Kupio sam ovaj auto 2011 godine. Kostao je oko 8.500 EUR i ono sto sam dobio za te pare mislim da je najbolje moguce. Veoma sam zadovoljan. Auto mi licno vrlo odgovara u smislu komfora, veoma je prostran, ima veliki gepek. Pregledan je. Instrument tabla je vrlo lepa i ne deluje jeftino. Muzika odlic...na. Motor 1.2 ccm sa 4 cilindra i 16V dobro vuce za tu kubikazu i veoma pouzdan. Izmedju servisa ne otvaram haubu uopste. Limarija jeste malo tanja i osetljivija ali su mu branici vrlo otporni ( Proverio nekoliko puta). Jednom sam se zalepio u stub na parkingu, i dok sam stigao do servisa ostecenje je bilo tri puta manje nego odmah nakon udarca jer je pena kojom je branik ispunjen delimicno vratila geometriju u prvobitni polozaj. Potrosnja je nesto veca ali negde nesto mora da se plati. Klima uredjaj vrsi funkciju, mada ukoliko u toku letnjih meseci po vrelom danu ostavite auto direktno na suncu nekoliko sati, nema sanse da ce vam se auto rashladiti u gradskoj voznji. Klima ima neku spojnicu koja je odvaja od motora u trenucima kada se malo intenzivnije pritisne papucica gasa sto pomaze da se odrzi snaga motora koji nema toliku kubikazu da bi to mogao da podnese. Medjutim, iz ovog razloga se po gradu u toku letnjih vrucina moze desiti da vas iznenadi naizmenicno zapljuskivanje hladnim i nesto toplijim vazduhom iz klima uredjaja. Ovo je ipak resivo izbegavanjem naglog dodavanja gasa. Na otvorenom putu i konstantnim obrtajima klima hladi odlicno. Menjac je po mom ukusu jer ima dugacak ali prilicno jasan i precizan hod sto ja volim. Kao sto rekoh gepek je veliki ali je mana sto mehanizam za njegovo zatvaranje upada u koristan prostor i oduzima njegovu korisnu zapreminu u znacajnoj meri ukoliko ne koristite neke mekane putne torbe koje se mogu deformisati. Polozaj sirene je malo neuobicajen i nalazi se na samom volanu sa leve i desne strane sto otezava signalizaciju u momentima skretanja ali je jako zgodno dok je vozilo u pravolinijskom kretanju. Bezbednost je medjutim nesto losija, ima samo jedan vazdusni jastuk za vozaca, nema ABS niti ECS. Takodje nema ni bord kompjuter ali s druge strane za sve ono sto se dobija meni je ipak mnogo znacajniji komfor, pouzdan motor i dovoljno prostora kao i dobra muzika u odnosu na neke podatke koje ionako znam i sam vec napamet. Odrzavanje nije skupo. Ipak, mora se racunati na cinjenicu da se radi o jeftinom autu koji ne moze preci isti broj kilometara kao neki brendirani automobili. Auto pocinje da se kvari na nekih 70.000 km. To nisu ozbiljni kvarovi ali mozete racunati da ce otici lezajevi, lamela, izvesni problemi sa trapom, centralna brava i slicno. Motor ce jos uvek pouzdano raditi. Sve u svemu po mom misljenju, za te pare ovo je najbolji izbor. Iako se vise na zalost ne prodaju u ovom regionu. Tako da ovo sto se sada prodaje je samo trosenje zaliha.Pročitaj više
Druze, ocigledno si ti nesto pogresio....ovde je trebalo da pricamo o novom modelu Avea, koji nikada nije kostao 8500 kao nov...sto se tice bezbednosti, ovaj auto je osvojio 5 zvezdica, sto bi izmedju ostalog znacilo da u osnovnoj verziji ima 6 vazdusnih jastuka, ABS, ESP...Ovo sto si napisao se mo...zda odnosi na stariji model, koji nema nista zajednicko sa novim (osim mozda jednog motora)Pročitaj više
