Zdravo drustvo imam Fijat tempru 1.6 93 god na plin pali radi extra ide...ali na benzin tesko pali obnem ključ 3.4 puta da ubrizga gorivo bolje ali kad upali tesko prima gas kad kad dobije turazu ali to je kratko pa opet gubi gas ja sumljam na pumpu u rezervoaru da nema dovoljan pritisak.
Pozdrav svima kupio sam fiat tempru 1.9 d 1997 godiste lepo je palio kad je vruc,presao sam oko 60 km i stojao je jedno 2 sata sad sam akomulator ispraznio nece da upali,sta bi moglo da bude,grejace ne cekam dugo mislim lampica se dosta brzo ugasi.Hvala u napred
može li se prepraviti instrument tabla na Fiat tempra sa analogne na digitalnu?Ako neko zna na koji način,voleo bih da čujem savet,jer imam digitalnu koju bih ugradio. Pozdrav
Zanima me koliko ce kostati da iz fiat tempre izbacim 1.6 benzinac i stavim neki jaci 1.8 ili 2.0 isto od tempre ili od neke alfe od koje se uklapa (mislim da se hvata od 155 nisam siguran)
Koliko sam čuo, od skoro su počeli da traže ateste čak i za ugradnju drugačijeg motora koji jeste ugrađivan u taj tip vozila . Šatro ima razlike u karoserijama i.t.d.
Evo ti neki linkovi, ali najbolje da se raspitaš u AMSS
Za grube radove p800 ili p1000/p1500 i sa njima oprezno jer skidaju poprilicno, finije moze prvo p2000 zatim p3000 mada je p3000 suvisna tj vise polira nego sto smirgla.
to je stariji auto i to ce sigurno nesto da se gituje,a git neces da smirglas sa 800sigurno!nego od p150 do p 300,zavisi od gita,preko njega uvek ide spric git,njega mozes sa p800 vodenom i posle antisil da sve odmastis i farbanje,1500-2000-3000 i p6000 koristi se za obradu farbe i poliranje,posle l...epo osmirglanog spric gita i farbe vodenom p800 nece se videti ogrebotine cak ni na metalik boji!Pročitaj više
Imam par dana Fiat Tempru 1.6 sedan sa elektronskom tablom na tabli mi rade svi do jednog pokazivaca i senzora osim kilometar sata koji stalno pokazuje nulu da li neko ima savet kako se to moze odkloniti
Pozdrav
Au taj problem nisam imao. Meni je kilometar sat pokazivao brzinu kojom vozim ali je stalno blicao. Pikazuje brzinu pa 0, pa brzinu pa 0. Stalno tako. I zbog tog treperenja nisam mogao ni svetlo table da podesim. I kad podesim čim trepne opet sve zatamni na najslabije. Bio sam kod elektronicara i on... mi skinuo tablu i očistio dzekove i promenio im položaj. I od onda nisam imao problema. A ni Tempru više nemam. 😀Pročitaj više
Pozdrav svima imam problem sa Fiat Temprom 1600 kubika (1992 g ) na hladnom sam mu dao veci gas i od tada je pocelo da lupa nesto u motoru pozvao sam par majstora i svi kazu da je verovatno radilica ili lageri na njoj ali im je cudno da auto ima i dalje lep rad lepo pali kao da se nista nije desilo. pre 2 meseca sam radio ventile i glavu pa vas pitam sta moze da bude dali je neko imo vec nekog iskustva ????
Moguce je, nikada se ne daje veliki gas kada je motor hladan upravo zbog toga. On radi, ali se pojavilo zazor u nekom lezaju koji lupa. Neka majstor otovri motor i neka tacno utvrdi uzrok lupanja. Onda ces odraditi obradu radilice i zamenu lezajeva.
Hvala najverovatnije da cu je prekosutra odvuci do druga pa cemo da skinemo karter pa ce mo tada da vidimo.ali opet mi nije jasno imo sam prilike da cujem rad auta kad polomi radilicu i to je nekako mnogo drugacije od mog rada auta kod mene se cuje tek preko 2000 obrtaja
Nije on polomio nista, samo se lezaj zaokrenuo. Lezaj ima nokat, tako da ga nazovem, koji ga drzi da se ne okrece u klipnjaci dok radi motor. Kada se zavrti na visokom broju obrtaja dok je ulje gusto, zbog prevelikog otpora taj nokat se pokida i lezaj se zaokrene u svom lezistu. Posto je to izuzetno... precizan mehanicki deo, bilo kakvo pomeranje iz svog lezista dovodi do toga da motor prolupa.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
I ja imam tempru 1.6 97 gas al kod nene je bio problem ler gas probaj mozda je to ...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima da li na fiat tempri 1.9d 1997 moze da se radi dijagnosika? Ima li taj dzek za dijagnostiku?
