Yugo 65 GVX. Motor odlican, da ne kazem perfektan sa 360.000 predjenih kilometara bez ijednog kvara. Pali na prvi okret kljuca i leti i zimi. Lepo radi, lepo vuce, lepo ubrzava. Prednja sedista, katapult, izuzetno udobna. Stabilan i lako upravljiv. Odlicno grejanje. Auto lak odlican, ne ljusti se i ...ne bledi. Jeftini potrosni delovi...Jeftin za odrzavanje.
Motor bucan pri vecim brzinama, potrosnja u gradu ne ide ispod 10l , losije kocnice pri vecim brzinama, lose postavljeni retrovizori, kako spoljni tako i unutrasnji. Na vazdusnoj pumpi brzo strada lager. Rucica menjaca brzo dobija luft. Svetla bi mogla da budu bolja.
Imao je moj brat Jugo 60 u savršenom stanju. Trošio je do 10l, ali ako se vozi laganije potrošnja je bila ok. Drugo grlo se otvara kad se pritisne jače gas. Stvarno je bio zanomljiv auto.
Jeftini delovi, jednostavan princip tako da dosta toga moze da se uradi u sopstvenoj reziji. Motor 65ks (ako i dalje ima dvogrli karburator) pruza i vise nego sto je potrebno za svakodnevnu voznju. Odlican izbor za prvi auto
PotrošnjaKomfor
Dosta visoka potrosnja za danasnje uslove, skoljka osetljiva na koroziju, los kvalitet novih delova od kada je prestao da se proizvodi. Par standardnih boljki tipa kutije za grejanje i slicno, ali sve u svemu nista strasno.
Imam ga 3 godine, autic za medalju, jeftino odrzavanje, pouzdan, snage dovoljno, jako zahvalan auto uz minimalna odrzavanja, e sad ljudi sto misle da jugo ne treba da se odrzava, pa ga srozavaju i kukaju kako je los to je posebna prica, moze prelepo da se odradi, nabudzi, da izgleda svetski :-) Moj ...je upravo bio takav, sad je blago ostecen, prelepa masinica :-)
Mozda limarija, i moj posto ima gasne amortizere oseca svaku rupicu, ali zato u krivini kao bembara :-)
Moze on da se nabudzi,moze on i lepo da sluzi,ali je bas bas zastareo,bio je zastareo i 90-ih,a ne sada,kad pogledas jedan pezo 205 recimo i njega,to je nebi i zemlja....Ali da moze da sluzi lepo to stoji,samo to je auto za po lokalu,generalnu radis na malo preko 100 hiljada,zamenski delovi su tolik...o losi,a i generalno je nesiguran za neko duze putovanje...Pročitaj više
Sve zavisi druze, prve serije 45-ce, 55-ce 65-ce su bile stvarno masinice, moj je furao vise puta do Makedonije i crne gore nego neciji do centra grada :-D a sve ostalo sto si naveo stoji :-)
dakle imam yuga 65 1.3 koj iradim od nule. . . slikama cu vam prikazati dokle sam stigo,i neke vec odradjene reparirane delove,delove se uglavnom peskare,bruse ,poliraju farbaju. . .
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Da, ali niko nas nije upozorio da zbog toga troši dvostruko više. 😄 Istina, ni motor nije bio u savršenom stanju.
Razlog za prijavu korisnika
Uglavnom, ja i dalje kad vidim bilo koju Zastavu danas ili čujem onaj specifičan zvuk u daljini, odmah mi nije dobro.
Razlog za prijavu korisnika
Imao je moj brat Jugo 60 u savršenom stanju. Trošio je do 10l, ali ako se vozi laganije potrošnja je bila ok. Drugo grlo se otvara kad se pritisne jače gas. Stvarno je bio zanomljiv auto.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jeftini delovi, jednostavan princip tako da dosta toga moze da se uradi u sopstvenoj reziji. Motor 65ks (ako i dalje ima dvogrli karburator) pruza i vise nego sto je potrebno za svakodnevnu voznju. Odlican izbor za prvi auto
Dosta visoka potrosnja za danasnje uslove, skoljka osetljiva na koroziju, los kvalitet novih delova od kada je prestao da se proizvodi. Par standardnih boljki tipa kutije za grejanje i slicno, ali sve u svemu nista strasno.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za pare nema zahvalnijeg auta. Po meni,1.3 motor najbolji sto je izasao iz DMB, nosi sasiju kao da je nema :D
Povisena potrosnja ako je teza noga i naravno malo mesta,kao i svaki Yugo..al mi smo mladi i ludi i to nama ne smeta :D
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja sam radio prepravke na veberu,kod lika u Ns,koji se bavi tim,uglavnom,oba grla su uvek radila :D Sou kako je to islo.
Razlog za prijavu korisnika
fino i ovaj ide kad se potopi gas :D
Razlog za prijavu korisnika
Na prodaji Ford Mustang GT500, 400ks 4.0.
22.000 evra, za vise informacija pozovite 0612075991.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam ga 3 godine, autic za medalju, jeftino odrzavanje, pouzdan, snage dovoljno, jako zahvalan auto uz minimalna odrzavanja, e sad ljudi sto misle da jugo ne treba da se odrzava, pa ga srozavaju i kukaju kako je los to je posebna prica, moze prelepo da se odradi, nabudzi, da izgleda svetski :-) Moj ...je upravo bio takav, sad je blago ostecen, prelepa masinica :-)
Mozda limarija, i moj posto ima gasne amortizere oseca svaku rupicu, ali zato u krivini kao bembara :-)
Pročitaj više
16. Jul 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Moze on da se nabudzi,moze on i lepo da sluzi,ali je bas bas zastareo,bio je zastareo i 90-ih,a ne sada,kad pogledas jedan pezo 205 recimo i njega,to je nebi i zemlja....Ali da moze da sluzi lepo to stoji,samo to je auto za po lokalu,generalnu radis na malo preko 100 hiljada,zamenski delovi su tolik...o losi,a i generalno je nesiguran za neko duze putovanje...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sve zavisi druze, prve serije 45-ce, 55-ce 65-ce su bile stvarno masinice, moj je furao vise puta do Makedonije i crne gore nego neciji do centra grada :-D a sve ostalo sto si naveo stoji :-)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jeftini delovi
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pošto je u pitanju moj prvi auto, sa dvogrlim karburatorom, 65ks, najbolji je na svetu :D
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
dakle imam yuga 65 1.3 koj iradim od nule. . . slikama cu vam prikazati dokle sam stigo,i neke vec odradjene reparirane delove,delove se uglavnom peskare,bruse ,poliraju farbaju. . .
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.