Posedujem 320d 110kw sa manuelnim menjacem.Kod mene je vec 2 godine i prezadovoljan sam svim performansama koje ima i pruza ih,ako se nadje dobar primerak bio bi pun pogodak,ubrzavanje,stabilnost,portosnja,komfort,preglednost,sve je na jednom mestu,za sad sem redovnog servisa nista menjao nisam.
trap, katastrofa
neravan put,rupe,strasnooo,malo malo i trap lupa
Model od 150ks i 110kw lepo ide, vuce dobro. Automobil nije ruzan, ni spolja ni unutra. Na otvorenom mala potrosnja za tako jak motor, u gradu malo jaca oko 8 litara sve u svemu dobar auto.
Potrošnja
Skupo odrzavanje, delovi, servis. Tvrdo vesanje svaku rupu osetis. Plivajuci zamajac mu je boljka zbog jakpg motora trpi mnogo.
Motor 110 kw zaista dobro vuce,potrosnja ide od 8 do 10l po gradu otvoreno manje od 6l.Sto mi je prihvatljivo jer je 2.0 motor.Lepo lezi i meni je bar udoban.Pouzdan auto,ne moram da svracam do majstora stalno kao sa prethodnim majstorom.Ako se uzme zapusten onda je problem,odrzavanje je u redu nist...a strasno.Kvalitet materijala unutra je odlican.
Meni najveca mana gledajući druge karavane malo mesta pozadi.
Misliš malo mesta na zadnjoj klupi? To je onda isto kao i kod limuzine, ali mislim da nije mnogo veća razlika ni kod Audija A4. Što se tiče prostora pozadi, ima kola iz Golf klase koja imaju više prostora, tako da pre oni spadaju u ozbiljna porodična kola nego ova. Mada, na zapadu u ovom autu se u 9...9% vremena vozi samo vozač, ponekad suvozač, a pozadi su eventualno mala deca. Čim dođe potreba za više prostora, oni kupe nešto što ima više prostora i upotrebljivo je.Pročitaj više
Siguran, lako upravljic, delovi su prosecne cene i ne tako skupi, puno stvari "male privrede" koje mozes da ugradis u auto da ti bude lepsi i atraktivniji. Za dizelasa jedna velika zver.
Potrosnja ako se prepustis da ga vozis kako bi on zeleo... Ostalo je bas kako sam se i nadao...
320 d full oprema. Tvrd ,skucen . Kvalitet pojedinih materijala u unutrasnjosti. Sedista( kozna ravna) kao da sedite na betonskom bloku. Fabricko ozvucenje je 0 . Zna da pukne radilica (mana) takodje je mana i remenica radilice i njena cena. Jos jedna od mana ovog modela je pucanje poda gde se vezu...je ili kaci zadnji trap. Automatski menjac kao da je iz 80 . Napominjem da je auto koji sam opisao bio licno moj i da je bio kao nov.
Ljudi se i dan danas loze da svaki bmw ide dobro..ljudi on zbog zadnje vuce izgubi 20 % vise snage dok dodje do asfalta nego prednja vuca..secam se drugara imao E34 2.0 12 v od 131-2 ks...njegove price da ide kao lud..ono ovo..i na kraju ga ubedim da se potrkamo..ja tada imao hondu accor 86 god od 1...10ks ja mislim..karburator..znaci do 150 ne moze da pridje sa E34..kasnije sam ga dobijao sa toyotom carinom 1.6 od 105 ks..znaci da je sve u glavi..trip da je bmw opasno brz..ne kazem jeste ..ali sa 2.5 24v i 190 ks..ili 3.5..tako i e 46...drugar ima 330d i to jeste ozbiljno brz autoPročitaj više
Gresis debelo. Zasto svi sportski automobili imaju zadnju vucu?
Zasto formula ima zadnju vucu, odnosno zadnji pogon?
To sto si ti pokidao nekog nema veze sa vezom.
Pokidao si ga mozda zato sto je on vozio krsa, mozda ne zna da vozi, a mozda je i samo auto dosta tezi...
