Zastava Florida (1988 - 2008): vzr je izneo svoje utiske | MojaGaraža Zastava Florida (1988 - 2008): vzr je izneo svoje utiske | MojaGaraža
Objavi

Cena/Kvalitet Održavanje Motor

1.3 EFI, vrlo elastican motor, jako lepo ubrzava, veoma jeftino odrzavanje i veoma pouzdan motor, nece vas izneveriti ni na -20 ni na +40. Unutrasnjost izuzetno prostrana, 5 ljudi sedi kao u 5 fotelja a tu je jos i ogroman gepek.

Potrošnja Komfor

Odvratna sedista, neudobna su i jako se brzo raspadnu. Los kvalitet limarije i enterijera uopste. Retko koja florida ima klimu, jos redje servo, abs i airbagove gotovo da nema ni jedna. Auto generalno deluje nebezbedno cak i kad je nov, u krivinama gotovo da moze da se oseti deformacija mostova. Me...njac izuzetno los, odnos 11/64 bedan za ubrzanja a sama rucica izuzetno neprecizna.

Pročitaj više

12. Jun
Isus Licno 13. Jun

6 i po godina je vozio, nit se prevrtala, nit je bila neudobna, nit je ne zavrsena. Auto sa minimalnim odrzavanjem je kod mene presao 120 hiljada a posle mene punih 200 na taxiju. Motor ne otvaran. Zadnje vesanje je sa golfa cvaje, kocila je bolje od gomile auta iz tog doba.

Boki Made in Serbia MG moderator 13. Jun

Nezavršena u smislu da su plastike ostale na jeftinom novou, slaba zvučna izolacija, da je antikorozivna zaštita bila slaba, lim nije bio pocinkovan, mali točkovi 13-ice gume koje su 90-ih prevaziđene u toj klasi. Servo, elektropodizači, abs, to što su automobili dobijali Florida je propustila. Mot...Pročitaj više

Zoran Saz 13. Jun

Florida je imala pamet opreme? Ma daj 😀😀😀😀.Brat moj je imao a i ja sam je vozio...vozio je jednom i nikad vise nisam hteo😁.Cudno upravljanje,za kontrolnu tablu i ceo enterijer ne da nemam nesto pozitivno da kazem nego bolje da skinete xelu tablu i da vozite bez kontrolbe table jer to tolko zvecka,ud...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 13. Jun

Mnogi ljudi ne znaju da je Florida delila platformu sa čuvenim Fiat Tipom i Lančijom Dedrom. Kad je izašla bila je jedan od modernijih automobila, nije se sa te strane zaostajalo uopšte za Golfom dvojkom ili Kadetom Suzom.
E sad, Zastava jeste tad bila nešto kao Dačija ili Škoda danas - istočnoev
...Pročitaj više

Dimitrije Nikolić MG moderator 13. Jun

To da je nezavršena rekao mi je Zastavin inženjer koji je bio uključen u njen razvoj. Hteli su još da je usavršavaju, ali su glavešine rekle otprilike: aj ne davite nego puštajte to u prodaju, jel vidite kakva su vremena.

Vasilije Zderonjic 13. Jun

Rekla pokojna baba od svastikine šurnjanje :D

Auto koji nije završen se ne pušta u proizvodnju jer nema sve potrebne delove. Ono što može da se desi (i dešava se) da nije svako tehničko rešenje dobro, ali nijedan proizvođač nema vremena da traži savršenstvo . Čim se napravi jedan model već se p
...Pročitaj više

Zoran Saz 13. Jun

Pazi sad...farovi su propadali neverovatno brzo socivo unutra se sjebe od sijalica ili sunca al veoma brzo cak je imala i podesavajuce farove i btat kad je kupio farivi mu propali tolko da se ne vidi nista ispred ama bas nista bukvalno ko da imas fenjer kao na kocijama nisi mogo van grada da vozis d...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 13. Jun

Lupetaš batice ;) Pljuješ auto koji si platio 200 evra i vozio 70 hiljada km bez ozbiljnih kvarova, zbog toga što nemaš para da kupiš poštene farove . A da si ga platio 10 hiljada evra onda bi takvi isti farovi bili super jeftini .

Vasilije Zderonjic 13. Jun

A na kom to autu su delovi toliko usavršeni da ih ne menjaju nikad ? :D Kad bi se u industriji tražilo savršenstvo nikad kola ne bi ni vozili .
Osnovni problem Zastave je što nam je zemlja bila u ratu i pod sankcijama, pa nisu mogli da idu u korak sa svetom .
Sad tu dolaze razni pajseri pa pore
...Pročitaj više

Zoran Saz 14. Jun

Pa i uporedjujemo je sa kolima iz tig perioda ne uporedjujemo je sa novijim,a brat je uzeo za selo i za pretovar jer je imala krov i plin i sasvim slucajno prosli pored nje i videli je probali i na trapovima bila dobra nista nije lupalo ili neki cudni zvuci da se culi i za 200e je bila idealna kupov...Pročitaj više

Dimitrije Nikolić MG moderator 14. Jun

Da, ali ako inženjeri kažu - zadnje vešanje nije dovoljno dobro, moramo još da ga sredimo, a debeli brkati partijski direktor kaže: Vozio ja sa juče taj auto i dobar je. Puštaj to u prodaju. I nakon toga više nisu postojali nikakvi planovi da se zadnje vešanje usavršava, a to je bilo par godina pre ...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 14. Jun

Bez obzira da li je debeo partijski, ili je moderni fit direktor, nijedan od njih neće biti oduševljen kad mu kažeš da je potrebno da se sačeka joj 2 godine da se usavrši vešanje .

U ekonomiji postoji izraz "dovoljno dobar" proizvod, što znači da za tu cenu ima prihvatljiv kvalitet i može na tr
...Pročitaj više

Zoran Saz 14. Jun

Pa ja ga i neuporedjujem sa Meganom😁nego si prozvao za auto 200e...kao nema pare za bolje.Vasilije Vasilije.
Ajt sad idemo ponovo huh😁.Vesanje ko vesanje je dobro izdrzalo svasta,kad se putuje otvoreno isto je dobro ina konfora kolko oces.motor je dobat (Bio onaj DB 1.3 karburator)Samo Enterijer je
...Pročitaj više

Dimitrije Nikolić MG moderator 14. Jun

Vasilije, čuo sam jako dobro šta mi je čovek rekao. I nisam rekao da treba potpuno iz temelja da menjaju vešanje, nego da ga usavrše - i ne mislim do savršenstva da bude kao kod ferarija, nego da bude bolje nego što je bilo. Dakle, na primer, opruge i amortizeri drugačijih karakteristika i slično. D...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 15. Jun

Napisao si da bi menjao amortizere i opruge. Pošto oni ne rastu na drveću, ja samo pitam koliko bi vremena i para trebalo da počne proizvodnja novih.
Vodi računa da je ideja Floride bila da se sve proizvodi u našoj zemlji . Da nije tako tokom sankcija ne bi nijedna bila proizvedena .

Top