Ćao drugari vozim yuga in 2007 god zanima me potrošnja neka prosečna s'obzirom da mi je to prvi auto a početnik sam sa oko 6 litara goriva predjem oko 50km i cim upali rezervu sipam opet 6l 😁 motor je onaj klasičan nije pezov motor i da koliko moze da se predje sa upaljenom lampicom rezerve 😅
Moj prvi jugo je trosio 12 litara kombinovano.
Drugi jugic je imao dvogrli karburator i bio je 1.3, 15/16 litara, ispod toga nije hteo da prica sa mnom.
Treci jugic je bio sredjen i ustelovan, 10 litara plina je trosio i bio je ekonomik. Sit se navozas sa punom bocom plina.
Jugo koral in 1.1 - 2008god
Imam par problema, pa molim za savet.
1. Povremeno ispada iz 5 brzine...
2. Menjač lepo radi, ali mi se čini da je ponekad neprecizan... nekad nemogu da ubacim u prvu, nekad u rikverc... itd, da li je u pitanju neki birač..?
3. Čuje mi sr nešto da lupa u zadnjem levom točku(kad idem brže-lupa brže), pri tome to nije onaj zvuk ležaja, već neki tup zvuk, kao da kači nešto... napominjem da mi je i ručna slaba, treba verovatno promeniti sajlu, a bilo bi dobro i paknove ...verovatno.
4. Često osetim miris goriva, možda više kad stojim na leru... Inače auto lepo radi, pali i vuče... Svakako ima veze sa štelovanjem karburatora... možda je bogatija smesa, a čini mi se da bi i ler gas mogao biti manji... Ako neko ima savet u Beogradu, gde otići
Hvala unapred za odgovore... Pozz JovanPročitaj više
Poluga menjača ima šraf koji je u ulozi zgloba, on se pohaba i ručica dobije luft. To se može popraviti u kućnoj varijanti, treba ga malo obratiti da se luft smanji. Ispadanje iz brzine može da se dogodi ako ručica menjača dolazi do kraja svog hoda i ne može da upadne u brzinu do kraja. Podešavanjem... ručice može se rešiti i taj problem, osim ako je silom gurano da upadne u brzinu, moguće da su pokrivljene viljuške u menjaču, onda mora drugi menjač, bilo kakva popravka se ne isplati. Doboš može da lupa ako nije dobro nacentriran prilikom montaže točka. Treba skinuti točak čekićem malo udariti doboš tako da se lako okreće i da ne udara u paknove. To za miris benzina je kompleksnije pitanje. Ako je do ppdešavanja karburatora, prvo mu treba podesiti smešu.Pročitaj više
Hvala na odgovoru, još jedno pitanje da li se taj ceo deo (zglob) kod ručice menjača može kupiti, ako nije skup, promenuti, da se dobije preciznost i smanji luft, pa da bar isključimo tu mogućnost.... Inače kada sam konsultovao telef. neke majstore svi spominju verovatno neki zupčanik 5.brzine, (na...vodno se petoj prilazi lako-spolja... bez skidanja menjača)... Nadam se da nije ovo sa tim viljuškama... Jer drugi menjač je verovatno skup....Kad ubacujem u prvu, nekad udje, nekad moram u drugu, pa u prvu... Druga u treću... ide lepo, treća u drugu.. lepo, treća u četvrtu lepo... i četvrta u treću... OK... Ali četvrta u petu.. teško... Rikverc, isto teže.... Ili ja još uvek nisam navikao, zbog tog lufta i nepreciznostiPročitaj više
Gotovo sigurno luft ima uticaj. Može se zamenti taj zglob, tj. deo poluge i šraf koji spaja poluge. Tu je ujedno i prostor za podešavanje. Delovi svakako nisu skupi, polovan meniač takođe nije skup tako da oko troškova ne treba da se brineš, samo nađi majstora da ti to uspešno odradi.
Imam zastavu koral in 1.1, pri paljenju i dok se dobro ne zagreje štuca, zamenjena je pumpa za gorivo, svećice, glava motora je sređena skoro, akumulator je nov
Sve je u redu, dok se ne zagreje ulje i razgusne auto se guši, upali na sauh, neka radi 30sek. Polako vrati sauh i ako treba dodaj gas papučicom dok se ler gas ne stabilizuje.
Radi se o problemu dizajna ler gasa.
