Pozz ljudi, zanima me kako proveravate grejače, skoro mi je jedan majstor rekao da grejaci ne slabe iako sam video na netu da ih proveravaju sa ommetrom, on bi ih samo proverio da li rade, negde sam procitao bez obzira da li rade menjaju se na od 80-100.000 km. Kako vi to radite, meni je svake godine na minusu prvo palenje teze, dok se neki hvale da sastavi kao benzinac kad je rec o mom modelu, inace 1,9 85kw 2000 god.
Moj auto je 2005. god. grejači nikada nisu skidani, ne smem ni da probam da ih skinem možda puknu jer su zapekli... Pali zimi bez problema. Tako da ne zamaraj se sa tim, ispitaj samo multimetrom da li rade, da nisu skroz crkli i vozi bez brige.
Pozz ljudi, da li je neko rešvao na Passatu B5 kad mu na climatronick pokazuje temperaturu ispod 5 ili cak ode u minus na neko vreme pa klima se ne pali zbog toga, da je samo to senzor za spoljasnju temp ili moze biti jos nesto?
Stavio sam diskove i pločice nove, puklo mi je kočiono crevo i dalje mi se ti diskovi ugraju kao ringla, čak je topla i čelična felna.. Sutra idem do majsstora koji mi ih je stavio, da nije takav materijal pa je to normalno u početku?
Diskovi moraju da se zagreju kad se njima koči . Probaj da izađeš negde na prazan put, ostavi auto da se diskovi ohlade, pa onda kreni jedno par stotina vožnje bez kočenja i prikoči što više možeš motorom ida ga zaustaviš . Proveri da li se diskovi greju .
Verovatno kocioni cilindar (na tom tocku) zaglavio i ne vraca, ili zamena ili reparacija (sto ti preporucujem), i naravno zamena kocionog ulja sto se kod nas uglavnom radi samo kada pukne crevo i sve iscuri.
Pozz ljudi moze jedno pitanje imam Pasata b5 98 1.8 Turbo 20v pa mi nesto izgleda da ne vuce kako treba, nema nesto toliko snage za 150 konja pa moze li neko da mi snimi ili tako nesto da vidim bas kako ide kod vas koji imaju isto ko i ja pasata? Pozz
Izduvni gasovi pokrecu turbinu koja se nalazi u izduvnoj grani, a direkto je povezana sa kompresorom koji se nalazi u usisnoj grani i sabija ili ti nabija vazduh dalje u cilindre.
Pozz.Pasat b5 1.9tdi 85kw cammon rail motor.uzeh ga u sledećem stanju.Na leru lepo prima gas dok u vožnji neće da vuče sporo ubrzava.menjao sam creva nekih vakuma koja su bila lošija ali ništa.Turbina radi t.j okreće se.Onako pali na dodir ne dimi i lepo radi.Sta bi moglo biti.?
Kao prvo to nije common rail, nego pumpa-dizna motor, ali dobro. Po ovimi spimptomima bih rekao da je losa lamela, korpa ili mozda i sam menjac. Ako nema lufta u turbini, a to moze da se proveri samo kada se skinu creva sa turbine i proveri se da li se osovina turbine pomera levo, desno i ako su diz...ne i vakumi ok, onda je prenos. Tako mi lici po simptomima.Pročitaj više
OK.mislio sam da je to cammon rail.Ne slajfuje lamela nego bukvalno je auto trom nema snage.Turbina nema jufta okreće se lagano skidao sam crevo i okretao. Ne javlja nikakvu grešku ali kao da do ventila na turbini ne dolazi vakum i ne podiže se ona poluga na njoj kad se doda gas.
Vakum pumpa, neko crevo sa vakuma ili crevo od interculera. Na to mi lici, nema sta drugo. Na kraju mozda i sam interculer, ali sumnjam, neko crevo ili vakum pumpa.
