832 vozača ga je parkiralo
74.8
533 ocena
Cena/Kvalitet: 77/100
Komfor: 44/100
Održavanje: 89/100
Potrošnja: 76/100
Pouzdanost: 82/100
Motor: 83/100
Prednosti
Mane

Dejan Radonjic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje kod mog golfa 1.8 motor opste nije produvao limarija izuzetno dobra na vitalnim mestima,mala cena delova i ima ih gde oces

Mane

Komfor pa mozda malo tvrd na ugibljenju i benzinci trose si problem je i kod karburatora treba remont a niko to ne radi samo tera

27. Dec 2016.

Dejan Radonjic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje kod mog golfa 1.8 motor opste nije produvao limarija izuzetno dobra na vitalnim mestima,mala cena delova i ima ih gde oces

Mane

Komfor pa mozda malo tvrd na ugibljenju i benzinci trose si problem je i kod karburatora treba remont a niko to ne radi samo tera

27. Dec 2016.

Dragorad Rakić iznosi svoje utiske o

23. Dec 2016.
23. Dec 2016.

UUUU brate ja vozim doduse Golf 1 1.6D,kod mene vec osam godina i presao sa njim 80000km za sad svaki dan na poso i nazad u zadnje 2 godine svaki dan po 25 km samo poso ovo za moje potrebe ne racunam,za sad oko motora nista dirano jedino sad pre neki dan regler menjan bio orginal nemacki,vodenu pump...Pročitaj više

x

Dragorad Rakić iznosi svoje utiske o

Prednosti

ne znam šta bi bila neka prednost. Imamo već jednog u porodici par godina o kome nije vođeno računa skoro ni malo, i još uvek se kotrlja, iako se raspali svi amortizeri, gumeni delovi vešanja i ostalo. Mislim da mu je to i najveća prednost, što nema elektroniku, i da otpadnu zadnji točkovi,...

Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Kupio ga prošle godine i jedva se otarasio njega. 1.6 običan dizel,pretplatio u nadi da uzimam nešto bolje, vodio sa sobom neke majstore, i opet ništa. Za 2000 km se razlupali hidropodizači, letva dobila lufta, proklizao kardan volana. termostat nisam mogao da nađem dobar jer su svi živa kaka... kod nas, ablender kupio nov i trajao nedelju dana dok nije počeo i on da zeza. brdo ostalih delova zamenjenih koji ne valjaju ni za šta, o pogačama, selen blokovima i amortizerima da ne pričam, sve je katastrofa što može da se kupi kod nas. Krajevi spona propadaju na 7-8000 km, a put kojim vozim je asfaltiran prošle godine! Nije ni čudo, Bilstein amorti su kod nas do 25e komad, a u Uk preko 50 funti.
O komforu da ni ne govorim, čak je i jugo udobniji od njega.
Plastika krči i puca na sve strane, moj je još i bio očuvan, ostali su tek katastrofa.
Godine ga gaze, limarija im nije jača strana, pa počinju da trule vitalni delovi, koševi, mostovi, nosači, itd. O patosu i pragovima da ne govorim, to se već menja svakih par godina.
Posebna stvar je što su ti automobili kod nas već voženi previše, secani, akani, bušeni, hilznovani, rađene generalke po ko zna koji put i zamor materijala ih stiže već.
Sve u svemu, mislim da je investicija koja se ne isplati, teško je da se nađe neki pristojan golf II, ako se i nađe nešto normalno, istrošiće Boga oca na raznorazne delove koji neće da traju ni 10 000km.
Zato bolje jurite nešto drugo, da ne pretplaćujete golfa, nema svrhe. Osim ako vam nije bitno da je samo da se kotrlja, onda je on prava stvar.

22. Dec 2016.
23. Dec 2016.

UUUU brate ja vozim doduse Golf 1 1.6D,kod mene vec osam godina i presao sa njim 80000km za sad svaki dan na poso i nazad u zadnje 2 godine svaki dan po 25 km samo poso ovo za moje potrebe ne racunam,za sad oko motora nista dirano jedino sad pre neki dan regler menjan bio orginal nemacki,vodenu pump...Pročitaj više

x

Nenad Zivkovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor Pouzdanost, mozes sa njim svet da obidjes... Zna dosta dugo da sluzi samo ako se redovno odrzava... Trenutno posedujem synchro model sa 1.8 motorom 90ks... Bas sam zadovoljan na njega...

Mane

Komfor Tvrd na trapu, a i prednja sedista nisu nekog kvaliteta, posle duze voznje znaju ledja da bolu... Malo je veca potrosnja kod synchro modela...

01. Dec 2016.
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara