Pozdrav.. Opet ja.. Sta vi mislite koji auto uzeti do 5000e?Dal je bolje ostati na benzincu neka srdnja klasa do 1.6 ili mi je vreme da predjem na dizela? Razmisljam i o nekom sa dsg menjacem ali i o nekom manjem dzipu tipa x3, kia nesto sto ne prelazi 2.0...ali za to mi sigurno treba jos hiljadarka vise.. Ne zuri mi se sa kupovinom tako da bi mogao sacekati jos . Sta vi mislite sta je najbolje do te neke cene?
18. Sep 2020.
Zavisi od vasih potreba sto se tice kilometraze, grad ili auto put, prostora koji vam treba...
Razlog za prijavu korisnika
Prelazim do 15000 godisnje.. Najmanje voznja gradom,minimalna..Sad imam 307 i to je neki prostor sto mi je ok..
Razlog za prijavu korisnika
Ja oko 3 godine vozim Aurisa 2007. godiste, 1.6, 124ks, oni su tu negde od 4000 do 5000e, 07-09 godiste. Proveren auto za taj novac. U beogradskom spicu, 5 popodne, Brankov most, trosi 10-11l, zavisi od temperature i klime. Kada nije guzva 8-9l. Magistrala 5,5 - 6l, auto put 130-140kmh 7,5-8l, 110-1...20kmh 6,5-7l. Odrzavanje je nesto skuplje nego kod recimo Renoa ili Opela, ali auto jednostavno ne izbija pare na druge nacine. Nije najbrzi auto, ali ima dovoljno snage da pretekne ili da ide uzbrdo bez da usporava. Za normalnu voznju skroz korektno. Motor se skoro ne cuje do nekih 2500 obrtaja te je krstarenje ugodno, preko 3000 obrtaja krece buka, ali i performanse, tj. zabava. Zameram mu upravo zvucnu izolaciju na auto putu preko 130kmh, za to je zasluzan nedostatak 6. brzine. Na 130 se vozi na nekih 3600 obrtaja. Inace je prilicno udoban, meksi nego Nemacki ili Skodini automobili. Mislim da sto se tice atmosferskih benzinaca, Japance je tesko nadmasiti.
Da li kupiti dizela? Ako su preticanja bitna, tj. turbo, i ako se nadje ocuvan komad, mislim da moze da se isplati, ali je ozbiljan posao naci 10+ godina ocuvan dizel tako da bih kupio model koji je u najboljem stanju a zadovoljava potrebe, ne bih se vezivao za jedan model.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je jeftiniji za dorzavanje i ima manjih potencijalnih kvarova. Dizel je skuplji ali moze vise da predje i lakse se snalazi u preticanjima.
Iz tog nekog razloga moja preporuka ide za turbo benzinca..ima obrtnog momenta i moze da pretekne a nisu veliki potrosaci. Ja bih za taj novsc uzeo Alf...a Romeo Djulijetu da 1.4 turbo motorom..onaj od 150 ili 170ks..mislim da je to prava mera,plus ti motori mogu da podnesu plin ukoliko zelis..
Dobri su i 2.0jtdm
Naravno dizel manje trosi na otvorenom ali nije ta razlika toliko velika kod turbo benzinaca koji ne traze velike obrtaje u brdu i preticanjima..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
15.000 је мала километража да би куповао дизела. Али са друге стране ако врло мало возиш у граду, онда је дизел бољи избор, по мени.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zavisi od vasih potreba sto se tice kilometraze, grad ili auto put, prostora koji vam treba...
Razlog za prijavu korisnika
Prelazim do 15000 godisnje.. Najmanje voznja gradom,minimalna..Sad imam 307 i to je neki prostor sto mi je ok..