Pozz ljudi, imam Passata 2000 god. 1.9 85kw automatska klima se gasi i pali kada stojim duže vreme u mestu, kad krenem da vozim klima se ne gasi sama (radi normalno), pokušao sam i da turiram u koloni dok stojim i ona se opet gasi i pali. Jel to fabrički tako ili ?
Mozda ti ne pali ventilator od klima uredjaja i klima se sama iskljucuje kako bi se zastitila od kvara. Kada vozis onda ima dovoljno vazduha koji struji oko hladnjaka klime.
Imam problema sa pasatom b5. 5 1. 9 tdi..
Ima 74 kw to je verovatno 105 konja..
Po ravnom ide normalno, cim ga u brdu potopim on ugasi turbinu i ide jedva...
Kacio sam na dijagnostiku i on prijavljuje neki senzor pritiska turbine, kad sam oterao kod coveka da uradi to on je tvrdio da je turbina vrisnula i stavljao je neki senzor i isto je isao opet... Turbina radi, kad je ugasi auto odmah ugasim motor i upalim i ide normalno i onda je gasi opet, pa bih voleo da cujem da li je neko imao proble...ma sa tim,i sta je u pitanju?Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ako nema problema, nemoj nista sipati.
Razlog za prijavu korisnika
Može pročistiti naslage na diznama spolja, mada dekarbonizacija ima bolji efekat. Za unutrašnje probleme dizni nema mnogo pomoći...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz ljudi, zanima me kako proveravate grejače, skoro mi je jedan majstor rekao da grejaci ne slabe iako sam video na netu da ih proveravaju sa ommetrom, on bi ih samo proverio da li rade, negde sam procitao bez obzira da li rade menjaju se na od 80-100.000 km. Kako vi to radite, meni je svake godine na minusu prvo palenje teze, dok se neki hvale da sastavi kao benzinac kad je rec o mom modelu, inace 1,9 85kw 2000 god.
07. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Moj auto je 2005. god. grejači nikada nisu skidani, ne smem ni da probam da ih skinem možda puknu jer su zapekli... Pali zimi bez problema. Tako da ne zamaraj se sa tim, ispitaj samo multimetrom da li rade, da nisu skroz crkli i vozi bez brige.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz ljudi, da li je neko rešvao na Passatu B5 kad mu na climatronick pokazuje temperaturu ispod 5 ili cak ode u minus na neko vreme pa klima se ne pali zbog toga, da je samo to senzor za spoljasnju temp ili moze biti jos nesto?
03. Jun 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Senzor, da to ga zeza.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Stavio sam diskove i pločice nove, puklo mi je kočiono crevo i dalje mi se ti diskovi ugraju kao ringla, čak je topla i čelična felna.. Sutra idem do majsstora koji mi ih je stavio, da nije takav materijal pa je to normalno u početku?
02. Mar 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Diskovi moraju da se zagreju kad se njima koči . Probaj da izađeš negde na prazan put, ostavi auto da se diskovi ohlade, pa onda kreni jedno par stotina vožnje bez kočenja i prikoči što više možeš motorom ida ga zaustaviš . Proveri da li se diskovi greju .
Razlog za prijavu korisnika
Ili podigni na dizalicu pa proveri jedan po jedan točak, zavrtiš ga rukom i vidiš da li i koliko stružu pločice, kako se točak zaustavlja.
Razlog za prijavu korisnika
Pa normalno da se greju, zbog toga i postoje.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Problem sa kočnicama posle stavljenih novih diskova i pločica.
02. Mar 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Prvo je puklo kočiono crevo posle par dana, sad imam problem i dalje se greju diskovi, budu vrući kao ringla, čelična felna se zagreje od njih..
