Auto jeste prilično star, tako da bez iole ozbiljnije probne vožnje i provere uživo teško je reći nešto konkretnije. Limarijski mi deluje zdravo, ali to ne znači da nije u nekom trenutku kompletno sređivana i farbana.
Pozdrav svima....
Pojavila mi se unikatna astra da kazem redak model,dali je restajling neznam.
Ali Astra F je 1.8 kubika 110 konja,klima bord kompjuter,el podizaci stakala el podesavanje retrovizora,abs,diskovi za kocenje pozadi, dobro napred se podrazumeva.
Registrovana pre 10 dana sa dba seta guma za 800e.Sta vi iskreno mislite?
Da naglasim korozije nema,jedina mana koja meni smeta je sto je sa troje vrata nista drugo.
To je super motor, najbolji Opelov benzinac. Mana je skuplja registracija zbog kubikaže, možda mu je zato i cana niža jer spada u kategoriju od 1.6 do 2.0. Proveri da li sve radi od elektonike, motor standardno da ne dimi, da ne duva... Ti motori rade veoma tiho pa obrati pažnju na rad.
Hvala ti druze.....Do sad nisam video opel astru f sa ovakvim paketom opreme,svako dugne radi,neznam samo koja joj je potrosnja,i cuo sam da elektronika kod nje kad pocne da se kvari da je to mana....
Kod ovog motora nema problema. To 1.6 16V ima mane, kompljuter, potrošnja ulja itd. 1.8 je motor iz Vectre, jako pouzdan i dugotrajan. Prolazi 500.000 bez problema, još Astra je laka ima da ide kao blesav. Potrošnja takođe nije velika, 6,5 - 7l. Možda je u gradu malo veća, oko 10. Plin može da se ug...radi bez greške. Astra je mnogo dobar auto, udoban, lepo se vozi, delovi su mnogo jeftini. Mana je korozija, kad počne da truli nema mu spasa. Nije loše uraditi zaštitu donje karoserije kompletno, da majstor očisti rđu ako negde ima, to će joj znatno produžiti vek, a nije neka velika investicija.Pročitaj više
Pretpostavljam da bi tu korozija mogla da bude najveći problem, mada koliko sam čuo ima ona fora da su vozila posle redizajna dobila bolju antikorozivnu zaštitu. E sad, koliko je ta antikorozivna zaštita bolja nakon ovoliko godina ostaje pitanje. Ako je neko dobro čuvao auto i sređivao limariju čim ...se negde pojavi rđa, auto može da bude dobar. Ipak je to sad već bukvalno 25 godina starosti. Više zavisi od toga kako je auto čuvan, vožen i održavan, nego generalno. Realno, sve što je na njemu moglo da se pokvari već se odavno pokvarilo i popravilo - mislim na ozbiljnije stvari. A koliko ćeš još morati da uložiš kad ga uzmeš, ako ga uzmeš, to samo Bog zna.Pročitaj više
Postoje dve verzije 1.7 motora, td i tds. Tds je Isuzu i bolje se pokazao pošto Opelu dizelaši nisu baš išli od ruke. U principu to su stari motori, može biti dosta problema i sa kompresijom, i sa potrošnjom ulja, lošim paljenjem na hladno... Takođe ostaje i pitanje limarije. Sve u svemu treba auto ...dobro pregledati, najbitnije je stanje. Lično kada bih kupovao taj automobil moj izbor bi bio samo benzin ohc 8 ventila, nebitna kubikaža...Pročitaj više
Imao sam par godina astru f, 97. 1.7td, nemački motor. U saobraćajnoj je oznaka 17dtl. Nije bilo puno problema za korozijom, samo rubovi i oko poklopca čepa rezervoara. Ali taj motor... Kad sam ga uzeo bio je u super stanju, sjajno ubrzavao, išao trećom od 60 do 130km/h. Jedino se morao voziti kao b...enzinac, gušio se u niskim obrtajima. Valjda sam ga tim režimom i sahranio. Došao sam do generalne za koju se ispostavilo da ju je nemoguće uraditi. Valjda se deformišu cilindri i nakon zamene svega unutra auto trošio 4l ulja na 1000km. I vrzino kolo sa diznama i baš pumpom. Izbegavati u širokom luku, jer koliko god jeftino da ga platiš, ma da ti ga poklone, to ti sranje ne treba.Pročitaj više
Odličan auto, odličan motor, jedan od najboljih Opelovih motora. Jeftin za održavanje, relativno malo troši i odlično ide imajući u vidu da karoserija nije teška. Takođe je aerodinamika auta odlična za tu generaciju, pa i za novije. Udoban auto, prijatan za vožnju, lepo dizajniran. Mane mehanički n...ema nešto posebno osim ako nije dotrajao zbog starosti. Isto se odnosi i na limariju, koja je za svoju generaciju bila solidna, ali mnogo godina je u pitanju i korozija je vrlo moguća. Farovi često propadnu iz nekih razloga, novi nisu skupi. Dobro kod ovog auta je što ništa nije skupo, ali može biti problema oko nabavke nekih novih delova pošto se auto dugo ne proizvodi. Polovnih ima dosta.Pročitaj više
Na razvodniku je senzor koji daje impuls okreranja bregaste i razvodnika (nešto kao senzor bregaste kod novijih automobila). Proveri taj deo, ima kabl ispod koji se ubada j razvodnik. Ako ne može da se utvrdi rad ili popravi senzor, probaj sa drugim razvodnikom.