U pitanju je Jugo Koral In 1.3 48kw. Prilikom paljenja na benzin auto radi neravnomerno i trza prilikom voznje. U cemu moze da bude kvar? Da li je do svecica ili karburatora? Ili mozda nesto trece
Dobar dan.Hteo bih da mi neko pomogne oko objasnjenja kako da ispustim antifriz iz auta.U pitanju je koral in yugo 2007 godiste.U njemu je zeleni fabricki antifriz jer auto ima svega 29000km predjen.Zelim da ispustim celokupnu tecnost isperem sistem sa tecnoscu za ispiranje hladnjaka liqui moly,abro,wurth,winns neka vasa preporuka i da sipam g12 rozi antifriz jer je alu hladnjak.Ako treba postavicu i slike svog hladnjaka.Hvala unapred
Iz hladnjaka se voda ispušta na donjem crevu hladnkaka. Otkačiš crevo i voda isteče. Iz bloka se ispušta na šrafu koji se nalazi na zadnjem delu bloka. Ne znam da li ga ima svaki Jugo, moj je imao. Dok ispuštaš vodu (antifriz) drži otvoren čep. Mislim da nema potrebe ispirati sistem osim ako je hlađ...enje loše. Novi antifirz sipaš kad zatvoriš to gde si ispustio stari. Na hladnjaku možda postoji čep za ispuštanje vazduha na gornjoj tački, ako ga ima drži ga otvoreno dok puniš sistem. Kad pocuri tečnost zatvori. Kasnije kad upališ motor pokušaj u par navrata da ispuštaš vazduh sve dok ne poteče voda bez mehurića. Za rastvaranje koncentrovanog antifiriza (100%) koristi destilovanu vodu u srazmeri 50:50. Može i rečna bistra voda, može kišnica... Samo da nije bunarska ili česmuša jer ima mnogo kamenca.Pročitaj više
Dobar dan.Hteo bih da mi neko pomogne oko objasnjenja kako da ispustim antifriz iz auta.U pitanju je koral in yugo 2007 godiste.U njemu je zeleni fabricki antifriz jer auto ima svega 29000km predjen.Zelim da ispustim celokupnu tecnost isperem sistem sa tecnoscu za ispiranje hladnjaka liqui moly,abro,wurth,winns neka vasa preporuka i da sipam g12 rozi antifriz jer je alu hladnjak.Ako treba postavicu i slike svog hladnjaka.Hvala unapred
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Zavisi kako i gde voziš, meni je Jugić kombinovano trošio 7l, zahteva stručno štelovanje karburatora i paljenja da bi trošio normalno.
Razlog za prijavu korisnika
Moj prvi jugo je trosio 12 litara kombinovano.
Drugi jugic je imao dvogrli karburator i bio je 1.3, 15/16 litara, ispod toga nije hteo da prica sa mnom.
Treci jugic je bio sredjen i ustelovan, 10 litara plina je trosio i bio je ekonomik. Sit se navozas sa punom bocom plina.
Razlog za prijavu korisnika
11 po gradu iz mog iskustva.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jugo koral in 1.1 - 2008god
04. Dec 2020.Imam par problema, pa molim za savet.
1. Povremeno ispada iz 5 brzine...
2. Menjač lepo radi, ali mi se čini da je ponekad neprecizan... nekad nemogu da ubacim u prvu, nekad u rikverc... itd, da li je u pitanju neki birač..?
3. Čuje mi sr nešto da lupa u zadnjem levom točku(kad idem brže-lupa brže), pri tome to nije onaj zvuk ležaja, već neki tup zvuk, kao da kači nešto... napominjem da mi je i ručna slaba, treba verovatno promeniti sajlu, a bilo bi dobro i paknove ... verovatno.
4. Često osetim miris goriva, možda više kad stojim na leru... Inače auto lepo radi, pali i vuče... Svakako ima veze sa štelovanjem karburatora... možda je bogatija smesa, a čini mi se da bi i ler gas mogao biti manji... Ako neko ima savet u Beogradu, gde otići
Hvala unapred za odgovore... Pozz Jovan Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Poluga menjača ima šraf koji je u ulozi zgloba, on se pohaba i ručica dobije luft. To se može popraviti u kućnoj varijanti, treba ga malo obratiti da se luft smanji. Ispadanje iz brzine može da se dogodi ako ručica menjača dolazi do kraja svog hoda i ne može da upadne u brzinu do kraja. Podešavanjem... ručice može se rešiti i taj problem, osim ako je silom gurano da upadne u brzinu, moguće da su pokrivljene viljuške u menjaču, onda mora drugi menjač, bilo kakva popravka se ne isplati. Doboš može da lupa ako nije dobro nacentriran prilikom montaže točka. Treba skinuti točak čekićem malo udariti doboš tako da se lako okreće i da ne udara u paknove. To za miris benzina je kompleksnije pitanje. Ako je do ppdešavanja karburatora, prvo mu treba podesiti smešu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na odgovoru, još jedno pitanje da li se taj ceo deo (zglob) kod ručice menjača može kupiti, ako nije skup, promenuti, da se dobije preciznost i smanji luft, pa da bar isključimo tu mogućnost.... Inače kada sam konsultovao telef. neke majstore svi spominju verovatno neki zupčanik 5.brzine, (na...vodno se petoj prilazi lako-spolja... bez skidanja menjača)... Nadam se da nije ovo sa tim viljuškama... Jer drugi menjač je verovatno skup....Kad ubacujem u prvu, nekad udje, nekad moram u drugu, pa u prvu... Druga u treću... ide lepo, treća u drugu.. lepo, treća u četvrtu lepo... i četvrta u treću... OK... Ali četvrta u petu.. teško... Rikverc, isto teže.... Ili ja još uvek nisam navikao, zbog tog lufta i nepreciznostiPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Gotovo sigurno luft ima uticaj. Može se zamenti taj zglob, tj. deo poluge i šraf koji spaja poluge. Tu je ujedno i prostor za podešavanje. Delovi svakako nisu skupi, polovan meniač takođe nije skup tako da oko troškova ne treba da se brineš, samo nađi majstora da ti to uspešno odradi.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
502 Bad Gateway
Imam zastavu koral in 1.1, pri paljenju i dok se dobro ne zagreje štuca, zamenjena je pumpa za gorivo, svećice, glava motora je sređena skoro, akumulator je nov
17. Sep 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sve je u redu, dok se ne zagreje ulje i razgusne auto se guši, upali na sauh, neka radi 30sek. Polako vrati sauh i ako treba dodaj gas papučicom dok se ler gas ne stabilizuje.
