MojaGaraza - Citroën XM Hatchback (1989 - 2000) | MojaGaraža MojaGaraza - Citroën XM Hatchback (1989 - 2000) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Komfor Motor

Ozbiljan komfor, ogibljenje vrhunskog nivoa, upravljivost. Velicina prtljaznika, i prostora za saputnike na zadnjoj klupi dominirala je tih godina. Auto sa vise funkcija i opcija krajem 80-tih nego neki 30 godina posle

Potrošnja

Cetvorostepeni automatik kod starijih modela prve generacije, imao je par sitnih problema koji ako nisu odrzavani i resavani dovodili su do ozbiljnih kvarova menjaca. Visoka potrosnja, i prebacivanje brzina posle 2,200 obrtaja. Elektronika kod prvog modela je takodje znala da pravi problem. Papucic...a kocnice je imala jako mali skoro nikakav hod, i ljudi su se cesto zalili na to. Pojedini delovi su skupi , sto je i normalno kada shvatite u cemu se vozite

Pročitaj više

24. Nov 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Istakni vrline auto je jednom recju ladja

17. Feb 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Konacno sam ponovo postao vlasnik XM-a,imao sam 2.0i prodao i dusa me boli za njim,kupio sam ga ponovo ali sada 3.0 V6 u exclusive opremi i sta reci,dobijate udobnost S klase,dobijate snagu sportskog kupea,fenomenalan auto,naravno sve teze naci u dobrom stanju,a ti koji su ocuvani kostaju...Nema vel...

Potrošnja

Ne bih ovo naveo kao manu ali ajde,poveca potrosnja sto je i ocekivano za ovu kubikazu i konjazu,mada opet nije strasno ako se vozi normalno trosi kao 2.0 16v ,pre njega sam imao megana coupe-a potrosnja je taman tu,nesto blago iznad.Ali vredi sipati i ne zalim.Ko zeli da ustedi tu neka kupi punta i...li juga pa neka voza.Dobro proveriti hidrauliku pre kupovine,ako curi vlazi,obici u najsirem luku.

Pročitaj više

27. Jan 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Relativno jeftino se moze kupiti ali treba znati izabrati solidan primerak.
Kvalitetni i pouzdani motori koji prelaze dosta KM.
2.1 TD trosi od 6,5-7 litara.
Vesanje i unutrasnja udobnost na nivou najprestiznijih automobila toga vremena.

Nakon dosta godina kvarovi na sitnicama sto je i normalno ali posto XM ima sve na dugme ume da bude iritantno, pricam o zapustenim modelima. Ako kupite od poznavaoca onda nece biti tih problema

19. Sep 2016.

18. Nov 2015.
Milan Janosevic 12. Dec 2015.

Mozda je nekom trom, nekome nije, mozda nije najlepsi auto, sigurno ima manje komplikovanih za odrzavanje, ali sigurno nema udobnijeg, i upravljivijeg :-) Suprotno moze da tvrdi samo neko ko nije seo u odrzavanog i ispravnog XM-a. Neko je pomenuo S klasu o kojoj je suvsno komentarisati, ali je hidru...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Komfor Motor

Vozio sam ovaj auto 30-ak kilometara i sto se tice udobnosti u nista slicno seo nisam. Vozio sam 10 godina mladju Mecu od njega znaci sto se tice udobnosti, sa citroenovom hidrulikom NIKAD na crtu.. Auto je prosto zalepljen za put, pravac, krivina, neravnina, to se u XM-u ne oseca :-) Ako vam zatreb...

Zahteva vrhunsko i jako kvalitetno odrzavanje, pocne li da se peklja neki pocetnik nikad mu necete stati na kraj, to svi kazu, ja sam ga kratko vozio, kazu da je malo skuplje odrzavanje, ali jbg, isplati se :-)

Pročitaj više

16. Jul 2014.
Pogledaj ostalih 7 komentara
Bojan Nedeljkovic 17. Jul 2014.

Hidropneumatsko vesanje ima jednu jako dobru karakteristiku a to je da ne osciluje - za razliku od celicnih opruga cije se oscilacije povecavaju kako se na njih primenjuje sila, azot (koji igra ulogu opruga) se ponasa inertno i sa povecavanjem sile (slalom voznja npr) ne dolazi do povecanja oscilova...Pročitaj više

Boki Made in Serbia MG moderator 17. Jul 2014.

Da, pored toga sto ne osciluje on ima mogucnost "dopumpavanja" one strane automobila koja je nagnuta, odnosno oduzimanje pritiska na strani koja je rasterecena. Na taj nacin on balansira tvrdocu za svaki tocak pojedinacno i ne dozvoljava veliko naginjanje, kod novijih modela skoro nikakvo naginjanje...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Komfor Motor

Nema boljeg automobila za duza putovanja.

Održavanje

Sto mi plata nije 100000;)

25. Nov 2013.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Limarija je pocinkovana, zato i nema zardjalih... ali to je auto u kom se osecam full... pre,pre dobar... U svakom smislu!!! :) Preporucujem :)

Održavanje Potrošnja

Skup je za odrzavanje, a potrosnja je relativna stvar... Vozio sam istog i 2.0 i 3.0 mada mogu vam reci potrosnja je bila oko 10l/100km samo sto je registracija bila mnogo veca kod onog 3.0.... Sada imam i xsantiju i xm tako da citroen je citroen...

31. Okt 2013.
Pogledaj ostalih 1 komentara
Petar Popovic 01. Nov 2013.

Pa kako ne, taj auto ce biti uvek atraktivan i luksuzan, jos kad mu se nabace felne , deluje opasno :) jedino sto ga kod nas zeza registracija, da je bar 2.4 pa da bar znas sto placas tu cifru ovako skroz bzvz... ali dobro za ovakav auto stvarno vredi dati....

Boki Made in Serbia MG moderator 01. Nov 2013.

Nije mnogo skupa registracija za njega, oko 22.000 dinara, jer godiste je '91. Ja sam se vozio u njemu, malo sam ga vozio. Ide veoma lepo, motor se uopste ne cuje unutra, niti postoji bilo kakvo krckanje i skripanje preko neravnina, najudobniji auto u koji sam ikad seo definitivno. Potrosnja je 6,5l...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

IZUZETNO UDOBAN, MOTORI EXTA, JETFTIN A HVALITETAN!

Održavanje

SKUP JE ZA ODRZAVANJE..

11. Sep 2013.

Cena/Kvalitet Komfor Motor

Udoban je kao Orjent Ekspres, ima mesta u kabini koliko volis, a motor je savrsen.... i, da... nikad nisam video zardjali XM....

Održavanje Potrošnja

Ovaj tip auta vozi moja trans prijateljica, nekad mi ga da na krug.... E sad, ona kuka da je svaki rezervni do kosta kao jos jedna promena pola, a posto joj pomazem oko odrzavanja znam da je ugradnja istog komplikovana koliko i navedena operacija.... 2.0, pa i trosi kao djavo...

17. Mar 2013.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top