Imam ga sa najacom opcijom od 4.0 litarskim benziskim motorom i 260 konjskih snaga. Ovaj SUV je malo drugaciji o d svoje genaracije. Dosta je neobican i coveku treba malo vremena da se navikne. Motor je ok sa automatskim 5-stepenim tiptronic menjacom. Potrosnja u najvecoj meri zavisi koliko mozete d...a obuzdate nogu na pedali gasa. Prosek gradska voznja je nekih 13-14 litara, duza putovanaja sa ravnomernim tempom od 9-11 litara, a kad pozelite da pustite ergelu na pasu penje se i do 17 litara. Servis intervali su mu svakih 12000 km. U ovom autu ste zapazeni ma gde god se pojavili. Neki misle da je uzasno ruzan, a neki ga obozavaju. Sve je stvar ukusa.
Pun je plastike sto i nije nikakvo cudo za USA automobilske proizvode.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Imam ga sa najacom opcijom od 4.0 litarskim benziskim motorom i 260 konjskih snaga. Ovaj SUV je malo drugaciji o d svoje genaracije. Dosta je neobican i coveku treba malo vremena da se navikne. Motor je ok sa automatskim 5-stepenim tiptronic menjacom. Potrosnja u najvecoj meri zavisi koliko mozete d...a obuzdate nogu na pedali gasa. Prosek gradska voznja je nekih 13-14 litara, duza putovanaja sa ravnomernim tempom od 9-11 litara, a kad pozelite da pustite ergelu na pasu penje se i do 17 litara. Servis intervali su mu svakih 12000 km. U ovom autu ste zapazeni ma gde god se pojavili. Neki misle da je uzasno ruzan, a neki ga obozavaju. Sve je stvar ukusa.
Pun je plastike sto i nije nikakvo cudo za USA automobilske proizvode.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika