MojaGaraza - Nedeljko Kovačević | MojaGaraža MojaGaraza - Nedeljko Kovačević | MojaGaraža

Nedeljko Kovačević

Član od 26. Jun 2012.

13 komentara 3 korisnih 1 beskorisnih 1 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Da li je tačno da mu je klirens svega 14,5 cm? I kako se to pokazalo u vožnji u zimskim uslovima na našim načinjenim putevima i zasejanim ulicama? Ivičnjaka? Rupe?

10. Apr 2013.
Bojan Stevanović 10. Apr 2013.

Nije samo kod njega nizak klirens. 14,5 je jos i dobro. Stilo, Alfa 147, Laguna... to je katastrofa, ne mozes ivicnjak da preskocis... Zimi nema smetnji ako nije dubok sneg, ako jeste onda se lako nasadi na njega, a ako nema zastitni lim, e tad tek nastaju problemi, puni se motor odozdo snegom...

Ima li neko iskustva sa benzinskim modelom Vectre Sedan?

05. Apr 2013.
Nenad Bozilov 07. Apr 2013.

Zadovoljan sam imam je godinu preso sam 15 000 km uglanom van grada prosecna potrosnja 7l/100 km evro premijuma.Motor je elastican solidno ubrzanje,auto je komotan sa velikom zapreminom prtljaznika i dobar je za duze relacije.Opremljena je cosmo opremom tako da sam zadovolja konforom koji pruza.Tren...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

obzirom na odnos ponude, logicno je da je vecina pitanja u vezi sa dizelasima. Ali ima li neko iskustva sa benzincima, pogotovo T-Jet modelima?
hvala!
Nedjo

03. Apr 2013.
Bojan Stevanović 03. Apr 2013.

T-Jet su i jedini benzinci u ponudi. Znam samo da posotji problemoko ugradnje plina, za ostalo je tesko reci, svi su relativno novi da bi na 60-70 hiljada pokazali sve mane...

Koliko kosta mali i veliki servis za ovaj auto?

01. Apr 2013.

Cena/Kvalitet Motor

Jeftin, najlakši u klasi (ispod 900kg) pa mu 60ks motor “paše“. Kvalitet uporediv sa “vršnjacima“ iz klase

Potrošnja

Loše pozicioniran alternator podložan crkavanju. Bravica suvozačkog AirBaga crkava, lonac auspuha brzo izgori, u gradu troši preko 8L

12. Feb 2013.

Koliko koštaju mali i veliki servisi? O.S ja sam vozio Polo sa tim trocilindričnim motorom i “dizelaški“ zvuk je normalna stvar!

12. Feb 2013.

Udoban. Najveci prtljaznik u klasi. Okretan. Najbolja zvucna izolacija u klasi svoje generacije. Jednostavan i razumno jeftin za odrzavanje. Lep (subjektivno). Jedini u klasi i cenovnom rangu sa bord-compom, vertikalnim podesavanjem vozacevog sedista i klimom. Dobro "lezanje" na putu i pri vecim brz...

Ne bas elasticna kombinacija menjaca i motora. Izrazena buka preko 120 kmh. Alternator nezgodno montiran i podlozan riknjavanju. "mekan" hladnjak kome se rebra lako krive i ume da se "zapushi" sto se negativno odrazava na rad klime (pali se i gasi)

Pročitaj više

26. Jun 2012.
Top