Radi se o problemu dizajna ler gasa.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li sam mnogo platio Yuga 800e?
05. Feb 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Uzeo sam Yuga 1.1 Koral In 2007 presao samo 30 hiljada platio sam ga 800e da li to nije mnogo sto sam ga platio?
05. Feb 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zavisi u kakvom je stanju . Ako je Pežoov motor onda je ok cena , pod uslovom da nije istruleo .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
U pitanju je Jugo Koral In 1.3 48kw. Prilikom paljenja na benzin auto radi neravnomerno i trza prilikom voznje. U cemu moze da bude kvar? Da li je do svecica ili karburatora? Ili mozda nesto trece
13. Nov 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobar dan.Hteo bih da mi neko pomogne oko objasnjenja kako da ispustim antifriz iz auta.U pitanju je koral in yugo 2007 godiste.U njemu je zeleni fabricki antifriz jer auto ima svega 29000km predjen.Zelim da ispustim celokupnu tecnost isperem sistem sa tecnoscu za ispiranje hladnjaka liqui moly,abro,wurth,winns neka vasa preporuka i da sipam g12 rozi antifriz jer je alu hladnjak.Ako treba postavicu i slike svog hladnjaka.Hvala unapred
05. Maj 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Iz hladnjaka se voda ispušta na donjem crevu hladnkaka. Otkačiš crevo i voda isteče. Iz bloka se ispušta na šrafu koji se nalazi na zadnjem delu bloka. Ne znam da li ga ima svaki Jugo, moj je imao. Dok ispuštaš vodu (antifriz) drži otvoren čep. Mislim da nema potrebe ispirati sistem osim ako je hlađ...enje loše. Novi antifirz sipaš kad zatvoriš to gde si ispustio stari. Na hladnjaku možda postoji čep za ispuštanje vazduha na gornjoj tački, ako ga ima drži ga otvoreno dok puniš sistem. Kad pocuri tečnost zatvori. Kasnije kad upališ motor pokušaj u par navrata da ispuštaš vazduh sve dok ne poteče voda bez mehurića. Za rastvaranje koncentrovanog antifiriza (100%) koristi destilovanu vodu u srazmeri 50:50. Može i rečna bistra voda, može kišnica... Samo da nije bunarska ili česmuša jer ima mnogo kamenca.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
I ne prosipaj bilo gde stari antifriz
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobar dan.Hteo bih da mi neko pomogne oko objasnjenja kako da ispustim antifriz iz auta.U pitanju je koral in yugo 2007 godiste.U njemu je zeleni fabricki antifriz jer auto ima svega 29000km predjen.Zelim da ispustim celokupnu tecnost isperem sistem sa tecnoscu za ispiranje hladnjaka liqui moly,abro,wurth,winns neka vasa preporuka i da sipam g12 rozi antifriz jer je alu hladnjak.Ako treba postavicu i slike svog hladnjaka.Hvala unapred
05. Maj 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nadji najnize crevo odvi i ispusti.ACA
Razlog za prijavu korisnika
I nema potrebe da ga peres...sto bi ga pa prao,mozes i demi vodom da ga isperes i odma ispustis pa onda naroci antifriz
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ko mi zna reci na koliko km se mjenja zubcasti remen kod yugo koral in 2005 godina proizvodnje
24. Feb 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Menjaj to na 60-80 hiljada...Cak i da imas pezoov motor menjaj na toj kilometrazi.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.