Elantra važi za vrlo pouzdan automobil, tako da nije izuzetak ni 2.0 dizel. Motor je u osnovi VM-ov po čijoj licenci je napravljen. To je veoma zastupljen motor, ima ga u mnogo različitih automobila, samim tim ni održavanje ne bi trebalo da bude problem. Mana motora je veća potrošnja goriva u odnosu... na slične, ide oko 6,5l u kombinovanoj vožnji. Ponašanje je ok, zvučna izolacija prihvatljiva ako su nosači motora dobri motor nije bučan, ali zbog nosača može se prenositi grub rad koji se rešava njihovom zamenom. Udoban je i sistem vešanja je fino podešen. Generalno mehanika nije problem, već limarija. Osetljiva je, hvata je korozija, nije otporna kao kod evropskih automobila pa na to treba obratiti posebnu pažnju. Plastika i kvalitet materijala u enterijeru su malo jeftiniji, to može ostaviti lošiji prvobitan utisak, ali kasnije se čovek navikne. Sa druge strane može biti sasvim pristojno opremljena.Pročitaj više
Елантра 2.0 ЦРДи, 2004., 189.420 км: још увек упознајем ауто (прешао са њим свега 300 км)
- са извученим квачилом, примећујем неко мрмољање код мотора-мењача, а са увученим (притиснутим) квачилом, тај звук је скоро нечујан. Да ли то има везе са следећом ставком?
- са 4 путника у ауту, у 3. брзини, приликом јачег додавања гаса, приметио сам благо проклизавање ламеле
- на фаровима, са унутрашње стране, нарочито на левом, накупља се конденз
- ауто ради у месту, 3-5 мин., загрејан нормално, дисплеј ...потрошње се мења од 9,о-9,3 л/100 км (тренутно показује 9,3 л/100 км), по каталогу је градска потрошња 8,6 л, а стварна, измерена, "од врха, до врха чепа" резервоара, је 7,3 л.Pročitaj više
Spremi pare za set kvacila. To ti resava prve dve stavke. To sto magli far, znaci da negde ulazi vlaga, pukao far ili nije zadihtovan. Ovo sa potrosnjom restartuj bord.
Elantra 2.0 CRDi, 2004.: na 10 stepeni spoljne temperature vazduha, motor se jedva nekako zagreje na oko 70 stepeni i to tek posle nekih 15-tak minuta vožnje. Posle toga, postiže radnu temperaturu i zagrejanost kabine je dobra. Neprijatno za kraću, gradsku vožnju.
Podešavanje visine farova, ne reaguje putem prekidača-točkića.
Hvala na odgovoru.
Upali auto neka radi,imas 2 debela creva koja idu od motora do hladnjaka,pipaj creva dok se motor zagreva,jedno crevo mora da ostane hladno dok motor ne postigne temperaturu od nekih 80 stepeni,ako se creva zagrejavaju podjednako onda je crko termostat.Sto se tice faraova moras da proveris da li str...uja dolazi do motorcica,proveri osigurace prvo...Pročitaj više
Svaki dizel je neprijatan za kraću gradsku vožnju kada je napolju hladno, jer se teško zagreva motor. Ako još upalite grejanje čim krenete, vi mu dodatno odmažete da se motor zagreje.
Ne znam da li ste do sada imali iskustva sa dizelima i da li ste ih vozili pre Elantre, ali meni to zvuči manje više... normalno. Da termostat nije ispravan, ne bi se zagrejao ni do tih 70c osim ako nije baš gužva i špic saobraćaja, a kamoli da dođe do radne temperature.
Za podešavanje visine farova, može biti do osigurača, možda su farovi promenjeni pa ih i nema, možda su crkli...Pročitaj više
Najverovatnije da je zalepio automat koji se nalaz ispod papucice za kocnicu,kod mene na accentu rade stopaljke i bez kontakta,naravno kad pritisnem kocnicu....
Pozz ljudi, imam Hyundai Elantru 2004-o god, 2.0 16V, 104/141 (kW/KS), pa me zanima efekat Chip Tuning-a, i koje jos dorade su potrebne da bi se dobilo vise konjskih snaga, unapred hvala.. :)
U vecim obrtajima ima, ali npr skidanjem katalizatora plus 4-2-1 izduvni sistem sa ostalim doradama auspuha, sportski filter vazduha, pa skidanje blokade tj elektronski dobiti vise obrtaja, i pored svega kvalitetan Chip Tuning i to je to..e sad je pitanje sa 141 KS koliko bi se jos moglo dobiti ovim... preradama? jer sa ovim stavkama bez Chipa ako bi imao 150 KS onda bi sa cipom dobio bar jos 25-30 KS sto je sve skupa druga prica (oko 180 KS) za neko ne preskupo ulaganje..Pročitaj više
To lepo izgleda tako kad sabiras, one podatke koji ti daje prodavac tih delova. Ali kad ga stavis na dinamometar vidis da nije bas to to.
