Predrag Zivkovic
ima pitanje o
Predrag Zivkovic
ima pitanje o
Dobar dan...
Pisem u vezi saveta i informacija?
Gledam 607 pezo 2004+god 2.0hdi
Zanimali bi me vasi saveti i iskustva?
Kakav je motor? Na sta treba obratiti paznju? Koje su mu potrosnje otvoreno grad kombinovano?
Registracija? Delovi i odrzavanje? I sve jos sto nisam nabrojao znaci svaki savet mana i prednost ce mi znaciti
Nemam ništa konkretno pametno da kažem, osim da mislim da ti to nije najpametnija kupovina. Pošto ih ima malo, majstori nisu dobro upoznati sa njima, postoje problemi sa delovima (molim vas da ne pokušavate da me ubedite da to nije tačno, pošto mi je muka od likova koji stalno tvrde da nema problema... sa delovima, a znam vrlo dobro koliko sam se napatio sa traženjem delova i za neke modele koji su baš česti kod nas), itd. Što se tiče registracije, ista je kao i za bilo koji drugi 2.0 auto slične snage - imaš razne kalkulatore pa možeš da saznaš tačnu cenu, bukvalo u dinar, a možeš i da pozoveš neki tehnički i oni će na brzinu da ti izračunaju u dinar koliko će sve da košta. I teško ćeš ga prodati na kraju kad odlučiš da ga zameniš, osim ako baš ozbiljno ne spustiš cenu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
То је ауто више класе. Ако ти је битна цена регистрације, одржавања, потрошња, онда то није ауто за тебе. Онда боље гледати 407.
607 су добри аутомобили, али нису за свакога. У смислу да нису за људе који се тресу за сваки квар, скупљи или јефтинији, и куну дан када су купили тај ауто, јер ето цркао... је протокомер који нема да се нађе на отпаду, већ мора нов из Француске, а то кошта 600 евра, итд. То је ауто за ентузијасте који не жале ни један динар, само да одрже ауто у савршеном стању, и уживају у аутомобилу.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nemam ništa konkretno pametno da kažem, osim da mislim da ti to nije najpametnija kupovina. Pošto ih ima malo, majstori nisu dobro upoznati sa njima, postoje problemi sa delovima (molim vas da ne pokušavate da me ubedite da to nije tačno, pošto mi je muka od likova koji stalno tvrde da nema problema... sa delovima, a znam vrlo dobro koliko sam se napatio sa traženjem delova i za neke modele koji su baš česti kod nas), itd. Što se tiče registracije, ista je kao i za bilo koji drugi 2.0 auto slične snage - imaš razne kalkulatore pa možeš da saznaš tačnu cenu, bukvalo u dinar, a možeš i da pozoveš neki tehnički i oni će na brzinu da ti izračunaju u dinar koliko će sve da košta. I teško ćeš ga prodati na kraju kad odlučiš da ga zameniš, osim ako baš ozbiljno ne spustiš cenu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
То је ауто више класе. Ако ти је битна цена регистрације, одржавања, потрошња, онда то није ауто за тебе. Онда боље гледати 407.
607 су добри аутомобили, али нису за свакога. У смислу да нису за људе који се тресу за сваки квар, скупљи или јефтинији, и куну дан када су купили тај ауто, јер ето цркао... је протокомер који нема да се нађе на отпаду, већ мора нов из Француске, а то кошта 600 евра, итд. То је ауто за ентузијасте који не жале ни један динар, само да одрже ауто у савршеном стању, и уживају у аутомобилу.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nemam ništa konkretno pametno da kažem, osim da mislim da ti to nije najpametnija kupovina. Pošto ih ima malo, majstori nisu dobro upoznati sa njima, postoje problemi sa delovima (molim vas da ne pokušavate da me ubedite da to nije tačno, pošto mi je muka od likova koji stalno tvrde da nema problema... sa delovima, a znam vrlo dobro koliko sam se napatio sa traženjem delova i za neke modele koji su baš česti kod nas), itd. Što se tiče registracije, ista je kao i za bilo koji drugi 2.0 auto slične snage - imaš razne kalkulatore pa možeš da saznaš tačnu cenu, bukvalo u dinar, a možeš i da pozoveš neki tehnički i oni će na brzinu da ti izračunaju u dinar koliko će sve da košta. I teško ćeš ga prodati na kraju kad odlučiš da ga zameniš, osim ako baš ozbiljno ne spustiš cenu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
То је ауто више класе. Ако ти је битна цена регистрације, одржавања, потрошња, онда то није ауто за тебе. Онда боље гледати 407.
607 су добри аутомобили, али нису за свакога. У смислу да нису за људе који се тресу за сваки квар, скупљи или јефтинији, и куну дан када су купили тај ауто, јер ето цркао... је протокомер који нема да се нађе на отпаду, већ мора нов из Француске, а то кошта 600 евра, итд. То је ауто за ентузијасте који не жале ни један динар, само да одрже ауто у савршеном стању, и уживају у аутомобилу.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nemam ništa konkretno pametno da kažem, osim da mislim da ti to nije najpametnija kupovina. Pošto ih ima malo, majstori nisu dobro upoznati sa njima, postoje problemi sa delovima (molim vas da ne pokušavate da me ubedite da to nije tačno, pošto mi je muka od likova koji stalno tvrde da nema problema... sa delovima, a znam vrlo dobro koliko sam se napatio sa traženjem delova i za neke modele koji su baš česti kod nas), itd. Što se tiče registracije, ista je kao i za bilo koji drugi 2.0 auto slične snage - imaš razne kalkulatore pa možeš da saznaš tačnu cenu, bukvalo u dinar, a možeš i da pozoveš neki tehnički i oni će na brzinu da ti izračunaju u dinar koliko će sve da košta. I teško ćeš ga prodati na kraju kad odlučiš da ga zameniš, osim ako baš ozbiljno ne spustiš cenu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
То је ауто више класе. Ако ти је битна цена регистрације, одржавања, потрошња, онда то није ауто за тебе. Онда боље гледати 407.
607 су добри аутомобили, али нису за свакога. У смислу да нису за људе који се тресу за сваки квар, скупљи или јефтинији, и куну дан када су купили тај ауто, јер ето цркао... је протокомер који нема да се нађе на отпаду, већ мора нов из Француске, а то кошта 600 евра, итд. То је ауто за ентузијасте који не жале ни један динар, само да одрже ауто у савршеном стању, и уживају у аутомобилу.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.