Ilija Stojanovic
ima pitanje o
Ilija Stojanovic
ima pitanje o
Имају две врсте 1.6 мотора..слабија и јача
Јача има варијабилну ременицу и због ње је сви избегавају тај мотор, али зато иде добро.
Има и обичан 1.6 са 105 коњских снага и он иде онако солидно.
Нормалне вожње рачунај око 8 литара град а 6 на отвореном.
За поузданост сачекај да ти неко други да одгов...ор, то већ не бих знао да кажем, нисам је возио никад...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Svi 1.6 su TS ali to ne treba da te plasi, zamena svecica je malo skuplja i to je to.
Razlog za prijavu korisnika
Sto se tice pouzdanosti,misljenja su podeljena. Ako je primerak odrzavan i nije pregazio pola miliona sigurno ce te sluziti. Komsija ima istu sa plinom vec vise od 10 godina i prezadovoljan je. Naravno,dobra i odrzavana Alfa kosta,ne bih ti preporucio da kupujes one najjeftinije na oglasu.
Potrosnja... ulja je ucestala,to nije neka velika mana.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Inace alfa 147 je odlicaj auto. Veoma agilan,stabilan i upravljiv. Oprema moze biti veoma bogata,udobnost je prosecna. Na zadnjoj klupi i nema nesto mesta i malo je tvrdja. Mana je trap,jeste osetljiviji ali nije to vise toliko skupo,odradis jednom i miran si.
Razlog za prijavu korisnika
Kvarovi jesu češći nego kod nekog klasičnog auta, ali nije toliko strašno da bi se pobeglo glavom bez obzira. Motor može trošiti ulje, u nekim fazama čak i veliku količinu ulja, ali se može srediti. Potrošnja goriva se kreće u proseku između 8 i 9l. Performanse slabijeg motora nisu ništa spektakular...no, jači je nešto bolji, mada nije brži od sličnih konkurentskih modela. Inače menjač ima kratke prenose i dobar je, volan direktan, ogibljenje sportski konstruisano. Karoserija je relativno laka, otporna na koroziju, ali ne preterano čvrsta. Možda i najbolja stvar je zvuk motora. Najčešći kvarovi su luftovi kod aluminijumskih viljuški ogibljenja, popravka nije jeftina. Kod motora navedena potrošnja ulja koja zahteva osveživanje motora ili kompletan remont zavisno od stadijuma kvara. Verzija od 120 ks ima i varijabilnu remenicu koja je takođe skupa. Svakako ako si početnik i imaš probnu dozvolu ne možeš voziti jaču verziju jer ima više od 80 kw.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Имају две врсте 1.6 мотора..слабија и јача
Јача има варијабилну ременицу и због ње је сви избегавају тај мотор, али зато иде добро.
Има и обичан 1.6 са 105 коњских снага и он иде онако солидно.
Нормалне вожње рачунај око 8 литара град а 6 на отвореном.
За поузданост сачекај да ти неко други да одгов...ор, то већ не бих знао да кажем, нисам је возио никад...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Svi 1.6 su TS ali to ne treba da te plasi, zamena svecica je malo skuplja i to je to.
Razlog za prijavu korisnika
Sto se tice pouzdanosti,misljenja su podeljena. Ako je primerak odrzavan i nije pregazio pola miliona sigurno ce te sluziti. Komsija ima istu sa plinom vec vise od 10 godina i prezadovoljan je. Naravno,dobra i odrzavana Alfa kosta,ne bih ti preporucio da kupujes one najjeftinije na oglasu.
Potrosnja... ulja je ucestala,to nije neka velika mana.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Inace alfa 147 je odlicaj auto. Veoma agilan,stabilan i upravljiv. Oprema moze biti veoma bogata,udobnost je prosecna. Na zadnjoj klupi i nema nesto mesta i malo je tvrdja. Mana je trap,jeste osetljiviji ali nije to vise toliko skupo,odradis jednom i miran si.
Razlog za prijavu korisnika
Kvarovi jesu češći nego kod nekog klasičnog auta, ali nije toliko strašno da bi se pobeglo glavom bez obzira. Motor može trošiti ulje, u nekim fazama čak i veliku količinu ulja, ali se može srediti. Potrošnja goriva se kreće u proseku između 8 i 9l. Performanse slabijeg motora nisu ništa spektakular...no, jači je nešto bolji, mada nije brži od sličnih konkurentskih modela. Inače menjač ima kratke prenose i dobar je, volan direktan, ogibljenje sportski konstruisano. Karoserija je relativno laka, otporna na koroziju, ali ne preterano čvrsta. Možda i najbolja stvar je zvuk motora. Najčešći kvarovi su luftovi kod aluminijumskih viljuški ogibljenja, popravka nije jeftina. Kod motora navedena potrošnja ulja koja zahteva osveživanje motora ili kompletan remont zavisno od stadijuma kvara. Verzija od 120 ks ima i varijabilnu remenicu koja je takođe skupa. Svakako ako si početnik i imaš probnu dozvolu ne možeš voziti jaču verziju jer ima više od 80 kw.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Имају две врсте 1.6 мотора..слабија и јача
Јача има варијабилну ременицу и због ње је сви избегавају тај мотор, али зато иде добро.