Ma kakvo gubljenje svage zbog zadnje vuce, vecu glupost nisam cuo. Sportski automobili ili imaju zadnji vucu ili 4x4. Kad god krenes, prednji kraj se dize, gotovo svo oslanjanje ide na zadnje tockove. Problem kod zadnje vuce je laksi zadnji kraj pa nema dobru trakciju, odnosno oslanjenje, ali to vis...e znaci za sneg, led itd. Na asvaltu, zadnja vuca uvek dobijaPročitaj više
Vozim bmw-a sa motorom od 150ks dizel auto ubija kako ide skoro sam ga kupio 409000km na satu uradio sam mali servis... Ali pre par dana crko je diferncijal ali i nije tako skup za odrzavanje doferncijal sam nasao za 100e sa stranca skinut Bmw ko Bmw tvrd ali je jako stabilan i pravo sportsko vozilo...
Potrošnja
Potrosnja u gradu ide do 10l zavisi kako ga stiskas ali njega nemoze da lencis kao druge dizele jer on sam trazi da mu stisnes papucicu
Ne lupaj..mozes da ga vozis koliko god hoces sporo i nece ti traziti gas..to je dizel druze i tdi od 150 i 180 ks idu ne normalno pa se voze lagano ako tako hoces i to npr u leonu koji je laksi..isto tako mjet 150 ks ide jako dobro..sve je do onog koji ga vozi..zato bmw ide dobro..seriju 3 kupuju lj...udi koji vole da voze..ali pravi ugodjaj je rednih 6 cilindara sa velikom kubikazom..pa te tu zvuk mami..Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
103kw 140ks
Razlog za prijavu korisnika
140ks hvala
Razlog za prijavu korisnika
318i 2000 kubika 140 KS, hvala.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem 320d 110kw sa manuelnim menjacem.Kod mene je vec 2 godine i prezadovoljan sam svim performansama koje ima i pruza ih,ako se nadje dobar primerak bio bi pun pogodak,ubrzavanje,stabilnost,portosnja,komfort,preglednost,sve je na jednom mestu,za sad sem redovnog servisa nista menjao nisam.
trap, katastrofa
neravan put,rupe,strasnooo,malo malo i trap lupa
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па које делове за трап уграђујеш, од којих произвођача?
Razlog za prijavu korisnika
Šta ti konkretno strada na trapu?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Model od 150ks i 110kw lepo ide, vuce dobro. Automobil nije ruzan, ni spolja ni unutra. Na otvorenom mala potrosnja za tako jak motor, u gradu malo jaca oko 8 litara sve u svemu dobar auto.
Skupo odrzavanje, delovi, servis. Tvrdo vesanje svaku rupu osetis. Plivajuci zamajac mu je boljka zbog jakpg motora trpi mnogo.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stabilnost, zivahnost 150ks sve su tu
Skripanje zatvorenih prozora
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor 110 kw zaista dobro vuce,potrosnja ide od 8 do 10l po gradu otvoreno manje od 6l.Sto mi je prihvatljivo jer je 2.0 motor.Lepo lezi i meni je bar udoban.Pouzdan auto,ne moram da svracam do majstora stalno kao sa prethodnim majstorom.Ako se uzme zapusten onda je problem,odrzavanje je u redu nist...a strasno.Kvalitet materijala unutra je odlican.
Meni najveca mana gledajući druge karavane malo mesta pozadi.
Pročitaj više
23. Maj 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Misliš malo mesta na zadnjoj klupi? To je onda isto kao i kod limuzine, ali mislim da nije mnogo veća razlika ni kod Audija A4. Što se tiče prostora pozadi, ima kola iz Golf klase koja imaju više prostora, tako da pre oni spadaju u ozbiljna porodična kola nego ova. Mada, na zapadu u ovom autu se u 9...9% vremena vozi samo vozač, ponekad suvozač, a pozadi su eventualno mala deca. Čim dođe potreba za više prostora, oni kupe nešto što ima više prostora i upotrebljivo je.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Siguran, lako upravljic, delovi su prosecne cene i ne tako skupi, puno stvari "male privrede" koje mozes da ugradis u auto da ti bude lepsi i atraktivniji. Za dizelasa jedna velika zver.
