MojaGaraza - Aleksandar Ilić | MojaGaraža MojaGaraza - Aleksandar Ilić | MojaGaraža

Aleksandar Ilić

Član od 10. Maj 2013.

25 komentara 8 korisnih

U garaži

Lista aktivnosti

Ljudi, interesuje me vaše mišljenje o ovom konretnom modelu, prednosti, mane i komentar na ovaj komad u oglasima, hvala
www.polovniautomobili.com/oglas5358925/opel_astra_h_17cdtiirmscher125hp/

06. Okt 2014.
Srdjan Drift Stefanovic 06. Okt 2014.

Auto je extra, sad zavisi od tebe, sta trazis . Ja ovakvu astru karavan vec 5 godina i prezadovoljan sam presao sam do sad 80 000 km . Jedini kvar koji sam imao gomilovanje gareza na usisu i egr-u koji su smanjili protok vazduha sto ga je gusilo ali to je otklonjeno i sitnica. Ja imam slabiju varij...Pročitaj više

Aleksandar Ilić 06. Okt 2014.

Pa model mi je interesantan zbog relativno niske cene u toj klasi karavana, Dizajn standardne astre mi je ok, ali otkidam na ove sa spojlerima i sportskim vešanjem, pa jurim isključivo takve. Zato se raspitujem za ovu konkretnu verziju (125hp sport), šta je specifično za taj auto u odnosu na standar...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Cena/Kvalitet Komfor Motor

Pregledan, udoban, snažan za svoju težinu, jedan od najlepših u segmentu iz tog perioda. Održavanje i potrošnja relativno prosečni za taj segment. Nije bilo većih problema, osim remonta startera.

Osetljiv enterijer, sedišta lošijeg kvalieta izrade, poluatomatski menjač malo nezgodan u početku, ali se čovek prilagodi. Enterijer ume da zvecka.

11. Maj 2013.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Imao sam clio 1991 godište sa 1.4 energy motorom i dvogrlim karburatorom. Autić je bio zmaj. Sa svojih 80KS je bio živahan i imao je relativno normalnu potrošnju od 7.5 l gradske i oko 6 na otvorenom. Sve to naravno uz normalnu vožnju. Izuzezno udoban auto za svoju klasu, par stotina kilometara...

Kupio sam ga na lepe oči, tako da sam imao dosta početnog ulaganja (mehanika je bila loša i originalni motor je bio na izdisaju), tako da me je par meseci nakon kupovine koštao 1.500 evra (ugradnja polovnog motora sa 50k kilometara i sređivanje ostalog), ali ne mogu da kažem da su to generalne... mane...
Mekan u vožnji, samim tim i osetljiv na naše puteve.
Zadnji rubovi i zveckanje plastike enterijera, ali posle 15 godina eksploatacije.

Problemi sa zadnjim rubovima i plastičnim enterijerom, ali nakon 15 godina eksploatacije

Pročitaj više

10. Maj 2013.

Potrošnja

Auto po gabaritima i performansama idealan za gradsku vožnju,

Pouzdanost Održavanje Komfor

Nije baš pogodan za vožnje duže od par sati.
Po meni nepouzdan čak i za jednog Italijana. Kupio sam ga novog 2008, prešao 55.000 i od tada mi je otpao zadnji lonac, dosta se čuju ventili (ide samo na benzin) i crko city servo. Sve to uz relativno normalnu vožnju, bez potpisivanja i teranja u ...crveno. Pre neki dan sam primetio i veliku masnu fleku koja kreće od desnog točka.... Sve u svemu, 2008 sam za te pare mogao da kupim samo onaj kontejner od Logana, ali ga danas nikako ne bih uzimao.
Samo da isteram lizing do leta i ide dalje...

Pročitaj više

10. Maj 2013.
Top