Odličan auto, lađa, Snažni i dugovečni 2.0 hdi motor, dobra upravljivost, ležanje u krivini, ubrzanje, osećaj u vožnji. Hidraulika uglavnom bez problema. Izdržljiv i možda najrobustniji Citroen koji je do sada. Imate osećaj da vozite nemački auto, sa svim prednostima francuske limuzine.
Generalno osetljivi na loša goriva, loša ulja, nešto slabiji trap nego kod nemačke konkurencije, veća potrošnja od fabrički deklarisane. Redovno održavanje pod obavezno, auto traži pažnju.
Nema mesta kao u starom, a proizvođači se od izbacivanja svakog novog modela kako sada ima još 1,5 cm više za kolena na zadnjoj klupi, da je lakši za 100 kg od prethodne generacije (a kola sve teža i teža), da troši 20% goriva manje, da je torziona krutost povećana za 40% (do sada su kola verovatno ...kruta kao ...), itd.Pročitaj više
Ima li neko problem sa povremenim trzanjem (znači ne svaki put) prilikom ubrzavanja (obično u trećoj i četvrtoj brzini pod klimom), motor je 2.0HDI 140ks ?
Motor 2.0 Blu Hdi 180 KS automatik. Za sada sam zadovoljan, motor je pun snage, perfektno uparen sa automatskim menjačem. Poseduje hidro vešanje i veoma je udoban, pogotovo na autoputu gde pliva poput lađe. Prelep dizajn karavana, što se ne može reći i za sedana. Enterijer još lepši.
Nedostatak mesta za odlaganje stvari, držač za čašu na imbecilnom mestu. Malo sam razočaran potrošnjom, koja je znatno veća od fabrički propisane, ali za ovoliki auto sa automatskim menjačem opet nije strašno, 8L po gradu, na autoputu do Grčke 6,7L, doduše natovaren do guše, 5 putnika, ...pun gepek, Thule XL na krovu. Nasloni sedišta bi mogli biti malo višlji zbog nas od 2m, ali ne smeta.
Kakav je taj automatik za održavanje, pretpostavljam da ste se raspitali prije kupovine a da je automatik? Za ovakvu mašinu i krstaricu je vjerujem ljepota automatik i lagana vožnja do kraja svijeta. Koliko vam je auto imao kilmetraze kad ste kupili? Dali je puno kupit sa 250.000 na satu?
Prelep auto,velik i udoban. Vozim ga od skoro Citroen C5 X7 2.0 Hdi 140 ks 2011god model za 2012 god,voznja kakvu mozete da pozelite za duza putovanja,cena odrzavanja zadovoljavajuca.
4 godine vozim C5 karavan u verziji 2.0HDI sa automatskim menjačem i hidraulikom, sa najvišim paketom opreme (exclusive).
Ako uzimate polovan automobil (stariji od 3 godine), sigurno je da je C5 najbolja kupovina u svojoj klasi. Značajno je kvalitetniji i udobniji od Škode Suberb i VW Pasat (od ...kojih je inače i 10-15% jeftiniji), a drastično je jeftiniji od Audija A4, A6 uz sličan kvalitet i isti osećaj u vožnji. Jedina konkurencija mu je možda Opel Insignia, od koga je opet za dlaku jeftiniji i (po mom subjektivnom mišljenju) i za dlaku kvalitetniji.
Ovo tvrdim zato što sam imao prilike da se vozim u ovim vozilima, a i zato što mi je Pasat bio prvi izbor za kupovinu.
Auto je veoma udoban na dugim putovanjima, odlično zvučno izolovan i relativno jeftin za održavanje. Nema pregradu u sredini, pa nazad mogu lepo sedeti 4 osobe, naročito u karavanu (limuzina ima spušten krov nazad).
Verzija 2,0 sa automatskim menjačem troši dosta (oko 10l) u pravoj gradskoj vožnji (manuelni npr troši 2l manje). Razlika između manuelnog i automatskog na otvorenom je 0,5l. Kome treba auto samo za gradsku vožnju, preporučujem 1,6HDI ili 2,0 sa manuelnim menjačem.
Ima neke sitne glupe kvar...ove, npr: graničnik vrata posle nekoliko godina počne da krcka pri otvaranju. Nekom to ne smeta, pa ostavi... ja volim da je sve ispravno i zamenim taj deo za 50 evra.
Krupne kvarove nema, ako se auto koristi kako treba.
Trosi kurac manuelac 2l manje u gradu,to su te pojacano slagali.Nisi napisao da li si imao problema sa teleskopima,treba reci da kod ove serije c5X7 to je standardan kvar od 200-300e po trenutnim cenama sto nije malo,ostaje samo pitanje za ljude iz Citroena asto cilindri na x7 propisaju dok na preth...odne dve serije to nije slucaj.Pročitaj više
Izuzetan auto, 1.6HDi motor koji svi pljuju da je los je u stvari perfektan! Svi ce vam reci da za ovu grdosiju ne ide ovaj motor, pa ako vozite samo auto put i vozite preko 140-50 onda nije stvarno. A i ti komentari su od ljudi koji znaju nekog ko zna nekog da zna...ko ima C5-icu (glupost totalna).... Za ono sto prosecnom coveku treba je preteran! Po gradu trosi izmedju 6.2-6.5L, ja nisam mogao da verujem da je tako ali eto. Udoban je jako, nema onih lupanja u rupama kao kod nemaca. Lako se upravlja, pregledan je, moze da stane jako puno u njega, mnogo mesta na zadnjoj klupi...Ja sam ga kupio za gradsku voznju. Cena je pristupacna stvarno. AUTO JE BRUTALAN, JA NEMACKI AUTO VISE NE UZIMAM !!!
Kod mene u autu se ne pusi ali fali mi nesto za djubre, nema drzac za casu (ima ali u naslonu-totalni fail), ima neku dimenziju gume koju prave samo Continental ili Michelin i kostaju 16.000 (ima i kineske ako neko hoce da rizikuje), [225/60/R16], delovi original su malo skuplji ali nista preterano... (tipa mali servis kosta 14000 jer ide ulje koje se menja na 20.000 + mnogo nekih filtera) i ima te dizne piezo koje su kompjuter za sebe i kostaju 300e jedna ali one ne odlaze sad nesto pa da se covek uplasi. Tipa posle 200.000 mi je otisla elektronika na jednoj i popravka kosta 150e. Svi se plase FAP filtera a ciscenje (AKO se zapusi) kosta 150e i teras jos 200.000...Sad, ima taj zamajac koj kosta 61.000 ali svaki auto ima zamajac i na svakom ce otici kad tad, tako da gledajte da kupujete auto sa dobrim kvacilom, to se lako provali.
Što neko reče, po ceni sitroena dobiješ kvalitet audija, a, po mom skromnom mišljenju, sa 2.2 HDI možda i mercedesa. U prvih 6 meseci još bez iskustva sa održavanjem, ali sa mnogo dobrog iskustva sa komforom u Exclusive opremi. 170 konja izvlači 220 km/h bez graška znoja. Naspram starijeg C...5 karavana je ala!
Duže putovanje sa jedinim držačem za čašu ispod naslona za ruku je malo nezgodno. Iako je karavan, stariji C5 karavan je imao više mesta i, moram reći, malo više duše.
upravo uzo 2.2 hdi 125Kw, e sad interesuju me standardne stvari, gde nabavljati delove i koje marke? i jos jedna stvar postoji li ovaj motor sa jednom turbinom ili su svi biturbo?
Vrlo dobar odnos cene i kvaliteta. Pouzdana mehanika i vrlo pouzdan motor. Potrošnja od 6.5 l na otvorenom (I malo gradske vožnje) za motor od 163 KS, sa automatskim menjačem je odlična.
Prednja sedišta nešto uža nego što bi bilo dobro, na zadnjim sedištima malo prostora za noge. Vrlo malo pregrada za ostavljanje sitnica i pogotovo nedostatak bilo kakvog držača za čaše ili flašice (postoji jedan ali na glupom mestu ispod rukonaslona)
kada sam prodao audi,htio sam da nadjem vozilo do 11000 eur da kao i moji prethodni auti ima full opremu,koza prije svega,da u njemu nisu koristene cigarete,da je karavan jer mi treba i po prvi put dizel,a da nije neki traktor u pitanju,a da je mlad. I dodjem do zakljucka da audi,bmw,mercedes 2008,9... godiste kostaju ko sami djavo ako su ok,a vecina iz cijenovnog ranga tih 10000 eur ih je tako ofucana da ne znam ni sto sam isao da ih gledam. Posto sam se u cijeloj prici odlucio da malo probam sta Francusko trziste nudi kupio sam 2.2 hdi biturbo exclusive koji ima sve doplate od opreme osim panoramskog krova. Sta reci,poslije tvrdih Svaba benzinjara kada sam sjeo u auto koji posteno ide bez ikakve vibracije...bilo je kao da sa sportskog vodenog skutera predjes na jahtu. opreme ima kao da je neko lopatom sipao,sve sto vecina svaba ima tek u prestiznijim modelima. udobnost je vasionska,stabilnost izuzetna za taj tip auta,porodicni karavan. Motor je predobar,samo po mom misljenju nije najbolje uparen sa mjenjacem,nekako mi tih 6 brzina nelogicno podjeljeno,tako na vecim usponima ili ides 3 ko mrav ili petom ,sestom ko projektil. ona cetvrta tu i tamo nema doze.