Imam astru g 1.6 8v...1998..
Pusta beli dim, bas dosta, i tosi antifriz, ali samo kada je upaljeno grejanje... Cim ga iskljucim, normalizuje se sve. Inace ne dize temperayuru.. Da li je dihtung glave u pitanju ili nesto drugoq
Može biti dihtung glave, može biti dihtung usisne grane jer kroz nju ide voda za grejanje upravo... Može biti eventualno na usisnom grlu ako je monopoint sistem, grlo se greje vodom iz rashladnog sistema, može da je usisava motor ako curi dihtung.
I kada upalim auto, cukem neko kao zuborenje vode negde ispod konzole gde stoje resetkice...
Svaki majstor mi i bez gledanja trazi velike pare, govoreci da je dihtung glave...
Prešla je 140 hiljada ali u rikverc :D To je auto iz prošlog veka , još malo pa će da postane oldtajmer :D Da ne pričam sad o čuvenoj koroziji ali eto pod uslovom da korektno pali, da je registrovana i da plin ima atest još neku godinu, maksimalna cena je 500 evra . Sve preko toga davati je besmis...leno .Pročitaj više
Ima tu ulaganja, vidi se da ima korozije, atest ističe naredne godine. Mislim da ti nije cilj da ga voziš do sledeće registracije i baciš, ali ako uložiš u sređivanje i platiš ga 600 evra ukupno će koštati preko 1000. Naravno to opet nije ni mnogo ako je auto mehanički dobar i ako limarija odozdo ni...je popustila, ovo sa strane nije skupo srediti. Sve u svemu treba ga pregldati detaljno i treba imati na umu da 600 evra nije konačna cifra. Takođe obrati pažnju na stanje motora jer ovi 16V znaju da popiju ulje. Takođe 16V treba da ima sekvent plin, ako nema možda neće proći reatestPročitaj više
Cena jeste privlačna, ali kao što kaže Boki ima tu još ulaganja. Ovako na slikama se ne vidi baš, ali mislim da limarijski nipošto nije dobar iako je možda vlasnik prefarbao problematične delove. Tu ne mislim samo na ono oko poklopca rezervoara. Ističe atest, pa verovatno mora da se menja i boca. Tr...eba ga pogledati uživo, proceniti koliko još ima ulaganja da bi mogao da se vozi sledećih par godina i odlučiti na osnovu toga za šta ti auto treba i koliko planiraš da ga zadržiš. Dosta toga zavisi i od toga koliko si ti sam u stanju da sređuješ određene stvari na njemu. Ako si vičan popravkama, improvizacijama i sličnom, onda ti se isplati, a ako za svaku sitnicu treba da teraš kod majstora onda...Pročitaj više
Imam astru f 1.6 8V 72 KS .
Danas sam isao na voznjicu i imao sam jedan problem neko mi je danas na parkingu udario u zadnji levi deo sa vozacem nisam imao problema , ostavljena mi je ceduljica ( josuvek ima postenih ljudi ) moje pitanje je koliko da trazim novca auto je bio perfektan,
Iskrivljen je lonac , zadnja vrata dobra ,stakla dobra , gepek dobar , ali je felna i zadlji deo kriv unutra je izbio tapacir .
