Aro 10 (1980 - 2006): Bojan je izneo svoje utiske | MojaGaraža Aro 10 (1980 - 2006): Bojan je izneo svoje utiske | MojaGaraža
Objavi

Potrošnja Komfor

Aro 10.4 - Odlicna prohodnost sa ukljucenim pogonom 4x4 sa reduktorom i bez reduktora, ogroman gepek (neuporedivo veci nego li od npr. gepeka lade nive), udobna i komforna voznja s obzirom na klasu, veliki klirens, mali potrosac, jeftino odrzavanje.

Iako pomalo dopadljivog dizajna (dizajn karoserije modela dostupnih kod nas (10.4) je kopija, radjena po uzoru na Land Rover Range Rover 90.ih).Pati Uglavnom od decjih bolesti, i sve su vrlo uspesno resive. Npr, Boja karoserije je posna, izbledi vrlo brzo, potrebno je cesto poliranje. Kvalitet mate...rijala presvlaka sedista nije najkvalitetniji. Antikorozivna zastita moze biti i bolja. Kod nekih primeraka primetan je problem sa (ne)ukljucivanjem prednjih poluosovina. Zupcasta letva upravljaca dobija "luft". Fabricki hladnjak motora nema dobru zavrsnu obradu, pa posle odredjenog perioda, "gubi" rashladnu tecnost po malo. Farovi se ponekad "znoje". Kod nekih primeraka, dolazi do prodora vode u putnicku kabinu (kod jakih kisa) na sastav karoserije a veoma lako se resava sa "zivom gumom". Fabricki krst kardana nije dugovecan, ali postoji vrlo povoljna zamena! Noviji tipovi bolji (modeli sa po 6 srafa na tockovima i sa duplim okruglim farovima) zbog sireg traga tockova i bolje stabilnosti. Malo je ocuvanih modela kod nas.

Pročitaj više

02. Feb 2014.
Top