Miloje Cudotvorac

Član od 12. Jan
Prati
18 komentara

U garazi

Lista aktivnosti

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

Prednosti

Komfor Unutrasnjost prva liga. Sve na svom mestu, nista ne pucka, ne skripi, vrata rade kao da je sad izasao iz fabrike, kadice-sedista sa kombinacijom koza-prevrnuta koza, dvozonska klima, grejaci sedista, dynaudio ozvucenje, velika navigacija, visok nivo HIGHLINE opreme, udobnost pre svega na otvorenom p...

Mane

Pouzdanost Održavanje Motor E to su mu bile Prednosti, sad se pripremite za citanje Mana. Auto u mom vlasnistvu dve godine. Inace je 2008-mo, restajling verzija sa (KAO) otklonjenim svim nedostacima i manama koje su imali prethodni modeli. Prvo sto sam uradio je veliki servis, i nakon predjenih 15 000km mi je prsla jedna vodji...ca ventila. Auto mi se ugasio u toku voznje, 430 km od kuce (Slepanje 400e). Posto sam ja jelte odgovoran covek i zelim u svom automobilu sigurnost, ja sam zamenio ceo set vodjica (16kom puta 75eura po vodjici + ruke majstora jednako 1300eura). Onda sam dobio informaciju iz ovlascenog servisa da se te vodjice menjaju pri predjenoj kilometrazi od 120 000km. Posto je moj automobil presao 144 000 bio je i red da crknu. Sada sam presao za dve god 80 000 i za 40 000 opet ode 1300e na servis vodjica (ovo vas ceka nevezano dal imate motor od 8 ili 16 ventila) ali nadam se da ce se auto prodati do tada. Recimo kvalitetni prednji diskovi za koje ne zelite da se iskrive pa da ih obradjujete posle 1000km kostaju 20 000 dinara. Plocice oko 60-70e kvalitetne. Redovni mali servis kosta 10 500din bez majstora jer u njega po preporuci fabrike ide Castrol EDGE GOLD ulje koje je mnogo skupo. Recimo da zelite da zamenite spaner PeKa kaisa, morate da menjate ceo drzac motora jer se on na njemu nalazi a ne moze samo on da se zameni, kosta 120e bez ruku. Izuzetno OPASNE mane su mu uljna pumpa, pumpa u rezervoaru koja gura gorivo, taster rucne kocnice, klesta i motoric koja stiska klesta na zadnjim diskovima kad podignete rucnu. Uljna pumpa (370e) proklizava posle 50 000 do 60 000km. Pumpa u rezervoaru i cesce (120e). Prekidac rucne kocnice (od 70 do 100e), klesta i motoric za rucnu po tocku 150e (ovo su sve cene bez ruku majstora. Mozemo ovako u nedogled. Bezite od B6 modela koliko mozete, pogotovo od BILO KOG 2.0 motora. Ja nisam znao ove stvari jer niko nije bio ovako lake ruke da ispise sve do detalja. Lud sam bio sto sam ulagao i vozio ga skoro dve godine ali posle svakog kvara uvek sam se vracao njemu zbog onih malih prednosti gore koje su meni jako puno znacile jer sam ga izuzetno puno vozio izuzetno dugim relacijama sto znaci po otvorenom putu. Sve sto sam zaradio i mislio da imam on mi je pojeo. Nisu ovi kvarovi nastali od jednom da se razumemo. Pri kupovini ja sam poveo svog majstora i posle toga ga vozio u Volkswagen na detaljan pregled mehanike i dijagnostike i nakon svega je auto dobio ocenu 9.5 od 10. Ove stvari sto sam napisao su ne predvidjene i automobil je u pravom smislu reci nesiguran, da prevedem na Srpski, totalni promasaj. Nisam jedan od pljuvaca volkswagena, do sada mi je delio prvo mesto sa audijem ali zbog B6 modela zamrzeo sam sve sto ima VW znak. Nadam se da ce neko ovo procitati i izbeci stvari koje su mene zadesile.

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x