Imao pre njega suzuki samuraj, sto se tice udobnosti razlika je ogromna. Sto se tice terena tu su negde, samuraj ima veci klirens. Ostalo sve na strani feroze, ko ima potrebe za ozbiljnim terencem a da nije previse skup i da mu je mala registracija, bolje nema.
Komfor
Jedina mana je gepek koji ne postoji ako imate plin
izuzetno robustan terenac relativno slabo zastupljen kod nas. Kvalitetan sistem 4x4 sa mehanickim odvajanjima vuch ..u kategoriji sa vitarom i suzukijem samurajom vodi za dve duzine u pogledu udobnosti i komfora.
motor i pogoni su nepoderivi moze se popeti uz drvo sve sto treba voditi racuna je da i...ma ulja u menjacu i reduktoru i vozi na kraj sveta
veoma zgodan i interesantan sistem za skidanje krova ..zadve sekunde imatekabrija..
Komfor
relativno malo prostora za vozaca preko 180cm
egzotika za delove limarije ...svetlosnu grupu
posedovao sam verziju bez servo volana i tada dolazi do izrazaja koliko snage u rukama imate..narocito po gradu gde su ceste romene pravca.
IMAO SAM 1990. GODISTE ! NEMA BOLJI DZIP ZA LOV . IMATE OSECAJ DA VOZITE DZIP, A KOD SAMURAJA I VITARE IMATE OSECAJ KAO DA VOZITE TRABANTA ILI FICU . MOJ JE BIO BEZ SERVO VOLANA I DOBIO SAM SNAGU U RUKAMA. NE DA MINUT ODMORA !ZADNJA SEDISTA SU LOSE SREDJENA ,MUKE MUCI ONAJ KOJI TREBA UCI I IZACI !
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kakva je situacija sa delovima za Ferozu?
Razlog za prijavu korisnika