MojaGaraza - Duško Kukoleča | MojaGaraža MojaGaraza - Duško Kukoleča | MojaGaraža

Duško Kukoleča

Član od 07. Apr 2013.

103 komentara 27 korisnih 1 beskorisnih 1 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor

RX4: udoban, mekano oslanjanje, dobar i na ravnom i u krivinama, bolji od velike većine van asfalta. Velik prtljažnik, puno mesta za noge na zadnjim sedištima (nije klupa, već svako sedište je odvojeno i ima podešavanje naslona i položaja). Robusna i jednostavna konstrukcija, pouzdan.
Za one ...

RX4: tešk je naći očuvan primerak koji nije razakan terenskom vožnjom. Voleo bi da imam jači motor u preticanju (imam 1,9dCi), ali znao sam i kad sam ga kupovao, da ne kupujem sportski auto.

Pročitaj više

05. Maj 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Mala potrošnja: 6,2 do 10,5 l/100km plina! 16V motor je zver i bolje mi je išla ta Lada sa 92KS nego sadašnja Nissan Almera sa 98KS. Izuzetna trajnost motora ako se sipa kvalitetno ulje. Motor odlično podnosi ugrađeni autogas. Udobonost: meko oslanjanje, izuzetno prigušuje čak i velike neravn...

Korozija počinje da najeda karoseriju nakon 8. godine. Plastična grla sijalica u zadnjim farovima se deformišu od temperature (ima i to rešenje, ko zna..). Obično vlasnici stavljaju jeftine gume na nju - ja sam stavljao Good Year, Continental, Bridgestone - auto ne može da se poredi u odnosu n...a one koje se uobičajeno koriste na Ladama (investicija u dobre gume se isplati!). Tržište preplavljeno delovima loše kvalitete - treba biti stručnjak pa naći kvalitetne. Fabrički nema klimu (može da se dogradi, ali to nije jeftino). Nema ABS. Nema vazdušne jastuke. Nema fabrički predviđeno mesto za prednje zvučnike. Zadnji se slabo čuju na prednjim sedištima. Postoje dve vrste farova: stariji klasični i novi sa sočivima - ovi noviji su zaista slabi (slab intenzitet svetla) i morao sam da kupim stariji model farova da bi imao dobar intenzitet svetla (sa istim sijalicama)! (Nisam uspeo da nađem razlog). Fabričke zadnje opruge su preslabe, morao sam da ugrađujem jače. Serviseri po pravilu u Lade ugrađuju jeftine delove (gume, kočne pločice, ulja, svećice...), što ovaj inače zaista dobar auto vrlo brzo pretvara u krš (uverio se mnogo puta!).

Pročitaj više

03. Jul 2013.
Duško Kukoleča 18. Okt 2016.

Ne znam tačno. Dao mi kolega, kaže, skinuo sa Passat-a "lubeničara". Bile su za oko 2cm duže, istog prečnika, i deblje žice (oko 10mm, originalne su bile oko 8mm). Ne mogu da ti opišem, koliko se auto dobro ponašao sa tim oprugama! I opterećen, i rasterećen, nije bio tvrd, bio je stabila, i vizuelno...Pročitaj više

07. Apr 2013.
Luka Lazarevic 08. Apr 2013.

Odlican terenac imao sam ga.

Cena/Kvalitet Održavanje

Odlična prohodnost, lako održavanje, čak i udobna na prednjim sedištima (do 110km/h kad počinje jača buka). Pouzdana i trajna ukoliko koristite kvalitetna maziva (kvalitetna sintetika u motoru i transmisiji). Delova ima na tržištu, nisu skupi, ali mnogi nisu kvalitetni, po prodavnicama svaš...

Lada Niva nije terensko vozilo, nego putnički auto sa povećanom prohodnošću (pročitati uputstvo!!). To što ima bolju prohodnost od većine terenaca, čini da je ljudi tako i koriste, ali ona NEMA ŠASIJU, homokinetički zglobovi su zaštićeni slabom gumenom manžetnom, elementi trapa nisu pre...više jaki, i to treba imati na umu ako neko hoće da je stalno vozi na teško prohodnim terenima (oni koji su je vozili na džipijadama znaju o čemu pričam). Antikorozivna zaštita je očajna (samo zbog toga je sada prodajem). Lanac, lančanike i zatezače treba promeniti nakon 100.000km! Majstori obično koriste jeftina maziva, i time joj skraćuju vek trajanja, ima čak i onih koji tvrde (pogrešno) da u nju ne treba da se sipa sintetičko ulje. Redovno (bar na 30.000km) treba da se podešavaju ventili na motoru i zateže lanac! Na tržištu se teško nalaze kvalitetne gume za nju (obično će vam u toj dimenziji ponuditi gume za kombi vozila!), a Voltyre se na asfaltu očajno ponašaju, uključujući stravičnu buku). Plastike oko nogu s vremenom ispucaju i raspadnu se. Ručna kočnica brzo prestane da radi kada se paknovi malo potroše, pa je potrebna spretna intervencija da bi ručna i dalje mogla da radi (nije sve u zatezanju sajli!). Korube oko točkova se fabrički ne postavljaju, te ih je potrebno postaviti naknadno!

Pročitaj više

07. Apr 2013.
Pogledaj ostalih 15 komentara
Top