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno kocioni cilindar (na tom tocku) zaglavio i ne vraca, ili zamena ili reparacija (sto ti preporucujem), i naravno zamena kocionog ulja sto se kod nas uglavnom radi samo kada pukne crevo i sve iscuri.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz ljudi moze jedno pitanje imam Pasata b5 98 1.8 Turbo 20v pa mi nesto izgleda da ne vuce kako treba, nema nesto toliko snage za 150 konja pa moze li neko da mi snimi ili tako nesto da vidim bas kako ide kod vas koji imaju isto ko i ja pasata? Pozz
19. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nije moj, našao na youtube-u: 'www.youtube.com/watch?v=6Bsl19j4jus'
Razlog za prijavu korisnika
Hvala druze.., Da li znas kako funcijonise turbo kod benzinca?
Razlog za prijavu korisnika
Izduvni gasovi pokrecu turbinu koja se nalazi u izduvnoj grani, a direkto je povezana sa kompresorom koji se nalazi u usisnoj grani i sabija ili ti nabija vazduh dalje u cilindre.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz.Pasat b5 1.9tdi 85kw cammon rail motor.uzeh ga u sledećem stanju.Na leru lepo prima gas dok u vožnji neće da vuče sporo ubrzava.menjao sam creva nekih vakuma koja su bila lošija ali ništa.Turbina radi t.j okreće se.Onako pali na dodir ne dimi i lepo radi.Sta bi moglo biti.?
18. Nov 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kao prvo to nije common rail, nego pumpa-dizna motor, ali dobro. Po ovimi spimptomima bih rekao da je losa lamela, korpa ili mozda i sam menjac. Ako nema lufta u turbini, a to moze da se proveri samo kada se skinu creva sa turbine i proveri se da li se osovina turbine pomera levo, desno i ako su diz...ne i vakumi ok, onda je prenos. Tako mi lici po simptomima.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
OK.mislio sam da je to cammon rail.Ne slajfuje lamela nego bukvalno je auto trom nema snage.Turbina nema jufta okreće se lagano skidao sam crevo i okretao. Ne javlja nikakvu grešku ali kao da do ventila na turbini ne dolazi vakum i ne podiže se ona poluga na njoj kad se doda gas.
Razlog za prijavu korisnika
Vakum pumpa, neko crevo sa vakuma ili crevo od interculera. Na to mi lici, nema sta drugo. Na kraju mozda i sam interculer, ali sumnjam, neko crevo ili vakum pumpa.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz ljudi, imam Passata 2000 god. 1.9 85kw automatska klima se gasi i pali kada stojim duže vreme u mestu, kad krenem da vozim klima se ne gasi sama (radi normalno), pokušao sam i da turiram u koloni dok stojim i ona se opet gasi i pali. Jel to fabrički tako ili ?
28. Aug 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mozda ti ne pali ventilator od klima uredjaja i klima se sama iskljucuje kako bi se zastitila od kvara. Kada vozis onda ima dovoljno vazduha koji struji oko hladnjaka klime.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi, jednom u 30-60 dana auto mi u voznji izgubi snagu, onda ga ugasim i upalim i ide normalno. Da li je imao neko sličan problem?
07. Aug 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koji motor?
Razlog za prijavu korisnika
Koji motor ?
Razlog za prijavu korisnika
1.9 85kw
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problema sa pasatom b5. 5 1. 9 tdi..
16. Jul 2019.Ima 74 kw to je verovatno 105 konja..
Po ravnom ide normalno, cim ga u brdu potopim on ugasi turbinu i ide jedva...
Kacio sam na dijagnostiku i on prijavljuje neki senzor pritiska turbine, kad sam oterao kod coveka da uradi to on je tvrdio da je turbina vrisnula i stavljao je neki senzor i isto je isao opet... Turbina radi, kad je ugasi auto odmah ugasim motor i upalim i ide normalno i onda je gasi opet, pa bih voleo da cujem da li je neko imao proble... ma sa tim,i sta je u pitanju? Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pozdrav ljudi. Kako da ocistim egr ventil na pasatu 1.9 tdi 81kw? Da li to mogu sam ili ipak mora majstor da to uradi?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.