
Ozbiljan komfor, ogibljenje vrhunskog nivoa, upravljivost. Velicina prtljaznika, i prostora za saputnike na zadnjoj klupi dominirala je tih godina. Auto sa vise funkcija i opcija krajem 80-tih nego neki 30 godina posle
Cetvorostepeni automatik kod starijih modela prve generacije, imao je par sitnih problema koji ako nisu odrzavani i resavani dovodili su do ozbiljnih kvarova menjaca. Visoka potrosnja, i prebacivanje brzina posle 2,200 obrtaja. Elektronika kod prvog modela je takodje znala da pravi problem. Papucic...a kocnice je imala jako mali skoro nikakav hod, i ljudi su se cesto zalili na to. Pojedini delovi su skupi , sto je i normalno kada shvatite u cemu se vozite
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Istakni vrline auto je jednom recju ladja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Konacno sam ponovo postao vlasnik XM-a,imao sam 2.0i prodao i dusa me boli za njim,kupio sam ga ponovo ali sada 3.0 V6 u exclusive opremi i sta reci,dobijate udobnost S klase,dobijate snagu sportskog kupea,fenomenalan auto,naravno sve teze naci u dobrom stanju,a ti koji su ocuvani kostaju...Nema vel...ikog servisa,povoljna registracija zbog godina,pocinkovana limarija,klima dvozonska automatska,sta reci vrhunska oprema.
Ne bih ovo naveo kao manu ali ajde,poveca potrosnja sto je i ocekivano za ovu kubikazu i konjazu,mada opet nije strasno ako se vozi normalno trosi kao 2.0 16v ,pre njega sam imao megana coupe-a potrosnja je taman tu,nesto blago iznad.Ali vredi sipati i ne zalim.Ko zeli da ustedi tu neka kupi punta i...li juga pa neka voza.Dobro proveriti hidrauliku pre kupovine,ako curi vlazi,obici u najsirem luku.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Relativno jeftino se moze kupiti ali treba znati izabrati solidan primerak.
Kvalitetni i pouzdani motori koji prelaze dosta KM.
2.1 TD trosi od 6,5-7 litara.
Vesanje i unutrasnja udobnost na nivou najprestiznijih automobila toga vremena.
Nakon dosta godina kvarovi na sitnicama sto je i normalno ali posto XM ima sve na dugme ume da bude iritantno, pricam o zapustenim modelima. Ako kupite od poznavaoca onda nece biti tih problema
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Malo mi je trom taj 2.1
Mozda je nekom trom, nekome nije, mozda nije najlepsi auto, sigurno ima manje komplikovanih za odrzavanje, ali sigurno nema udobnijeg, i upravljivijeg :-) Suprotno moze da tvrdi samo neko ko nije seo u odrzavanog i ispravnog XM-a. Neko je pomenuo S klasu o kojoj je suvsno komentarisati, ali je hidru...lika druga dimenzija i neuporediva je. jednostavno je totalno drugaciji osecaj, i morao bi neko da provoza XM-a da, jer je nemoguce opisati.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam ovaj auto 30-ak kilometara i sto se tice udobnosti u nista slicno seo nisam. Vozio sam 10 godina mladju Mecu od njega znaci sto se tice udobnosti, sa citroenovom hidrulikom NIKAD na crtu.. Auto je prosto zalepljen za put, pravac, krivina, neravnina, to se u XM-u ne oseca :-) Ako vam zatreb...a moze da bude visok kao lada niva, oprema za to godiste vrhunska, ma sve..
Zahteva vrhunsko i jako kvalitetno odrzavanje, pocne li da se peklja neki pocetnik nikad mu necete stati na kraj, to svi kazu, ja sam ga kratko vozio, kazu da je malo skuplje odrzavanje, ali jbg, isplati se :-)
Hidropneumatsko vesanje ima jednu jako dobru karakteristiku a to je da ne osciluje - za razliku od celicnih opruga cije se oscilacije povecavaju kako se na njih primenjuje sila, azot (koji igra ulogu opruga) se ponasa inertno i sa povecavanjem sile (slalom voznja npr) ne dolazi do povecanja oscilova...nja. Zbog toga je automobil vrlo stabilan i upravljiv. Cuo sam da se desavalo da vozac ne zna da mu je guma probusena u voznji i da tako nastave da voze jer vesanje toliko dobro upija potrese (za razliku od klasicnog vesanja, gde je pucanje gume prilicno opasna stvar pri vecim brzinama).Pročitaj više
Da, pored toga sto ne osciluje on ima mogucnost "dopumpavanja" one strane automobila koja je nagnuta, odnosno oduzimanje pritiska na strani koja je rasterecena. Na taj nacin on balansira tvrdocu za svaki tocak pojedinacno i ne dozvoljava veliko naginjanje, kod novijih modela skoro nikakvo naginjanje..., a pritnom se ne gubi nista od udobnosti. Takodje to "dopumpavanje" omogucava da automobil pod teretom ne menja rastojanje od tla, tako da kolko god se tovari uvek stoji na istoj visini...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nema boljeg automobila za duza putovanja.
Sto mi plata nije 100000;)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Limarija je pocinkovana, zato i nema zardjalih... ali to je auto u kom se osecam full... pre,pre dobar... U svakom smislu!!! :) Preporucujem :)
Skup je za odrzavanje, a potrosnja je relativna stvar... Vozio sam istog i 2.0 i 3.0 mada mogu vam reci potrosnja je bila oko 10l/100km samo sto je registracija bila mnogo veca kod onog 3.0.... Sada imam i xsantiju i xm tako da citroen je citroen...
Pa kako ne, taj auto ce biti uvek atraktivan i luksuzan, jos kad mu se nabace felne , deluje opasno :) jedino sto ga kod nas zeza registracija, da je bar 2.4 pa da bar znas sto placas tu cifru ovako skroz bzvz... ali dobro za ovakav auto stvarno vredi dati....
Nije mnogo skupa registracija za njega, oko 22.000 dinara, jer godiste je '91. Ja sam se vozio u njemu, malo sam ga vozio. Ide veoma lepo, motor se uopste ne cuje unutra, niti postoji bilo kakvo krckanje i skripanje preko neravnina, najudobniji auto u koji sam ikad seo definitivno. Potrosnja je 6,5l... dizela, ima elekticno podesiva sedista, komande na volanu, volan podesiv po dubini i visini, servo, ABS, sva cetiri elektro podizaca, ima i alu felne, daljinsku bravu. Jedino mu fali klima i airbag-ovi. Znaci ima to da se poradi oko limarije, da se izvrsi zamana motora, sa de urade sevisi i gume da se prmene. Moguce i da je registracija istekla ili istice i to je to. Oni ga ne voze uopste, ima ju druga kola i njega su prakirli tako, stoji i ceka kupca vec poodavno...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
IZUZETNO UDOBAN, MOTORI EXTA, JETFTIN A HVALITETAN!
SKUP JE ZA ODRZAVANJE..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udoban je kao Orjent Ekspres, ima mesta u kabini koliko volis, a motor je savrsen.... i, da... nikad nisam video zardjali XM....
Ovaj tip auta vozi moja trans prijateljica, nekad mi ga da na krug.... E sad, ona kuka da je svaki rezervni do kosta kao jos jedna promena pola, a posto joj pomazem oko odrzavanja znam da je ugradnja istog komplikovana koliko i navedena operacija.... 2.0, pa i trosi kao djavo...
😂😂😂hahaha transica ga da nekad 😂😂😂😂😂😂😂😂
Ja sam video mnoge XM-ove kako leže godinama na parkinzima, bogme rane serije su bile korodirale.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.