Marko Jadzic
ima pitanje o
Marko Jadzic
ima pitanje o
Molio bih ako neko zna da mi kaze. Autu curka rashladna tecnost dole po sus plehu. Mada majstor ne može tačno utvrditi odakle. Voda stoji na minimumu, čista je i nema tragova ulja, niti ulje ima tragova vode ali kada dobro zagreje motor i otvorim poklopac rashladne tečnosti, ona jurne kao vulkan. Majstor sumnja u dihtung glave, da tu gura kompresiju u hladnjak i pronalazi delove oko selni gde će izbacivao taj pritisak. Sta vi mislite? Da li je u pitanju dihtung i ako ulje i voda nisu pomešano?
29. Okt 2020.
Inace on bi trebao da podigne nivo antifriza kada se ugreje i otvori poklopac, ali ne i da bije kao vulkan?
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Da li je bilo tako i pre zamene hladnjka, ako znas? Taj pritisak u ekspanzionoj boci je samo jedan od simptoma dihtunga glave, pritisak u boci moze biti i zbog neispravnog cepa boce. Dakle od ozbiljnih do banalnih stavari. odradi CO2 test i bices siguran da li je dihtung.
Razlog za prijavu korisnika
Tesko da to moze napamet da ti kaze neko. Sacekajte da auto nabije temperaturu pa nek isprati majstor na dizalici, nema druge.
Razlog za prijavu korisnika
Čuo sam za jednu dobru foru ukoliko imaš stari čep za rashladnu tečnost. Probuši se rupica na čepu i kompresorom se napumpa sistem, pokaže tačno gde curi...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Inace on bi trebao da podigne nivo antifriza kada se ugreje i otvori poklopac, ali ne i da bije kao vulkan?
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Da li je bilo tako i pre zamene hladnjka, ako znas? Taj pritisak u ekspanzionoj boci je samo jedan od simptoma dihtunga glave, pritisak u boci moze biti i zbog neispravnog cepa boce. Dakle od ozbiljnih do banalnih stavari. odradi CO2 test i bices siguran da li je dihtung.
Razlog za prijavu korisnika
Tesko da to moze napamet da ti kaze neko. Sacekajte da auto nabije temperaturu pa nek isprati majstor na dizalici, nema druge.
Razlog za prijavu korisnika
Čuo sam za jednu dobru foru ukoliko imaš stari čep za rashladnu tečnost. Probuši se rupica na čepu i kompresorom se napumpa sistem, pokaže tačno gde curi...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Inace on bi trebao da podigne nivo antifriza kada se ugreje i otvori poklopac, ali ne i da bije kao vulkan?
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Da li je bilo tako i pre zamene hladnjka, ako znas? Taj pritisak u ekspanzionoj boci je samo jedan od simptoma dihtunga glave, pritisak u boci moze biti i zbog neispravnog cepa boce. Dakle od ozbiljnih do banalnih stavari. odradi CO2 test i bices siguran da li je dihtung.
Razlog za prijavu korisnika
Tesko da to moze napamet da ti kaze neko. Sacekajte da auto nabije temperaturu pa nek isprati majstor na dizalici, nema druge.
Razlog za prijavu korisnika
Čuo sam za jednu dobru foru ukoliko imaš stari čep za rashladnu tečnost. Probuši se rupica na čepu i kompresorom se napumpa sistem, pokaže tačno gde curi...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Inace on bi trebao da podigne nivo antifriza kada se ugreje i otvori poklopac, ali ne i da bije kao vulkan?
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Da li je bilo tako i pre zamene hladnjka, ako znas? Taj pritisak u ekspanzionoj boci je samo jedan od simptoma dihtunga glave, pritisak u boci moze biti i zbog neispravnog cepa boce. Dakle od ozbiljnih do banalnih stavari. odradi CO2 test i bices siguran da li je dihtung.
Razlog za prijavu korisnika
Tesko da to moze napamet da ti kaze neko. Sacekajte da auto nabije temperaturu pa nek isprati majstor na dizalici, nema druge.
Razlog za prijavu korisnika
Čuo sam za jednu dobru foru ukoliko imaš stari čep za rashladnu tečnost. Probuši se rupica na čepu i kompresorom se napumpa sistem, pokaže tačno gde curi...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.