Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican majstor za PEUGEOT i CITROEN vpzola,a i za svaku preporuku GORAN 0658428126
17. Jul 2013.batajnica
dobro, blizu je, drzi li neki servis ili...?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ja sam skinuo fap na 2.0hdi 110ks jer nije hteo preko 2000 hiljade obrtaja,nece i dalje jer ga nisam ugasio na kompijuteru,kad vidim koja mu je potrosanja i ne gasi mi se fap,necete mi verovati 5l ne prelazi ni u gradu
13. Jun 2012.a ide kao da ima 45 ks.. normalno da i ne trosi mnogo kad ide kao fikus
Imam 2.0 HDI 110 ks potrosnja gradska 6.5l auto ispod 2000 obrtaja kada se stisne gas poleće,odličan za preticanja,sve pohvale za auto komforna kabina i jeftino održavanje i jeftina registracija,a i lepo izgleda za te pare odličan auto!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Gde bih mogao da odradim cipovanje 307-ce 2.0hdi,90 ks. i da li mi neko od vas preporucuje da ugradim ono stoe se prodaje na kuoindo za 8000?
06. Jun 2012.
Pozdrav druze, ti tzv Power Box setovi sto se prodaju kod nas od 50e pa do 150e su nista drugo nego obican otpornik koji "laze" motor da je napolju hladnije nego sto jeste i samim tim motoru se isporucuje vise goriva nego sto bi trebalo, dobijeni rezultat je neznatno veci obrtni moment (koji je ni ...priblizan chiptuningu), a snaga ostaje ista, a potrosnja se povecava i motor dimi i dalje vuce za sobom stetne posledice.
Postoji druga varijanta boxova koji su nesto skuplji i koji se stavljaju izmedju pumpe i motornog racunara, on povecava pritisak nafte i interval ubrizgavanja, cime dobijamo nesto vecu snagu nego sa prethodno navedenim box-otpornikom, ali kod ovih boxova se cesto desava da motor nepravilno radi jer nije specijalno kontruisan za jedan tip motora, vec je univerzalan, tako da realan dobitak na snazi kod ovakvog power box-a je oko 5%, a za uzvrat motor u nekim slucajevima motor dosta podrhtava i dimi, tako da ni ovo nije neko resenje.
Treca varijanta je pravi box tuning kojim ima prikljucke za pritisak turbine, elektro ventil i potencimetar polozaja gasa i on se moze porediti sa pravim chiptuningom (remapom motornog racunara), jer se svaki box posebno programira za odredjeni tip motora, ali njih retko vidjamo kod nas jer je njihova cena oko 700, 800, 900e sto je dosta za nase uslove.
Tako da druze ja ti najiskrenije savetujem da ako zelis da povecas snagu svog ljubimca to uradis na pravi nacin tj uradis chiptuning na proverenom mestu gde ces dobiti pouzdano resenje za svoj automobil bez bojazni da ce ti nesto stradati na motoru.
Konkretno na ovom motoru sa fabrickih 90ks i 205Nm standardnim chiptuningom se dobija oko 115ks i 265Nm obrtnog momenta. Cime ce ti automobil postati dosta zivahniji i elasticnije, imaces bolji odziv na papucici gasa, bolja ubrzanja i vecu maksimalnu brzinu, a potrosnja ce se smanjiti za oko 10-15% u normalnom rezimu voznje.
Po zelji mozemo uraditi i tzv custom modifikacije sa povecanjima sve do fizickih granica motora, jer svaku mapu radimo posebno za svako vozilo koje dodje kod nas.
Za vise informacija mozes me kontaktirati na 065/529-66-97.Pročitaj više
Cipovanje Subaru forester 2.0 (benzin) da li vredi i gde se i po kojoj ceni moze odraditi?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
307 1.4 benzin , odlican autic, ne bas mali potrosas ali ne ni preterano veliki, super autic kako za grad tako i za dalji put, veoma udoban sa dosta mesta u kabini...
Sto se tice nekih mana imam problem sa ablenderom ili ti rucicom za paljenje migavaca, kako sam citao to im je mana i nisamjedini sa tim problemom, resenje je samo nov ablender...imao sam nekih problema sa prskalicama za stakla ali to sam uz neke svoje budzevine uspesno resio posto u servisima nisu znali zasto mi na motoru za prska...
lice ne dolazi masa a dolazi struja pritom instalacija je ispravna komplet a stavljen novi motor za prskalice...Sto se tice tog motorica za brizgaklje nov kosta smesnih 850 dinara, dok nova pumpa za benzin to jest ulozak pumpe za gorivo kosta 9000 dinara...Sto govori da su price o tome kako je auto skup za odrzavanje samo gluposti ljudi koji ustvari nemaju taj auto i govore tek onako...Jos jedan dokaz da je smesan za odrzavanje je to da mu je kraj spone 700 dinara, a vertikalni stabilizator 1250 dinara koji najcecsce strada na tom vozilu sto se tice trapa....
Sve u svemu veoma sam zadovoljan peugeot 307, 1.4 benzin !!!!
Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
interesuju me iskustva za 307 benzinac 1,6 16 ventila pozdrav i hvala
29. Jan 2012.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pa nije los automobil,posebno mi se svidja njen dizajn,dok mehanika nije bas za pohvalu,menjac se bas dosta kvario,moji roditelji su dali dosta novca za to...Moj savet ako zelite ovaj model Pezoa proverite mu menjac jer je menjac po meni nije za pohvalu.Sve u svemu po pitanju motora moj savet je 2,0 hdi sa 90 konja pun pogodak...
27. Jan 2012.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
gde ima dobar majstor za 307 1.6hdi?
30. Dec 2011.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam 307 1.6HDI 110ks,2005god,automobil je odličan,mali potrošač,kod mene se nije ni jednom pokvario,nije skupo održavanje,udoban,extra.Posle nega sam kupio pežo 407sw i pokajao se što sam prodao 307.
25. Nov 2011.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Peugeot 1.6 benzinac. 110KS. 5V.
Kupljen sa 69000 km. Prešao sa njim 39000 km.
Potrošnja 9l u gradu a na otvorenom oko 7l.
Na 93000km došlo do problema sa paljenjem. Šlep služba + popravka 16000 RSD.
Redovan servis 6500 RSD
Veliki servis oko 20000 RSD. (kaiševi, zatezači kaiševa, ulje, filter vazduha, filter ulja, filter kabine)
Metlice brisača napred 70 cm (1200 RSD) i 65 cm (1200 RSD). Zadnji brisač 40 cm (290 RSD).
Motor postaje živahan pri 3500 obrtaja i tada je veoma lako obaviti preti...
canje na lokalnim i magistralnim putevima.
Pročitaj više
ja imam isto 1.6 samo moj je 16v redovan servis me u ovlascenom servisu izadje 4400 a veliki 18200 rsd mogu samo da ti kazem da te ti tu deru za servis, neznam samo kod koga to ides....
Milorade, ja treba da idem na servis uskoro.Molim te da mi posaljes kontakt servisa u koji ides (ukoliko je u Beogradu). Pozdrav!
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.