Ako je ocuvan kao sto kazes,onda ti se vise isplati da ga uradis,bar ces znati sta si uradio i bices miran. A ako je dugo stojao i i slabo vozen,pa mu ti dao po gasu,onda hoce da produva od jednom. To je boljka zastavinih motora. Kada se motori ulenje od spore voznje,pa se par puta ozezaju,onda prop...isa ulje na sve strane.Pročitaj više
Ne mogu da shvatim neke stvari u vezi Yuga. Hajde da kažemo da je karoserija praktična i funkcionalna, ali veoma zastarelog dizajna, što opet i nije čudno ako se uzme u obzir kada je nastala. Preglednost je u svim pravcima sasvim korektna, jedino su spoljašnji retrovizori premali.
Vrata se otvaraju kako se otvaraju ali opet dovoljno široko pri čemu je kvaka na njima priča za sebe. A zatvaraju se uvek uz dosta muke i veliki tresak. Sedišta su neshvatljivo debelo tapacirana a opet dosta neudobna... i veoma brzo bivaju pohabana. E sad, samo onaj ko sedi napred još i može da računa na neki komfor ali pozadi, samo onaj ko je sedeo zna kako mu je.Pročitaj više
Mislim da je suvišno da vam opisujem ponašanje Yuga u vožnji. Zapravo, savladavanje krivina i nije tako stravično loše, kao što to spolja ponekad izgleda. Ima i drugih automobila, veoma poznatih i priznatih marki čiji se predstavnici tako uvijaju i kod kojih prednji deo skoro češe asfalt, dok je jed...an zadnji točak u vazduhu. Nije tu Yugo tako loš već „dobrodušno” klizi najpre prednjim, pa onda zadnjim delom. No, ne treba se sa ovim automobilom previše zaletati. Ima jedna šala (a u šalama uvek ima i istine) da su kočnice kod Yuga deo dodatne opreme.Pročitaj više
Buka u vozilu je opet nešto neizostavno. Pri hazarderskim brzinama većim od 120 km/h zvuk motora, šum vetra i sam vetar u vozilu, te zviždanje, huka, zujanje i brujanje, ubijaju želju za svakim razgovorom.
Kako smo mi uspeli da uvalimo Amerikancima Yuga? Ljudi moji, pa mi smo to njima još i izvozi...li! Istina, cena je bila takva da smo mi ovde tu avanturu debelo plaćali, ali za manje od 4.000 dolara neko je to tamo, ipak, kupovao. Samo mogu da naslutim kakve su tu zakulisne igre bile i koliko se tu novca prelilo u privatne džepove, da bi se realizovao „posao veka” ili projekat „Yugo Amerika”...Pročitaj više
Zaboravih da dodam najvaznije; tekst nije moj već sa jednog foruma. Zanimaju me mišljenja ljudi koji su bili vlasnici Juga, da li ovaj tekst zaista odgovara „stanju na terenu”. uglavnom ga imam i nikad me nije ostavio na putu ...p0z
I 45-ica moze dugo i verno da sluzi ako joj jednom godisnje zamenite kablove,promenite svecice i platine.Ja sam kupio polovnjaka i odradio mu generalku za istu cenu koliko bi vas izasao veliki servis za neki noviji auto.Sipajte optimu 15\40,zamenu vrsite na 5000 i nema nikakvih problema.Plin mu nemojte zatvarati i biti ubedjeni da ce manje da trosi,otvorite ga.To je mali motor koji punu snagu isporucuje na vecim obrtajima.Tada necete imati problem u gradu sa sporim ubrzanjem,a i brze cete ga is...altati do cetvrte brzine jer ima snage.Potrosnja na otvorenom putu ce vam biti 6,5 litara plina normalne voznje.Upravo iz razloga sto ga razvlacite u svakoj brzini da bi prihvatio visi prenos trosice vam vise ako je plin zavrnut.Zimi pali na plin bez problema,a kroz sneg se probija odlicno sa gumama m+s.Ne bih se slozio sa onima koji mali gradski auto tovare pa su nezadovoljni njime a uz to vecina njih je prevalila 20 godina a nista se ne ulaze.Tretirajte ga kao skupljeg ljubimca sa kojima redovno posecujete ovlasceni servis i napravite poredjenje kvalitet-cena i sve ce vam biti jasno.Mana mu je sto nema petu brzinu i elektronsko paljenje.A i to moze da se ubaci sa fiata una.Pročitaj više
