Ja imam problem opel insignija sport turer nekad nece da predje 2500 obrtaja jednostavno zablokira na punom gasu. Mjenjo sam klapnu gasa i bilo je uredu 5000 km. Dali neko moze da mi pomogne
Insignia 1.4t benzinac 140ks 2013g. Izuzetno zahvalan auto za odrzavanje I potrosnju Godiva. Generalno manjka joj snage na vecim usponima kad je pun auto I klima upaljena. Inace za putovanje duze skroz korektna, ne umara. Udoban je, ne previse, ali po meni korektno. Potrosnja mi po gradu oko 8l pros...ek, otvoreno oko 6l benzina. Cak maje od astre gtc 1.6 105ks prethodne. Generalno sam zadovoljan autom. Nije za trke. Preticanje najbolje 3- ca i pun gas, ili 4-ta, zavisi od brzine kojom se ide. 6-ta brzina samo autoput ili magistrala, obori obrtaje ispod 2000,mala potrosnja i uzivanje u voznji.
Mane za sada nemam, za prvih godinu i po, koliko je kod mene, sem registracije prve koja je bila oko 35.000 kao da je 2.0t, a ne 1.4t. Ostalo za sada nikakvih problema, mada je 135.000 tek presao auto, kupljen Nov u Autoprometu bio. Videcemo na dalje.
Što se tiče održavanja i kvarova, za ovaj motor ne smem ništa da tvrdim pošto nemam iskustva ili dovoljno informacija. Navedena potrošnja mi je malo sumnjiva. Znam da svaki auto može malo da troši ako ga voziš nežno, ali čim počneš malo oštrije da voziš potrošnja kod turbo benzinaca se prilično brzo... izjednači sa potrošnjom velikih atmosferskih benzinaca. Tako da sve zavisi od stila vožnje, i naravno uslova vožnje.Pročitaj više
Ne pljujem po ovom autu i ovom motoru, nego samo "zapažam". Nemam nikakvu nameru da uvredim vlasnika ili da obeshrabrim druge ljude koji bi da kupe ovaj auto sa ovim motorom. Ja lično vozim auto stariji 10 godina od ove Insignie, sa 20 KS manje, tako da ne glumim nikakvog snoba. U procesu sam tražen...ja novog auta, Insignia mi je generalno više nego OK auto, taj 1.4 turbo benzinac bi mi bio apsolutno prihvatljiv ako bih napravio malo detaljnije istraživanje i zaključio da je generalno pouzdan, a sa performansama bih se pomirio.Pročitaj više
Ljudi ja sam generalno prezadovoljan autom i potrosnjom. Bio sam veliki skeptik pre kupovine bas zbog svega sto ste naveli, ali sam se resio i kupio i iskreno nisam pogresio. Potrosnja mi je manja od prethodne astre h gtc 1.6 sa 105ks za 1l,mozda i 1.5l goriva. Jedino mana mi je mali utovarni prosto...r u gepeku, gepek je prostran, ali utovarni prostor nije. Nepregleni stubovi zbog linije auta, mada se navikne i na to i mana sto nema zadnji brisac. Po meni su bolje insignije koje imaju zadnji brisac i gde se gepek otvara ceo sa staklom. Dok ne probate auto kako ide, nakon toga ce vam biti sve jasnije,verujte mi :) Za sada ja stvarno nemam losa iskustva, videcemo na dalje. Pozdrav svima.Pročitaj više
Veoma dobar auto za relativno malo novca u odnosu na klasu kojoj pripada. Dosta dobro uradjen i udoban. Ukoliko se nadje dobro i redovno odravan primerak, moze se dugo voziti bez ikakvih problema.
Potrošnja
Benzinaci umeju solidno goriva da potrose, dok je dizel varijanti poskupo odrzavanje i zamena delova. Takodje malo je veca buka u kabini na velikim brzinama (preko 150 km/h)
Izuzetno velik i udoban auto,lepo lezi na putu,puno opreme,lepo podnosi rupe i atraktivno izgleda i spolja i iznutra. Potrosnja na otvorenom putu je izuzetno mala.