Potrosnja ako se prepustis da ga vozis kako bi on zeleo... Ostalo je bas kako sam se i nadao...
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
320d 100kW 2000.god
Linija-moderan izgled i posle 15 god, kvalitet limarije i enterijera
Termostat, motor od 100kW (radilica)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ponasanje na putu.
320 d full oprema. Tvrd ,skucen . Kvalitet pojedinih materijala u unutrasnjosti. Sedista( kozna ravna) kao da sedite na betonskom bloku. Fabricko ozvucenje je 0 . Zna da pukne radilica (mana) takodje je mana i remenica radilice i njena cena. Jos jedna od mana ovog modela je pucanje poda gde se vezu...je ili kaci zadnji trap. Automatski menjac kao da je iz 80 . Napominjem da je auto koji sam opisao bio licno moj i da je bio kao nov.
Pročitaj više
05. Jan 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ljudi se i dan danas loze da svaki bmw ide dobro..ljudi on zbog zadnje vuce izgubi 20 % vise snage dok dodje do asfalta nego prednja vuca..secam se drugara imao E34 2.0 12 v od 131-2 ks...njegove price da ide kao lud..ono ovo..i na kraju ga ubedim da se potrkamo..ja tada imao hondu accor 86 god od 1...10ks ja mislim..karburator..znaci do 150 ne moze da pridje sa E34..kasnije sam ga dobijao sa toyotom carinom 1.6 od 105 ks..znaci da je sve u glavi..trip da je bmw opasno brz..ne kazem jeste ..ali sa 2.5 24v i 190 ks..ili 3.5..tako i e 46...drugar ima 330d i to jeste ozbiljno brz autoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Gresis debelo. Zasto svi sportski automobili imaju zadnju vucu?
Zasto formula ima zadnju vucu, odnosno zadnji pogon?
To sto si ti pokidao nekog nema veze sa vezom.
Pokidao si ga mozda zato sto je on vozio krsa, mozda ne zna da vozi, a mozda je i samo auto dosta tezi...
Razlog za prijavu korisnika
Ma kakvo gubljenje svage zbog zadnje vuce, vecu glupost nisam cuo. Sportski automobili ili imaju zadnji vucu ili 4x4. Kad god krenes, prednji kraj se dize, gotovo svo oslanjanje ide na zadnje tockove. Problem kod zadnje vuce je laksi zadnji kraj pa nema dobru trakciju, odnosno oslanjenje, ali to vis...e znaci za sneg, led itd. Na asvaltu, zadnja vuca uvek dobijaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim bmw-a sa motorom od 150ks dizel auto ubija kako ide skoro sam ga kupio 409000km na satu uradio sam mali servis... Ali pre par dana crko je diferncijal ali i nije tako skup za odrzavanje doferncijal sam nasao za 100e sa stranca skinut Bmw ko Bmw tvrd ali je jako stabilan i pravo sportsko vozilo...
Potrosnja u gradu ide do 10l zavisi kako ga stiskas ali njega nemoze da lencis kao druge dizele jer on sam trazi da mu stisnes papucicu
Pročitaj više
02. Jan 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne lupaj..mozes da ga vozis koliko god hoces sporo i nece ti traziti gas..to je dizel druze i tdi od 150 i 180 ks idu ne normalno pa se voze lagano ako tako hoces i to npr u leonu koji je laksi..isto tako mjet 150 ks ide jako dobro..sve je do onog koji ga vozi..zato bmw ide dobro..seriju 3 kupuju lj...udi koji vole da voze..ali pravi ugodjaj je rednih 6 cilindara sa velikom kubikazom..pa te tu zvuk mami..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pa ti mozda mozes da ga vozis polako ja ne mogu i necu da lenjim
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.