Vozio sam ga nekad davno, to mi je bio prvi auto, bio je u savrsenom stanju, ocuvan i sa Fiatovim motorom. Stabilan i okretan auto, ali bucan i tesan za visoke osobe, a motor pretrano zastareo, iako je ovaj italijanski veoma pouzdan, takve motore koriste samo oldtajmeri. Potrosnja je 7l, i potpuno j...e svejedno da li je druga ili cetvrta brzina, on ne ubrzava nikako, a jos gore je sto mu je maksimalni obrtni moment na visokim rezimima, pa se pri promeni brzine motor zagusi. Za neku laganu voznju, za kratke relacije i bez velikog tereta moze da posluzi.Pročitaj više
Auto koji je jeftin za odrzavanje...godisnje zamenite jednom samo kapu,kablove,svecice,platine i pali na minus 20 bez problema zimi!!!Normalna voznja na otvorenom do 110km/h ne prelazi 6 l plina,gradska 8l...Imam vise auta ali yugo vozim najvise zato sto prelazim vecu kilometrazu pa zbog potrosnje g...oriva...Maximalna brzina 150km/h na plin,a na benzin 165 km/h...to i nije neka brzina ali za auto koji ima samo 903 cc je extra!Ulje sipate Valvoline i na 5000km menjate i nikakav problem...sa jednom 45 icom sam preso 250 000 km bez generalne...i shvatite kvalitetno ulje cuva motor i redovno menjanje!Sto se tice yuga prednost jedinu 55 ima samo sto ima 5 stepeni menjac!Normalno ide bolje ali u gradskoj voznji trosi znatno vise nego 45!Mana jedina mu je komfor i to sto nema klimu!!!Pročitaj više
Jos jedan dokaz koliko se isplati vozikati se cesto sa skupljim automobilom:)Imao sam prilike da gledam rodjaka sa golfom 3 kojeg tretira kao jugica(tovari ga,vozi po njivama,ne odrzava ga...)U fazi raspada je,a curi gde god moze da procuri.Otisla mu servo pumpa,branici popucali,maska,nebo mu otpalo......Toliko o tom skupljem ljubimcu.Koliko kosta golf 3 a koliko polovan jugic?Na jugica groba bacite jos 300-400e na mehaniku i nastavite bez problema da ga ganjate drumovima.Pročitaj više
imam samo jednu stvar da navedem, mnogi kazu kako je Jugo jeftin za odrzavanje, vozio sam za 2 godine 2 juga, prvi raspad sistema, a u drugi sam uprcao para da kupim punta... i tapaciri i volan i sedista nova i muzika i limarija, gume i felne centralna i alarm sve sam stavio, pa onda celu haubu sam promenio preko lanaca i dekla i semeringa i celog paljenja raz ruka, raz kapa svece kablovifilteri kondenzator itd itd... rucice za vrata imao sam po 10 u gepeku na nedelju dana tacno u podne pukne je...dna menjam je.... ali delovi NISU JEFTINI U OPSTE.... za juga podizac za stakla mehanizam 1500 za golfa 400 NOVI DELOVI!!! rucica za prozor 70 din na 7 dana nova, za golfa sa srafom 100 din menja se jednom u nikad... racunajte samiPročitaj više
Ljudi ja znam da je kriza ali zasto se svi hvale tom nemastinom. Kao neko je pametniji sto vozi yuga i to je jeftinije od drugog auta pa je on pametniji a u stvari nema pare za bolje pa se tesi. I ako je presao 200k bez generalne 45-ica ili se nije pokvario za te 24000 sto si presao za godinu dana j...a ga pojedem. A ko kaze da yugo trosi ispod 10 u gradu u oci mu kazem da je lazov. on zimo pije i po 13, 14l.Pročitaj više
Рађена је генерална на 140 хиљада и наравно да је имао кварова то стоји, али кад ставиш на папир колико те кошта км са југом и км са Пунтом или Фабијом несумљивој је Југо јефтинији. Ако причамо о сигурности, поузданости и могућности да се крене на дуже путовање ту нема шта да се улази у полемику... ...Могу ти и навести дословце шта сам све мењао за тих годину дана и 24 хиљаде, могу рећи и да сам на 2 месеца по неку ствар мењао од ситница попут руке брисача до тога да се појео навој свећице 3ег клипа па сам тражио лика који ми је за 25е усадио нови челични навој у глави мотора, а да сам са фабијом био осим на редовном сервињсу на замени носача мотора. ТВРДИМ да је југо јефтинији за експлоатацију! Троши око 9-10л плина град вожње, зими треба досути и 1л бензина на 100км за пољење кад је хладан. Тај кој срче преко 8л бензина или преко 11л плина дефинитивно има гадан квар било на карбуратору, штеловању паљења или можда компресији...Pročitaj više
ja sam s jugom tim radio i za piceriju dostavu, svake nedelje sam nesto popravljao ne kao sad imam 3 problema pa cu malo po malo.... nego otklonim sve probleme i nedelju dana kasnije idemo ispocetka... NE POSTOJI NI JEDAN JUGO SA 4 ISTA SRAFA :)))) i jos npr ja sam paljenje stelovao na mesec dana, s...vecice ne znam malo po malo pa radi na 3 svecice... i srafovi mu se sami odsrafljuju.... tako da pola stvari na motoru gde ima stelovanja mora stalno da se proverava...Pročitaj više
U specifikaciji pishe da ovaj model ima 54 ks ali ja mislim da je greshka ima samo 903 cc i 33.1 kw ili ti 45 konjske snage, zato se i popularno zove 45
DA LI NEKO MOZE DA MI POMOGNE? POTREBNI SU MI POKLOPCI ZA ALUMINIJUMSKE FELNICE ZA YUGICA www.google.rs/imgres?imgurl=http://img134.exs.cx/img134/9121/27-03-2005001.jpg&imgrefurl=www.elitemadzone.org/t440077-0&h=450&w=600&sz=51&tbnid=hbwuUaaOHhoSeM:&tbnh=92&tbnw=122&prev=/search%3Fq%3DYUGO%2BFELNE%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=YUGO+FELNE&usg=___HzjGJBILY8Ch6sNLqS0W8IWUcI=&docid=iiyyLQsVkk-gWM&hl=sr&sa=X&ei=1MC_UPmyLsPAtQbswIHwCQ&ved=0CDUQ9QEwAw&dur=1248
Vozio sam Yugića 10 godina, bio je 45A sa boljom opremem. Jeftin auto za održavanje, pouzdan na putu, radio sam mu generalku na 140 000 km, takođe i generalno sređivanje limarije sa farbanjem, posle toga prešao još 100 000 km. i prodao ga za 1000 DEM! Sve pohvale i preporuka za prvi auto mladim vozačima
:) bolja oprema u to vreme 1986.g. bila je konzola za radio kasetofon, nasloni za glavu na SVIM sedištima, leptir brave na zadnim bočnim staklima,.. meni je to bilo ok u to vreme, nije se imalo za bolji auto, bar san se naučio osnovnim lekcijama u popravljanju auta, ako ništa drugo, koristilo je... ...pozdrav!Pročitaj više
a sta ja da kazem sa mojih 208k pre generalne? prvi vlasnik...sad uveliko gazim 238k,nikad nisam imao prevelik problem,samo redovno odrzavanje,i po koje platine i kondezator :D..i da sa kaisem se zajebancija oko paljenja i ostalih gluposti skroz izgubi..a ko kaze da mu se auto puno kvari,nek menja m...ajstora..posto pola njih ne znaju da rade svoj posao..Pročitaj više
Pozdrav svima!!!Imam jugica 45-icu, prva serija koja je ikada proizvedena (sesto i neki model ikad napravljen u Zastavi). Auto presao nekih 70 000 km, i bio je odlican do pre nekih mesec dana, kada su krenuli kvarovi. Ne znam da li je u pitanju Marfi ali bas u to vreme sam nekako ostao bez posla i kao sto je obicaj kod nas, sve ide nizbrdo. Moj "jogi", kako ga moja devojka iz ljubavi zove, poceo je da zeza, trosi kao lud i pored ugradjenog plina. Sad ga samo gledam na parkingu i dusa me boli ali... sta cu. Nadam se u bolje vreme kada ce moj "oldajmer" ponovo juriti kao nekad.Pročitaj više
Pozdrav svima!!!Imam jugica 45-icu, prva serija koja je ikada proizvedena (sesto i neki model ikad napravljen u Zastavi). Auto presao nekih 70 000 km, i bio je odlican do pre nekih mesec dana, kada su krenuli kvarovi. Ne znam da li je u pitanju Marfi ali bas u to vreme sam nekako ostao bez posla i kao sto je obicaj kod nas, sve ide nizbrdo. Moj "jogi", kako ga moja devojka iz ljubavi zove, poceo je da zeza, trosi kao lud i pored ugradjenog plina. Sad ga samo gledam na parkingu i dusa me boli ali... sta cu. Nadam se u bolje vreme kada ce moj "oldajmer" ponovo juriti kao nekad.Pročitaj više
antifriz sam mu sipao nedavno, tako da ima (mada gubi tecnost zato sto me hladnjak nesto zeza, ali dolivam redovno). Definitivno moram da servisiram ceo isparivac, garantovano gubi plin, ali mi nije jasno zasto ne radi lepo dok mu maksimalno ne zatvorim dovode vazduha (vrlo mali protok vazduha ) u s...uprotnom se gasi i ne radi kako trebaPročitaj više
nemoj da mu zatvaras dovod vazduga, vazduh i kiseonik su veoma bitan faktor za dobro i sagorevanje i dobar rad motora. odi kod nekog dobrog majstora da ti to nasteluje. pozdrav
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ako je ocuvan kao sto kazes,onda ti se vise isplati da ga uradis,bar ces znati sta si uradio i bices miran. A ako je dugo stojao i i slabo vozen,pa mu ti dao po gasu,onda hoce da produva od jednom. To je boljka zastavinih motora. Kada se motori ulenje od spore voznje,pa se par puta ozezaju,onda prop...isa ulje na sve strane.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Isplati se remont, nije on skup... Generalna kod Juga dodje ako redovan servis.
Razlog za prijavu korisnika
Jugo je kao nov, nije gazen nikad, nego dedina voznja je malo zustrija izgubio je osecaj za gas i jbg on ga je i sjebao.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ne mogu da shvatim neke stvari u vezi Yuga. Hajde da kažemo da je karoserija praktična i funkcionalna, ali veoma zastarelog dizajna, što opet i nije čudno ako se uzme u obzir kada je nastala. Preglednost je u svim pravcima sasvim korektna, jedino su spoljašnji retrovizori premali.
11. Aug 2013.Vrata se otvaraju kako se otvaraju ali opet dovoljno široko pri čemu je kvaka na njima priča za sebe. A zatvaraju se uvek uz dosta muke i veliki tresak. Sedišta su neshvatljivo debelo tapacirana a opet dosta neudobna... i veoma brzo bivaju pohabana. E sad, samo onaj ko sedi napred još i može da računa na neki komfor ali pozadi, samo onaj ko je sedeo zna kako mu je. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da je suvišno da vam opisujem ponašanje Yuga u vožnji. Zapravo, savladavanje krivina i nije tako stravično loše, kao što to spolja ponekad izgleda. Ima i drugih automobila, veoma poznatih i priznatih marki čiji se predstavnici tako uvijaju i kod kojih prednji deo skoro češe asfalt, dok je jed...an zadnji točak u vazduhu. Nije tu Yugo tako loš već „dobrodušno” klizi najpre prednjim, pa onda zadnjim delom. No, ne treba se sa ovim automobilom previše zaletati. Ima jedna šala (a u šalama uvek ima i istine) da su kočnice kod Yuga deo dodatne opreme.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Buka u vozilu je opet nešto neizostavno. Pri hazarderskim brzinama većim od 120 km/h zvuk motora, šum vetra i sam vetar u vozilu, te zviždanje, huka, zujanje i brujanje, ubijaju želju za svakim razgovorom.
