Mala potrosnja na plinu tipa 13l otvorena voznja dok na autoputu ide cak do 11l plina. Otprilike kao Zastava 101😀 Odrzavanje kosta manje nego za Citroen C5, maksimalno iskoriscenih 254 konja kod 3.5 motora
Tabla se preslikava po suncu u soferku, katalizatori moraju cesto da se proveravaju i registracija u nasoj napacenoj drzavi, ali za to auto nije kriv
Extra vozilo , dizajn, komfor, prostor, velicina ...... jednom recju pojava. Osecaj i udobnost su na vrhunskom nivou. Potrebno je redovno menjati ulje i filtere onda ce vas dugo sluziti. Veoma je startan. Odrzavanje je jednostavno i lako a u parama mi je skuplje odravanje Reno Lagune od Chryslera 30...0m, posto imam oba vozila. Cena vozila polovnog je veoma mala zbog registracije tako da sam uzeo polovnog "stranca" za 500 eura za delove (vrata,hauba branici,enterijer,...) Nemislim ikada da ga prodam.
Cena registracije. U kojoj zemlji je normalno da auto star preko 10 godina placas registraciju vozila u vrednosti samog vozila.
Automobil o kome sam sanjao i sada ga najzad posedujem.
Ogroman je,veci i od Mercedesa E-klase, samo udobniji.
Design je neprevazidjen.
Retko ko veruje da se taj auto pojavio pre 15-16 godina
Prepun je opreme.
Nekada je kostao nov 69000 DM, danas bi to inflatorno bilo negde oko 69000€.
Može... se naći za vrlo malo novca iz razloga ; motor i menjač su istovremeno i plus i minus kod njega.
Nalazi se ili sa vrlo malom kilometražom i zaribalim ležajevima radilice ili sa kilometražom od preko 300 000 km.
Isto važi i za menjač.
Tehnika je verovatno namenjena američkom načinu vožnje,opušteno bez orgijanja.
V6 motor sa svojih 254 KS je vrlo tih i potrošnja od oko 8 l/100 je i realno moguća isto kao i 15 l u gradu. LPG uredjaj rešava taj problem.
Delovi se mogu naći povoljno ako se nađe pravi diler, čak ako se nabave iz USA povoljni su, jer je cena rezervnih delova tamo smešna.
Potrošnja ,ako se vozi na benzin.
Motor i menjač nisu predvidjeni za jurnjavu punim gasom na autoputevima, samo opusteno; tempomat do 140-150.
Ko se normalan juri sa autom od 1700 kg suve mase.
Kocnice su definitivno preslabo dimenzionirane za auto od 1700 km. Mozda za USA i Canadu gde je max br...zina na Highway ogranicena na 55 ili negde 75 mph. U Nemackoj gde taj auto moze da razvije svojih 230 km/h to je nedovoljno. Danasnji Polo ima vece kocione diskove.
Elektronika, sve je povezano computerom (Databus), dok funktionise sve je ok ali ...
Instrument tabla se na suncu previse oslikava u vetrobranu.
Oni koji su navodno preuzeli dalju distribuciju delova u Evropi (Jeep...) nude delove u protiv vrednosti tezine u zlatu.
Fiat kao sadažnji vlasnik ne želi da ima ništa sa ranijim modelima.
Instrument tabla se pri suncanom vremenu prejako oslikava u vetrobranu
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Super potrošnja za tu kubikažu. Samo registracija...
Razlog za prijavu korisnika