Stopka je pukla branik je bio gsi udaren je insce je krajem 2018 stavljen potpuno nov... auto je bio ceo izpeskaren i ofarban u komori .
Naci nova felna stopka tapacir branik majstor i zadnji deo trapa alspuh .
Ja smatram da je cena ovog dosta skupa negde oko 350+ eura za dobrog majstora i nove delove .
Sve sam planirao novo da stavim .
Danas sam planirao oglas da stavim da se prodaje kad ovo podto imam 5 felni od toga jedna udardna to mi nije problem
Smatram da stavim org branik ovaj prodam koliko sam ga i platio i nisam u minusu
Auto cu vratiti u fabrivko stanje i da ga pfodam za 1100 e
Mene je izaso 2700 e od toga fobicu oko 350 -400e ostace mi prednji ko nov gsi branik zadnji udaren alspuh imam ovaj koji mogu za 50e prodati imam fabricke delove motora i felne
Felne sa gumama 240e
Imam 2 para celicara jedne su 50e druge bi stavio
Ima recaro sedista placena 150e i tapacirana dh mogu se dobiti oko 230e
Volan momo 50e
Tepih i nebo 50e
Ako neko mote da mi kaze sta da radim
U delove ili kako farbanje sam platio 400ePročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Auto jeste prilično star, tako da bez iole ozbiljnije probne vožnje i provere uživo teško je reći nešto konkretnije. Limarijski mi deluje zdravo, ali to ne znači da nije u nekom trenutku kompletno sređivana i farbana.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Misljenje o Opel Astri F Hecbek 1.4 kubika i 54 konjske snage 1992 godiste.
07. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je OHC motor, izgleda ekstra, mnogo je poundan i ide dobro, malo troši. Samo troši ulje, to mu mana i sa tim moraš da se pomiriš.
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav drugari opel astra f 1.6 benzin 93 dali je to oHace motor
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima....
24. Aug 2021.Pojavila mi se unikatna astra da kazem redak model,dali je restajling neznam.
Ali Astra F je 1.8 kubika 110 konja,klima bord kompjuter,el podizaci stakala el podesavanje retrovizora,abs,diskovi za kocenje pozadi, dobro napred se podrazumeva.
Registrovana pre 10 dana sa dba seta guma za 800e.Sta vi iskreno mislite?
Da naglasim korozije nema,jedina mana koja meni smeta je sto je sa troje vrata nista drugo.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je super motor, najbolji Opelov benzinac. Mana je skuplja registracija zbog kubikaže, možda mu je zato i cana niža jer spada u kategoriju od 1.6 do 2.0. Proveri da li sve radi od elektonike, motor standardno da ne dimi, da ne duva... Ti motori rade veoma tiho pa obrati pažnju na rad.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala ti druze.....Do sad nisam video opel astru f sa ovakvim paketom opreme,svako dugne radi,neznam samo koja joj je potrosnja,i cuo sam da elektronika kod nje kad pocne da se kvari da je to mana....
Razlog za prijavu korisnika
Kod ovog motora nema problema. To 1.6 16V ima mane, kompljuter, potrošnja ulja itd. 1.8 je motor iz Vectre, jako pouzdan i dugotrajan. Prolazi 500.000 bez problema, još Astra je laka ima da ide kao blesav. Potrošnja takođe nije velika, 6,5 - 7l. Možda je u gradu malo veća, oko 10. Plin može da se ug...radi bez greške. Astra je mnogo dobar auto, udoban, lepo se vozi, delovi su mnogo jeftini. Mana je korozija, kad počne da truli nema mu spasa. Nije loše uraditi zaštitu donje karoserije kompletno, da majstor očisti rđu ako negde ima, to će joj znatno produžiti vek, a nije neka velika investicija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Razmisljam da uzmem astruf 1.7d 1996 god zanima me iskustva kakva su auta mane znam da je starije vozilo ali koliko para toliko muzike😉
