Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
U dilemi sam da li da kupim benzinca sa ovog linka : 'www.olx.ba/artikal/40852160/renault-laguna-tek-reg/
'
ili ipak dizelasa koji je karavan : 'www.olx.ba/artikal/41317356/renault-laguna-1-9dci-88kw-mod-2005-reg-do-9mj-2021-top/
'
Neki savjeti ?
Razlog za prijavu korisnika
Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Na benzinca menjani i prednji i zadnji far
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je daleko bolji izbor...1.9dci je poprilicno problematican..zna sa okrene lezajeve na radilici,cest kvar turba,karike cesto odu..
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam ga u seniku i nikad vise..jedva sam ga se resio..
Razlog za prijavu korisnika
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Razlog za prijavu korisnika
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
U dilemi sam da li da kupim benzinca sa ovog linka : 'www.olx.ba/artikal/40852160/renault-laguna-tek-reg/
'
ili ipak dizelasa koji je karavan : 'www.olx.ba/artikal/41317356/renault-laguna-1-9dci-88kw-mod-2005-reg-do-9mj-2021-top/
'
Neki savjeti ?
Razlog za prijavu korisnika
Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Na benzinca menjani i prednji i zadnji far
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je daleko bolji izbor...1.9dci je poprilicno problematican..zna sa okrene lezajeve na radilici,cest kvar turba,karike cesto odu..
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam ga u seniku i nikad vise..jedva sam ga se resio..
Razlog za prijavu korisnika
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Razlog za prijavu korisnika
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
U dilemi sam da li da kupim benzinca sa ovog linka : 'www.olx.ba/artikal/40852160/renault-laguna-tek-reg/
'
ili ipak dizelasa koji je karavan : 'www.olx.ba/artikal/41317356/renault-laguna-1-9dci-88kw-mod-2005-reg-do-9mj-2021-top/
'
Neki savjeti ?
Razlog za prijavu korisnika
Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Na benzinca menjani i prednji i zadnji far
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je daleko bolji izbor...1.9dci je poprilicno problematican..zna sa okrene lezajeve na radilici,cest kvar turba,karike cesto odu..
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam ga u seniku i nikad vise..jedva sam ga se resio..
Razlog za prijavu korisnika
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Razlog za prijavu korisnika
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
U dilemi sam da li da kupim benzinca sa ovog linka : 'www.olx.ba/artikal/40852160/renault-laguna-tek-reg/
'
ili ipak dizelasa koji je karavan : 'www.olx.ba/artikal/41317356/renault-laguna-1-9dci-88kw-mod-2005-reg-do-9mj-2021-top/
'
Neki savjeti ?
Razlog za prijavu korisnika
Benzinci su se pokazali bolje, mada mi ovaj ne izgleda baš kako treba. Dizelaš je bolje očuvan, ali je potencijalni problem. Može da se pogodi dobro, a može i dosta para da izvuče neplanirano. Najveća mana dizelaša je turbina. Treba zameniti i leteće ležajeve preventivno, oni nisu skupi, kvar koji m...ogu izazvati je skup...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Na benzinca menjani i prednji i zadnji far
Razlog za prijavu korisnika
Benzinac je daleko bolji izbor...1.9dci je poprilicno problematican..zna sa okrene lezajeve na radilici,cest kvar turba,karike cesto odu..
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam ga u seniku i nikad vise..jedva sam ga se resio..
Razlog za prijavu korisnika
Ma katastrofa Stefane..cega sam se tek naslusao od drugih ljudi..motor je za izbegavanje kako god da okrenes..ima naravno ljudi koji su bili zadovoljni ali generalno sada su ti automobili zgazili dobar broj kilometara i rizik ih je uzeti..konkurencija je daleko bolja
Razlog za prijavu korisnika
Kod dci motora, kao i kod većine Francuza je dug servisni interval koji iznosi 30.000 km. Problem je što je to interval koji se poštuje kada je auto nov i on već u prvim godinama pretrpi oštećenja. Kad istekne garancija vlasnici možda menjaju i češće ulje, ali njihov motor je već načet jer on za 100....000 km zameni samo 3 puta ulje, mi obično to uradimo 10 puta... Ali zato se može preventivno uraditi dosta da se spreči kvar. Ako je motor ispravan, odmah skinuti karter i oprati ga kao i sito uljne pumpe, zameniti leteće ležajeve radilice koji koštaju 15 evra za set. Nije loše isprati i uljni vod turbine, mada je turbina kod njih jako zavučena i teško se dolazi do nje. PCV ventil je isto mana, njega treba zameniti kako se ne bi zadržavalo uljno isparenje koje prlja ulje. Nastaviti redovnu zamenu ulja i koristiti kvalitetno ulje, turbina ako crkne to je oko 250 evra trošak, ali motor može preći dosta uz redovan servis. Znam da je čovek sa Scenic-om prešao 990.000 km tako da motor kao motor nije loš, problem je samo održavanje i kilometraža koja može biti netačna... Ovaj motor je inače jeftin za održavanje i ims odličan Bosch sistem ubrizgavanja tako da uz malo sreće i dobru negu može potrajati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.