Fiat Punto Hatchback (2003 - 2006): Bojan pita ostale vozače | MojaGaraža Fiat Punto Hatchback (2003 - 2006): Bojan pita ostale vozače | MojaGaraža
Objavi

E ovako..malo mi je muka od Balkanskih satro savesnih vozaca i majstora..
Prvo svi kao urade veliki servis kada kupe auto a prodaju ga za godinu dve i opet sledeci kao tako uradi i na kraju auto za 200 000 ima uradjenih 7-8 velikih servisa..
E sada moje pitanje zasto se svi tripuju sa full sintetiku polu sintetiku i mineralno ulje menjaju skoro na istom intervalu..tj 10 000km..npr na bmw 316 ti koji je uzet sa pravih 150 000 i u servianoj istoriji u ovlascenom servisu stoji da je na 25 000 radje... Pročitaj više

11. Feb
Dare Dr MG moderator 11. Feb

Ma odrzavamo kola bolje nego svabe i svedjani zajedno 😎
Ulje 5/40 se i menja na 15k km ili godinu ipo, zasto bi sad neko bio "pametan" i ispustio ga na 10k, iz bojazni da je fals i da ga ne saceka generalka, a nema veze sto koci na metalu jer gurtni i nema i sto lupa na trapu itd. Ne znam sta bih ti
...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 12. Feb

Nemate pojma :P Što se tiče ulja, fabrika može da preporuči i 30 hiljada km ili 18 meseci kad je motor nov . Računaju da je tih 30 hiljada više na otvorenom putu, dakle manje radnih sati, a i motor je nov . To znači da se mikro-oštećenja polako gomilaju, ali neće da dovedu do slabljenja kompresije. ...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 12. Feb

Što se tiče kaiševa, ne nadajte se da su ovi što se kod nas ugrađuju istog kvaliteta kao prva ugradnja. Konkretno za prvu ugradnju proizvođač baš zbog prvog kupca koji je najvažniji uradi najbolje što može . Posle ... kod 1.9 JTD motora se pokazalo da je pametno veliki servis raditi na 60 hiljada km...Pročitaj više

Boki Made in Serbia MG moderator 13. Feb

I ja mislim da naši servisi skraćuju previše intervale, ali za motor je definitivno bolje da se češće menja ulje, motor bude čistiji i naravno podmazivanje je bolje. To što svako radi veliki servis kad kupi auto je što ne može verovati prodavcu, ima i onih koji uopšte ne rade servis, a prilikom prod...Pročitaj više

Tibor Koči 13. Feb

Ja sam verovatno ovde jedan od starijih vozača, vozim od '92 g. Mogu vam reći da je nekada na svakom m. ulju bio naznačen preporučeni interval zamene: sintetika 30000, polu sintetika 15000, mineralno 7-8000km. Zašto su prizvođači automobila i ovl. servisi prepolovili intervale ostaje da se nagađa.....Pročitaj više

Boki Made in Serbia MG moderator 13. Feb

Svaki zupčasti kaiš može bez problema da izgura 100.000 km, ali ne može da traje 20 godina. Dakle starost je problem za kaiš. Meni je pukao kaiš koji je 5 godina stajao u garaži, na autu je bio 2 godine i pukao jer je počeo da se raspada, Dayco je u pitanju. A isto tako znam primer Dayco kaiša koji ...Pročitaj više

capcarapcap isto 13. Feb

Ja uvek menjam ulje na godinu dana, nebitno da li sam presao 5 ili 10 hiljada. Ne bih vozio preko 10k sa istim uljem. Evo sad mi pada u martu da menjam presao sam 8 do sad, presao bi i vise ali nemam zimske gume pa sam vozio caletov auto. Samtram da svako ima pravo da menja kad hoce, ne vidim razlo...Pročitaj više

Zoran Saz 13. Feb

Pa da kazem i ja moje misljenje.Ulje menjam na od 8000 do 10000km. jer fabrika kaze da se menja na 7500km ali od 1998 god. kad je pisano to uputstvo pa do danas 2019 ulja su se znatno pobosljala tako da moze sad i na 15000km da ga menjam lagano.A menjam ga na 8 do 10000 zasto:Zato sto mi je dzaba t...Pročitaj više

Dimitrije Nikolić MG moderator 13. Feb

Što se tiče velikog servisa, uvek ostaje pitanje kvaliteta delova. Ako ugrađuješ one iz prve ugradnje, koliko će te onda koštati veliki servis? Ko ima para za to, svaka čast, u tom slučaju može da održava auto u ovlašćenom servisu, ugrađuje samo originalne delove i prati fabrička uputstva. Što se ti...Pročitaj više

Top