Kako smo mi uspeli da uvalimo Amerikancima Yuga? Ljudi moji, pa mi smo to njima još i izvozi...li! Istina, cena je bila takva da smo mi ovde tu avanturu debelo plaćali, ali za manje od 4.000 dolara neko je to tamo, ipak, kupovao. Samo mogu da naslutim kakve su tu zakulisne igre bile i koliko se tu novca prelilo u privatne džepove, da bi se realizovao „posao veka” ili projekat „Yugo Amerika”...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Zaboravih da dodam najvaznije; tekst nije moj već sa jednog foruma. Zanimaju me mišljenja ljudi koji su bili vlasnici Juga, da li ovaj tekst zaista odgovara „stanju na terenu”. uglavnom ga imam i nikad me nije ostavio na putu ...p0z
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
I 45-ica moze dugo i verno da sluzi ako joj jednom godisnje zamenite kablove,promenite svecice i platine.Ja sam kupio polovnjaka i odradio mu generalku za istu cenu koliko bi vas izasao veliki servis za neki noviji auto.Sipajte optimu 15\40,zamenu vrsite na 5000 i nema nikakvih problema.Plin mu nemojte zatvarati i biti ubedjeni da ce manje da trosi,otvorite ga.To je mali motor koji punu snagu isporucuje na vecim obrtajima.Tada necete imati problem u gradu sa sporim ubrzanjem,a i brze cete ga is... altati do cetvrte brzine jer ima snage.Potrosnja na otvorenom putu ce vam biti 6,5 litara plina normalne voznje.Upravo iz razloga sto ga razvlacite u svakoj brzini da bi prihvatio visi prenos trosice vam vise ako je plin zavrnut.Zimi pali na plin bez problema,a kroz sneg se probija odlicno sa gumama m+s.Ne bih se slozio sa onima koji mali gradski auto tovare pa su nezadovoljni njime a uz to vecina njih je prevalila 20 godina a nista se ne ulaze.Tretirajte ga kao skupljeg ljubimca sa kojima redovno posecujete ovlasceni servis i napravite poredjenje kvalitet-cena i sve ce vam biti jasno.Mana mu je sto nema petu brzinu i elektronsko paljenje.A i to moze da se ubaci sa fiata una. Pročitaj više
29. Jun 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Vozio sam ga nekad davno, to mi je bio prvi auto, bio je u savrsenom stanju, ocuvan i sa Fiatovim motorom. Stabilan i okretan auto, ali bucan i tesan za visoke osobe, a motor pretrano zastareo, iako je ovaj italijanski veoma pouzdan, takve motore koriste samo oldtajmeri. Potrosnja je 7l, i potpuno j...e svejedno da li je druga ili cetvrta brzina, on ne ubrzava nikako, a jos gore je sto mu je maksimalni obrtni moment na visokim rezimima, pa se pri promeni brzine motor zagusi. Za neku laganu voznju, za kratke relacije i bez velikog tereta moze da posluzi.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Auto koji je jeftin za odrzavanje...godisnje zamenite jednom samo kapu,kablove,svecice,platine i pali na minus 20 bez problema zimi!!!Normalna voznja na otvorenom do 110km/h ne prelazi 6 l plina,gradska 8l...Imam vise auta ali yugo vozim najvise zato sto prelazim vecu kilometrazu pa zbog potrosnje g...oriva...Maximalna brzina 150km/h na plin,a na benzin 165 km/h...to i nije neka brzina ali za auto koji ima samo 903 cc je extra!Ulje sipate Valvoline i na 5000km menjate i nikakav problem...sa jednom 45 icom sam preso 250 000 km bez generalne...i shvatite kvalitetno ulje cuva motor i redovno menjanje!Sto se tice yuga prednost jedinu 55 ima samo sto ima 5 stepeni menjac!Normalno ide bolje ali u gradskoj voznji trosi znatno vise nego 45!Mana jedina mu je komfor i to sto nema klimu!!!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Jos jedan dokaz koliko se isplati vozikati se cesto sa skupljim automobilom:)Imao sam prilike da gledam rodjaka sa golfom 3 kojeg tretira kao jugica(tovari ga,vozi po njivama,ne odrzava ga...)U fazi raspada je,a curi gde god moze da procuri.Otisla mu servo pumpa,branici popucali,maska,nebo mu otpalo......Toliko o tom skupljem ljubimcu.Koliko kosta golf 3 a koliko polovan jugic?Na jugica groba bacite jos 300-400e na mehaniku i nastavite bez problema da ga ganjate drumovima.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
imam samo jednu stvar da navedem, mnogi kazu kako je Jugo jeftin za odrzavanje, vozio sam za 2 godine 2 juga, prvi raspad sistema, a u drugi sam uprcao para da kupim punta... i tapaciri i volan i sedista nova i muzika i limarija, gume i felne centralna i alarm sve sam stavio, pa onda celu haubu sam promenio preko lanaca i dekla i semeringa i celog paljenja raz ruka, raz kapa svece kablovifilteri kondenzator itd itd... rucice za vrata imao sam po 10 u gepeku na nedelju dana tacno u podne pukne je... dna menjam je.... ali delovi NISU JEFTINI U OPSTE.... za juga podizac za stakla mehanizam 1500 za golfa 400 NOVI DELOVI!!! rucica za prozor 70 din na 7 dana nova, za golfa sa srafom 100 din menja se jednom u nikad... racunajte sami Pročitaj više
22. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ljudi ja znam da je kriza ali zasto se svi hvale tom nemastinom. Kao neko je pametniji sto vozi yuga i to je jeftinije od drugog auta pa je on pametniji a u stvari nema pare za bolje pa se tesi. I ako je presao 200k bez generalne 45-ica ili se nije pokvario za te 24000 sto si presao za godinu dana j...a ga pojedem. A ko kaze da yugo trosi ispod 10 u gradu u oci mu kazem da je lazov. on zimo pije i po 13, 14l.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Рађена је генерална на 140 хиљада и наравно да је имао кварова то стоји, али кад ставиш на папир колико те кошта км са југом и км са Пунтом или Фабијом несумљивој је Југо јефтинији. Ако причамо о сигурности, поузданости и могућности да се крене на дуже путовање ту нема шта да се улази у полемику... ...Могу ти и навести дословце шта сам све мењао за тих годину дана и 24 хиљаде, могу рећи и да сам на 2 месеца по неку ствар мењао од ситница попут руке брисача до тога да се појео навој свећице 3ег клипа па сам тражио лика који ми је за 25е усадио нови челични навој у глави мотора, а да сам са фабијом био осим на редовном сервињсу на замени носача мотора. ТВРДИМ да је југо јефтинији за експлоатацију! Троши око 9-10л плина град вожње, зими треба досути и 1л бензина на 100км за пољење кад је хладан. Тај кој срче преко 8л бензина или преко 11л плина дефинитивно има гадан квар било на карбуратору, штеловању паљења или можда компресији...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ja sam s jugom tim radio i za piceriju dostavu, svake nedelje sam nesto popravljao ne kao sad imam 3 problema pa cu malo po malo.... nego otklonim sve probleme i nedelju dana kasnije idemo ispocetka... NE POSTOJI NI JEDAN JUGO SA 4 ISTA SRAFA :)))) i jos npr ja sam paljenje stelovao na mesec dana, s...vecice ne znam malo po malo pa radi na 3 svecice... i srafovi mu se sami odsrafljuju.... tako da pola stvari na motoru gde ima stelovanja mora stalno da se proverava...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U specifikaciji pishe da ovaj model ima 54 ks ali ja mislim da je greshka ima samo 903 cc i 33.1 kw ili ti 45 konjske snage, zato se i popularno zove 45
11. Okt 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Aha, imamo nekih grešaka u specifikacijama koje ćemo uskoro popraviti, a biće i nekih novina, videćete.. :)
Razlog za prijavu korisnika
Tu smo da pomognemo ako treba. poz
Razlog za prijavu korisnika
DA LI NEKO MOZE DA MI POMOGNE? POTREBNI SU MI POKLOPCI ZA ALUMINIJUMSKE FELNICE ZA YUGICA www.google.rs/imgres?imgurl=http://img134.exs.cx/img134/9121/27-03-2005001.jpg&imgrefurl=www.elitemadzone.org/t440077-0&h=450&w=600&sz=51&tbnid=hbwuUaaOHhoSeM:&tbnh=92&tbnw=122&prev=/search%3Fq%3DYUGO%2BFELNE%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=YUGO+FELNE&usg=___HzjGJBILY8Ch6sNLqS0W8IWUcI=&docid=iiyyLQsVkk-gWM&hl=sr&sa=X&ei=1MC_UPmyLsPAtQbswIHwCQ&ved=0CDUQ9QEwAw&dur=1248
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam Yugića 10 godina, bio je 45A sa boljom opremem. Jeftin auto za održavanje, pouzdan na putu, radio sam mu generalku na 140 000 km, takođe i generalno sređivanje limarije sa farbanjem, posle toga prešao još 100 000 km. i prodao ga za 1000 DEM! Sve pohvale i preporuka za prvi auto mladim vozačima
31. Jul 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa koja je to bolja oprema kod yuga? xaxaxaxa Inace je premija kad 45-ica prebaci 100k bez generalne, bas je retko koji.