Da da, u svakom slucaju ja sam pisao pozitivne utiske a koliko vidim stvari koje sam zamerio tom starom modelu su ocigledno poboljsane u novijoj verziji. Iako sumnjam da bas nista osim motora nema veze...Medjutim, sve to i nije mnogo bitno posto Chevrolet prestaje sa prodajom ovde koliko sam cuo, a ...cuo sam od ovlascenog distributera...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kupio sam ovaj auto 2011 godine. Kostao je oko 8.500 EUR i ono sto sam dobio za te pare mislim da je najbolje moguce. Veoma sam zadovoljan. Auto mi licno vrlo odgovara u smislu komfora, veoma je prostran, ima veliki gepek. Pregledan je. Instrument tabla je vrlo lepa i ne deluje jeftino. Muzika odlic...na. Motor 1.2 ccm sa 4 cilindra i 16V dobro vuce za tu kubikazu i veoma pouzdan. Izmedju servisa ne otvaram haubu uopste. Limarija jeste malo tanja i osetljivija ali su mu branici vrlo otporni ( Proverio nekoliko puta). Jednom sam se zalepio u stub na parkingu, i dok sam stigao do servisa ostecenje je bilo tri puta manje nego odmah nakon udarca jer je pena kojom je branik ispunjen delimicno vratila geometriju u prvobitni polozaj. Potrosnja je nesto veca ali negde nesto mora da se plati. Klima uredjaj vrsi funkciju, mada ukoliko u toku letnjih meseci po vrelom danu ostavite auto direktno na suncu nekoliko sati, nema sanse da ce vam se auto rashladiti u gradskoj voznji. Klima ima neku spojnicu koja je odvaja od motora u trenucima kada se malo intenzivnije pritisne papucica gasa sto pomaze da se odrzi snaga motora koji nema toliku kubikazu da bi to mogao da podnese. Medjutim, iz ovog razloga se po gradu u toku letnjih vrucina moze desiti da vas iznenadi naizmenicno zapljuskivanje hladnim i nesto toplijim vazduhom iz klima uredjaja. Ovo je ipak resivo izbegavanjem naglog dodavanja gasa. Na otvorenom putu i konstantnim obrtajima klima hladi odlicno. Menjac je po mom ukusu jer ima dugacak ali prilicno jasan i precizan hod sto ja volim. Kao sto rekoh gepek je veliki ali je mana sto mehanizam za njegovo zatvaranje upada u koristan prostor i oduzima njegovu korisnu zapreminu u znacajnoj meri ukoliko ne koristite neke mekane putne torbe koje se mogu deformisati. Polozaj sirene je malo neuobicajen i nalazi se na samom volanu sa leve i desne strane sto otezava signalizaciju u momentima skretanja ali je jako zgodno dok je vozilo u pravolinijskom kretanju. Bezbednost je medjutim nesto losija, ima samo jedan vazdusni jastuk za vozaca, nema ABS niti ECS. Takodje nema ni bord kompjuter ali s druge strane za sve ono sto se dobija meni je ipak mnogo znacajniji komfor, pouzdan motor i dovoljno prostora kao i dobra muzika u odnosu na neke podatke koje ionako znam i sam vec napamet. Odrzavanje nije skupo. Ipak, mora se racunati na cinjenicu da se radi o jeftinom autu koji ne moze preci isti broj kilometara kao neki brendirani automobili. Auto pocinje da se kvari na nekih 70.000 km. To nisu ozbiljni kvarovi ali mozete racunati da ce otici lezajevi, lamela, izvesni problemi sa trapom, centralna brava i slicno. Motor ce jos uvek pouzdano raditi. Sve u svemu po mom misljenju, za te pare ovo je najbolji izbor. Iako se vise na zalost ne prodaju u ovom regionu. Tako da ovo sto se sada prodaje je samo trosenje zaliha.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Druze, ocigledno si ti nesto pogresio....ovde je trebalo da pricamo o novom modelu Avea, koji nikada nije kostao 8500 kao nov...sto se tice bezbednosti, ovaj auto je osvojio 5 zvezdica, sto bi izmedju ostalog znacilo da u osnovnoj verziji ima 6 vazdusnih jastuka, ABS, ESP...Ovo sto si napisao se mo...zda odnosi na stariji model, koji nema nista zajednicko sa novim (osim mozda jednog motora)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da da, u svakom slucaju ja sam pisao pozitivne utiske a koliko vidim stvari koje sam zamerio tom starom modelu su ocigledno poboljsane u novijoj verziji. Iako sumnjam da bas nista osim motora nema veze...Medjutim, sve to i nije mnogo bitno posto Chevrolet prestaje sa prodajom ovde koliko sam cuo, a ...cuo sam od ovlascenog distributera...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?