Održavanje
Opet jedini problem odrzavanja kod ovih automobila su nasi "iskusni" majstori koji imaju pred radnjom 12 podignutih haubi i sve ih rade u isto vrijeme. Koji ne znaju ni sta znaci rijec seminar,a ne da su ikada unaprijedili svoje znanje jos od golfa serije 1. Dok u ovlastenim servisima imamo jos vece... budale koji su dobili posao preko stele i kad podignu haubu obavezno iskljuce mozak,prikljuce racunar i rade sto im pise bez ikakvih logickih provjera jer ne placaju oni djelove,vec mi koji servisiramo kod njih. Pravih majstora za ovakvu vrstu vozila mozete komotno nabrojati na prste u bivsoj YU,a ja sam za neke samo cuo. Sreca moja do sada nema kvarova.
Pozdrav, kako ti se posle toliko godina vožnje C5 automobioa čini kao auto? Jesi imao kakbih troškova velikih? Kakav je taj mjenjač automatski?
Meni se za sada svđa taj automobil i mozda bih kupio ali prvo da cujem od nekog ko je vozio dugi niz godina. Svaki savjet je dobro došao.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nema mesta kao u starom, a proizvođači se od izbacivanja svakog novog modela kako sada ima još 1,5 cm više za kolena na zadnjoj klupi, da je lakši za 100 kg od prethodne generacije (a kola sve teža i teža), da troši 20% goriva manje, da je torziona krutost povećana za 40% (do sada su kola verovatno ...kruta kao ...), itd.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ima li neko problem sa povremenim trzanjem (znači ne svaki put) prilikom ubrzavanja (obično u trećoj i četvrtoj brzini pod klimom), motor je 2.0HDI 140ks ?
Razlog za prijavu korisnika
Ako je automatik, verovatno hidro blok. cca 500-600 evropske monete.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor 2.0 Blu Hdi 180 KS automatik. Za sada sam zadovoljan, motor je pun snage, perfektno uparen sa automatskim menjačem. Poseduje hidro vešanje i veoma je udoban, pogotovo na autoputu gde pliva poput lađe. Prelep dizajn karavana, što se ne može reći i za sedana. Enterijer još lepši.
Nedostatak mesta za odlaganje stvari, držač za čašu na imbecilnom mestu. Malo sam razočaran potrošnjom, koja je znatno veća od fabrički propisane, ali za ovoliki auto sa automatskim menjačem opet nije strašno, 8L po gradu, na autoputu do Grčke 6,7L, doduše natovaren do guše, 5 putnika, ...pun gepek, Thule XL na krovu. Nasloni sedišta bi mogli biti malo višlji zbog nas od 2m, ali ne smeta.
Pročitaj više
18. Jun 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kakav je taj automatik za održavanje, pretpostavljam da ste se raspitali prije kupovine a da je automatik? Za ovakvu mašinu i krstaricu je vjerujem ljepota automatik i lagana vožnja do kraja svijeta. Koliko vam je auto imao kilmetraze kad ste kupili? Dali je puno kupit sa 250.000 na satu?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prelep auto,velik i udoban. Vozim ga od skoro Citroen C5 X7 2.0 Hdi 140 ks 2011god model za 2012 god,voznja kakvu mozete da pozelite za duza putovanja,cena odrzavanja zadovoljavajuca.
Mane ne mogu jos istaci vozim ga od skoro.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sta reci 2.0 hdi hidro actyv kao na nebu..krstarica def
Bez mane za god dana..
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
4 godine vozim C5 karavan u verziji 2.0HDI sa automatskim menjačem i hidraulikom, sa najvišim paketom opreme (exclusive).
Ako uzimate polovan automobil (stariji od 3 godine), sigurno je da je C5 najbolja kupovina u svojoj klasi. Značajno je kvalitetniji i udobniji od Škode Suberb i VW Pasat (od ...kojih je inače i 10-15% jeftiniji), a drastično je jeftiniji od Audija A4, A6 uz sličan kvalitet i isti osećaj u vožnji. Jedina konkurencija mu je možda Opel Insignia, od koga je opet za dlaku jeftiniji i (po mom subjektivnom mišljenju) i za dlaku kvalitetniji.
Ovo tvrdim zato što sam imao prilike da se vozim u ovim vozilima, a i zato što mi je Pasat bio prvi izbor za kupovinu.
Auto je veoma udoban na dugim putovanjima, odlično zvučno izolovan i relativno jeftin za održavanje. Nema pregradu u sredini, pa nazad mogu lepo sedeti 4 osobe, naročito u karavanu (limuzina ima spušten krov nazad).
Verzija 2,0 sa automatskim menjačem troši dosta (oko 10l) u pravoj gradskoj vožnji (manuelni npr troši 2l manje). Razlika između manuelnog i automatskog na otvorenom je 0,5l. Kome treba auto samo za gradsku vožnju, preporučujem 1,6HDI ili 2,0 sa manuelnim menjačem.
Ima neke sitne glupe kvar...ove, npr: graničnik vrata posle nekoliko godina počne da krcka pri otvaranju. Nekom to ne smeta, pa ostavi... ja volim da je sve ispravno i zamenim taj deo za 50 evra.
Krupne kvarove nema, ako se auto koristi kako treba.
Pročitaj više
22. Aug 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pomogli ste mi mnogo bitno mi je samo bilo da procitam misljenja o citroenovom automatiku i hvala vam
Razlog za prijavu korisnika
Trosi kurac manuelac 2l manje u gradu,to su te pojacano slagali.Nisi napisao da li si imao problema sa teleskopima,treba reci da kod ove serije c5X7 to je standardan kvar od 200-300e po trenutnim cenama sto nije malo,ostaje samo pitanje za ljude iz Citroena asto cilindri na x7 propisaju dok na preth...odne dve serije to nije slucaj.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Vrijedi li za C5 2011 godinu sa svom mogućom opremom dati 4500 do 6000€? Evo dva primjera 'www.avto.net/Ads/details.asp?id=16006249&display=Citroen%20C5%20Tourer%202.0%20HDi%20FAP%20Exclusive%20Avt.-ALU-NAVI-LED 'a takođe i ovaj 'www.avto.net/Ads/details.asp?id=15978658&display=Citroen%20C5%20Tourer%202.2%20HDi%20FAP%20Exclusive%20Avt.? 'Mislim da je ovaj drugi malo prejak za registraciju. Šta vi mislite? Kilometri su malp veci nego sto bih ja da su.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetan auto, 1.6HDi motor koji svi pljuju da je los je u stvari perfektan! Svi ce vam reci da za ovu grdosiju ne ide ovaj motor, pa ako vozite samo auto put i vozite preko 140-50 onda nije stvarno. A i ti komentari su od ljudi koji znaju nekog ko zna nekog da zna...ko ima C5-icu (glupost totalna).... Za ono sto prosecnom coveku treba je preteran! Po gradu trosi izmedju 6.2-6.5L, ja nisam mogao da verujem da je tako ali eto. Udoban je jako, nema onih lupanja u rupama kao kod nemaca. Lako se upravlja, pregledan je, moze da stane jako puno u njega, mnogo mesta na zadnjoj klupi...Ja sam ga kupio za gradsku voznju. Cena je pristupacna stvarno. AUTO JE BRUTALAN, JA NEMACKI AUTO VISE NE UZIMAM !!!
Kod mene u autu se ne pusi ali fali mi nesto za djubre, nema drzac za casu (ima ali u naslonu-totalni fail), ima neku dimenziju gume koju prave samo Continental ili Michelin i kostaju 16.000 (ima i kineske ako neko hoce da rizikuje), [225/60/R16], delovi original su malo skuplji ali nista preterano... (tipa mali servis kosta 14000 jer ide ulje koje se menja na 20.000 + mnogo nekih filtera) i ima te dizne piezo koje su kompjuter za sebe i kostaju 300e jedna ali one ne odlaze sad nesto pa da se covek uplasi. Tipa posle 200.000 mi je otisla elektronika na jednoj i popravka kosta 150e. Svi se plase FAP filtera a ciscenje (AKO se zapusi) kosta 150e i teras jos 200.000...Sad, ima taj zamajac koj kosta 61.000 ali svaki auto ima zamajac i na svakom ce otici kad tad, tako da gledajte da kupujete auto sa dobrim kvacilom, to se lako provali.
Pročitaj više
02. Nov 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koja je to dim guma?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Što neko reče, po ceni sitroena dobiješ kvalitet audija, a, po mom skromnom mišljenju, sa 2.2 HDI možda i mercedesa. U prvih 6 meseci još bez iskustva sa održavanjem, ali sa mnogo dobrog iskustva sa komforom u Exclusive opremi. 170 konja izvlači 220 km/h bez graška znoja. Naspram starijeg C...5 karavana je ala!
Duže putovanje sa jedinim držačem za čašu ispod naslona za ruku je malo nezgodno. Iako je karavan, stariji C5 karavan je imao više mesta i, moram reći, malo više duše.
Pročitaj više
25. Apr 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
upravo uzo 2.2 hdi 125Kw, e sad interesuju me standardne stvari, gde nabavljati delove i koje marke? i jos jedna stvar postoji li ovaj motor sa jednom turbinom ili su svi biturbo?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrlo dobar odnos cene i kvaliteta. Pouzdana mehanika i vrlo pouzdan motor. Potrošnja od 6.5 l na otvorenom (I malo gradske vožnje) za motor od 163 KS, sa automatskim menjačem je odlična.
Prednja sedišta nešto uža nego što bi bilo dobro, na zadnjim sedištima malo prostora za noge. Vrlo malo pregrada za ostavljanje sitnica i pogotovo nedostatak bilo kakvog držača za čaše ili flašice (postoji jedan ali na glupom mestu ispod rukonaslona)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kada će već evropljani da nauče od amera kako se organizuje prostor u kabini? Pa nije to gradski auto već tourer.
Razlog za prijavu korisnika
I deluje kao prava lađa :) i
Razlog za prijavu korisnika
tih svaki dan ga gledam ovde i iz dana u dan sve me vise odusevljava.prednja sedista su dizajnirana za sve pare,lepa samo tako :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
kada sam prodao audi,htio sam da nadjem vozilo do 11000 eur da kao i moji prethodni auti ima full opremu,koza prije svega,da u njemu nisu koristene cigarete,da je karavan jer mi treba i po prvi put dizel,a da nije neki traktor u pitanju,a da je mlad. I dodjem do zakljucka da audi,bmw,mercedes 2008,9... godiste kostaju ko sami djavo ako su ok,a vecina iz cijenovnog ranga tih 10000 eur ih je tako ofucana da ne znam ni sto sam isao da ih gledam. Posto sam se u cijeloj prici odlucio da malo probam sta Francusko trziste nudi kupio sam 2.2 hdi biturbo exclusive koji ima sve doplate od opreme osim panoramskog krova. Sta reci,poslije tvrdih Svaba benzinjara kada sam sjeo u auto koji posteno ide bez ikakve vibracije...bilo je kao da sa sportskog vodenog skutera predjes na jahtu. opreme ima kao da je neko lopatom sipao,sve sto vecina svaba ima tek u prestiznijim modelima. udobnost je vasionska,stabilnost izuzetna za taj tip auta,porodicni karavan. Motor je predobar,samo po mom misljenju nije najbolje uparen sa mjenjacem,nekako mi tih 6 brzina nelogicno podjeljeno,tako na vecim usponima ili ides 3 ko mrav ili petom ,sestom ko projektil. ona cetvrta tu i tamo nema doze.
Opet jedini problem odrzavanja kod ovih automobila su nasi "iskusni" majstori koji imaju pred radnjom 12 podignutih haubi i sve ih rade u isto vrijeme. Koji ne znaju ni sta znaci rijec seminar,a ne da su ikada unaprijedili svoje znanje jos od golfa serije 1. Dok u ovlastenim servisima imamo jos vece... budale koji su dobili posao preko stele i kad podignu haubu obavezno iskljuce mozak,prikljuce racunar i rade sto im pise bez ikakvih logickih provjera jer ne placaju oni djelove,vec mi koji servisiramo kod njih. Pravih majstora za ovakvu vrstu vozila mozete komotno nabrojati na prste u bivsoj YU,a ja sam za neke samo cuo. Sreca moja do sada nema kvarova.
Pročitaj više
04. Maj 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pozdrav, kako ti se posle toliko godina vožnje C5 automobioa čini kao auto? Jesi imao kakbih troškova velikih? Kakav je taj mjenjač automatski?
Meni se za sada svđa taj automobil i mozda bih kupio ali prvo da cujem od nekog ko je vozio dugi niz godina. Svaki savjet je dobro došao.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.