05. Mar 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pretpostavljam da bi tu korozija mogla da bude najveći problem, mada koliko sam čuo ima ona fora da su vozila posle redizajna dobila bolju antikorozivnu zaštitu. E sad, koliko je ta antikorozivna zaštita bolja nakon ovoliko godina ostaje pitanje. Ako je neko dobro čuvao auto i sređivao limariju čim ...se negde pojavi rđa, auto može da bude dobar. Ipak je to sad već bukvalno 25 godina starosti. Više zavisi od toga kako je auto čuvan, vožen i održavan, nego generalno. Realno, sve što je na njemu moglo da se pokvari već se odavno pokvarilo i popravilo - mislim na ozbiljnije stvari. A koliko ćeš još morati da uložiš kad ga uzmeš, ako ga uzmeš, to samo Bog zna.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Postoje dve verzije 1.7 motora, td i tds. Tds je Isuzu i bolje se pokazao pošto Opelu dizelaši nisu baš išli od ruke. U principu to su stari motori, može biti dosta problema i sa kompresijom, i sa potrošnjom ulja, lošim paljenjem na hladno... Takođe ostaje i pitanje limarije. Sve u svemu treba auto ...dobro pregledati, najbitnije je stanje. Lično kada bih kupovao taj automobil moj izbor bi bio samo benzin ohc 8 ventila, nebitna kubikaža...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam par godina astru f, 97. 1.7td, nemački motor. U saobraćajnoj je oznaka 17dtl. Nije bilo puno problema za korozijom, samo rubovi i oko poklopca čepa rezervoara. Ali taj motor... Kad sam ga uzeo bio je u super stanju, sjajno ubrzavao, išao trećom od 60 do 130km/h. Jedino se morao voziti kao b...enzinac, gušio se u niskim obrtajima. Valjda sam ga tim režimom i sahranio. Došao sam do generalne za koju se ispostavilo da ju je nemoguće uraditi. Valjda se deformišu cilindri i nakon zamene svega unutra auto trošio 4l ulja na 1000km. I vrzino kolo sa diznama i baš pumpom. Izbegavati u širokom luku, jer koliko god jeftino da ga platiš, ma da ti ga poklone, to ti sranje ne treba.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
opel astra f 1.8 16v iskustva, mane, u pitanju je model sa 3 vrata, bez plina
28. Sep 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Odličan auto, odličan motor, jedan od najboljih Opelovih motora. Jeftin za održavanje, relativno malo troši i odlično ide imajući u vidu da karoserija nije teška. Takođe je aerodinamika auta odlična za tu generaciju, pa i za novije. Udoban auto, prijatan za vožnju, lepo dizajniran. Mane mehanički n...ema nešto posebno osim ako nije dotrajao zbog starosti. Isto se odnosi i na limariju, koja je za svoju generaciju bila solidna, ali mnogo godina je u pitanju i korozija je vrlo moguća. Farovi često propadnu iz nekih razloga, novi nisu skupi. Dobro kod ovog auta je što ništa nije skupo, ali može biti problema oko nabavke nekih novih delova pošto se auto dugo ne proizvodi. Polovnih ima dosta.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nabaca struju na svecice menjana razvodna ruka komutator bobina upali malo i ugasi se neznam vise sta da menjam neko iskustvo
09. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Na razvodniku je senzor koji daje impuls okreranja bregaste i razvodnika (nešto kao senzor bregaste kod novijih automobila). Proveri taj deo, ima kabl ispod koji se ubada j razvodnik. Ako ne može da se utvrdi rad ili popravi senzor, probaj sa drugim razvodnikom.
Razlog za prijavu korisnika
Pitanje za Golf 3 ,Imam osjecaj kao da mi nesto grebucka oko volana kad motam a nigde nevidim da zapinje
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam astru g 1.6 8v...1998..
11. Mar 2020.Pusta beli dim, bas dosta, i tosi antifriz, ali samo kada je upaljeno grejanje... Cim ga iskljucim, normalizuje se sve. Inace ne dize temperayuru.. Da li je dihtung glave u pitanju ili nesto drugoq
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Može biti dihtung glave, može biti dihtung usisne grane jer kroz nju ide voda za grejanje upravo... Može biti eventualno na usisnom grlu ako je monopoint sistem, grlo se greje vodom iz rashladnog sistema, može da je usisava motor ako curi dihtung.
Razlog za prijavu korisnika
Buni me to, sto se taj dim gubi kada iskljucim grejanje u kabini... I jos nesto... Kod papucice za gas osetim pod rukom da je vlazno.
Razlog za prijavu korisnika
I kada upalim auto, cukem neko kao zuborenje vode negde ispod konzole gde stoje resetkice...
Svaki majstor mi i bez gledanja trazi velike pare, govoreci da je dihtung glave...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kakva je opel astra sa motorom 1.6 8v 55kw koja je prešla oko 140000 ima plin, da li je dobra kupovina na sta obratiti patnju??
03. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Na trulež. Obavezno auto na kanal i dobro pregledaj karoseriju.
Razlog za prijavu korisnika
Бензиски мотори код опела су углавном ОК, што се ове астре тиче само гледај каква је лимарија..
Razlog za prijavu korisnika
Prešla je 140 hiljada ali u rikverc :D To je auto iz prošlog veka , još malo pa će da postane oldtajmer :D Da ne pričam sad o čuvenoj koroziji ali eto pod uslovom da korektno pali, da je registrovana i da plin ima atest još neku godinu, maksimalna cena je 500 evra . Sve preko toga davati je besmis...leno .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu
07. Okt 2019.'polovniautomobili.com/auto-oglasi/15172828/opel-astra-f-16v?show_date=true'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ima tu ulaganja, vidi se da ima korozije, atest ističe naredne godine. Mislim da ti nije cilj da ga voziš do sledeće registracije i baciš, ali ako uložiš u sređivanje i platiš ga 600 evra ukupno će koštati preko 1000. Naravno to opet nije ni mnogo ako je auto mehanički dobar i ako limarija odozdo ni...je popustila, ovo sa strane nije skupo srediti. Sve u svemu treba ga pregldati detaljno i treba imati na umu da 600 evra nije konačna cifra. Takođe obrati pažnju na stanje motora jer ovi 16V znaju da popiju ulje. Takođe 16V treba da ima sekvent plin, ako nema možda neće proći reatestPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Cena jeste privlačna, ali kao što kaže Boki ima tu još ulaganja. Ovako na slikama se ne vidi baš, ali mislim da limarijski nipošto nije dobar iako je možda vlasnik prefarbao problematične delove. Tu ne mislim samo na ono oko poklopca rezervoara. Ističe atest, pa verovatno mora da se menja i boca. Tr...eba ga pogledati uživo, proceniti koliko još ima ulaganja da bi mogao da se vozi sledećih par godina i odlučiti na osnovu toga za šta ti auto treba i koliko planiraš da ga zadržiš. Dosta toga zavisi i od toga koliko si ti sam u stanju da sređuješ određene stvari na njemu. Ako si vičan popravkama, improvizacijama i sličnom, onda ti se isplati, a ako za svaku sitnicu treba da teraš kod majstora onda...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam astru f 1.6 8V 72 KS .
22. Jul 2019.Danas sam isao na voznjicu i imao sam jedan problem neko mi je danas na parkingu udario u zadnji levi deo sa vozacem nisam imao problema , ostavljena mi je ceduljica ( josuvek ima postenih ljudi ) moje pitanje je koliko da trazim novca auto je bio perfektan,
Iskrivljen je lonac , zadnja vrata dobra ,stakla dobra , gepek dobar , ali je felna i zadlji deo kriv unutra je izbio tapacir .
Stopka je pukla branik je bio gsi udaren je insce je krajem 2018 stavljen potpuno nov... auto je bio ceo izpeskaren i ofarban u komori .
Naci nova felna stopka tapacir branik majstor i zadnji deo trapa alspuh .
Ja smatram da je cena ovog dosta skupa negde oko 350+ eura za dobrog majstora i nove delove .
Sve sam planirao novo da stavim .
Danas sam planirao oglas da stavim da se prodaje kad ovo podto imam 5 felni od toga jedna udardna to mi nije problem
Smatram da stavim org branik ovaj prodam koliko sam ga i platio i nisam u minusu
Auto cu vratiti u fabrivko stanje i da ga pfodam za 1100 e
Mene je izaso 2700 e od toga fobicu oko 350 -400e ostace mi prednji ko nov gsi branik zadnji udaren alspuh imam ovaj koji mogu za 50e prodati imam fabricke delove motora i felne
Felne sa gumama 240e
Imam 2 para celicara jedne su 50e druge bi stavio
Ima recaro sedista placena 150e i tapacirana dh mogu se dobiti oko 230e
Volan momo 50e
Tepih i nebo 50e
Ako neko mote da mi kaze sta da radim
U delove ili kako farbanje sam platio 400e Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Možeš da tražiš koliko hoćeš , daj bože da izvučeš 50 evra :D
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.