Има и обичан 1.6 са 105 коњских снага и он иде онако солидно.
Нормалне вожње рачунај око 8 литара град а 6 на отвореном.
За поузданост сачекај да ти неко други да одгов...ор, то већ не бих знао да кажем, нисам је возио никад...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Svi 1.6 su TS ali to ne treba da te plasi, zamena svecica je malo skuplja i to je to.
Razlog za prijavu korisnika
Sto se tice pouzdanosti,misljenja su podeljena. Ako je primerak odrzavan i nije pregazio pola miliona sigurno ce te sluziti. Komsija ima istu sa plinom vec vise od 10 godina i prezadovoljan je. Naravno,dobra i odrzavana Alfa kosta,ne bih ti preporucio da kupujes one najjeftinije na oglasu.
Potrosnja... ulja je ucestala,to nije neka velika mana.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Inace alfa 147 je odlicaj auto. Veoma agilan,stabilan i upravljiv. Oprema moze biti veoma bogata,udobnost je prosecna. Na zadnjoj klupi i nema nesto mesta i malo je tvrdja. Mana je trap,jeste osetljiviji ali nije to vise toliko skupo,odradis jednom i miran si.
Razlog za prijavu korisnika
Kvarovi jesu češći nego kod nekog klasičnog auta, ali nije toliko strašno da bi se pobeglo glavom bez obzira. Motor može trošiti ulje, u nekim fazama čak i veliku količinu ulja, ali se može srediti. Potrošnja goriva se kreće u proseku između 8 i 9l. Performanse slabijeg motora nisu ništa spektakular...no, jači je nešto bolji, mada nije brži od sličnih konkurentskih modela. Inače menjač ima kratke prenose i dobar je, volan direktan, ogibljenje sportski konstruisano. Karoserija je relativno laka, otporna na koroziju, ali ne preterano čvrsta. Možda i najbolja stvar je zvuk motora. Najčešći kvarovi su luftovi kod aluminijumskih viljuški ogibljenja, popravka nije jeftina. Kod motora navedena potrošnja ulja koja zahteva osveživanje motora ili kompletan remont zavisno od stadijuma kvara. Verzija od 120 ks ima i varijabilnu remenicu koja je takođe skupa. Svakako ako si početnik i imaš probnu dozvolu ne možeš voziti jaču verziju jer ima više od 80 kw.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Имају две врсте 1.6 мотора..слабија и јача
Јача има варијабилну ременицу и због ње је сви избегавају тај мотор, али зато иде добро.
Има и обичан 1.6 са 105 коњских снага и он иде онако солидно.
Нормалне вожње рачунај око 8 литара град а 6 на отвореном.
За поузданост сачекај да ти неко други да одгов...ор, то већ не бих знао да кажем, нисам је возио никад...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Svi 1.6 su TS ali to ne treba da te plasi, zamena svecica je malo skuplja i to je to.
Razlog za prijavu korisnika
Sto se tice pouzdanosti,misljenja su podeljena. Ako je primerak odrzavan i nije pregazio pola miliona sigurno ce te sluziti. Komsija ima istu sa plinom vec vise od 10 godina i prezadovoljan je. Naravno,dobra i odrzavana Alfa kosta,ne bih ti preporucio da kupujes one najjeftinije na oglasu.
Potrosnja... ulja je ucestala,to nije neka velika mana.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Inace alfa 147 je odlicaj auto. Veoma agilan,stabilan i upravljiv. Oprema moze biti veoma bogata,udobnost je prosecna. Na zadnjoj klupi i nema nesto mesta i malo je tvrdja. Mana je trap,jeste osetljiviji ali nije to vise toliko skupo,odradis jednom i miran si.
Razlog za prijavu korisnika
Kvarovi jesu češći nego kod nekog klasičnog auta, ali nije toliko strašno da bi se pobeglo glavom bez obzira. Motor može trošiti ulje, u nekim fazama čak i veliku količinu ulja, ali se može srediti. Potrošnja goriva se kreće u proseku između 8 i 9l. Performanse slabijeg motora nisu ništa spektakular...no, jači je nešto bolji, mada nije brži od sličnih konkurentskih modela. Inače menjač ima kratke prenose i dobar je, volan direktan, ogibljenje sportski konstruisano. Karoserija je relativno laka, otporna na koroziju, ali ne preterano čvrsta. Možda i najbolja stvar je zvuk motora. Najčešći kvarovi su luftovi kod aluminijumskih viljuški ogibljenja, popravka nije jeftina. Kod motora navedena potrošnja ulja koja zahteva osveživanje motora ili kompletan remont zavisno od stadijuma kvara. Verzija od 120 ks ima i varijabilnu remenicu koja je takođe skupa. Svakako ako si početnik i imaš probnu dozvolu ne možeš voziti jaču verziju jer ima više od 80 kw.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.