13. Mar 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima kupio sam fiat tempru 1.9 d 1997 godiste lepo je palio kad je vruc,presao sam oko 60 km i stojao je jedno 2 sata sad sam akomulator ispraznio nece da upali,sta bi moglo da bude,grejace ne cekam dugo mislim lampica se dosta brzo ugasi.Hvala u napred
12. Mar 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Je l zna neko nesto stq moze da bude?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
može li se prepraviti instrument tabla na Fiat tempra sa analogne na digitalnu?Ako neko zna na koji način,voleo bih da čujem savet,jer imam digitalnu koju bih ugradio. Pozdrav
31. Maj 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me koliko ce kostati da iz fiat tempre izbacim 1.6 benzinac i stavim neki jaci 1.8 ili 2.0 isto od tempre ili od neke alfe od koje se uklapa (mislim da se hvata od 155 nisam siguran)
05. Jan 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koliko sam čuo, od skoro su počeli da traže ateste čak i za ugradnju drugačijeg motora koji jeste ugrađivan u taj tip vozila . Šatro ima razlike u karoserijama i.t.d.
Evo ti neki linkovi, ali najbolje da se raspitaš u AMSS
'www.registracija-vozila.rs/105-uncategorised/245-procedura-zamene-motora-u-vozilu
'
'www.registracija-vozila.rs/105-uncategorised/1221-zamena-motora-u-vozilu-motorom-drugog-proizvodjaca'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me koje smirgle treba koristiti i ostali materijal za pripremu automobila za farbanje
08. Dec 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Za grube radove p800 ili p1000/p1500 i sa njima oprezno jer skidaju poprilicno, finije moze prvo p2000 zatim p3000 mada je p3000 suvisna tj vise polira nego sto smirgla.
Razlog za prijavu korisnika
to je stariji auto i to ce sigurno nesto da se gituje,a git neces da smirglas sa 800sigurno!nego od p150 do p 300,zavisi od gita,preko njega uvek ide spric git,njega mozes sa p800 vodenom i posle antisil da sve odmastis i farbanje,1500-2000-3000 i p6000 koristi se za obradu farbe i poliranje,posle l...epo osmirglanog spric gita i farbe vodenom p800 nece se videti ogrebotine cak ni na metalik boji!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam par dana Fiat Tempru 1.6 sedan sa elektronskom tablom na tabli mi rade svi do jednog pokazivaca i senzora osim kilometar sata koji stalno pokazuje nulu da li neko ima savet kako se to moze odkloniti
16. Okt 2015.Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kalkan je imao Tempru možda on zna...sačekaj ako se javi
Razlog za prijavu korisnika
Ok Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Au taj problem nisam imao. Meni je kilometar sat pokazivao brzinu kojom vozim ali je stalno blicao. Pikazuje brzinu pa 0, pa brzinu pa 0. Stalno tako. I zbog tog treperenja nisam mogao ni svetlo table da podesim. I kad podesim čim trepne opet sve zatamni na najslabije. Bio sam kod elektronicara i on... mi skinuo tablu i očistio dzekove i promenio im položaj. I od onda nisam imao problema. A ni Tempru više nemam. 😀Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
fijat tempra 19 dizel nece da vuce ide ko svezan za drvo.do dve hiljade obrtaja prima gas posle nista
23. Feb 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Da li ima turbinu? Mozda je turbina problem. Ako ne onda moras kod bosiste da ti porveripumpu i dizne.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima imam problem sa Fiat Temprom 1600 kubika (1992 g ) na hladnom sam mu dao veci gas i od tada je pocelo da lupa nesto u motoru pozvao sam par majstora i svi kazu da je verovatno radilica ili lageri na njoj ali im je cudno da auto ima i dalje lep rad lepo pali kao da se nista nije desilo. pre 2 meseca sam radio ventile i glavu pa vas pitam sta moze da bude dali je neko imo vec nekog iskustva ????
11. Feb 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Moguce je, nikada se ne daje veliki gas kada je motor hladan upravo zbog toga. On radi, ali se pojavilo zazor u nekom lezaju koji lupa. Neka majstor otovri motor i neka tacno utvrdi uzrok lupanja. Onda ces odraditi obradu radilice i zamenu lezajeva.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala najverovatnije da cu je prekosutra odvuci do druga pa cemo da skinemo karter pa ce mo tada da vidimo.ali opet mi nije jasno imo sam prilike da cujem rad auta kad polomi radilicu i to je nekako mnogo drugacije od mog rada auta kod mene se cuje tek preko 2000 obrtaja
Razlog za prijavu korisnika
Nije on polomio nista, samo se lezaj zaokrenuo. Lezaj ima nokat, tako da ga nazovem, koji ga drzi da se ne okrece u klipnjaci dok radi motor. Kada se zavrti na visokom broju obrtaja dok je ulje gusto, zbog prevelikog otpora taj nokat se pokida i lezaj se zaokrene u svom lezistu. Posto je to izuzetno... precizan mehanicki deo, bilo kakvo pomeranje iz svog lezista dovodi do toga da motor prolupa.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.