Potrošnja
Senzori,ima ih puno i oglasavaju se i kad je kvar i kad nije,motor ispod 160 ks je preslab za nju. Potrosnja u gradu preko oko 9 l.
To za km se podrazumeva, nije puno 330.000 pravih za dizela, mogao si ubosti i onaj sa 440.000 :) Drugo, 330.000 km na auto putu je bolje nego 150.000 ciste voznje po gradu :) Rupa ispod patosnice... no comment, jest da je opel ali ne bi smeo tako brzo da je dobije od rdje. Alu felne mozes kupiti za... 100 e to nije neki bauk. Ponekad je i bolje kupiti auto sa 300.000 nego sa pravih 200.000 jer tu na 200.000 obicno ide zamajac, turbina (naravno zavisi gde je vozen). Ako si ti kupio auto sa 330.000 na kom je nedavno stavljen novi zamajac, nova turbina i ostalo, ti si na konju :) Nemoj da ocajavas pre vremena :) Jedino je mana sto si mogao proci jeftinije tj. da si kupio insigniu koja na satu ima 330.000 sa kompletnom istorijom u ovlasenom serv.Pročitaj više
Da, realno taj auto je trebao biti bar 400-500 eur jeftiniji. Jbg...
Rupe gde je peta su u tapaciru ispod patosnice, ne limarija. Pa taman posla jos i to.
Kako god, nazad nema. Ide sad dobro, ali razmisljam da mu uradim cip tjuning na bar 130ks. Treba mu.
Odličan pogon 4x4. Redovno održavanje povoljno. A20NHT ide kao raketa. Iako za ovakve motore nije kulturno pitati za potrošnju, potrošnja na otvorenom (ne autoput) može da se spusti na ispod 7l.
kratka prva brzina (A20NHT 4x4), po gradu u sred špica vrlo često se menja brzina. Nikako mali točkovi (ispod 17")
Motor je odličan Fiatov multijet, imam verziju 2.0 cdti 131ks, ima snage u svakom momentu, održavanje je normalno, nikakvih poseta servisu nisam imao osim redovnih servisa, imam model sa full opremom bukvalno i mogu da kažem da izgleda bolje konkurencije u istom segmentu vozila
Imam audi a4 b8 i... insigniu kad uporedim oba automobila u svemu blagu prednost dajem insigni-i
Jedina mana koja zna ponekad da nervira je loše upakovana centrala konzola oko multimedie i zna da krcka dosta na lošim putevima što je kod nas većina
Ja sam odusevljen mojom insigniom..vozim je 10ak dana,u full opremi je,2010 god..kupio sam je sa 180 000,prodavac mi je rekao da je 50 000 km vise presla ali je radjen plivajuci pre 10 000 km pa mislim da sam miran bar jos stotinak km..zaista sam odusevljen celokupnim autom
Pozz svima ja imam insigniju 2.0 96kw dizel 206000 km sta znam nekako lose imam iskustvo uradio sam veliki servis posle 3000 km otislo crevo inerkulera pa posle nekog vremena otisla mi turbina,onda senzor ABS sad pali neku gresku service vehicle soon iskreno razgovarao sam se ..
Auto je izuzetno komforan, u rangu sa Audijem A6, BMW 5...imao sam te automobile pa zato pišem...Održavanje je drastično jeftinije, a frekvenca kvarova ista (naravno, to su sve kvalitetni automobili i nema čestih ozbiljnijih kvarova). Izgled je daleko ispred pomenutih automobila.
Sve pohvale, ni...je bezveze bio auto godine, mislim da 2012.
Unutrašnja plastika oko pepeljareje nešto nižeg kvaliteta, ostalo je u rangu sa klasom ovog automobila...
Samo da preciziram, ja sam uporedjivao komfor Insignie, Bmw i Audija.. Verujte mi da tu nema neke razlike! Razmišljam o X5 2005 godiste, 3.0 dizel, 160 ka.. Ima li neko savet?