Razlog za prijavu korisnika
Ja oko 3 godine vozim Aurisa 2007. godiste, 1.6, 124ks, oni su tu negde od 4000 do 5000e, 07-09 godiste. Proveren auto za taj novac. U beogradskom spicu, 5 popodne, Brankov most, trosi 10-11l, zavisi od temperature i klime. Kada nije guzva 8-9l. Magistrala 5,5 - 6l, auto put 130-140kmh 7,5-8l, 110-1...20kmh 6,5-7l. Odrzavanje je nesto skuplje nego kod recimo Renoa ili Opela, ali auto jednostavno ne izbija pare na druge nacine. Nije najbrzi auto, ali ima dovoljno snage da pretekne ili da ide uzbrdo bez da usporava. Za normalnu voznju skroz korektno. Motor se skoro ne cuje do nekih 2500 obrtaja te je krstarenje ugodno, preko 3000 obrtaja krece buka, ali i performanse, tj. zabava. Zameram mu upravo zvucnu izolaciju na auto putu preko 130kmh, za to je zasluzan nedostatak 6. brzine. Na 130 se vozi na nekih 3600 obrtaja. Inace je prilicno udoban, meksi nego Nemacki ili Skodini automobili. Mislim da sto se tice atmosferskih benzinaca, Japance je tesko nadmasiti.
Da li kupiti dizela? Ako su preticanja bitna, tj. turbo, i ako se nadje ocuvan komad, mislim da moze da se isplati, ali je ozbiljan posao naci 10+ godina ocuvan dizel tako da bih kupio model koji je u najboljem stanju a zadovoljava potrebe, ne bih se vezivao za jedan model.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je jeftiniji za dorzavanje i ima manjih potencijalnih kvarova. Dizel je skuplji ali moze vise da predje i lakse se snalazi u preticanjima.
Iz tog nekog razloga moja preporuka ide za turbo benzinca..ima obrtnog momenta i moze da pretekne a nisu veliki potrosaci. Ja bih za taj novsc uzeo Alf...a Romeo Djulijetu da 1.4 turbo motorom..onaj od 150 ili 170ks..mislim da je to prava mera,plus ti motori mogu da podnesu plin ukoliko zelis..
Dobri su i 2.0jtdm
Naravno dizel manje trosi na otvorenom ali nije ta razlika toliko velika kod turbo benzinaca koji ne traze velike obrtaje u brdu i preticanjima..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
15.000 је мала километража да би куповао дизела. Али са друге стране ако врло мало возиш у граду, онда је дизел бољи избор, по мени.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zavisi od vasih potreba sto se tice kilometraze, grad ili auto put, prostora koji vam treba...
Razlog za prijavu korisnika
Prelazim do 15000 godisnje.. Najmanje voznja gradom,minimalna..Sad imam 307 i to je neki prostor sto mi je ok..
Razlog za prijavu korisnika
Ja oko 3 godine vozim Aurisa 2007. godiste, 1.6, 124ks, oni su tu negde od 4000 do 5000e, 07-09 godiste. Proveren auto za taj novac. U beogradskom spicu, 5 popodne, Brankov most, trosi 10-11l, zavisi od temperature i klime. Kada nije guzva 8-9l. Magistrala 5,5 - 6l, auto put 130-140kmh 7,5-8l, 110-1...20kmh 6,5-7l. Odrzavanje je nesto skuplje nego kod recimo Renoa ili Opela, ali auto jednostavno ne izbija pare na druge nacine. Nije najbrzi auto, ali ima dovoljno snage da pretekne ili da ide uzbrdo bez da usporava. Za normalnu voznju skroz korektno. Motor se skoro ne cuje do nekih 2500 obrtaja te je krstarenje ugodno, preko 3000 obrtaja krece buka, ali i performanse, tj. zabava. Zameram mu upravo zvucnu izolaciju na auto putu preko 130kmh, za to je zasluzan nedostatak 6. brzine. Na 130 se vozi na nekih 3600 obrtaja. Inace je prilicno udoban, meksi nego Nemacki ili Skodini automobili. Mislim da sto se tice atmosferskih benzinaca, Japance je tesko nadmasiti.
