11000e od Nove godine do danas. Jer prodaje iskljucivo najjeftinije i najlosije primerke svih vozila, a ne samo Multipli.
Smesno je, a istovremeno i tuzno kad vlasnici nekih placeva koji prodaju Multiple kazu: Vidis da su korektne. Nisu krsevi kao kod ostalih.
Te gazde su i ubedjeni da je to tako, jer i nisu videli iole pristojniju Multiplu. A to je daleko od korektnog.
Sve vise je Multipli na nasem trzistu koje su dovezene sa otpada Italije, jer te sto ne valjaju se bacaju i recikliraju, a one sto su koliko toliko korektne i dobre, su poprilicno skuplje od ovih cena koje vladaju trenutno na trzistu Srbije.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
MUltipla je golo govno kvari se svake nedelje i sve neki sitnice :p
13. Okt 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ko zna sta si kupio i za koje pare, pa ti Multipla kriva....Ja bolji auto nisam u zivotu imao, u pitanju je 1.9jtd 2002god i kod mene je 2 godine i osim redovnog servisa nikakva posebna ulaganja. U Julu sam bio u Grcku na more pun ko sibica, auto uopste nije osetio bilo kakav zamor ili opterecenje. ...U Avgustu sam bio u Italiji, Torino, Savona, Busoleno, i u Francuskoj presao 6.000km bez ikakvih problema. Auto je extra, samo redovno odrzavanje...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Kod nas 98%-99% Multipli koje se dovezu i prdaju su krsevi, a posednjih
2 meseca su krsine.
Zato su cene preniske, pa se ljudi navuku i kupe. Posle im je kriv auto kad sve pocne da otkazuje i ne valja.
Ako hocete dobar primerak Multiple, morate da platite i realnu cenu.
Npr. da li bi vi dobar prime...rak Multiple 2002-2003.god. u Nemackoj platili 3500e?
Naravno koji Srbin je lud da "baci" toliki novac, kad kod kuce ima za 2200-2500e "na ime kupca" "dobre" Multiple. Sa "malom kilometrazom" i dobro ocuvane. Narocito one iz Italije.
A onda razliku u ceni plati kroz popravke, izgubljeno vreme, nerviranja, losu voznju, povecanu potrosnju istrosenog vozila itd itd ...
I otuda ovi komentari "golo govno kvari se svake nedelje".
Kod nas su uglavnom sve Multiple koje se prodaju presle 130.000-180.000km.
Pa zar mislite da ce neko (u Italiji ili Nemackoj) da proda dobru Multiplu sa predjenih pravih 100.000km za 1000-1500e, da bi ovde u Srbiji ta kostala 2500e?
naravno da nece. Pa Multipla sa predjenih 93.000km pravih a 2003.god je proizvedena kosta 4200e. Da se cenkate i mozda supstite za koju stotku. Dok je dovezete i platte carinu,pdv,spediciju ... Izaci ce na 5000e.
Onda bi svi tog prodavca nazvali budalom. I naravno ko zna kad bi prodao taj primerak.
Ovako, taj uzvoznik sa auto placa, nadje bilo koju Multiplu sa cenom 1000-1500e sa predjenih 300.000-500.000km, doveze je na tockovima ili prikolici, kamionu ... spusti kilometrazu i proda je za jeftinih 2500e.
Pa sad vi razmislite sta je jeftinije?
Usput, poskida sa nje sve sto moze da se pojedinacno proda: rezervni tocak, dizalicu, kljuc, muziku, alu felne, pa i gume, kuku, nosace na krovu, ...
Sve su to sitnice na osnovu koga oni snizavaju cenu.
A vi posle morate to da dokupite.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da je to samo pravilo za Multiplu bilo bi lako...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Otvorena CNG (metan) pumpa u Nišu, Intergas komerc, Dimitrija Tucovića bb (kod Metroa), 018/415-0405, 0-24. Cena 96 din/kg. Pritisak utakanja 226 bara!
21. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ta pumpa u novembru 2013.g. zatvorena.
Kazu da je nedavno, oko Nove godine pocela ponovo da radi, ali to nije proverena informacija.
www.facebook.com/multiplasrbija?fref=ts
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Poskupeo metan...
13. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
koliko litara ima u kilu ?
Razlog za prijavu korisnika
aha nasao sam 6,2 litra u kilogramu,a prosecna potrosnja 4-6 kilograma na 100km,pa sta hocete opet je dzabe
Razlog za prijavu korisnika
Metan koji se dobija iz djubriva je BIOMETAN i to je gorivo koje najmanje zagadjuje atmosferu (okolinu), i kod nas ga nema. Ima ga po retkim mestima u Evropi. To je tzv BIOMETAN.
Ovaj metan sto se koristi kod nas i u nekim delovima Evrope je poreklom iz zemlje, zato se i zove ZEMNI GAS (erdgas u Ne...mackoj, ardgas u Holandiji ...).
Taj metan je na drugom mestu po zagadjenju atmosfere tj. okoline.
Misko u pravu si da ga neki rudnici ispustaju metan u etar (jer je to gas bez mirisa, ukusa i boje), ali neces dobiti nista ako odes do tih rudnika, jer bez kompresora visokog pritiska (200-300 bara) se taj gas ne moze ubaciti u rezervoar auta.
Primera radi, ako je pritisak 150 bara, u tri boce Multiple ce uspeti da se sipa samo 4-5kg. Iako u tim bocama staje 26-27kg metana koji se sipa sa pritiskom 200-220 bara.
Ranije se u Nemackoj i drugim zemljama metan (erdgas) tocio pod pritiskom od 300 bara, pa je u tri boce moglo da stane i po 32kg zemnog gasa. Sada su taj pritisak smanjili, pa se nagura max 26-27kg u tri boce koje su fabricki ugradjene ispod Multiple.
Evo redosleda zagadjivanja okoline goriva kje se danas koriste u automobilima.
1. Elektro automobili (najmanje zagadjuju)
2. Biogorivo (Biometan. Gas dobijen iz djubriva)
3. Metan (Zemni gas- erdgas-ardgas) CNG
4. Autogas (Autoplin tj. propanbutan) LPG ili TNG
5. Benzin (sve vrste)
6. Dizel (D1, D2, D, Eurodizel, Aviodizel ...)
7. Loz ulje ( u klasi sa Kerozinom sto se tice zagadjivanja okoline)
Naravno postoje jos nus produkata iz prerade sirove nafte koji zagadjuju vise ili manje okolinu, ali se oni ne koriste u sirokoj potrosnji u auto industriji.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Negde sam procitao da je neko napisao da je tvrdo kvacilo kod Multiple, kao i da su mu losa svetla. Pa evo da napisem nesto i o tome.
27. Dec 2012.Probao sam nekoliko Multipli na sa tvrdim kvacilom.
Uglavnom onih koji ih prodaju iz Panceva (posle exploatacije, tj. voznje njenih vlasnika). Cini se da svi idu kod istog majstora ili u isti servis, gde izgleda ne znaju da servisiraju kvacilo (zamene lamelu i korpu?), pa bude tvrdo. Pronasao sam je dnu takvu i u Nemackoj.
Ali je to kvar, a ne osobina tog modela... auta.
Kvacilo na Multipli je itekako mekano, da moze i dete da ga "presalta", i kod dizel i kod benzin/metan motora. U nekom primercima Multiple je mekano i "razvlaci se kao zvaka", maltene. A menjac je solidno precizan.
A svetla su najjaca koja sam ikada video na nekom serijskom putnickom automobilu. Kada ukljucite srednja, duga (ispod vetrobranskog stakla) i ona u branicima (ako ih taj model Multiple ima) tzv. maglenke, onda je u ponoc na sred autoputa po Nemackoj, Holandiji ... kao dan. Osvetli po svih 6 ili 8 traka autoputa u smeru u kojem vozite. Osecate se kao da ste u nekom mocnom kamionu koji ima farove i dole i gore i sa strane ... Bukvalno kao da je svanulo. Jedino je problem sto ako naletite na nemacku policiju sa upaljenim svim farovima, a nema magle, ne gine vam kazna.
Sa novim modelom Multiple (kome je sve spakovano u jedan far) to niie slucaj. Isto je i slicno kao kod vecine putnickih automobila. Ni bolje ni losije.
O ruznoci/lepoti se ne raspravlja. Postujem svaciji ukus.
Sve najbolje. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Princip sajle kvacila je kao i kod Zastave, celicno uze u bunziru koje se aktivira mehanickim prenosom sile sa pedale na sajlu i dalje na druk lezaj i korpu kvacila. Ukoliko je tvrdo kvacilo moze biti da je doslo do prljanja unutrasnjosti buzira. To se desilo kod mene , sajlu sam skinuo, ocistio WD... sprejom i podmazao. Opet je mekana kao "zvaka". Mislio sam i da zamenim sajlu ali u prodavnicama prodaju samo one koje na kraju sajle imaju plasticni deo za kacenje na pedalu kvacila koja cesto puca. Kod mene je neko vec menjao i napravio je metalno kacenje na pedali pa ne bih da menjam.
Dobro si rekao za duga svetla, kad ih upalim imam utisak da u sred noci svane dan...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Putovao na Tassos Multiplom 1.9 jtd 2001. god. i po prvi put uzivao u komfornosti u automobilu. I ne samo ja. Klinci odusevljeni. Supruga takodje. Stabilan auto i mali potrosac.
20. Aug 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Danas ce na RTS-u u 15,15 h biti emisija SAT u kojoj ce biti predstavljen put za Tasos preko Bugarske. Moze biti interesantno za "metandzije" jer sam i ja razmisljao o tom pravcu ukoliko krenem za Grcku.
01. Jul 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ali ohrabrujemo ovakvu upotrebu sajta, jer je naša vizija da garaža postane praktično neka vrsta Fejsbuka za vozače. Znači svi saveti i preporuke su dobrodošli pa neka ljudi sami procene šta će im koristiti.
Razlog za prijavu korisnika
Ne kazem da nema korisnih saveta u emisiji,ali neke stvari su i vise nego ocigledne....Gledajuci iz mog ugla.Hvala na razumevanju.
Razlog za prijavu korisnika
Stoji to da favorizuju sponzore, mada je u ovoj vazno da vidimo kakav je put kroz Bugarsku za Grcku. Mene to interesuje jer cu mozda ici u GR ovim putem. Prvo zbog metana koga ima svuda na putevima u BG a drugi razlog je to sto se prelazi samo jedna granica i izbegava se cekanje na ulasku u Grcku.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.