Fiesta Endura-E 1.3 bnzinac(37KW,50KS) koje nema ovde u specifikacijama a rađena je u zajedničkom projektu Forda i Mazde. Potpuno isti kao Mazda nosi oznaku 121. Prostran za mali auto, dosta pregledan, lak za parkiranje, izuzetno stabilan u krivinama (dosta nizak), motor pouzdan i neuništiv, gepe...k kada se obore sedišta - stane svašta.
Verzija sa pomenutim motorom je po snazi ekvivalent Stihl motornoj testeri, samo što troši puno više, skoro 9l po gradu. Auto put oko 6l. Ubrzanje 0-100km/h 19.5 sec tako da preticanje sa nijm nosi visok rizik. Problemi sa IACV regulatorom kao kod svih fo. Slab trap. Veća težina napred uzrokuje... čak i pucanje opruga. Loša limarija u predelu sajtni, pragova i rubova. Oni prvo stradaju od korozije kao i kod Escorta.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar motor, mali potrosac, nije skupo odrzavanje... osetan na gasu, dobro povlaci prava mala azdaja...
Mali komfor ali sa obzirom to je mali gradski auto, manjak strucnih majstora.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Fiesta 1,25 zetec S 55kw prosto neunistiv motor , cale je kupio 2005 i jos uvek je cuvamo , moj mali ljubimac realno za mene nema mana kao i kod svakog automobila koji se zargonski siluje svaki put kad sednem u njega , mogu slobodno da kazem da je zver sto se tice ubrrzanja tako da bas i nije za ml...adje vozace , sve u svemu auto koji je kod nas presao jedno 600000 km baz nekih ulaganja , kod motora jedina sitnica je maf ( map) senzor odmah pored kutije za filter vazduha zaprljase pa nece da prima gas , i vrlo bitno da napomenem ne slusajte mehanicare sta pricaju u taj auto ide iskljucivo 5-20 ulje nikako gusce jer cim se sipa gusce auto ga trosi .
Mane pa kao i svi sto pisu trap je mekan ali vise su nekvalitetni delovi koje danas kupimo nego sto je auto los i ja licno imam problem sa menjacem precizno 5. Brzina strada viljuska u menjacu jer je aluminijumska sve se to desava od kako je auto bio pre par god kod loseg mehanicara od tada sam prom...enio dva menjaca jer nisam uspeo da nadje samo deo .
Pozz, vozim Ford fiestu 1.3 44kw 98 god, imam problem sa 5 brzinom, bas se namucim dok ubacim, dal mozda neko zna sta da zamenim i nadam se da ne treba ceo menjac. Hvala
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
potrosnja smesna a dosta snage za tako star i umoran motor 1.8 obican dizel.zabavan autic za grad josuvek.potrosni delovi jeftini.kad se obore sedista,mesta za zamrzivac ima.redovna zamena ulja,kvalitetni grejaci i dobar aku su obavezni i na minus 20 pali na prvo verglanje,doduse uz 4do8 okreta breg...aste.ja sam je letos 147 na autoputu ganjao.presao 120km sa osmehom.ne zasluzeno pljuju ovaj motor,nismo navikli da odrzavano vozilo pa nam djavo kriv kad se raspadne
sediste neudobno,ali za prevoz od a tacke do b izdrzivo.bucan motor,ustvari nema ni i od izolacije zvuka.ali neko voli zvuk starijih dizela.to je sve.mana vise nema ako je odrzavan.ako nije raspadne se u komade iza trece krivine.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vozim ovaj auto vec 9 godina, 1.25 z-tec, kupljen na 110.000 sad je na 375.000 i tek pre 10ak hiljada poceo da pista ulje na dihtungu poklopca glave ali nije strasno, potrosnja grad 7 ovoreno 5.5, sa ukljucenom klimom litar vise, cena delova pristojna kao i za korsu ili punta te generacije, veoma po...uzdan uz minimalno odrzavanje
limarija nije bas kvalitetna, u rangu sa opel suzom, trap malo osetljiviji, prvo stradaju pogace, rucna kocnica se stalno kvari zbog nekog stelera koji ispada a ne mogu da nadjem nov nigde
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako pouzdan autić, prosječna potrošnja ovog najslabijeg zetec motora koji ja posjedujem je 7L. Za tu snagu auto ide nevjerovatno dobro a i nije skup za odrzavanje.
Moja mala nema mane :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pristupacna cena,dobar auto
nije bas udoban za duza putovanja od lokala,motor 1.4 66kw troši ulje
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor 1,8 dizel,mala potrosnja negde oko pet litara u gradu.Precizan volan,mekano kvacilo,kratak i precizan hod menjaca. Sasvim dovoljno mesta na prednjm sedistima i dobra preglednost. Gepek je pristojnih dimenzija.
Krut u voznji,malo bucniji motor,sedista su tvrda i nemaju podesavanja pa se posle kratkog vremena oseti bol u ledjima. Limarija brzo propada. Sto se tice mehanickog sklopa tu jos nije bilo problema. Delovi nisu previse skupi ali s obzirom da je ovo auto nize klase,trebali bi biti jos jevtiniji.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ford Fiesta je odličan gradski automobil i kvalitetno napravljen. Mehanički vrlo dobar, udoban za vožnju sa sasvim pristojnim motorima. Prostor na zadnjoj klupi nije raskošan (visoki ljudi,ne sedajte pozadi :D), ali je zato gepek solidan. Izbegavajte 1.8 dizele bez turbine, kočnice se brzo tro...e, a zbog vešanja je dobar deo Fiesta posetio majstora. Ova generacija Fieste je oličenje svega onoga što treba da ispunjava jedan mali gradski automobil. Sjajan i veoma zabavan auto za vožnju i probijanje kroz gradske gužve, odlično prijanja na svim podlogama. Ne treba da zaboravimo i da je Ford-ova Puma šasiju preuzela upravo od ovog modela. Pozicija vozača je odlična, preglednost fenomenalna, sve kontrole su lake za upotrebu i nalaze se tačno tamo gde bi ste ih i očekivali. Enterijer sam po sebi nije ništa spektakularno a opet, napravljen je od solidnihi i izdržljivih materijala pa vas možda neće ostaviti bez daha ali će sigurno dugo trajati. Moja preporuka ide najmanjem, 1,25L benzincu koji je sjajan. Snage ima sasvim dovoljno, a prosečna potrošnja je odlična. Odlican za voznju po gradu i kratkim putovanjima.Izbegavajte 1,3 benzinca i prvi 1,8 dizelaš koji nema turbinu pa je jako lenj. On je 2000-e zamenjen sa 1,8 turbo dizel motorom koji ima 75 konja i iako je bučan kao i prethodnik bar za razliku od njega pristojno vuče.
Fiesta je u principu mehanički veoma solidan automobil. Manji problemi sa vešanjem su najčešći kvar, pa obratite pažnju na ovaj detalj. Treba takođe imati u vidu da je ovaj automobil obično onaj na kome se uče novopečeni vozači, pa treba dobro pregledati karoseriju i felne za sitna ili č...ak krupna oštećenja. Ono što još treba da vas zabrine su kočnice koje se jako brzo habaju. Generalno, sve ove stvari je lako utvrditi pri test vožnji pred kupovinu. Fiesti ima dosta, pa dozvolite sebi da budete probirljivi pri kupovini.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.