Kupio sam u 2017g Insigniu 2,0 81Kw 2010godište sa 88000km na satu. Za ove tri godine prešao sam 35000km i za to vrijeme sam promijenio jedan grijač na motoru. Od skora mi se pojavilo klikanje na desnoj prednjoj strani,slično dotrajalom kinetičkom zglobu,a koji nije bio ovaj put u pitanju. Na nekom ...forumu sam pročitao sličan problem sa rješenjem,koji se pokazao i na mom autu. Isto je riješeno kod garaža majstora za 10eura. U nastavku opis kvara i rješenje: ''SVI MODELIPROBLEM – Klikanje iz prednjeg kotača pri pokretanju.UZROK – Zračnost između prednje glavčine i pogonskog vratila.POPRAVAK – Podmažite kontaktne površine pogonskog vratila i prednje glavčine''.Pročitaj više
vidim da ne se razumeš visinu pa evo male pomoći. Visina 35 je u postotku, znači 35% od 275mm =96mm ti je visoka zadna guma. 35% od 225 je 78mm što je mnogo nize. prednja guma ti je visoka 40% od 245mm = 98mm što znaci da su ti gume koje su trenutno na autu skoro iste visine (2mm razlika). znači ne... moze 225 35 19 ni pod razno. palice ti se sistem esp ako staviš samo napred 225 35Pročitaj više
hvala na informacijama.uzimam najverovatnije (245/40 r 19 98w petlas veloxsport pt741) 135 e komad.vidim da su iz turske i da po netu im nisu losi rezultati sa testova,a i cena je oke
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dobar za te pare
Razlog za prijavu korisnika
Ja imam problem opel insignija sport turer nekad nece da predje 2500 obrtaja jednostavno zablokira na punom gasu. Mjenjo sam klapnu gasa i bilo je uredu 5000 km. Dali neko moze da mi pomogne
Razlog za prijavu korisnika
Jel se to pucketanje čuje i u normalnoj vožnji ili samo po lošem putu?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Insignia 1.4t benzinac 140ks 2013g. Izuzetno zahvalan auto za odrzavanje I potrosnju Godiva. Generalno manjka joj snage na vecim usponima kad je pun auto I klima upaljena. Inace za putovanje duze skroz korektna, ne umara. Udoban je, ne previse, ali po meni korektno. Potrosnja mi po gradu oko 8l pros...ek, otvoreno oko 6l benzina. Cak maje od astre gtc 1.6 105ks prethodne. Generalno sam zadovoljan autom. Nije za trke. Preticanje najbolje 3- ca i pun gas, ili 4-ta, zavisi od brzine kojom se ide. 6-ta brzina samo autoput ili magistrala, obori obrtaje ispod 2000,mala potrosnja i uzivanje u voznji.
Mane za sada nemam, za prvih godinu i po, koliko je kod mene, sem registracije prve koja je bila oko 35.000 kao da je 2.0t, a ne 1.4t. Ostalo za sada nikakvih problema, mada je 135.000 tek presao auto, kupljen Nov u Autoprometu bio. Videcemo na dalje.
Pročitaj više
09. Feb 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Što se tiče održavanja i kvarova, za ovaj motor ne smem ništa da tvrdim pošto nemam iskustva ili dovoljno informacija. Navedena potrošnja mi je malo sumnjiva. Znam da svaki auto može malo da troši ako ga voziš nežno, ali čim počneš malo oštrije da voziš potrošnja kod turbo benzinaca se prilično brzo... izjednači sa potrošnjom velikih atmosferskih benzinaca. Tako da sve zavisi od stila vožnje, i naravno uslova vožnje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ne pljujem po ovom autu i ovom motoru, nego samo "zapažam". Nemam nikakvu nameru da uvredim vlasnika ili da obeshrabrim druge ljude koji bi da kupe ovaj auto sa ovim motorom. Ja lično vozim auto stariji 10 godina od ove Insignie, sa 20 KS manje, tako da ne glumim nikakvog snoba. U procesu sam tražen...ja novog auta, Insignia mi je generalno više nego OK auto, taj 1.4 turbo benzinac bi mi bio apsolutno prihvatljiv ako bih napravio malo detaljnije istraživanje i zaključio da je generalno pouzdan, a sa performansama bih se pomirio.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ljudi ja sam generalno prezadovoljan autom i potrosnjom. Bio sam veliki skeptik pre kupovine bas zbog svega sto ste naveli, ali sam se resio i kupio i iskreno nisam pogresio. Potrosnja mi je manja od prethodne astre h gtc 1.6 sa 105ks za 1l,mozda i 1.5l goriva. Jedino mana mi je mali utovarni prosto...r u gepeku, gepek je prostran, ali utovarni prostor nije. Nepregleni stubovi zbog linije auta, mada se navikne i na to i mana sto nema zadnji brisac. Po meni su bolje insignije koje imaju zadnji brisac i gde se gepek otvara ceo sa staklom. Dok ne probate auto kako ide, nakon toga ce vam biti sve jasnije,verujte mi :) Za sada ja stvarno nemam losa iskustva, videcemo na dalje. Pozdrav svima.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma dobar auto za relativno malo novca u odnosu na klasu kojoj pripada. Dosta dobro uradjen i udoban. Ukoliko se nadje dobro i redovno odravan primerak, moze se dugo voziti bez ikakvih problema.
Benzinaci umeju solidno goriva da potrose, dok je dizel varijanti poskupo odrzavanje i zamena delova. Takodje malo je veca buka u kabini na velikim brzinama (preko 150 km/h)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetno velik i udoban auto,lepo lezi na putu,puno opreme,lepo podnosi rupe i atraktivno izgleda i spolja i iznutra. Potrosnja na otvorenom putu je izuzetno mala.
Senzori,ima ih puno i oglasavaju se i kad je kvar i kad nije,motor ispod 160 ks je preslab za nju. Potrosnja u gradu preko oko 9 l.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imam problem ako neko zna neka mi odgovori kada se auto ugrije nece da primi gas tek na drugo trece davanje gasa on ocepi.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To za km se podrazumeva, nije puno 330.000 pravih za dizela, mogao si ubosti i onaj sa 440.000 :) Drugo, 330.000 km na auto putu je bolje nego 150.000 ciste voznje po gradu :) Rupa ispod patosnice... no comment, jest da je opel ali ne bi smeo tako brzo da je dobije od rdje. Alu felne mozes kupiti za... 100 e to nije neki bauk. Ponekad je i bolje kupiti auto sa 300.000 nego sa pravih 200.000 jer tu na 200.000 obicno ide zamajac, turbina (naravno zavisi gde je vozen). Ako si ti kupio auto sa 330.000 na kom je nedavno stavljen novi zamajac, nova turbina i ostalo, ti si na konju :) Nemoj da ocajavas pre vremena :) Jedino je mana sto si mogao proci jeftinije tj. da si kupio insigniu koja na satu ima 330.000 sa kompletnom istorijom u ovlasenom serv.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, realno taj auto je trebao biti bar 400-500 eur jeftiniji. Jbg...
Rupe gde je peta su u tapaciru ispod patosnice, ne limarija. Pa taman posla jos i to.
Kako god, nazad nema. Ide sad dobro, ali razmisljam da mu uradim cip tjuning na bar 130ks. Treba mu.
Razlog za prijavu korisnika
Jedno jos pitanje. Ako bih radio cip tjuning, da li bi ti majstori pre toga odradili dijagnostiku, msm, da li se to podrazumeva pri tom zahvatu?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odličan pogon 4x4. Redovno održavanje povoljno. A20NHT ide kao raketa. Iako za ovakve motore nije kulturno pitati za potrošnju, potrošnja na otvorenom (ne autoput) može da se spusti na ispod 7l.
kratka prva brzina (A20NHT 4x4), po gradu u sred špica vrlo često se menja brzina. Nikako mali točkovi (ispod 17")
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
moze kad ga pustis niz durmitor
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor je odličan Fiatov multijet, imam verziju 2.0 cdti 131ks, ima snage u svakom momentu, održavanje je normalno, nikakvih poseta servisu nisam imao osim redovnih servisa, imam model sa full opremom bukvalno i mogu da kažem da izgleda bolje konkurencije u istom segmentu vozila
Imam audi a4 b8 i... insigniu kad uporedim oba automobila u svemu blagu prednost dajem insigni-i
Jedina mana koja zna ponekad da nervira je loše upakovana centrala konzola oko multimedie i zna da krcka dosta na lošim putevima što je kod nas većina
Pročitaj više
07. Nov 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja sam odusevljen mojom insigniom..vozim je 10ak dana,u full opremi je,2010 god..kupio sam je sa 180 000,prodavac mi je rekao da je 50 000 km vise presla ali je radjen plivajuci pre 10 000 km pa mislim da sam miran bar jos stotinak km..zaista sam odusevljen celokupnim autom
Razlog za prijavu korisnika
Pozz svima ja imam insigniju 2.0 96kw dizel 206000 km sta znam nekako lose imam iskustvo uradio sam veliki servis posle 3000 km otislo crevo inerkulera pa posle nekog vremena otisla mi turbina,onda senzor ABS sad pali neku gresku service vehicle soon iskreno razgovarao sam se ..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je izuzetno komforan, u rangu sa Audijem A6, BMW 5...imao sam te automobile pa zato pišem...Održavanje je drastično jeftinije, a frekvenca kvarova ista (naravno, to su sve kvalitetni automobili i nema čestih ozbiljnijih kvarova). Izgled je daleko ispred pomenutih automobila.
Sve pohvale, ni...je bezveze bio auto godine, mislim da 2012.
Unutrašnja plastika oko pepeljareje nešto nižeg kvaliteta, ostalo je u rangu sa klasom ovog automobila...
Pročitaj više
20. Sep 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Samo da p
Razlog za prijavu korisnika
Samo da preciziram, ja sam uporedjivao komfor Insignie, Bmw i Audija.. Verujte mi da tu nema neke razlike! Razmišljam o X5 2005 godiste, 3.0 dizel, 160 ka.. Ima li neko savet?
Razlog za prijavu korisnika
Kupio sam u 2017g Insigniu 2,0 81Kw 2010godište sa 88000km na satu. Za ove tri godine prešao sam 35000km i za to vrijeme sam promijenio jedan grijač na motoru. Od skora mi se pojavilo klikanje na desnoj prednjoj strani,slično dotrajalom kinetičkom zglobu,a koji nije bio ovaj put u pitanju. Na nekom ...forumu sam pročitao sličan problem sa rješenjem,koji se pokazao i na mom autu. Isto je riješeno kod garaža majstora za 10eura. U nastavku opis kvara i rješenje: ''SVI MODELIPROBLEM – Klikanje iz prednjeg kotača pri pokretanju.UZROK – Zračnost između prednje glavčine i pogonskog vratila.POPRAVAK – Podmažite kontaktne površine pogonskog vratila i prednje glavčine''.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
imam je vec 6 meseci.160 ks verzija sa manuelnim menjacem.sta znam sve oke za sada.
zadnja klupa.160 ks verzija bi trebalo da ima 4x4 vucu bez doplate.previse prednji kraj leti kad se zvekne pun gas
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zadnje su 275 35 i mislim da 35 visina nije premala. Brine me širina 225, da ne bude previše uska i da se ne lomi ivice felne
Razlog za prijavu korisnika
vidim da ne se razumeš visinu pa evo male pomoći. Visina 35 je u postotku, znači 35% od 275mm =96mm ti je visoka zadna guma. 35% od 225 je 78mm što je mnogo nize. prednja guma ti je visoka 40% od 245mm = 98mm što znaci da su ti gume koje su trenutno na autu skoro iste visine (2mm razlika). znači ne... moze 225 35 19 ni pod razno. palice ti se sistem esp ako staviš samo napred 225 35Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
hvala na informacijama.uzimam najverovatnije (245/40 r 19 98w petlas veloxsport pt741) 135 e komad.vidim da su iz turske i da po netu im nisu losi rezultati sa testova,a i cena je oke
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Perfektan auto u svakom smislu!Na oko prelep!COSMO oprema fenomenalna!Odnos cena kvalitet TOP!2.0 CDTI 130 KS ko metak!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.