Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
O dizajnu i izgledu ne treba trositi reci, auto izgleda nesvakidasnje i svemirski, kako spolja tako i unutra, oprema vrhunska, sedista udobna, motor perfektan, snazan, brz i startan, menjac tacan, potrosnja sasvim ok ,s obziron na velicinu i tezinu auta i jacinu motora koji ga pokrece
Tvrdo ogibljenje, svaka rupa se oseti, sto je za Citroen prosto neverovatno
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prednosti su pre svega izuzetan dizajn. To je auto za kojim će svako da se okrene. Pouzdan motor i automatski menjač.
Izuzetno tvrd što je prosto neverovatno za Citroen ali na našim putevima vrlo neudoban. Sa istim motorom i menjačem troši više goriva nego Citroen C5.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
NEMA POZITIVNIH OCENA ZA OVAJ AUTO IMAOSAM GA MESEC DANA I POTPUNOSE RAZOCARAO
=POTROSNJA KATSTROFA 12L GRADA
=NEPREGLEDAN I NAPRED A JOS GORE POZADI
=-NASVE STRANE SE LJUSTI PLASTIKA SKRIPI
=REGISTRACIJA40000 DIN
=U KRIVINAMAMA IZLAZI ZADNJI LRAJ ISPRED ZNAKI KATASTROFA
=NEUDOBAN I NAPRED I POZADI
Ovi svi u časopisima i emisijama nahvalili ga iz sve snage. OK, velika potrošnja, to sam i očekivao, pošto je kao sportski. Nepregledan - i to sam očekivao. Plastika koja se ljušti i škripi - to nisam, rekoše da je kvalitetno urađen enterijer. Registracija ko registracija - vidiš pre kupovine kolik...o će da te košta. Zabacivanje zadnjeg kraja - novinari ga nahvališe do daske kad je ponašanje u vožnji u pitanju. Neudobnost - toga se ne sećam...Pročitaj više
Neudobna je prva serija, ja sam to čuo. Nakon restajlinga stavljeno je mekše ogibljenje. Što se ostalih stvari tiče ne znam, zavisi od snage motora koliko troši i koliko registracija košta. O tome se vodi računa pre kupovine. Voziti ovaj auto da se zanese nema smisla, nije sportski pa se od njega ne... može očekivati stabilnost kupea, ovo je monovolumen sa spuštenim krovom, što znači da je težak i ima klasično ogibljenje. Preglednost kod Picassa nije idealna, a kod ovog koji je sličan, samo sediš još niže verujem da je užasno uparkirati ga. Ipak ovakav auto se kupuje da bi bio drugačiji, neke praktične strane baš i nema. Što se tog ljuštenja tiče, ko zna čime je mazan...Pročitaj više
Citroen C5 je neudoban samo kada nije sve ispravno na vešanju. Prednji trap, zadnji most, silen blokovi, ležajevi na zadnjim ramenima (rukama) moraju da budu u odličnom stanju da bi Citroen bio udoban. Imam ga skoro devet godina i sve sam proučio na njemu, (naterali me "majstori). To je vrh auto u ...svakom smislu za te pare.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dizajn, oprema, motor
jeftini delovi unutrašnjosti, manjak mesta za sve putnike, nedostatak pregrada u gepeku. idt...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Znaci po meni nijedan auto ne moze da se poredi sa DS5,kako izgledom spolja tako i unutra,a i 200 KS nije malo.Mozda NEMAC JE NEMAC MERCEDES tu vodi glavnu rec,ali ovaj DS5 je prelep.
Nemoze, mozda honda sivik ali ona je u nisu klasu dosta, ds5 je jahta na tockovima
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.