BMW 3-Series Sedan (2005 - 2011): Stefan pita ostale vozače | MojaGaraža BMW 3-Series Sedan (2005 - 2011): Stefan pita ostale vozače | MojaGaraža
Objavi

Zdravo,

da li je moguce cistiti kataizator na benzinskim motorima 2.0, 105kW, benzin? ne pali mi se check-engine uopste, ali kada sam auto nakacio na dijagnostiku, pojavila se greska samo za katalizator (pre 300km je zabelezena greska na dijagnostici). majstor mi je rekao da ne diram nista, jer je verovatno od loseg goriva (sipam gdrive 100 oktana). da li neko ima iskustva sa ciscnjem katalizatora?
Takodje, sipao sam 'Wynns catalytic converter & lambda cleaner'.

Pozdrav

25. Feb
Tibor Koči 25. Feb

Priča sa lošim gorivom kod benzinaca je uglavnom bezvezna. Ako su ispravni svi senzori motora, EGR, filteri, struja, svećice i motor ne troši prekomerno ulje ne bi smelo doći do začepljavanja katalizatora. Pošto si sipao kvalitetan aditiv za čišćenje, kada je ugrejan vozi ga u nižem stepenu prenosa ...Pročitaj više

Stefan KG90 25. Feb

zdravo,
hvala na odgovoru. evo ovako.
svecice zamenjene pre 30hiljada, ulje ne dolivam od servisa do servisa, menjam na 10k, motul-5w40. nemam nijednu gresku na dijagnostici osim za katalizator. Menjao sam skoro NOX sensor.
Proveravao sam lambda sonde preko INPA softvera. Sonde su dobre ali je izgle
...Pročitaj više

Boki Made in Serbia MG moderator 26. Feb

Tako se rešava kad katalizator nema i kad ti ne treba. Ukoliko mora da ima i da bude ispravan, pre svega zbog tehničkog pregleda, onda je najbolje rešenje skinuti ga i utvrditi stanje unutra, ako mu nema spasa dva rešenja postoje. Polovan ili univerzalni. Nov original nije baš opcija zbog cene, svak...Pročitaj više

Tibor Koči 26. Feb

Imao sam dobru volju da pomognem ali nisam upoznat sa INPA softverom. Pročitao sam sledeći članak: 'bimmerprofs.com/management-lambda-probes/ 'koji me je dodatno zbunio jer tu ne vidim na čemu ti vrednost oko 0 može skočiti na 20. Ako je to kratkoročna korekcija u procentima onda je mnogo, smeša je izuzetno siromašna i velikom korekcijom sonda tera ECU da ubacuje više goriva. Uzrok može biti i "falš vazduh" -na usisu, servo kočnice, ne dihtovanje u delu uljnih isparenja čep, merni štap, iberlauf... U suštini ako vrednosti obe lambda sonde istovremeno mnogo izlaze iz opsega problem je verovatno drugde a ne u katalizatoru. Evo još jedan zgodan klip kako se manifestuje i nalazi naprsnuće na usisu: 'www.youtube.com/watch?v=yM3iarhSP68'

Top