Производња мај 2016, MCV, 1,2 - 73КСЕво четири године и 65 000км пређених, ни један квар (чак ни сијалицу до сада нисам мењао), од тачке А до тачке Б те увек довезе, клима, темпом...
Главна мана је мотор - преслаб је, за градску вожњу или по регионалним путевима може по равници, али аутопут, ух то уме бити мучење (или по узбрдици). Због мале снаге, м...отор на аутопуту мора да се врти преко 3500 обртаја и то већ на брзини од 110 км/ч чиме ауто постаје доста бучан а још ако се наиђе на јачу узбрдицу пада му брзина, што може и да захтева ниже преносе у мењачу (долази и до ситуација да се вози у 3. брзини). По представљању Phase 2 у октобру 2016 побољшали су мало предња седишта, нов волан (коначно сирена је тамо где треба), нова побољшана предња светла са LED дневним светлима. Сервиси би могли бити мало јефтинији с обзиром да се ради о веома буџетном ауту. У предностима сам навео да није било кварова, једино са чим сам се суочио је да сам пар пута морао да врађам типле на место (два или три пута) око ногу возача и сувозача
Motor jeste slab što se ubrzanja tiče, ali 3500 obrtaja je normalno za autoput, benzinci se tako vrte. Alfa 156 1.8 se vrti na 3800 rpm na 120 km/h, Opet Zafira 1.6 i 1.8 takođe na oko 3850 rpm dok recimo Fiat Grande Punto 1.4 77 ks sw vrti na 4000 rpm. Tako da je to kod Logana normalno sasvim, ali ...je zvučna izolacija slabija pa deluje previše "nasilno".Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika