Marko Markovic
ima pitanje o
Poz svima.Zanimaju me iskustva za BMW e90 320d 120kv planiram kupovinu tog vozila pa me zanimaju iskustva kvarovi,mane(lanac) i odrzavanje...Hvala unapred..
12. Jan
Marko Markovic
ima pitanje o
Poz svima.Zanimaju me iskustva za BMW e90 320d 120kv planiram kupovinu tog vozila pa me zanimaju iskustva kvarovi,mane(lanac) i odrzavanje...Hvala unapred..
12. Jan
Marko Markovic
ima pitanje o
Poz svima.Zanimaju me iskustva za BMW e90 320d 120kv planiram kupovinu tog vozila pa me zanimaju iskustva kvarovi,mane(lanac) i odrzavanje...Hvala unapred..
12. Jan
Marko Markovic
ima pitanje o
Poz svima.Zanimaju me iskustva za BMW e90 320d 120kv planiram kupovinu tog vozila pa me zanimaju iskustva kvarovi,mane(lanac) i odrzavanje...Hvala unapred..
12. Jan
Marko Markovic
ima pitanje o
Poz svima.Zanimaju me iskustva za BMW e90 320d 120kv planiram kupovinu tog vozila pa me zanimaju iskustva kvarovi,mane(lanac) i odrzavanje...Hvala unapred..
12. Jan* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Verzija od 120 kw, 163 ks nema problema sa lancem. To je M47 motor koji se pokazao bolje i bez ozbiljnijih mana. Problematičan motor je N47 i u proizvodnju je ušao od 2007. a njega ima restilizovana verzija sa ovalnim bubrezima. Što se ovog starijeg motora tiče, on se može naći sa i bez dpf-a. Onaj ...koji nema dpf (fabrički, ne naknadno izvađen) ima zakrivljen auspuh jer dim koji se javlja usmeren je ka zemlji. Sa dpf-om ima prav auspuh jer on ne bi trebalo da dimi.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Verzija od 120 kw, 163 ks nema problema sa lancem. To je M47 motor koji se pokazao bolje i bez ozbiljnijih mana. Problematičan motor je N47 i u proizvodnju je ušao od 2007. a njega ima restilizovana verzija sa ovalnim bubrezima. Što se ovog starijeg motora tiče, on se može naći sa i bez dpf-a. Onaj ...koji nema dpf (fabrički, ne naknadno izvađen) ima zakrivljen auspuh jer dim koji se javlja usmeren je ka zemlji. Sa dpf-om ima prav auspuh jer on ne bi trebalo da dimi.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Verzija od 120 kw, 163 ks nema problema sa lancem. To je M47 motor koji se pokazao bolje i bez ozbiljnijih mana. Problematičan motor je N47 i u proizvodnju je ušao od 2007. a njega ima restilizovana verzija sa ovalnim bubrezima. Što se ovog starijeg motora tiče, on se može naći sa i bez dpf-a. Onaj ...koji nema dpf (fabrički, ne naknadno izvađen) ima zakrivljen auspuh jer dim koji se javlja usmeren je ka zemlji. Sa dpf-om ima prav auspuh jer on ne bi trebalo da dimi.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Verzija od 120 kw, 163 ks nema problema sa lancem. To je M47 motor koji se pokazao bolje i bez ozbiljnijih mana. Problematičan motor je N47 i u proizvodnju je ušao od 2007. a njega ima restilizovana verzija sa ovalnim bubrezima. Što se ovog starijeg motora tiče, on se može naći sa i bez dpf-a. Onaj ...koji nema dpf (fabrički, ne naknadno izvađen) ima zakrivljen auspuh jer dim koji se javlja usmeren je ka zemlji. Sa dpf-om ima prav auspuh jer on ne bi trebalo da dimi.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.