Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Otkad sam kupio x3 f25 više mi automehaničari nisu najbolji prijatelji,auto se jednostavno ne kvari a održavanje minimalno. Možda i zato što je tek na 250 hiljada km. Inače auto je izuzetan,ko nije vozio taj može da kaže nešto drugo,jako je udoban,x drive je top. Menjač automatski malo je reći da ra...di bez greške,i ne samo kod mene nego je inače tajmenjač perfekt. Potrošnja kao i kod svakog BMW može da bude i ovakva i onakva zavisi od noge na gasu ali ko hoće da štedi gorivo može dosta spustiti potrošnju gotovo za ne poverovati a za to je najviše zaslužan steptronic menjač koji ima 8 brzina i jako je rasterecen,na autoputu može da se spusti na 5-6 litara što je za ovoliki auto premija.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Poseedujem ovaj auto vec godinu dana.
2.0D 184KS xdrive automatic
Motor je stvarno izvanredan i vuce nestvarno dobro za tu malu kubikazu
Potrosnja zavisi od noge na papucici. Ukoliko se vozi laganica, uglavnom oko 80 recimo i uz koriscenje tempomata put se moze zavrsiti sa manje od 6 litara na sto. ...Medjutim ako stalno stiskate papucicu gasa i vozite kao da ste na trkama ne ocekujte ispod 8 na otvorenom.
Menjac je izuzetan i sa svojih 8 brzina je idealno uparen sa ovim motorom.
Za ovih godinu dana nisam imao ni jedan kvar.
Panorama sa siberom se moze voziti do 100kmh ukoliko se otvori skoro do kraja (10cm pre kraja sam staje) bez apsolutno ikakve buke unutra. Ukoliko se otvori skroz onda do 80kmh.
Dosta dodatne opreme koja se moze odabrati.
Ne postoji rezervni tocak. Moraju se kupovati runflat gume koje u mom slucaju kostaju oko 200EUR po komadu a obicne u istoj dimenziji su oko 110eur. Mozda je BMW u pravu sto se tice bezbednosti ali trebali su ostaviti kupcu da odabere nako saveta bmw-a i da ostave mpgucnost da se auto negde u meniju... prekalibrise na obicne gume. Deo gepeka gde je nekada bio tocak je glupo i bezveze iskoriscen. Umesto 550 litara gepek je ladno mogao biti izmedju 650 i 700 litara da su drugacije napravili gepek.
Ne postoji mogucnost doplate vazdusnog ogibljenja. Ja imam elektronsku kontrolu ogibljenja koja je u ponudi za x3 ali to jednostavno nije to.
Pozadi su sedista mogla biti udobnije napravljena.
Koliko komentara :)
Nisam trazio niciji savet samo sam potrosio malo svog vremena da bi nekom docarao svoje utiske
Nenade: Ukoliko je namera da me zezas nije na mestu. takodje ni zluradosti ovde nije mesto. Da imas BMW znao bi da je od 2010 godine to jedini proizvodjac automobila na svetu koji je p...resao na runflat. Kod BMW-a ne postoji rezervni tocak ni kao opcija. Ne moze ni pod individual da ise rezervni tocak jer ne postoji u katalogu bmw-a. Dodatna oprema na mom autu vredi 20.000+ eura. nema sta nemam
od opreme ali nemam rezervni tocak.
Mico: BMW ne preporucuje koriscenje guma koje nisu runflat jer je ceo auto podesen na rubflat gume koje su mnogo tvrdje po obodu. ESP, amortizerii i elektronsko podesavanje amortizera ukoliko ih auto ima,x-drive itd. Ne garantuju da ce se auto isto ponasati posebno u ktiticnim situacijama jer ocekuje tvrdu gumu a na autu mekse gume. Kod SUV-a se to posebno oseca dodatnim naginjanjem u krivinama. Vidi niko ne moze zabraniti nama da stavimo i gume od fice ali to radimo iskljucivo na svoju ruku...
Stvarno bih vas sve zamolio da lepo ostavite utiske kao i ja, a preporuke, pametovanje na moj post niti ocekujem niti zelim. Kada budem zeleo pomoc i savet zatrazicu je.
Hvala svimaPročitaj više
Taman posla, nemam nameru nikoga da zezam niti to ikad radim. Hajde sad necu da tvrdim za x3 ali za x5 znam 100% da moze da se uzme rezerni tocak uz doplatu. I da, naravno da znam da su presli na runflat gume.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.