Da li kupiti dizela? Ako su preticanja bitna, tj. turbo, i ako se nadje ocuvan komad, mislim da moze da se isplati, ali je ozbiljan posao naci 10+ godina ocuvan dizel tako da bih kupio model koji je u najboljem stanju a zadovoljava potrebe, ne bih se vezivao za jedan model.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je jeftiniji za dorzavanje i ima manjih potencijalnih kvarova. Dizel je skuplji ali moze vise da predje i lakse se snalazi u preticanjima.
Iz tog nekog razloga moja preporuka ide za turbo benzinca..ima obrtnog momenta i moze da pretekne a nisu veliki potrosaci. Ja bih za taj novsc uzeo Alf...a Romeo Djulijetu da 1.4 turbo motorom..onaj od 150 ili 170ks..mislim da je to prava mera,plus ti motori mogu da podnesu plin ukoliko zelis..
Dobri su i 2.0jtdm
Naravno dizel manje trosi na otvorenom ali nije ta razlika toliko velika kod turbo benzinaca koji ne traze velike obrtaje u brdu i preticanjima..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
15.000 је мала километража да би куповао дизела. Али са друге стране ако врло мало возиш у граду, онда је дизел бољи избор, по мени.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zavisi od vasih potreba sto se tice kilometraze, grad ili auto put, prostora koji vam treba...
Razlog za prijavu korisnika
Prelazim do 15000 godisnje.. Najmanje voznja gradom,minimalna..Sad imam 307 i to je neki prostor sto mi je ok..
Razlog za prijavu korisnika
Ja oko 3 godine vozim Aurisa 2007. godiste, 1.6, 124ks, oni su tu negde od 4000 do 5000e, 07-09 godiste. Proveren auto za taj novac. U beogradskom spicu, 5 popodne, Brankov most, trosi 10-11l, zavisi od temperature i klime. Kada nije guzva 8-9l. Magistrala 5,5 - 6l, auto put 130-140kmh 7,5-8l, 110-1...20kmh 6,5-7l. Odrzavanje je nesto skuplje nego kod recimo Renoa ili Opela, ali auto jednostavno ne izbija pare na druge nacine. Nije najbrzi auto, ali ima dovoljno snage da pretekne ili da ide uzbrdo bez da usporava. Za normalnu voznju skroz korektno. Motor se skoro ne cuje do nekih 2500 obrtaja te je krstarenje ugodno, preko 3000 obrtaja krece buka, ali i performanse, tj. zabava. Zameram mu upravo zvucnu izolaciju na auto putu preko 130kmh, za to je zasluzan nedostatak 6. brzine. Na 130 se vozi na nekih 3600 obrtaja. Inace je prilicno udoban, meksi nego Nemacki ili Skodini automobili. Mislim da sto se tice atmosferskih benzinaca, Japance je tesko nadmasiti.
Da li kupiti dizela? Ako su preticanja bitna, tj. turbo, i ako se nadje ocuvan komad, mislim da moze da se isplati, ali je ozbiljan posao naci 10+ godina ocuvan dizel tako da bih kupio model koji je u najboljem stanju a zadovoljava potrebe, ne bih se vezivao za jedan model.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je jeftiniji za dorzavanje i ima manjih potencijalnih kvarova. Dizel je skuplji ali moze vise da predje i lakse se snalazi u preticanjima.
Iz tog nekog razloga moja preporuka ide za turbo benzinca..ima obrtnog momenta i moze da pretekne a nisu veliki potrosaci. Ja bih za taj novsc uzeo Alf...a Romeo Djulijetu da 1.4 turbo motorom..onaj od 150 ili 170ks..mislim da je to prava mera,plus ti motori mogu da podnesu plin ukoliko zelis..
Dobri su i 2.0jtdm
Naravno dizel manje trosi na otvorenom ali nije ta razlika toliko velika kod turbo benzinaca koji ne traze velike obrtaje u brdu i preticanjima..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
15.000 је мала километража да би куповао дизела. Али са друге стране ако врло мало возиш у граду, онда је дизел бољи избор, по мени.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.