Razlog za prijavu korisnika
:) bolja oprema u to vreme 1986.g. bila je konzola za radio kasetofon, nasloni za glavu na SVIM sedištima, leptir brave na zadnim bočnim staklima,.. meni je to bilo ok u to vreme, nije se imalo za bolji auto, bar san se naučio osnovnim lekcijama u popravljanju auta, ako ništa drugo, koristilo je... ...pozdrav!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
a sta ja da kazem sa mojih 208k pre generalne? prvi vlasnik...sad uveliko gazim 238k,nikad nisam imao prevelik problem,samo redovno odrzavanje,i po koje platine i kondezator :D..i da sa kaisem se zajebancija oko paljenja i ostalih gluposti skroz izgubi..a ko kaze da mu se auto puno kvari,nek menja m...ajstora..posto pola njih ne znaju da rade svoj posao..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav svima!!!Imam jugica 45-icu, prva serija koja je ikada proizvedena (sesto i neki model ikad napravljen u Zastavi). Auto presao nekih 70 000 km, i bio je odlican do pre nekih mesec dana, kada su krenuli kvarovi. Ne znam da li je u pitanju Marfi ali bas u to vreme sam nekako ostao bez posla i kao sto je obicaj kod nas, sve ide nizbrdo. Moj "jogi", kako ga moja devojka iz ljubavi zove, poceo je da zeza, trosi kao lud i pored ugradjenog plina. Sad ga samo gledam na parkingu i dusa me boli ali... sta cu. Nadam se u bolje vreme kada ce moj "oldajmer" ponovo juriti kao nekad. Pročitaj više
26. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav svima!!!Imam jugica 45-icu, prva serija koja je ikada proizvedena (sesto i neki model ikad napravljen u Zastavi). Auto presao nekih 70 000 km, i bio je odlican do pre nekih mesec dana, kada su krenuli kvarovi. Ne znam da li je u pitanju Marfi ali bas u to vreme sam nekako ostao bez posla i kao sto je obicaj kod nas, sve ide nizbrdo. Moj "jogi", kako ga moja devojka iz ljubavi zove, poceo je da zeza, trosi kao lud i pored ugradjenog plina. Sad ga samo gledam na parkingu i dusa me boli ali... sta cu. Nadam se u bolje vreme kada ce moj "oldajmer" ponovo juriti kao nekad. Pročitaj više
26. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
proveri nivo rashladne tecnosti (voda,antifriz)ako nema dovoljno nemoze da greje isparivac.
Razlog za prijavu korisnika
antifriz sam mu sipao nedavno, tako da ima (mada gubi tecnost zato sto me hladnjak nesto zeza, ali dolivam redovno). Definitivno moram da servisiram ceo isparivac, garantovano gubi plin, ali mi nije jasno zasto ne radi lepo dok mu maksimalno ne zatvorim dovode vazduha (vrlo mali protok vazduha ) u s...uprotnom se gasi i ne radi kako trebaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
nemoj da mu zatvaras dovod vazduga, vazduh i kiseonik su veoma bitan faktor za dobro i sagorevanje i dobar rad motora. odi kod nekog dobrog majstora da ti to nasteluje. pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
koji je bolji os 45-ice!!!?
04. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Šta znači kad jugić počne mnooogo da dimi iz iberlaufa? Kad stavim ruku pod iberlauf curka i ulje.
13. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Da li dimi na ausuh plavo?
Razlog za prijavu korisnika
ne ne dimi na alspuh plavo ic ubavo rabotii ama trosi ulje mnogu na 50 km 300ml litri trosi ulje neznam sto eee
Razlog za prijavu korisnika
ubavo raboti i ne dimi skoro ic
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.