Darko Đorđevic
iznosi svoje utiske o
Darko Đorđevic
iznosi svoje utiske o
Darko Đorđevic
iznosi svoje utiske o
Darko Đorđevic
iznosi svoje utiske o
Darko Đorđevic
iznosi svoje utiske o
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika