
Pouzdan auto
Izuzetno dopadljiva komletna instrument tabla, kao i dizajn celog automobila
Rukohvati na vratima se veoma brzo iskrzaju
Bravica na vratima gepeka oslabi brzo
Ne moze se pohvaliti sa prostorom u kabini
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
udoban i veoma upravljiv auto...kao da nije karavan vec neki sportski auto...gepek ogroman...za putovanja kao stvoren...
1.6tdci 95ks 2012god kod mene samo gas...redovni servisi koji nisu skupi i kod ovlascenih servisera...malo teze se nalaze delovi i svi ostali majstori ugradjuju malu privredu i PRC delove tako da samo ovlasceni i delovi u originalu...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komforan, zabavan za voznju, dobra oprema... sa moje strane sve pohvale osim ecoboost motora.
Pazite se ekoboost motora izmedju 2011-2015 godine. Imaju fabricku gresku oko hladjenja motora, ford je izdao recall u 2017 godini i besplatno resavaju tu gresku... ALI steta na motoru koja je nastala od par godina pregrevanja njih ne zanima. Zbog ove fabricke greske puca/deformise se glava ili puca... blok motora. Ja imam 1.6 ecoboost SCTi (2011) i posle recall-a poceo da duva u posudu. Posle skidanja glave se videlo da je puko blok motora. Jako problematicni motori, ne preporucujem. Mozete vise potraziti na internetu, poznato je ta tokom voznje ako auto ostane bez razhladne tecnosti, puca glava i auto izgori.
znaci ja kupim ford fokus benzin 1.6 ....150 ks karavan 2011 i odem u ovlasceni servis da mi rese taj problem ukoliko postoji...jel tako??? taj problem sa hladjenjem motora...
U sustini da, ali ako je motor ostecen to je tvoj problem, sto verovatno jeste posle toliko godina. Bitno je da znas da dok oni ne rese taj problem, verovatno se nece videti da mu je puko blok/glava. Meni je poceo da “duva u posudu” odmah posle ove popravke. Ako se to desi, dosta je tesko naci polov...an motor jer cim se negde pojavi neko ga odmah kupi jer ljudi bukvalno cekaju u redu za polovan motor. Ja sam cekao oko 3-4 meseca i nista. Na kraju sam kupio nov polumotor iz ovlascenog servisa, sto nije jeftino. Tako da budi jako oprezan sa ovim ako planiras da kupis, ja bi ga pre kupovine odveo do ovlascenog servisa cisto da se proveri kakva je situacija. A ako ima taj problem jednostavno ne vredi.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ниска потрошња
Одлично лежање на путу
У много случајева Повољне цене за одржавање одржавање у овлашћеном Форд сервису, што је изненађујуће
Напред су неопходни сензори, тешко се процењује удаљеност од препреке
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vrlo povoljan što se tiče cene i kvaliteta
slabiji motor od prethodnog 1,8
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udobna sedista,odlicno ponasanje na putu-jako stabilan,pri voznji na losem putu u autu nista ne lupa i ne skripi,tih u voznji.
Menjac je fantastican,jako mek i precizan sa kratkim hodovima rucice.
Pri voznji na auto putu ide 120km/h na 2200o/min u 6.brzini,odlicno lezi na putu i ne zamara.
1.6 TDCI sa 95KS je sav kilav za ovoliki auto,doduse nekim cudom je bolji na otvorenom putu i za preticanja nego za gradsku voznju.Za voznju po gradu je jako lenj, povuce on lepo od 1500o/min ali to kratko traje i cim ubacite i visi stepen prenosa opet mu treba malo vremena da se ponovo probudi tj. ...ne postoji nikakva sansa za neku zustriju voznju.Iskljucivo lagano i penzionerski.Prava steta jer je auto jako stabilan, menjac mekan i precizan, prosto trazi vise ali ovaj motor sa 95KS to ne moze da pruzi.U praksi je pri polasku sa semafora svaki Punto Classic brzi od Vas, stignete ga vi i prestignete ali tek kad predjete 60km/h ali tad je vec kasno.Hocu da kazem da sa ovim motorom u ovom autu morate biti oprezniji u gradu jer sa njim nema naglog ubacivanja u saobracaj i slicno.Potrosnja mu je u gradu 6.5-7l/100km,na otvorenom putu sam uz postovanje ogranicenja i po koje preticanje na relaciji Bg-Zlatibor i nazad ostvario potrosnju od ravno 4l/100km.
Ima veliki krug okretanja pa je polukruzno okretanje u gradu malo otezano kao i parkiranje/isparkiravanje na tesnim parkinzima.
Ne bih se slozio da je "kilav", nego su tvoja ocekivanja ipak malo preterana. Nema snage pri preticanju ? Ako pokusavas da preteknes nekog ko vozi 150 - 160 onda nema ali opet dolazimo do onog da imas preterana ocekivanja od motora sa 95 ks, to je auto za prosecnog vozaca bez velikih zahteva, da se... opusteno preveze od tacke A do tacke B ( i moj Golf Mk4 TDI je priblizne tezine, 90ks, samo ima 1900ccm i ne slazem se s tobom uopste samo su tvoja ocekivanja prevelika) . Ne znam sta si ocekivao od auta teskog 1250 kg sa motorom od 95 ks ? Da ga vozis u petoj ili sestoj 150 i da samo malo dodas gas i uz Bubanj potok uzbrdo izadjes istom brzinom ? E za to si trebao onda da kupis onaj 2,0 sa 140 ili 160 ks, e ali skuplji auto, skuplja registracija,veca potrosnja mozda i skuplje odrzavanje.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Jel možeš da porediš prostor na zadnjoj klupi sa nekim drugim autom bez obzira iz koje klase? Baš me interesuje to i skupljam iskustva a i subjektivna shvatanja drugih ljudi pošto sam se po pitanju prostora pozadi baš ekstremno razočarao u mnogo automobila uključujući i one koje najviše hvale u auto... časopisima. Kao, velika limuzina, poslovna i direktorska, a pozadi moraš da ulaziš kao akrobata i to ima mesta isključivo za dvoje i to kad se uvališ u sedište nema pomeranja i osećaš se klaustofobično kao u oklopnom vozilu...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika