Model koji vozim je F11 (2012.) 525 (2.0) BiTurbo Xdrive, automatik. Jak paket opreme, full digitalna kožna sedišta, sa head-up, velikom navigacijom, velikim displayom, panoramom, ambijentalnim unutrašnjim i spoljašnjim osvtljenjem i što mi je najbitnije automatskim menjačem i jako elastičnim...
Potrošnja kod mog auta u gradskim uslovima je između 10 i 11L, na otvorenom 6.5L na 100km, ali obziom na količinu snage (270ks), pogon na sva 4 točka i uparenim automatskim 8stepenim menjačem, nisam razočaran niti preterano očaran - to je to.
Od problema imao sam servisranje vazdušnih jastuk...a (ogibljenja) pozadi sa kompresorom, što je koštalo nešto preko 1.000e, takođe servis male turbine koja u većini slučajeva kod ovog BiTurbo modela prva krene da "slini" je izašao oko 400e, mali servis i par zamena drugih stavki napumpalo je servsiranje za još nekih 500e. Do sada se desio kvar na CB, tj suvozačevim vratima, 80e.
Ono što je problem je rezervni točak, što u ovom autu morate da držite u gepeku. Obzirom da je 18 cola, zauzme više od polovine gepeka pa ste na putovanju primorani da tako nešto kompenzujete na zadnju klupu ili smanjeni tovarni prostor u gepeku.
Najveći problem je majstor, u Subotici, svega 2, ni jedan oficijalni serviser, niti neki posebni poznavaoci BMW-a. Mogu lepo da odrade, ali uglavnom košta za 30-50% skuplje nego u NS ili BG-u.
Auto definitivno nije jeftin za održavanje, ali i klasa samog auta ne spada u vozila sa jeftinim servisima.
Sitnica koja mi se nedavno dogodila, pukla račva creva na hladnjaku, iscurila voda komplet, uz pokušaje da dolijem vodu i dalje je prolivalo. Auto mora na šlep i u servis. Sama račva, par hiljada dinara, servis, drndanje, zavlačenje... opet udarac po džepu.
Akumulator mi je još uvek original i na nekih 70-80% je kvaliteta, što znači da će i to doći na zamenu uskoro. Obzirom da ima Start-Stop sistem, cena za akumulator je oko 200e
Gume zimske 50.000
Gume letnje koje mi je prethodni vlasnik kupio mesec dana pre nego što sam kupio auto od njega 100.000din
Urađena zamena diskova i pločica i senzora, na dan kada sam ga kupovao (uračunali u cenu kupovine) 85.000din
Obavezna zaštita ovakvog automobila, koju je prethodni vlasnik uradio: Zeder, OBD, fabrički alarm, dodatno ugrađen alarm (zavisi šta i gde radite, ali ispod 600e teško da može da vas izađe ozbiljnija zaštita)
Sve u svemu, ništa od ovoga ne bi navodio ni kao preterani minus, jer je manje više sve potrošni materijal, i na autu od 200.000km, sa 7 godina starosti, to sam i mogao da očekujem.