180 ks neces dobiti sigurno, mozda sa svim tim prepravkama uz remap budes imao 150 ks, u sustini nista, a rizikujes da u toku eksploatacije kasnije zeznes motor.......Pročitaj više
Moze zbog goriva ali vrlo retko, kreni od najbanalnijih stvari: talog sa dna rezervoara, filter goriva, filter vazduha, ulje u usisu.. sacekaj jos par dana pa ako je problem i dalje prisutan, dijagnostika.
imam ovaj auto 1.6 2003god
imam problem da kada naglo pritisnem gas on se ugusi pocne da gubi gas i upali se cek lapica.. ona zuta..
to se desava samo dok je motor u fazi zagrevanja tj nabijanja radne temerature.. jos uvek nisam bio kod majstora..
a ne stiskam ga skroz.. vec vozim ga npr.2000 obt. i dam gas da ga popnem na 3000.. i on se pogubi.... ranije to nije radio...... to se desava samo kada je u brzini.. na leru lepo prima gas
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Pardon reč je o 2000 crdi a ne o 1500crdi..izvinite greška..
Razlog za prijavu korisnika
Nikakva..hoću da kupim
Razlog za prijavu korisnika
Elantra važi za vrlo pouzdan automobil, tako da nije izuzetak ni 2.0 dizel. Motor je u osnovi VM-ov po čijoj licenci je napravljen. To je veoma zastupljen motor, ima ga u mnogo različitih automobila, samim tim ni održavanje ne bi trebalo da bude problem. Mana motora je veća potrošnja goriva u odnosu... na slične, ide oko 6,5l u kombinovanoj vožnji. Ponašanje je ok, zvučna izolacija prihvatljiva ako su nosači motora dobri motor nije bučan, ali zbog nosača može se prenositi grub rad koji se rešava njihovom zamenom. Udoban je i sistem vešanja je fino podešen. Generalno mehanika nije problem, već limarija. Osetljiva je, hvata je korozija, nije otporna kao kod evropskih automobila pa na to treba obratiti posebnu pažnju. Plastika i kvalitet materijala u enterijeru su malo jeftiniji, to može ostaviti lošiji prvobitan utisak, ali kasnije se čovek navikne. Sa druge strane može biti sasvim pristojno opremljena.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu? Kako su se pokazale, potrosnja?
25. Apr 2018.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/12260444/hyundai-elantra-poovoljno'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nisam siguran da li je sklapam iz jednog ili dva automobila
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Елантра 2.0 ЦРДи, 2004., 189.420 км: још увек упознајем ауто (прешао са њим свега 300 км)
19. Jan 2018.- са извученим квачилом, примећујем неко мрмољање код мотора-мењача, а са увученим (притиснутим) квачилом, тај звук је скоро нечујан. Да ли то има везе са следећом ставком?
- са 4 путника у ауту, у 3. брзини, приликом јачег додавања гаса, приметио сам благо проклизавање ламеле
- на фаровима, са унутрашње стране, нарочито на левом, накупља се конденз
- ауто ради у месту, 3-5 мин., загрејан нормално, дисплеј ... потрошње се мења од 9,о-9,3 л/100 км (тренутно показује 9,3 л/100 км), по каталогу је градска потрошња 8,6 л, а стварна, измерена, "од врха, до врха чепа" резервоара, је 7,3 л. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Spremi pare za set kvacila. To ti resava prve dve stavke. To sto magli far, znaci da negde ulazi vlaga, pukao far ili nije zadihtovan. Ovo sa potrosnjom restartuj bord.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala puno na odgovoru.
Kako da restartujem bord?
Razlog za prijavu korisnika
Skini jednu klemu i vrati je za 10 min.. Ako ti je radio kodiran, nakon skidanja kleme trazice ti kod.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Elantra 2.0 CRDi, 2004.: na 10 stepeni spoljne temperature vazduha, motor se jedva nekako zagreje na oko 70 stepeni i to tek posle nekih 15-tak minuta vožnje. Posle toga, postiže radnu temperaturu i zagrejanost kabine je dobra. Neprijatno za kraću, gradsku vožnju.
16. Jan 2018.Podešavanje visine farova, ne reaguje putem prekidača-točkića.
Hvala na odgovoru.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
proveri termostat za pocetak i napisi jesi zatvaro egr ventil?
Razlog za prijavu korisnika
Upali auto neka radi,imas 2 debela creva koja idu od motora do hladnjaka,pipaj creva dok se motor zagreva,jedno crevo mora da ostane hladno dok motor ne postigne temperaturu od nekih 80 stepeni,ako se creva zagrejavaju podjednako onda je crko termostat.Sto se tice faraova moras da proveris da li str...uja dolazi do motorcica,proveri osigurace prvo...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Svaki dizel je neprijatan za kraću gradsku vožnju kada je napolju hladno, jer se teško zagreva motor. Ako još upalite grejanje čim krenete, vi mu dodatno odmažete da se motor zagreje.
Ne znam da li ste do sada imali iskustva sa dizelima i da li ste ih vozili pre Elantre, ali meni to zvuči manje više... normalno. Da termostat nije ispravan, ne bi se zagrejao ni do tih 70c osim ako nije baš gužva i špic saobraćaja, a kamoli da dođe do radne temperature.
Za podešavanje visine farova, može biti do osigurača, možda su farovi promenjeni pa ih i nema, možda su crkli...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Molim da mi neko objasni šta je kvar kada ostanu stop svetla upaljena nakon skidanja kontakta.Unapred hvala.
20. Aug 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Najverovatnije da je zalepio automat koji se nalaz ispod papucice za kocnicu,kod mene na accentu rade stopaljke i bez kontakta,naravno kad pritisnem kocnicu....
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pali lanpu coka
16. Jan 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Trokira na malin okretaima pri polasku te pali lampu coka
16. Jan 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Osnovno je da napises koji je motor u pitanju !
Razlog za prijavu korisnika
I ne pali lampicu coka nego Cheka.
Zameni kablove i svecice
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz ljudi, imam Hyundai Elantru 2004-o god, 2.0 16V, 104/141 (kW/KS), pa me zanima efekat Chip Tuning-a, i koje jos dorade su potrebne da bi se dobilo vise konjskih snaga, unapred hvala.. :)
20. Maj 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
nema nekog efekta na atmosferskim motorima i nije isplativo raditi.da bi se dobio osjetniji efekat potrebno je dodatno raditi motor.
Razlog za prijavu korisnika
U vecim obrtajima ima, ali npr skidanjem katalizatora plus 4-2-1 izduvni sistem sa ostalim doradama auspuha, sportski filter vazduha, pa skidanje blokade tj elektronski dobiti vise obrtaja, i pored svega kvalitetan Chip Tuning i to je to..e sad je pitanje sa 141 KS koliko bi se jos moglo dobiti ovim... preradama? jer sa ovim stavkama bez Chipa ako bi imao 150 KS onda bi sa cipom dobio bar jos 25-30 KS sto je sve skupa druga prica (oko 180 KS) za neko ne preskupo ulaganje..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
To lepo izgleda tako kad sabiras, one podatke koji ti daje prodavac tih delova. Ali kad ga stavis na dinamometar vidis da nije bas to to.
180 ks neces dobiti sigurno, mozda sa svim tim prepravkama uz remap budes imao 150 ks, u sustini nista, a rizikujes da u toku eksploatacije kasnije zeznes motor.......Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam hyundai elantra 2.0 crdi iz 2004 god.
19. Mar 2016.Upalila mi se engine lampa (check)
Je li neko ima takva iskusva i kako su se zavrsila? Pozz
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Idi na dijagnostiku pre svega, i opiši da li imaš nekih problema u vožnji (slabije vuče, dim i.t.d. ... )
Razlog za prijavu korisnika
Slabija vuca. Na dim ne moze da se osjeti. Da li moze do goriva du bude?
Razlog za prijavu korisnika
Moze zbog goriva ali vrlo retko, kreni od najbanalnijih stvari: talog sa dna rezervoara, filter goriva, filter vazduha, ulje u usisu.. sacekaj jos par dana pa ako je problem i dalje prisutan, dijagnostika.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
imam ovaj auto 1.6 2003god
01. Feb 2016.imam problem da kada naglo pritisnem gas on se ugusi pocne da gubi gas i upali se cek lapica.. ona zuta..
to se desava samo dok je motor u fazi zagrevanja tj nabijanja radne temerature.. jos uvek nisam bio kod majstora..
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
pa nemoj da ga stiskas hladnog i problem resen :D al ozbiljno odakle ti potreba da stiskaz hladan motor :D
Razlog za prijavu korisnika
a ne stiskam ga skroz.. vec vozim ga npr.2000 obt. i dam gas da ga popnem na 3000.. i on se pogubi.... ranije to nije radio...... to se desava samo kada je u brzini.. na leru lepo prima gas
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.